Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Volkswagen Golf Variant si teď neobjednáte. Kombík je vyprodaný až do faceliftu
41 komentářů
zaplosak
4
¨třeba se to někomu i líbí... ;-)
Tom Dvorak
0
Líbí, budete se divit , ale je to výborný rodinný vůz a neměnil bych a to jsem nepřecházel z nějaké plečky, ale z plně vybaveného Mondea
Freddka
Je to srandovni, co?
Zakaznici si za to sami, vycerpali jste kvoty!
VW nezajima, ze si chcete koupit auto, kvoty se proste menit nebudou. Bezte si ke konkurenci.
Zakaznici si za to sami, vycerpali jste kvoty!
VW nezajima, ze si chcete koupit auto, kvoty se proste menit nebudou. Bezte si ke konkurenci.
Socik a plánované hospodářství jsme dveřmi vyhodili a šup, vrací se oknem a o to radostňěji.
Onavam se, ze zamenujes socialismus s oligopolnim chovanim.
Ale koukej na to z pohlwdu VW - kdyz letos prodas min a pristo rok vic, vis jakej to bude uspech? Takovej procentualni rust prodeju si proste musis zaslouzit!
Ale koukej na to z pohlwdu VW - kdyz letos prodas min a pristo rok vic, vis jakej to bude uspech? Takovej procentualni rust prodeju si proste musis zaslouzit!
Ty budeš zřejmě odborník jak na datovou analýzu, tak na plánování, že? ;-)
Vsak VW group byl nejvetsi a propadl se dobre o 1 milion aut rocne, ted je mensi nez Toyota i Stellantis a pristi rok je myslim predezene BYD pokud se nepletu.
Tak nevim, mozna by to meli lip zaalyzovat a naplanovat, podle vseho to jde ostatnim lepe.
Misto kvot by se treba mohli soustredit na produkci a zlepsovani svych EV, uz ted jsou v tom az po usi.
Tak nevim, mozna by to meli lip zaalyzovat a naplanovat, podle vseho to jde ostatnim lepe.
Misto kvot by se treba mohli soustredit na produkci a zlepsovani svych EV, uz ted jsou v tom az po usi.
Ale tak já bych řekl, přejme to tomu koncernu. Vsadil vše na jednu kartu a ono to jaksi neklaplo. Nepoučil se z toho, tak nechť klesá. Až začne vyrábět to, co lidi chtějí, tak půjde zas nahoru ;-)
Kvóty jsou dnes bohužel skoro u všech výrobců. Od Dacie Duster po Ford Mustang. Na druhou stranu jey překvapivé, že jsou i u Golfu VIII, který se prodává nejhůře ze všech dosavadních generací.
Kvóty třeba u corolly nebo yarise jsem nezaznamenal. Třeba u rav4 nebo highlandera nejsou kvóty, ale nestíhají je vyrábět, takže jsou delší čekací lhůty.
Toyota je tak trochu výjimka. I když ne ve všem. Zkus se u autorizovaného dealera zeptat na Land Crusier 300 nebo 70, kde není kvóta, ale rovnou nemožnost je objednat.
LC70 ani 300 není oficiálně u nás k dispozici. Takze mi řeknou jasnou odpověď. Ale to není kvůli kvotam.
To je jako bys chtěl dojít sem k fordu a zeptat se na F350 třeba.
Nebo se dojed do USA zeptat na corollu combi. Taky ti ji nenabidnou
To je jako bys chtěl dojít sem k fordu a zeptat se na F350 třeba.
Nebo se dojed do USA zeptat na corollu combi. Taky ti ji nenabidnou
To nejde srovnávat. Předchůdce Land Cruiser 200 se u nás prodával. Nástupce 300 nikoliv (kvóta = 0). A není to kvůli nulové poptávce. Nezávislí prodejci je v nabídce mají.
Ford F350 je auto, které nikdy nebylo prodáváno celosvětově a v Evropě podobně dimezovaná auta nebyla nikdy prodávána.
Ford F350 je auto, které nikdy nebylo prodáváno celosvětově a v Evropě podobně dimezovaná auta nebyla nikdy prodávána.
Motas jablka a hrušky, micháš výrobní/dovozové kvóty s trhovym zaměřením modelu. Tady by to koupilo pár jedinců a ani by se jim nevrátil náklad za homologaci. A lc300 tu není ze stejného důvodu jako ten f350.
Tak obecně je celý ten systém: Výrobce - dovozce - dealer - zákazník trochu bizár ze starých časů (časů nejednotného trhu, cel, lokálních homologací atd atd...). Minimálně jeden (a možná dokonce dva) článek je v tom řetězci navíc.... (a není to ani výrobce a ani zákazník :D ).
Arese
...když výrobce u modernizované verze vyhrožuje "rozsáhlou elektrifikací" a zaříznutím manuální převodovky! :-O :-O :-O :no:
Je treba si zvyknout. Auta budou dražší a dražší. A bez manuálů. Buďte rád, že to má nějaký motor.
