Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škody Scala a Kamiq vstupují do prodeje v kompletní šíři nabídky. Nezdražily

Marek Bednář
Diskuze (12)

Zveřejnění celého portfolia faceliftovaných škodovek Scala a Kamiq odhalilo, že základní ceny v jednotlivých výbavách zůstaly stejné jako dosud, i když jsou vozy lépe vybavené. „Digibudíky“ jsou už v základu a k mání jsou i světlomety s technologií LED Matrix.

Nedávno modernizované škodovky Scala a Kamiq se už prodávají v zaváděcí First Edition s cenou od 600 tisíc korun, ovšem skutečný základ si dal trochu na čas – představuje se až nyní. Nejlepší zprávou pro ty, kteří s nákupem čekali na modernizovaná provedení, je, že se ceny oproti těm dosavadním nezměnily.

Video se připravuje ...

To znamená, že scala se 70kW litrovým tříválcem začíná na stejných 459.900 korunách jako dosud; kamiq je o 20 tisíc dražší. Základní výbava se nově nejmenuje Ambition, nýbrž Selection, a je k mání s motorem 1,0 TSI  o výkonu 70 nebo 85 kW s manuální pětistupňovou, resp. šestistupňovou převodovkou.

V základní výbavě je 8“ displej místo přístrojového štítu, infotainment s 8,25“ obrazovkou a z nařízení EU nově také systém rozpoznávání dopravních značek.

Výbava Top Selection, která nahrazuje stupeň Style, je k mání s 85kW verzí tříválce a 110kW čtyřválcem 1,5 TSI. Kromě šestistupňového manuálu je pro oba motory v nabídce také sedmistupňová dvouspojková převodovka. Ceny začínají o 60 tisíc korun výš oproti základní verzi Selection.

Tento výbavový stupeň přidává bezdrátové zrcadlení smartphonu, dvoubarevné ambientní osvětlení a čtyři porty USB-C podporující 45W rychlonabíjení.

Video se připravuje ...

Vrcholová výbava Monte Carlo lze spárovat se stejnými motorizacemi a startuje o dalších 40 tisíc korun výš. Kromě log a černých prvků na karoserii, typických pro tuto verzi, jsou klíčovým prvkem výbavy navíc oproti Top Selection přední světlomety s technologií LED Matrix; ty dosud škodovky v tomto segmentu neměly.

Škody Scala a Kamiq: české ceny
Model Scala Kamiq
Selection
1.0 TSI 70 kW (95 k), 5st. man. 459.900 Kč 479.900 Kč
1.0 TSI 85 kW (115 k), 6st. man. 479.900 Kč 499.900 Kč
Top Selection
1.0 TSI 85 kW (115 k), 5st. man. 519.900 Kč 539.900 Kč
1.0 TSI 85 kW (115 k), 7st. DSG 559.900 Kč 579.900 Kč
1.5 TSI 110 kW (150 k), 5st. man. 559.900 Kč 579.900 Kč
1.5 TSI 110 kW (150 k), 7st. DSG 599.900 Kč 619.900 Kč
Monte Carlo
1.0 TSI 85 kW (115 k), 5st. man. 559.900 Kč 579.900 Kč
1.0 TSI 85 kW (115 k), 7st. DSG 599.900 Kč 619.900 Kč
1.5 TSI 110 kW (150 k), 5st. man. 599.900 Kč 619.900 Kč
1.5 TSI 110 kW (150 k), 7st. DSG 639.900 Kč 659.900 Kč
First Edition
1.0 TSI 85 kW (115 k), 5st. man. 599.900 Kč 599.900 Kč
1.0 TSI 85 kW (115 k), 7st. DSG 639.900 Kč 639.900 Kč
1.5 TSI 110 kW (150 k), 7st. DSG 679.900 Kč 679.900 Kč
Marek Bednář
Diskuze (12)

Doporučujeme

19. 10. 2023 13:54
Ceny
Tak to se nepovedlo.Uvazoval jsem o verzi Fresh ta měla pro mě dobrou výbavu i cenu 540.000 dsg litr.Ted už 580000 a nemá ani kameru a kessy.Ma sice jiné blbosti které nechci. No nevím jde vše do kopru
18. 10. 2023 11:18
Re: Fesanda scala
Srovnávat Scalu se Superbem, který je pomalu o dvě třídy výš, je nesmyslné a nefér, zvláště když se jedná o jeho starší generaci, kde ještě výrobce tolik neškrtil výrobní náklady kvůli nařízené elektrodebilitě. A Scala má i řadu předností - např. čtyřválec 1.5 TSI s manuální převodovkou a bez odporné hybridizace - to už dnes v C segmentu nabízí opravdu málokdo!!!. Nebo ve své třídě skutečně velkorysý prostor pro nohy. A jako skvostná třešnička na dortu - pořádná mechanická ručka! :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Znovu je také třeba ocenit skutečně mimořádně povedený facelift - ty nové světlomety autu neskutečně prospěly! :-) :yes: :yes: :yes:
18. 10. 2023 08:55
Re: Opravte si tabulku
A chyby v počtu převodových stupňů udělal autor i u silnějších verzí motoru 1.0 TSI... Ach jo, přečte si to ten člověk vůbec po sobě, než to sem vrazí? :-O :no:
18. 10. 2023 07:29
Re: Fesanda scala
To mi prozraď v čem je OIV ošizená? Dost by mě to zajímalo :yes:
18. 10. 2023 06:50
Re: Fesanda scala
Sup 2 je poctive neosizene auto. S tim se nedá Scala srovnávat. To je rapidí lowcost, stejně jako dnešní Octavia, která taky rve, jak strašně moc je osizena.