Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda2 na českém trhu za 269.900,-Kč

35 komentářů

Krasne auto ve sve kategorii, startovni cena o 40tis nizsi nez predchozi generace, tak to vypada velmi dobre!
Super elegantní vozítko,zatím nejhezčí v třídě...spolu s GP...
Klaudius
Pockaj az ho uvidis na vlastne oci a vyskusas na vlastnej kozi. Mne bola svojou velkostou predchadzajuca Mazda 2 sympaticka. Ale len do usadnutia za volant. Pocit plechacika a chut vykopnut lavy predny podbeh niekam daleko, pretoze si nebolo kam polozit lave chodidlo ak som prave netlacil spojkovy pedal...
Toto auticko vyzera podla fotiek vyborne, uplne iny dojem ako z Fabky. Ale s hodnotenim pockam radsej az po zivom stretnuti...
Klaudius
Skoda, ze nie su detailnejsie udaje o vybavach a cenach, porovnanie by bolo zaujimave.
Už len pre motory a spotrebu sa to oplatí kúpiť.Nehľadiac na to,že je to výborne designovo spracované auto.A vyrobené v Japan.
:yes:
Klaudius
Japan moze a nemusi byt lepsi. Subjektivny aspekt. Tie prakticke budu presvedcivejsie.
Ale je super ze uz v septembri budu prve kusi...Asi ju zaradim do mojho vyberu a la nakup druheho auta do rodiny. Ale na Fiestu 1.4 TDCI za 400 litrov slovenskych to mat asi nebude.
Tak tohle je opravdu vyvedená design. To Fabie II je vedle toho úplnej kýbl. Ta zelená na fotce je taky moc GOOD. Škoda to bude mít brzy sečtené jestli nebude mít v nejbližší době něco fakt konkurence schopného. Mazda prostě jede!!!!
Klaudius
No ale Mazda nema v ponuke bielu strechu ani trojvalec...
>😁 >😁 :yes: :yes:
Moc to prožíváš,já si myslím,že v Japonsku nikdo M2 s F2 nesrovnává a ani se tím nezabývá.Také by se měly pro pořádek kritizovat i tříválce od Toyoty a Opela,např.,protože zde se stále na někoho zapomíná a stává se z toho už folklór.Jinak tu bílou střechu měla už Octávka z roku 1958, Mini přišlo až v srpnu 1959 a bílá střecha na něm ještě později,no jo,to jsou ty dějiny techniky,ty se nemusí znát,ale nedají se ani změnit. :-!
Klaudius
Isteze, ale tu nie sme v Japonsku. A co sa tyka tych troch valcov, vseobecne sa povazuju za "podradnejsie" ako stvorvalce. Co sa tyka tej bielej strechy, tak existovala ovela skor na mnohych autach. Nebola to len Octavka a Mini. Nosily to napriklad Cadillacy [odkaz] [odkaz] BMW [odkaz] >😁 , Fiat [odkaz] a mnohi ini. Akurat asi nikto to nemal ako priplatkovu vybavu za taku nehoraznu cenu ako Skoda.

[odkaz]
Z posledních kapek do pověstného poháru se stal regulérní déšť, kam půjdou prodeje před časem představeného krasavce je již nyní jasné, v MB by měli začít hledat další pozemek 😄
Pežouťácký mrkadla, boky pořezaný seaťáckou žiletkou, až moc úzký zadeček - toto auto má nižší cenu, ale také toho moc nenabízí. Jasně - je to prcek a co stále vymýšlet za nové tvary - není moc prostoru na kouzlení.

Na našem trhu bude toto auto okrajový hráč.
Klaudius
Myslis asi taky, akym sa pomaly stava Fabia II? >😁
Pokud si mám zcela soukromě zatipovat, tak FII dá mazdě na frak s přehledem. Je to jen můj tip, třeba se pletu >😒]
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Samozrejme,ze Mazde da na frak...ale proc? Protoze lidi tady maj skodu stale zafixovanou jako laciny auto s levnym servisem(coz uz davno neplati). Takze otazka neni jestli ji prevalcuje u nas...ale v zahranici!
Veru v ČR a SR je to jasné, ale na zahraničných trhoch bude mať Fabia II v takejto konkurencii veľmi veľké problémy.
Jaké problémy? Co se prodá, to se prodá. Já ji nechci, ale tady se furt straší a škodovka veselé prodává.

