Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

První generace Renaultu Laguna byla elegantní, pohodlná a nespolehlivá

21 komentářů

Avatar - Johnnie Walker
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
A teď jsi ujetý tak nějak celkově viď?
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Narozdil od tebe, rohore, jsem stále ujetá
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Johnnie Walker
Johnnie Walker
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
....byla v této modelové řadě jediná opravdu krásná. Dvojice už to slušelo méně a trojka byla učiněná designová katastrofa.... A tomuto neblahému designovému vývoji samozřejmě odpovídaly i prudce padající prodeje. Těm ovšem hodně pomohla i katastrofální nespolehlivost druhé generace...😲 😒 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Renolty neboli vtedy moc pekne na rozdiel od pezotov a citronov... xm krasna aj xantia... ale safrane ci laguna? Ziadna krasa ... prvy megane tiez humac... vedla xsary ci 306tky ozaj slabota.... snad len malicke twingo v tom case ozaj ohurilo okrem ineho aj vizualne...
traveldrive
Bež k očnému, ty humáč.
Arese
Přesně tak, hodnotit design nádherné jedničkové Laguny a podivně vejcoidního prvního Megane jako podobně nepovedené svědčí o velmi "zvláštním" vkusu (resp. nevkusu) hodnotitele. Ale proti gustu... 😄
ericn
Jedničková Laguna byla velmi elegantní auto, na začátek devadesatek jak z jiného světa. V té době se Renaultu dařilo slušně, měli spoustu úspěšných modelů :yes: Co se týká třetí generace, tak se mi moc nelíbila, až na Coupé, to má s benzinovou 3,5l V6 něco do sebe 😉
traveldrive
Pokojne choďte k tomu očnému spolu, s rovnakou diagnózou možno niečo ušetríte.
Ginger Kyriakos
Xantia totální nuda. Laguna stále krásná i dnes. Safrane jen nafouknutá Laguna, tam člověk musel hodně koukat, aby si všiml rozdílu. Trojka Laguny taky pěkná, hlavně combi, a coupe, to je vyložena kráska😍
traveldrive
Xantia bola elegantné, proporčne perfektne vyvážené auto priamych a jasných línií. Nudná, možno pre teba v porovnaní s tými dnešnými nafúknutými a pokrčenými obludami na kolesách, pre mňa je voči dnešnému dizajnu priam geniálnym výtvorom elegancie v zmysle krásy v jednoduchosti.
https😐/www.jornaldosclassicos.com/…30o-aniversari👋
JEZUS
:no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Křáp. Jako každý rendlík. 😒]
traveldrive
A že křáp je tvoja hlava, to ťa nenapadlo?
johny555
ale stejně bych si ho jako veterána nekoupil za žádnou cenu.
Avatar - mariov8
mariov8
Proti následující generaci to bylo stále docela spolehlivé auto. Ale potřebovalo i tak ještě dotáhnout vývoj. Osobně jsem spíše vzhlížel k Peugeoutu 406 nebo Xantii, dizajnový styl značky Renault v 90tkách mne neoslovoval. Kdeže dnes Francouzská střední třída je... no, všichni asi víme.
webpaja
Laguna I. byla ve své době moc hezké auto, P406 jakbysmet, z té doby ještě A4 I.G. Pak mě zaujala až 3er e46, ta byla překrásná.
Avatar - JFK
JFK
Černé nárazníky a zrcátka, švihadla a cenovka 570k kč. a pak ty fízlovské 3,0 V6, co žraly i trávu kolem dálnice. Ale jinak to bylo tenkrát krásný auto na tu dobu, díky za článek retro renolda
johny555
jj, a teď si lidi stěžují na drahá auta... A ty laguny s bradavicí, na ty si pamatuji 😁