Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkody Scala a Kamiq vstupují do prodeje v kompletní šíři nabídky. Nezdražily
12 komentářů
kari.laz
u 1,5 TSI máte 5st man, místo 6st
A chyby v počtu převodových stupňů udělal autor i u silnějších verzí motoru 1.0 TSI... Ach jo, přečte si to ten člověk vůbec po sobě, než to sem vrazí? 😲 :no:
ericn
By měli spíš zlevnit a to hodně rychle, než půjdou prodejně do kytek 😉 Takových 30-50tis kč dolu by to chtělo.. Nicméně to asi s dealerem usmlouvat půjde :yes:
3_diamanty
Zatial stale moj favorit.... a dnes uz aj najkrajsia skoda... ten facelift sanka dole... parada... drzim palce nech este par rokov na trhu vydrzi a nech to budu pre nu tie najlepsie roky :yes:
Jel jsi v tom někdy? To auto je naprostá tragédie.Takový Rapid na druhou. V předu ještě jakž takž, i když lowcost tam na tebe stříká na všechny strany. V zadu je to úplná smrt. Na příčné nerovnosti mi to málem utrhlo ledvinu. Ve 110 takový airodynamycky hluk od oken, že není slyšet vlastního slova. Všechno jak z papíru. Pro někoho to má možná trochu líbivý čumák, ale to je asi tak všechno. Interiér, odhlučnění, podvozek, sedačky, všechno je neskutečná srač..rozpočtovka. Když už musím náhodou Scalou jet v rámci služební cesty, protože jsem si nedal včas rezervaci, tak si rvu vlasy. To si 100x raději dojdu pro dědečka Superba II, který zaslouženě odpočívá na konci vozového parku a dispečeři k němu mají takovou úctu, že ho nechtějí dát do odpisu. Scala je dobrá leda pro českého důchodce, který žije v mylné představě, že si za těžce ušetřený prachy koupil na stará kolena kvalitní český vůz zn. Škoda na nákupy do Kauflandu.
Jel jsi v tom někdy? To auto je naprostá tragédie.Takový Rapid na druhou. V předu ještě jakž takž, i když lowcost tam na tebe stříká na všechny strany. V zadu je to úplná smrt. Na příčné nerovnosti mi to málem utrhlo ledvinu. Ve 110 takový airodynamycky hluk od oken, že není slyšet vlastního slova. Všechno jak z papíru. Pro někoho to má možná trochu líbivý čumák, ale to je asi tak všechno. Interiér, odhlučnění, podvozek, sedačky, všechno je neskutečná srač..rozpočtovka. Když už musím náhodou Scalou jet v rámci služební cesty, protože jsem si nedal včas rezervaci, tak si rvu vlasy. To si 100x raději dojdu pro dědečka Superba II, který zaslouženě odpočívá na konci vozového parku a dispečeři k němu mají takovou úctu, že ho nechtějí dát do odpisu. Scala je dobrá leda pro českého důchodce, který žije v mylné představě, že si za těžce ušetřený prachy koupil na stará kolena kvalitní český vůz zn. Škoda na nákupy do Kauflandu.
Srovnávat Scalu se Superbem, který je pomalu o dvě třídy výš, je nesmyslné a nefér, zvláště když se jedná o jeho starší generaci, kde ještě výrobce tolik neškrtil výrobní náklady kvůli nařízené elektrodebilitě. A Scala má i řadu předností - např. čtyřválec 1.5 TSI s manuální převodovkou a bez odporné hybridizace - to už dnes v C segmentu nabízí opravdu málokdo!!!. Nebo ve své třídě skutečně velkorysý prostor pro nohy. A jako skvostná třešnička na dortu - pořádná mechanická ručka! 😄 :yes: :yes: :yes😒br />
P.S. Znovu je také třeba ocenit skutečně mimořádně povedený facelift - ty nové světlomety autu neskutečně prospěly! 😄 :yes: :yes: :yes:
Zdenek603
Tak to se nepovedlo.Uvazoval jsem o verzi Fresh ta měla pro mě dobrou výbavu i cenu 540.000 dsg litr.Ted už 580000 a nemá ani kameru a kessy.Ma sice jiné blbosti které nechci. No nevím jde vše do kopru
No, to by asi bylo za 60t trošku málo, ne? Nový ceník jsem neviděl, ale Style měl navíc mimo jiné litá kola, dvouzónu, vyhřívaný volant a další věci.
Tady redakce kašle i na upozornění na chyby a nechá je tam dál.
Rozdílů je tam mrak. Jak píšeš, tak plecháče vs ALU kola, manuální vs duální klimatronic, jiný infotainment, jiný virtual cockpit, jiné dekory, jiná světla, senzory, lišty, výhřev volantu atd. atd.
Prostě sem budeme muset nakonec přestat všichni chodit a nechat kdysi zajímavý web padnout...