Apropo - ani jsem nevěděl, že v SR se prodává dobře. Protože to JE pro škodovku ZAHRANIČNÍ trh >😒]
Veru v ČR a SR je to jasné, ale na zahraničných trhoch bude mať Fabia II v takejto konkurencii veľmi veľké problémy.
Hlavně se nazačni živit jako prognostik,abys neumřel hlady >😁
Avatar - Righ
Righ
Lidi nekupujou Skodovky s iluzi nizkych cen servisu, natoz kvuli nizsi porizovaci cene auta - tu si prece muze kazdy jedodusse porovnat s konkurenci a hned mu vyjde, ze na lidovost Skodovka uz dlouho nesazi. Lidi kupujou Skody kvuli tomu, ze je to domaci automobilka (ac v nemeckych rukou), vetsina z nich ma se Skodou pozitivni zkusenosti a jsou loajalni k znacce, nejdostupnejsi servis (ve smyslu rozsirenosti) a zdaleka nejmensi ztrata hodnoty, zvlast v kontrastu s vozy japonske provenience. Samozrejme svoji roli hraje i to, ze cast ceskych zakazniku je jednodusse konzervativni a na jine auto nez Skodu by ani nepomyslela, tudiz se konkurenci vubec nezaobira. Ale tim nejsou Cesi nijak vyjimecni, velka cast Nemcu by si jine nez nemecke auto v zivote neporidila.
A pokud jde o zahranicni trhy, tipuju, ze Mazda 2, jakkoliv se libi i mne, bude soucasnou evropskou spickou prevalcovana a dostane ji i Fabia 2. Uvidime. 😉
Povedené auto a myslím že je čas udělat konkurenci v segmentu prcků pápá....................
Avatar - Righ
Righ
Jiste, 207cka, GP, Corsa a mnoho dalsich uz bali kufry, novy kral malych aut prichazi - je jim Mazda 2. >😁
DOkud neuvidíme kompletní ceník. Nezapomínejte, že na made in Japan je uvaleno clo a do ceny je nutno započítat náklady na dopravu přes půl planety, to se v konečné ceně musí projevit, tudíž vyjma zaváděcí ceny social edition modelu to bude drahé a neprodejné. Což je škoda, neb nová M2 by byla příjemné zpestření na našich silnicích na které se valí záplava obludných kbelíků Fabia II.
Klaudius
Tak to uvidime...ak to nebudu robit v Japonsku ale niekde v Europe, cena sa nemusi splhat do nebies...
Cena se nebude šplhat do nebes ani tak... 😄 A bude se vyrábět jen v Japonsku, protože už jednou zkusili použít evropské výrobní linky a byla to z hlediska kvality cesta do pekel.
...kecáš hlouposti. Japonci vyrábí po celý Evropě, dokonce v tak vysmívaným Turecku, že by si přáli cestu do pekel? 😉
Mazda kromě předchozího modelu M2 nevyrábí v Evopě nic..a na kvalitě aut je to vidět.
Třeba motor 2,3 benzín v M6 je dobrým příkladem. :-!
Tak ten se fakt moc nepovedl, stejně jako 1.8 od VW, později FSI (polykající 98 oktanů), TDDi od Fordu a některé další. Každý se může zmýlit. 😉
Brzdi s těmi hloupostmi, nebo se ti budou všichni smát. 😉 Bavíme se o Mazdě a ta vyráběla v Evropě dvojku a před tím 121, ve stejném závodě, který produkoval Fiestu. Taky to byla identická dvojčata. Bohužel i co se týká poruchovosti, proto v zájmu navrácení kvality tam, kde patří, ji stáhli zpět do Hirošimy.
Avatar - Righ
Righ
Smat se mu nebudou, v tomto kontextu se budou smat spis Mazde, protoze jestli nedokaze v Evrope vyrobit aspon podobne kvalitni auto jako v Japonsku, je to problem jeji a nikoliv Evropy. To ji myslim dost zretelne ukazuji hlavni japonsky automobilky, jako treba Toyota, jez je co do spolehlivosti nejvychvalovanejsi.
Myslíš ta Toyota, jejíž modely, vyráběné v Evropě se v žebříčcích spolehlivosti posunují níž a níž? Nedokázat udržet kvalitu je problémem laxnosti pracovníků na lince, případně evropských výrobců polotovarů.
Vyrábět se bude výlučně v Japonsku,neb ve Španělsku to celkem fušovali. :yes: