Martin Vaculík se podíval na zoubek čtyřválci ze Škody Favorit, který však pro použití v Rapidu 136 prošel zásadními úpravami. A ty si v následujícím unikátním videu ukážeme.
Blbe, fakt jsi debYl. Meleš svoje hejty na elektrifikovana auta do zblbnuti a výsledek je ze jsi akorát za klauna. To snad i fanatik Vito je víc normální. K věci někdy umíš něco napsat?
Hmm, ani tvoje ubohé nadávky mi nemohou zabránit ve vyjádření mého názoru. Blbé, že? :-)
P.S. Až mi nebudou výrobci odporné zkratowozy a hybridowozy neustále vnucovat na úkor normálních aut, budu k nim mnohem tolerantnější a nebudu na ně alergický. :-)
Jen bych chtěl říci, že ten tzv. předehřev nasávaného vzduchu pomocí té hadice od výfukového potrubí a pomocí termostatu v tělese čističe vzduchu měla sériově již moje nová Škoda 120L (tzv. M-řady) vyrobená v dubnu 1984.