Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ptr078
Keby som sa riadil tymto heslom, tak ma ani nenapadne kupit si blbe suv pan redaktor. To mozete pisat v nejakom zenskom magazine. Ked uz tak f type, co tak project 8? Alebo nejaky restomod e type za milionik? Ani 911 neurazi. Ale rozhodne nie toto.
bohužel ten motor u Jaguaru jde mít už jen v SUV a F-type, protože všechno ostatní zrušili (XJR) nebo tam ten motor přestáli dávat (XF).
Takže kdo chce kompresorovou V8 v nečem jiném než SUV, tak F-type nebo ameriky :-)
Anebo pocitvé youngtimery
Takže kdo chce kompresorovou V8 v nečem jiném než SUV, tak F-type nebo ameriky :-)
Anebo pocitvé youngtimery
Však žiješ jen jednou. F-Type pro sebe a F-Pace jako rodinné auto.
Kombi je vzdy lepsie ako suv, takze 540i kombi dostane 10krat prednost z desiatich.
Vidíš, já už radši SUV. Světlá výška výkonných kombi je mizivá.
Pred tyzdnom som v slovenskom raji videl cesku rodinku na fabii kombi v 5tich plus pejsek v kufri a dali taky vystup polnou cestou v suchom triku, ze by sa hocktory offroad nemusel hanbit. Takze je to len o odhodlani sofera ;-D
Jenže Fabia kombi je svou světlostí jinde než RS6, M5 nebo E AMG. Vím o čem mluvím. S 5er jsem kolikrát měl problém sjet z krajnice asfaltky kvůli tomu, že nejlepší oprava je přeasfaltovat původní vozovku bez frézování a pak ještě několikrát.
S SUV se mi to nestane, poměrně často musím mimo zpevnění povrch a nemusím se bát škrábanců nebo chytnutí podvozku.
S SUV se mi to nestane, poměrně často musím mimo zpevnění povrch a nemusím se bát škrábanců nebo chytnutí podvozku.
To beriem, ale ja radsej 540i ako m5. Tam to nebude az take zle. A mne by bolo luto vziat mimo cestu aj x5ku, takze na tieto aktivity by som zobral ojazdeny duster
540i je téměř stejně zlá, zvlášť pokud zvolíš M paket a sportovní podvozek bez adaptivních tlumičů, který pošle auto ještě o něco níže.
Ja síce tiež nie som priaznivcom SUV, ale do určitej miery chápem voľbu takéhoto auta. Proste chceš prémiové supervýkonné auto, ktoré ale má byť praktické a slúžiť rodine. F-type je bomba, dodnes na zvezenie s ním spomínam, ale s 2 miestami to je všeličo len nie praktické, proste druhé či skôr tretie auto do rodiny. Ak to ale má byť Jack of all trades, výkonné a pritom praktické, tak buď hot-kombi typu RS6, alebo práve takého hot-SUV. A že hot SUV sú populárne vidíš kdekoľvek vo väčšom meste na Slovensku, tých AMG verzií Mercedesov GLE, GLS a bavorákov X3M/X5M/X6M je tu plno. A Jaguar má oproti nim výhodu o niečo väčšej exkluzivity (rozumej nie sú ho plné cesty). Takže argumenty pre F-pace SVR a miesto na trhu vidím pomerne jasne.
SVR nemám, ale F-Pace mi obecně sedí. Má prostě výhody vyšší stavby při poměrně slušných jízdních vlastnostech, komfortu a příjemném řízení. Jen prostor vzadu není před FL kvůli silnějším předním opěradlům (FL se sportovními sedadly je má výrazně tenčí a přitom pohodlné) i klasické koncepci s podélně uloženým motorem kdovíjaký. A řekl bych spíš dostačující než cokoliv jiného
,a mňa na fotkách vypadá F-Pace dobre ale v reále to už tak pekné není. Ten motor musí byť peklo v nejakom kupé/sedane. To by som sa rád zviezol.
