Testy
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Současná generace před FL přišla s možná až příliš majestátním vzhledem. Za mě vypadal výrazně líp jak Q7.
FL to však pohřbil. Jsou sice 2 vzhledy přední části, ale na rovinu říkám že nevím, který je horší. Tento v testu výrazně ubírá a k tak velkému autu se absolutně nehodí. To, co na Tiguanu vypadá šik, prostě o třídu výš nefunguje. A na Touaregu dvojnásob. To je můj názor. :-!
FL to však pohřbil. Jsou sice 2 vzhledy přední části, ale na rovinu říkám že nevím, který je horší. Tento v testu výrazně ubírá a k tak velkému autu se absolutně nehodí. To, co na Tiguanu vypadá šik, prostě o třídu výš nefunguje. A na Touaregu dvojnásob. To je můj názor. :-!
a co chces jako resit?
Ze levnejsi X5 s minimalne stejnym 30d je vyrazne lip sladena stranky prevodovky? Ze si muzes vypnout lineassist a uz to nikdy za volant nezataha? Ze si to muzes koupit s mnohem lepsim 40d?
Nebo ze face Cayenne dostal zasadne jiny mechy a tlumice a tadle kraksna ne? Nebo ze Cayenne face dostal novej phev (stejne jeko x5) a tady zas nic.
todle auto je prodejny maximalne v uplnym socu, neridici jako pracant s 25% slevou
Ze levnejsi X5 s minimalne stejnym 30d je vyrazne lip sladena stranky prevodovky? Ze si muzes vypnout lineassist a uz to nikdy za volant nezataha? Ze si to muzes koupit s mnohem lepsim 40d?
Nebo ze face Cayenne dostal zasadne jiny mechy a tlumice a tadle kraksna ne? Nebo ze Cayenne face dostal novej phev (stejne jeko x5) a tady zas nic.
todle auto je prodejny maximalne v uplnym socu, neridici jako pracant s 25% slevou
Co chceš diskutovat o Tuaregu, který dávno jezdí a s motorem, který se vyrábí už přes 10 let? Na tom autě není nic zajímavého ani nového.
Touareg 3,0 tdi od 1.935,
X5 30d od 2.017, rozdíl v základu nějakých 75 tisíc je opravdu zanedbatelný, stoji už jen za ten pocit, že nedrzim totožný volant, který je v Golfu… kdyby stal Touareg 1,5 -1,6 tak bych o něm v koutku duše začal uvažovat jako o konkurenci
X5 30d od 2.017, rozdíl v základu nějakých 75 tisíc je opravdu zanedbatelný, stoji už jen za ten pocit, že nedrzim totožný volant, který je v Golfu… kdyby stal Touareg 1,5 -1,6 tak bych o něm v koutku duše začal uvažovat jako o konkurenci
to ze se kupuje tuareg bez vybavy neni argument. Porovnatelny verze stoji podobne.
Ve VW padli na hlavu jsou, napalili Golfa a od nej odvozujou ceny presne jak jsi napsal. Proto je mnohem prodejne uspesnejsi x5 nebo Gle nez Touareg
Ve VW padli na hlavu jsou, napalili Golfa a od nej odvozujou ceny presne jak jsi napsal. Proto je mnohem prodejne uspesnejsi x5 nebo Gle nez Touareg
Máš iné skúsenosti ako ja.
Napr. v konfigurátore BMW je základná cena 30d 2,017 mil. Kč a pre Touareg porovnateľný motor 1,926 mil. Kč.
sauto.cz, a mobile.de pre podobné výbavy rozdiel ceny minimálny.
Pozeral som po novej X5 a porovnal aj s Touareg, že by som zvážil, ak by bol nejaký výhodnejší. Ale cenovú výhodu som po komunikácii s predajcami neobjavil.
Napr. v konfigurátore BMW je základná cena 30d 2,017 mil. Kč a pre Touareg porovnateľný motor 1,926 mil. Kč.
sauto.cz, a mobile.de pre podobné výbavy rozdiel ceny minimálny.
Pozeral som po novej X5 a porovnal aj s Touareg, že by som zvážil, ak by bol nejaký výhodnejší. Ale cenovú výhodu som po komunikácii s predajcami neobjavil.
Hele, Cayenne míří trochu jinam jak Touareg.
Ale ve vztahu k ceně a X5 samozřejmě souhlasím.
Ale ve vztahu k ceně a X5 samozřejmě souhlasím.