Tak na tohle si opravdu zvykat nebudu. Do své smrti bude moje auto mít minimálně 4 válce a manuální převodovku. :-) A klidně bude 30 let staré, pokud to bude muset být. Tříválce, automaty, hybridy a samozřejmě zkratowozy mi nesmí přes práh!
daskm nqlomij
Je to lepšie ako akákoľvek Viagra. Odporúčam každému, aby to aspoň raz v živote vyskúšal – výrazne vám to zlepší sexuálny život, prečítajte si sami.. ----->>> https://tyny.to/sxstone
daskm nqlomij
Je to lepšie ako akákoľvek Viagra. Odporúčam každému, aby to aspoň raz v živote vyskúšal – výrazne vám to zlepší sexuálny život, prečítajte si sami ----->> mub.me/stone
Pepa__007
Kapitalismus. :yes:
Takhle to bylo před rokem 1989.
Takhle to bylo před rokem 1989.
Ale houby s octem, před rokem 1989 byl na "trhu" jeden model od Škodovky a když na tebe nevyšlo, tak jsi měl kulové. Dnes je na trhu asi 20 alternativ k Golfu a určitě nemají všechny problém s kapacitou výroby. Ó Bože, všichni umřeme, místo 21 možností máme jen 20.
Asi si to těmi alternativami přehnal. kolik je mimo Golfu na trhu kombíků nižší střední, kam si můžeš dopřát benzinový i naftový čtyřválec? Asi jen Octávka, Leon a Ceed SW ;-) Ostatní jsou pryč…
Jen namátkou, 308 SW, Astra ST, TIPO SW, i30 kombi, Corolla ST už se nedělají? Nemluvě o tom, že pro řadu lidí je alternativou klidně nějaké SUV/MPV z nižší střední/střední, které splní podobné požadavky na rodinné auto jako klasická nižší střední a kterých je na trhu další hafo. Takže bambilion možností proti jedné třídě Favorita ve dvou variantách, který když na tebe zbyl, tak sis nevybral ani barvu. To chcete fakt porovnávat s dobou před rokem 89?
S čistě benzinovým nebo naftovým čtyřválcem? Jako vážně? Ani jeden z tebou jmenovaných ho nemá, jen i30 má 1.5T-GDI, diesel už ne. Ostatní jen 3hrnky nebo hybridy…
No a? Každý dělá co umí. Moje hlavní připomínka byla, že srovnávat nabídku na trhu před rokem 89 a dnes a tvrdit, že je to to samé svědčí buď o tom, že autor v té době nežil a přesto si dovoluje nesmyslné srovnání anebo žil a jenom si bohapustě vymýšlí. Dnešní nabídka na trhu aut je daleko širší než byla a to, že jedna automobilka nestíhá vyrábět jedno karosářské provedení jednoho modelu na tom nemůže nic změnit. Holt VW trefil dobu a zbrkle se nezbavil čtyřválcových spalováků jako konkurence a pak je logické, že nestíhají vyrábět, pořád to nic nemění na skutečnosti, že dnes je nabídka 100x větší než před rokem 89..
No nepřijde mi, že by nabídka byla dneska nějak moc široká - myslím tím auta pro normální lidi ;-) Za mě byla nejširší nabídka 2010-2018, super auta a spousta automobilek si mohla dovolit i okrajové modely - kupátka, kabriolety atd. Srovnávat dnešek s dobou před r.89, zvlášť u nás, je samozřejmě nesmysl ;-)
Jsem rád, že někdo souhlasí s tím, že přirovnávat dnešek s dobou před r. 89 je nesmysl. :yes:
Jinak ta nabídka mi přijde podobně široká, ano je jiná, ale to si vynutili právě ti "normální" lidé. Když si vezmu to omílané VW, tak v době o které píšeš měli oproti dnešku navíc co, Beetle, Sharan a Scirocco. Up, Polo, Golf, Passat, Arteon, Tiguan, Touareg jsou stále zde a naopak přibyl T-Roc, T-Cross, Taigo a za Sharana je zde T7. Takže můžeš litovat kupátka jako bylo Scirocco, ale prostě se nekupovalo, kdežto ty "T" se prodávají, to není žádný diktát z Bruselu, ale diktát zákazníků, kterému se musí každá mainstreamová automobilka přizpůsobit. Takže šířka modelového portfolia je plus mínus jeden model stejná a to nepočítám EV.
Jinak ta nabídka mi přijde podobně široká, ano je jiná, ale to si vynutili právě ti "normální" lidé. Když si vezmu to omílané VW, tak v době o které píšeš měli oproti dnešku navíc co, Beetle, Sharan a Scirocco. Up, Polo, Golf, Passat, Arteon, Tiguan, Touareg jsou stále zde a naopak přibyl T-Roc, T-Cross, Taigo a za Sharana je zde T7. Takže můžeš litovat kupátka jako bylo Scirocco, ale prostě se nekupovalo, kdežto ty "T" se prodávají, to není žádný diktát z Bruselu, ale diktát zákazníků, kterému se musí každá mainstreamová automobilka přizpůsobit. Takže šířka modelového portfolia je plus mínus jeden model stejná a to nepočítám EV.
Dixik2
V odkaze foto Golfa 8 FL při statické prezentaci VW Passat variant B9:
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
×
Sdílení komentáře
×