Mr.Murphy
.... rozhodnou zakaznici. A moc jich teda nebude, takze je to celkem jasne.... ;-)
Me supervykonne SUV nedavaji zadny smysl, vcetne Stelvia QV. OK at to ma 300-400 koni, at se to poradne hybe, ale nesmysly na 22" co berou 20 litru.... no vsak on to ten trh vyresi.... Mnohem vetsi smysl mi to dava jako PHEV, to se pak muze po meste pohybovat a dava to i smysl.
PS: kompresor vyje, ne "vije".... ale priznavam, taky jsem to raci zkontroloval na netu ;-)
Me supervykonne SUV nedavaji zadny smysl, vcetne Stelvia QV. OK at to ma 300-400 koni, at se to poradne hybe, ale nesmysly na 22" co berou 20 litru.... no vsak on to ten trh vyresi.... Mnohem vetsi smysl mi to dava jako PHEV, to se pak muze po meste pohybovat a dava to i smysl.
PS: kompresor vyje, ne "vije".... ale priznavam, taky jsem to raci zkontroloval na netu ;-)
To je hezký, když pak napíšeš "raci" místo "radši" :D
No jak tu psal webpaja, ony podobně motorizované sedany a kombíky jsou hodně do sportovna ať co se týče komfortu, tak výšky podvozku, popř. různých drahých spoilerů apod. a ty někde chytneš jako nic. Tak pak v praxi zjistíš, že přišláplé přemotorované SUV není zas tak mimo.
Freddka
Ja je tady v Londyne obcas potkavam (oproti nejakym AMG 63 GLC nebo GLE to je tak desetkrat mene, no mozna i dvacetkrat) a dokud to neslysis, tak to nepochopis.
Jedno z nejlepe znejicich aut na soucasnem trhu. Ne SUV ale vsech aut. Ten zvuk neni “az nehorazny” je jednoduse “opravdu nehorazny” :-!
Jedno z nejlepe znejicich aut na soucasnem trhu. Ne SUV ale vsech aut. Ten zvuk neni “az nehorazny” je jednoduse “opravdu nehorazny” :-!
Potvrdzujem. Keď auto skôr počuješ než vidíš, očakávaš podľa zvuku nejaký superšport alebo aspoň muscle car a ono príde SUV, kde by si skôr očakával naftu. Ono všetky Jaguary s 5,0 V8 zneli skvele, aj benzínové V6 zneli super. Dokým existovali.
Barrichello
není nic víc jak kompresorová V8, zažil sem tada jenom jednou v Jagu XJ X350 (4,2 V8 supercharged) ale je to návyková věc a nádherný zvuk jak ten kompresor piští. Prostě bomba - kupujte dokud jsou.
xxc
pokial ten kompresor reaguje fakt rychlo a v milisekundach dava plny vykon, tak s tym zvukom a vykonom to bude ohromny zazitok. Aspon pre toho, kto na to ma. Plus vysoka maximalka, ostatne auta dost zaplacu :-)
V milisekundách? Co to je? To poznáš? Teoreticky kvůli pohonu kompresoru samotným motorem ano, ale jestli poznáš milisekundy tak to třeba ještě není to nejlepší. ;-)
V milisekundach to poznam tak, ze to nepoznam. Eliminuje to slabinu spalovacich motorov "Zapomeňte na tupou prodlevu turbomotorů, protože s srdce „SVRka“ s kompresorem má okamžitou reakci na plyn. Při klidném tempu jen bublá, a když pořádně šlápnete na plyn, během milisekund nabere na síle."
Hodně závisí na nastavení citlivosti odezvy plynového pedálu. Spousta moderních aut umí odezvu přeplňovaných motorů eliminovat.
Kompresor funguje v tomto směru obvykle lépe než turbo a mě se na tom líbila gradace výkonu jednotky (neplatí ale pro kompresorové motory obecně).
Kompresor funguje v tomto směru obvykle lépe než turbo a mě se na tom líbila gradace výkonu jednotky (neplatí ale pro kompresorové motory obecně).
Hendly
u takoveho auta fakt tohle neni podstatne. Ale i tak by si mohl autor po dobe aspon clanek přečíst. Ten motor by si to zasloužil.
“ náš kombinovaný průměr se zastavil na zhruba šestnácti litrech. Na 82litrovou jsme tak průměrně najeli okolo čtyř set kilometrů”…
“ náš kombinovaný průměr se zastavil na zhruba šestnácti litrech. Na 82litrovou jsme tak průměrně najeli okolo čtyř set kilometrů”…
To zalezi jak to beres.