To porovnanie nesedí😒br />
- BMW nový model po Facelifte, VW model pred FL
- BMW výbava navyše:
panoráma, head up, audio Harman Kardon, 21" pneu, prémiová koža, 360st. parkovacie kamery, 4 zónová klimatizácia, ... možno by sa ešte čosi našlo, ak by bol k dispozícii VIN
- Skús si tieto položky naklikať do konfigurácie Touaregu a potom porovnaj znova
- BMW výbava navyše:
panoráma, head up, audio Harman Kardon, 21" pneu, prémiová koža, 360st. parkovacie kamery, 4 zónová klimatizácia, ... možno by sa ešte čosi našlo, ak by bol k dispozícii VIN
- Skús si tieto položky naklikať do konfigurácie Touaregu a potom porovnaj znova
Tak od zaciatku bola pri tejto generacii cena prestrelena a to uz radsej zakaznik dolozi par drobnych do d3 k lepsej technike a image. A pri predoslej gen. Sa dala kupit v6 3.0tdi za dobru cenu
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Krmíš trolla 😉
K Turkovi, podívej jak s poslední generací ubyl jeho počet na silnicích. Přesně o tom, co jsi napsal.
K Turkovi, podívej jak s poslední generací ubyl jeho počet na silnicích. Přesně o tom, co jsi napsal.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
v cenniku je bonus 4000 €, dalsich niekolko tisic by nemal byt problem.
Tiez je rozdiel ci ide o 170kW alebo 210kW, na 170 byvaju zlavy nizsie, kedze tam je uz zakladna cennikova cena v SR velmi nizko postavena.
Tiez je rozdiel ci ide o 170kW alebo 210kW, na 170 byvaju zlavy nizsie, kedze tam je uz zakladna cennikova cena v SR velmi nizko postavena.
Máte niekto nejaké reálne info o zľavách na nový Touareg? Nemyslím výpredaj áut pred Facelift.
Budem rád za info.
PS: Na nové BMW X5 po FL je možné získať 10-11% relatívne jednoducho.
Budem rád za info.
PS: Na nové BMW X5 po FL je možné získať 10-11% relatívne jednoducho.
Vůbec nejde o porovnávání těch dvou aut, ta jsem vybral jenom proto, že na konci je u nich škála cen, za které se v Evropě prodávají a skutečnost je taková, že Touareg se prodá v cenách od 2 do 2.5 mega, X5 v cenách od 2.5 do 3 mega.
Konkretne 3.0 TDI se vyrabi uz hafo let. Ze ho prubezne trochu modifikuji je fajn. Dobry ze si zjistil ze tahle generace bude na trhu uz sedmym rokem a jaky je rozdil oproti predchozi generaci si nekde taky vycetl?
No jestli jsou pro tebe 0,5-0,6 mega drobné, tak fajn, pro většinu kupců to drobné nejsou. Průměrná cena Tourega s touto motorizací prodávaného v Evropě je cca 2.1 - 2.2 mega s dph, průměrná cena prémie cca 2.7-2.8 mega
https😐/carvago.com/…i-4motion-210-kw
https😐/carvago.com/…x5-xdrive-219-kw
Myslím, že Touareg si svou cenu bez problémů obhájí, úspora 0.6 mega proti Audi a ještě víc proti Cayenne s totožnou technikou řadě lidí stojí zato aby se vyprdli na image.
https😐/carvago.com/…i-4motion-210-kw
https😐/carvago.com/…x5-xdrive-219-kw
Myslím, že Touareg si svou cenu bez problémů obhájí, úspora 0.6 mega proti Audi a ještě víc proti Cayenne s totožnou technikou řadě lidí stojí zato aby se vyprdli na image.
To jsou ceníky, realita je úplně jinde. ceny za které se ta auta reálně kupují máš v odkazech v původním příspěvku. Touareg se nesnaží být konkurencí X5, od toho jsou Q7,Q8, Cayenne. A také se prodává o 0,5 mega levněji (nikoliv podle ceníku ale podle skutečně vysolených chechtáků na dřevo).
Kdyby stál Touareg 1,5 mil. tak by museli být ve VW padlí na hlavu, za tuto cenu se dnes prodává kdejaký šunt s motorem naštorc, čtyřválcovými podmíráky, ošulenou čtyřkolkou, bez vzduchového podvozku a dalších věcí které Touareg nabízí.
Kdyby stál Touareg 1,5 mil. tak by museli být ve VW padlí na hlavu, za tuto cenu se dnes prodává kdejaký šunt s motorem naštorc, čtyřválcovými podmíráky, ošulenou čtyřkolkou, bez vzduchového podvozku a dalších věcí které Touareg nabízí.