Na velké roadshow po Česku, která se během listopadu zastaví v Trutnově, Liberci, Ústí nad Labem, Příbrami, Plzni, Praze či Brně, se můžete zdarma svézt i Toyotou Mirai.
když "novináři" opapouškují její reklamní letáky. Škoda, že na tak bezvýznamném webu no. Ale ono to zrovna u Mirai nepomůže ani kdyby měli stamiliónovou čtenost.
Jo kamaráde....kdyby se do vodíku investovalo tolik a tak dlouho jako do el, tak by byl vodík už někde jinde. Jenomže.....Číňané a elektro-lobby měly větší páky.... :-[]
No já ji projel, měl na týden a řešil každodenní strasti provozu. Za týden najel cca 1500km a jediný problém je malá čerpací síť.
Předpokládám, že s H2 tu nikdo nemá zkušenosti z provozu. Neměl bych vůbec problém ji koupit, rozhodně radši než BEV. Ale právě ta zatím slabá síť mne přesvědčila vzít opět hybrid. BEV uvazuju do města, tam dává smysl, mimo město vůbec zatím.
TM3 long range nedava smysl mimo mesto?
Vubec??
Jses si jisty? https://www.tesla.com/…cz/model3/design#…
Model 3 long range
1.253.990Kc :yes:
629km
Dojezd
(WLTP)
201km/h
Maximální rychlost
4,4s
0–100 km/h
Fastcharge Power (max) 250 kW DC
Fastcharge Time (51->404 km) 27 min
TM3 ma delsi doplneni "paliva" nez Mirai. Zato jsou nabijecky vsude!
Pro srovnani:
Toyota Mirai FCEV
Cena základní sestavy 1 909 000 Kč :no:
Maximální rychlost (km/h): 175
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 9
PS Tem, co se zda nabijeni 27 min stale prilis dlouhe, nikdo nezakazuje si koupit dnes treba hybrid a pockat na dalsi generace EV, kde se bude cas nabijeni snizovat na 15 az 10 minut.
Ne nedává mi smysl. Někomu může, mne ne. Ano, dojezd je v pohodě ( já nemám problém s dojezdem i když by byl 300 ), ale vadí mi čas nabíjení. Zrychlení a dynamika je super, ale je mi k ničemu, kdyz mám prázdnou baterku.
Jak jsem psal, kolem komína dřív nebo později druhý EV určitě pořídím, ale jako hlavní dlouho ne. To radši ten vodik. A ano, pokud bude nabíjení do 10 minut bez poškozování baterky, tak lets go