Ja ve crvrtine nadrze naleju plnou, proc bych jezdil s prazdnou nadrzi.
To mam dojezd jeste 250km. A samozrejme pokud se vyjimecne dostanu na “hladove oko” tak proste zastavim, to byva nastavene na cca 100km, takze zde u SVR mas v nadrzi jeste dobre 15 litru, takze skutecne realne tankujes po 400km.
Na druhou stranu zas u EV mas dojezd 350km kdyz mas “plnou nadrz” a pri kazde jizde mas po 200km adrenalin. Zalezi kdo to ma jak rad.
Ale zastavovat po 400km se jeste da. Mel jsem chvili auto s malou nadrzi a na dalnici co 400km. Je to trochu vopruz ape da se to v pohode. Horsi je ze u SVR je to 60 litru, ale tak to uz tak beres, vsak to stoji 3 mega
Ja ve crvrtine nadrze naleju plnou, proc bych jezdil s prazdnou nadrzi.
To mam dojezd jeste 250km. A samozrejme pokud se vyjimecne dostanu na “hladove oko” tak proste zastavim, to byva nastavene na cca 100km, takze zde u SVR mas v nadrzi jeste dobre 15 litru, takze skutecne realne tankujes po 400km.
Na druhou stranu zas u EV mas dojezd 350km kdyz mas “plnou nadrz” a pri kazde jizde mas po 200km adrenalin. Zalezi kdo to ma jak rad.
Ale zastavovat po 400km se jeste da. Mel jsem chvili auto s malou nadrzi a na dalnici co 400km. Je to trochu vopruz ape da se to v pohode. Horsi je ze u SVR je to 60 litru, ale tak to uz tak beres, vsak to stoji 3 mega
jurajos
....ktoré sa dnes dá(s trochou štastia) na ceste stretnúť. Vo zvukovej show ktorú dokáže predviesť - pravda, hovorím o predFL verzii, mu dokážu konkurovať len autá ako Ferrari F12/812. Dokonca ani AM Superlaggera neznel tak chuligánsky, nasupene a pritom "charakterne", Nie ako tunnerský hluk, ale ako skutočný zvuk auta z minulého storočia. Nie úplne chápem ako toto može byť legálne, ale vďaka za to.
Ano, dovětek, které se dá potkat je důležitý. Koukal jsem teď na testy Purosanque a to je neskutečný nářez. Ale F-Pace SVR je oproti němu téměř běžný. ;-)
×
Sdílení komentáře
×
Většinou co odcházelo bylo made in germany (zámky dveří, to je profláklé) nebo francouzské diesly od PSA (2,7 a 3,0 V6) .
U těch ještě starších to většinou doprasili bývalí majitelé nebo to odchází prostě věkem. A u veteránů ze 70. let to bohužel má na svědomí British Leyland, kde se víc stávkovalo než makalo :-)
Převodovky ZF bez problémů, mě jednou vystrašily misky tlumičů, které byly hlučné na kostkách, ale vyřešeno výměnou celých tlumičů v rámci záruky.
Interiéry i přes 150tkm mívají při údržbě a troše péče jen jemnou patinu od užívání. Podvozky a řízení pak famózní.
U té 9 je priorita malá velikost, 1 stupeň pro terén
Kvůli té velikosti je potom problém s teplotou a první modely se přehřívali, nejvíc to odskákal cherokee, kde se stahovali auta, pořešilo se chlazení a 2 roky řešili software, v Jeepu mám už 3, mám model 12/2015
Já měnil na XF oba, levá strana. Komplet v háji, nezamykalo to, hzavřel si dálkou, vzal za kliku, rozhoukal se alamr a otevřel si dveře.
Kvalitka.....
V podstatě jediný bezproblémový motor od Jagu je 4,2 V8 atmoséfra i kompresor.
Jediný V8 od Jaguaru který nemá žádné problémy u aut mezi 97 a tak 2015 je 4,2 V8.
Bohužel to chodí stejně jako nabubřelost servisáků u D3.