Pekne, i ked na europske pomery je 5,2m prilis, tolko ma dlha verzia Multivanu T7.
Ale neverim tomu, ze keby niekto uvedie v EU do predaja nove moderne MPV velkostne na urovni S-max/Sharan (4,8m), tak by to nemalo uspech. Ved by bolo jedine svojho druhu (ked neratam posledne kusy skladoviek Galaxy/S-max). Vela ludom tieto auta chybaju a chtiac-nechtiac musia ist do SUV.
Jakub Mika
0
Existují a to i od mainstreamových automobilek - Toyota Sienna, Kia Carnival nebo Chrysler Pacifica. Ta Kia i Toyota se mi líbí moc. Bohužel my v Evropě utíráme nos...
radolaco
0
preto spominam EU
rohor
6
netopýre na klavíre design fuj fuj fuj
ericn
6
Klasika ne? Čínský nevkus se znakem Volva :no:
ryccardo
2
Me spis zarazi ten titulek ze stoji na cinskych zakladech. Na jakych jinych by asi cinska automobilka mela stat?
chalan66
2
Nehovorilo sa že segment MPV je mŕtvy ? Renault a ostatný prestali vyrábať a teraz sa vracajú do EU s Číny ? Choré nie ?
traveldrive
4
Lexus je voči tomuto elegán.
Arese
3
....takový designový paskvil se může líbit jen Číňanům. 😲 😒 :no:
Ale neverim tomu, ze keby niekto uvedie v EU do predaja nove moderne MPV velkostne na urovni S-max/Sharan (4,8m), tak by to nemalo uspech. Ved by bolo jedine svojho druhu (ked neratam posledne kusy skladoviek Galaxy/S-max). Vela ludom tieto auta chybaju a chtiac-nechtiac musia ist do SUV.