Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
McmlII
Když už byl zmíněn ředitel Hrdlička a vedoucí konstrukce Matouš (ex Walter), mohl být zmíněn i konstruktér toho moderního podvozku, který pak byl používán Škodovkou přes 30 let až do "embecka". Taky byl ex Walter.
A to nezmiňuji závodního ředitele (ex Walter) a šéfa konečné kontroly (ex Walter). Dobře ta Škoda luxovala Walter. :-))
A to nezmiňuji závodního ředitele (ex Walter) a šéfa konečné kontroly (ex Walter). Dobře ta Škoda luxovala Walter. :-))
Co se týká SuperBa, tak OHVčko skončilo kvůli tomu, že bolševici zahájili rudý teror a věděli dobře, že by se jim za to mohlo něco stát (bohužel nestalo, národ se nechal terorizovat ještě desítky let) a proto potřebovali něco, v čem se mohli vozit a nic jim nehrozilo. Proto si nechali zkonstruovat pancéřovou obludu Škodu VOS. Tlustá Gottwaldova zrůda se do ní nevešla, ale to je známý příběh. Když si pak národ na teror zvyknul, mohli se vrátit zpátky do lehkých aut a postavila se pro ně 603ka.
Aleší díky za článek :yes: