Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
S mizejícími obecně spalováky, ale hlavně takřka mrtvou kategorií hothatchů a malých sportovních aut mi Alpine přijde dneska zajímavější než když přišla. Technicky super, exteriér taky. Ale ten interiér...prostě jak tam vidím výplně dveří, páčky, středový panel apod. defacto z Clia a Dacie, tak se to auto úplně odrovnává ve smyslu nákupního rozhodnutí, protože čtyřválcový Cayman stojí podobné peníze a má interiér řekněme standardního Porsche.
Já vím, tohle auto je o technice a já naprosto chápu, že nezbyl rozpočet vyrábět tomu speciální interiér, protože v této velikosti Renault nic jiného nemá, ale prostě já bych ty peníze za to dát nemohl. Nemluvě o tom, že je to cenová hladina M340i. A já bych to psychologicky prostě nedával :D
Jinak mám dotaz co jsem se nikde nedočetl. Když se to nabízí v "luxusní" GT variantě, Alpine to snad prezentuje i s boxem na střeše. Jak je to s odhlučněním na dálnici? Liší se to nějak a dá se v tom jezdit třeba 160+ km/h komfortně?
Já vím, tohle auto je o technice a já naprosto chápu, že nezbyl rozpočet vyrábět tomu speciální interiér, protože v této velikosti Renault nic jiného nemá, ale prostě já bych ty peníze za to dát nemohl. Nemluvě o tom, že je to cenová hladina M340i. A já bych to psychologicky prostě nedával :D
Jinak mám dotaz co jsem se nikde nedočetl. Když se to nabízí v "luxusní" GT variantě, Alpine to snad prezentuje i s boxem na střeše. Jak je to s odhlučněním na dálnici? Liší se to nějak a dá se v tom jezdit třeba 160+ km/h komfortně?
Nevím jak je tomu ze'd, ale Ferrari mívala ovladače z Fiatu. To je asi to nejmenší. Alpine si zaslouží pozornost. ;-)
noo kdyby to mělo šestivál jako Cayman, tak odpustíš víc. Neříkám, že je tam úplně potřeba, ale v kontextu toho Ferrari, tam je těch taháků víc a tady nejde jen o páčky, ale ten interiér je prostě staré Clio obšité kůží, vyvolává to ve mě hodně smíšené pocity. Ale jinak se mi to auto fakt líbí, jak jsem psal, snad ještě víc dneska než dříve.
Neviem či si v tom sedel/jazdil ale ja som v A110 iba sedel a ten introš mi nepríde akoby aj lepšie Clio ktoré spomínaš. Podľa mňa je interiér cajk alebo som iba málo náročný?
Viděl jsem na živo, ale staticky, nejel jsem. Problém je asi v tom, že znám z firmy i svého okolí právě Clio a Dacie a ty prvky v tom vidím na první pohled. Nevím jak materiály, ale ten skelet palubky je minimálně vizuálně předchozí Clio, vzhledem k totožnému umístění třeba výškových repro se obávám, že to bude 1:1 jen obšité kůží nebo nějakým dalším materiálem + spousta prvků kombinace Clia a Dacií. A jako kdybych si to pořídil a sednul mi do toho majitel starého Clia nebo Sandera s konstatováním, že to vypadá jak u něj v autě, tak to by mě vážně ranilo :D:D
A Maserati mělo jednotku anvigace, panel ovládání světel vč. dimmer swtiche a tlačíka ovládání oken od Chrysler/Dodge :-)
3_diamanty
Ale taketo kupatko tu malo byt uz o 10 rokov skor... je to analogicky podobne ako to co som pisal nejaky rok dva dozadu aj pri kii stinger... iste auta proste uz prisli po funuse a v nevhodnu dobu... inak by boli fakt legendy a aj predajne mohli vo svojom segmente prekvapit ... takto ale dost mozno sa na nich aj zabudne ( vid stinger... uz si dnes na neho ani nik nespomenie ... a niektori uz isto nevedia co je to vlastne za auto ) ... skoda... a toto alpine uz dnes ties netankuje nikoho... bohuzial
Arese
***ský rozhodl o absenci verze s manuální převodovkou a trojicí pedálů by patřilo přibít za k..le do průvanu!!! :-O :-O :-O :no:
Barry Lyndon
je potřeba vzít ale v potaz, že to Porsche je za "cenu od" totální holobyt a musíte tam ještě pěkných pár set tisíc dosypat, abyste měli standardní auto.
Fakt má Alpine kufry v součtu 100 litrů (to odpovídá spíš kufrům na motorce)??? Cayman má 425 litrů, což je trochu jiný level praktičnosti (přitom stále poměrně nepraktického auta).
Fakt má Alpine kufry v součtu 100 litrů (to odpovídá spíš kufrům na motorce)??? Cayman má 425 litrů, což je trochu jiný level praktičnosti (přitom stále poměrně nepraktického auta).
Zase na druhou stranu... co u takovýho auta nutně potřebuješ? Osobně to vidím tak, že buď vzít Cayman skoro v základu a jen se podívat na nějaký funkční věci jako Torque vectoring... a nebo pak už přisypat za eSko, kde už je té výbavy víc.
tam základu fakt nic není, ani dvouzonová klima... :-)
A potřebuješ dvouzónu v autě, ve kterém plánuješ jezdit převážně sám? Jako nic proti, příplatek je celkem únosných 20t.
Mně zní jako must-have ten torque-vectoring se samosvorem... nevím teda, co má Cayman v základu, jestli otevřený diferák... jestli jo, tak samosvor je potřeba. K tomu je povinný active suspension... no budiž, to jsme někde kolem 1,75... s autoklimou a tempomatem třeba 1,78
http://www.porsche-code.com/PREZI2D8
Mně zní jako must-have ten torque-vectoring se samosvorem... nevím teda, co má Cayman v základu, jestli otevřený diferák... jestli jo, tak samosvor je potřeba. K tomu je povinný active suspension... no budiž, to jsme někde kolem 1,75... s autoklimou a tempomatem třeba 1,78
http://www.porsche-code.com/PREZI2D8
Ono ale v reále keď už máš dať za auto 1,5M+ tak by som tam chcel ešte to a ono nech to trošku vypadá a si na dvojke. Nehovorím že u A110 by to bolo iné.
Potom sa dostaneš na 2M a rozmýšlaš či už není lešie priplatiť za S verziu a začarovaný kruh začal.....až skončíš u GT4 :-!
Takto to mám aspoň ja.
Potom sa dostaneš na 2M a rozmýšlaš či už není lešie priplatiť za S verziu a začarovaný kruh začal.....až skončíš u GT4 :-!
Takto to mám aspoň ja.
Přesně! Stejně je to drahý, takže ať to alespoň i trochu vypadá...
Jo ale to trochu vypadá co jsem koukal v konfigurátoru není zas tak nákladná věc, která to nepošle vyloženě do jiné dimenze.
Přesně jak říkáš - nevidím smysl v sypání příplatků do základního Caymana. Toho buď vzít as-is s příplatkama do 100t, a nebo pak už sáhnout po S.
Skončit u GT4 - to nic proti, to určitě není to nejhorší, co by člověka mohlo potkat. Ale to už jsme zase někde jinde.
Zpět k tématu - uznávám, že asi v tý ceně třeba 1,8 vypadá líp Alpinka než ten základní Cayman. Mně na Alpině nejvíc vadí ten povinný automat.
Skončit u GT4 - to nic proti, to určitě není to nejhorší, co by člověka mohlo potkat. Ale to už jsme zase někde jinde.
Zpět k tématu - uznávám, že asi v tý ceně třeba 1,8 vypadá líp Alpinka než ten základní Cayman. Mně na Alpině nejvíc vadí ten povinný automat.
Já na to právě nedávno koukal. A ano s dorovnáním výbav bude rozdíl větší. Já osobně bych ale raději oželel výbavu, respektive připlatil jen za to co chci nebo potřebuju a koukal se na originální (a kvalitnější) Porsche interiér než na ten lowcost předchozího Clia. Cayman kupodivu umí i ventilované sedačky :D
Jinak určitě, kdo chce plně vybavené auto se zaměřením na jízdu, tak bude Alpine mnohem výhodnější volba to ano :)
Jinak určitě, kdo chce plně vybavené auto se zaměřením na jízdu, tak bude Alpine mnohem výhodnější volba to ano :)
Vidím to presne rovnako. Radšej holý Cayman, proste je to jednoúčelové auto, víkendovka, ktoré berieš len na občasné výlety v dobrom počasí, nie je to daily driver do práce a na nákupy, tam potom nepotrebuješ komfortnú výbavu. Ja by som dokonca do víkendovky nemusel mať ani takú inak nutnú výbavu ako sú vyhrievané sedadlá. Ak už niečo priplácať v Caymane, tak potom motor. Ak by mi nestačil základ, tak rovno GTS so šesťvalcom.
K šestiválci, byť jistě famóznímu, je strašnej cenovej skok. Navrhuju ojetinku, starší GTS 2.5l o 269 kW
Alpine má objem kufrů 96/100 p/z, takže v součtu necelých 200 litrů, oproti caymanu ani ne půlku.
FauVee
A110 je fantasticke auto, buhuzial cenou je uz v teritoriu Caymana. Potom je to uz o preferncii znacky a pouzitia a Porsche posobi solidnejsie, praktickejsie, da sa aj s manualom, A110 je zasa lahsie...
Každopádně zajímavé auto, které při správném používání a menším nájezdu bude i pěkně držet cenu. Mít ty prachy a chtít něco takového, určitě bych ho vyzkoušel.... :yes:
Za 1,6 je Cayman a za 2M Cayman S, kde ten manuál mít můžu... takže takhle od monitoru se kloním spíš k Porsche než k Alpine... ale je to krásný auto, to zase jo.
To auto bude ale asi vcelku rarita, ale krásna rarita. Mne sa na živo páči moc a ako píšeš v tej modrej 😍.
160 aut je docela masakr... u takové kusovky.
https://www.classicblog.cz/…-Classic-_56.jpg - a ještě tam byla červená, tak minimálně 10
Až tam je 160 ks tak potom je stále slušný výber. Myslel som to na malosériovku voči Porše a podobným značkám ktoré sú ešte drahšie a predávajú sa ako teplé rožky. A110 by sa ale celkomhodila do garáže.