nepolemizuji o hnusnosti (to je subjektivní a já si to nemyslím, mně se to auto docela líbí, byť mám trochu problém s tou univerzální platformou), nicméně předchozí generace teď vedle té nové vypadá jako veterán a její propad hodnoty tak bude brutální (a to je objektivní fakt, protože si to myslím :D:D )
Já bych to spíš viděl tak, že odcházející generace vedle té nové příšernosti vypadá jako královna krásy :D
A když už jsme u těch objektivních pravd, tak si myslím, že tato generace dostane do 2 let zgruntu facelift, protože prodeje budou průser. Jednou to však bude ceněný veterán :D
FL do dvou let určitě nečekej a už jsem to jednou psal, BMW většinou dělá poměrně jemné zásahy v rámci LCI. Otřesná za'd a celkové proporce se měnit nebudou.
Ale ano, taky si myslím, že celkové prodeje budou problém G60.
Pokud ses podíval do nabídky ročních aut (5er) před třemi, dvěma lety, nebo ještě před rokem, viděls jich v nabídce vždy hodně přes sto kusů, mluvím o ČR. Podívej se dnes, v nabídce pár kusů. Každý dealer ti řekne, že po zánovních G30 je enormní poptávka, propad ceny se nekoná, naopak, nová G60 je např. ve verzi 550e (phev se šestiválcem) v základu levnější než kolik stála ještě letos v první pol. roku odcházející G30 540i, která neměla navíc velkou baterku a extra el. motor. Myslet si samo můžeš, co chceš. ;-)
tak ludia maju rozne uchylky, ked sa ti paci G60 tak je to este celkom v norme. Inac s tym prepadom hodnoty G30 si dost mimo, nakolko G30 je oproti tomuto co sa tyka vyzoru uplne iny vvesmir + ma super ergonomicky interier, vyborny infotainment a hlavne narozdiel od tej novej obludnosti si vies kupit aj 540i (G60 540i podla vsetkeho pre europsky trh nebude), nie len 2,3 tonovy tank pokial chces to auto s motorom B58. Takze vdaka novej genracii pojdu ceny G30/G31 skorej hore