Design
Přihlásit pro přidání komentáře
sargis
7
Predpokladam, ze v CR je minimalne 100+ nezavislych dizajnerov. Ked zacnu vsetci fantazirovat o Skodovkach, tak tu bude nejaka pocitacova grafika kazdy den?
pevec1
6
Přesně tak, obrázek na dvě věci.
3_diamanty
Sice by ma podla dizajnu hned takto nenapadlo ze inspiraciou tu bola povodna 1203ka ... ale proste vyzera to fajn a to je dolezite. Taketo nejake sikovne mpv by skode iste neublizilo ale vieme aka je doba .. a vlastne nie je to tak davno co bracek caddyho od skody... uz takmer hotovy projekt skoncil v kosi... takze ked nepresiel uzitkovy a daleko vsestrannejsi bracek caddyho tak pochybujem ze prejde nejake cistokrvne mpv ktoreho predaje su uz minimalne... ach jo... ale fakt pekna vizia ... co uz
Na základoch IDBuzz by to minimálne automobilke zmysel mohlo dávať. VW by rozpustil náklady a zároveň by si celá skupina ponížila emisie.
Tak se podívej, jak se prodává elektrický Traveller, vůbec.
Pokiaľ je aj naftová verzia Travelleru tak sa ani nečudujem nepredajom EV verzie. Ak by tú techniku Stellantis obalil nejakou karosériou s odkazom napr. na Furgonette bola by to imageovka a predaje iné, podobné ako Buzz.
No ale ID Buzz muže využít, a taky to dělá, pro PR původní VW hippie bus. Vzpomíná někdo v dobrém na 1203 ? Koho znám na to nadává jako na prvotřídní šrot, já nevím jestli je dobrej nápad na to navazovat.
Ja som sa na tom ucil jazdit. Napriklad hodit to do trojky na prvy krat mohla byt olympijska disciplina.
Akože určite by sa to nevolalo 1203 NG :), ale priestor a technika pre takýto model by tu bol.
Retro auto ale můžeš stavět jen a pouze jako vzpomínku na vysoce kladně přijimané auto, a to 1203ka rozhodně nebyla. Naopak je u nás po desetiletí 1203ka považována za přesnou ukázzku toho, jak by dodávka neměla konstrukčně vypadat! :-O :no: :no: :no:
Stejsn
1) s původní troskou to nemá designově nic společného, 2) vypadá to otřesně
Naprostý souhlas, tahle malůvka by snad nikoho ani okouzlit nemohla. Jednak nemá z 1203 nic a navíc nemá ani takový status jako má busík T1 :no:
Ringhofer
... vždyť nejde o nic jiného, než o grafický nápad. Podle mne je tato práce mnohem povedenější, než jakýkoliv počin X-Tommiho, jemuž úplně absentuje elementární dizajnový cit. Tato "1203" celkově vypadá OK, ale detaily tento návrh bohužel degradují: včlenění záměrně kulatých světlometů je násilné a nedobře zpracované; ještě hůře dopadá škodovácký prolis na "kapotě", jehož přítomnost o tohoto návrhu je zcela nesmyslná. Jen si dovolím připomenout, že grafický návrh vozu by v každém případě měl doplňovat i návrh přístrojové desky/interiéru. Pokud autor na tento bod rezignuje a předpokládá převzetí celého interiéru z ID.Buzz, udělal jen méně, než půl práce.
Dovolím si malou radu na závěr: nezávislý grafik by neměl sám sebe omezovat násilným roubováním AKTUÁLNÍCH jednotlivých designových markantů ze současných generací výrobce. Naopak, měl by s nimi pracovat tvůrčím způsobem, aby "nastavil zrcadlo"- navrhl lepší řešení.
Dovolím si malou radu na závěr: nezávislý grafik by neměl sám sebe omezovat násilným roubováním AKTUÁLNÍCH jednotlivých designových markantů ze současných generací výrobce. Naopak, měl by s nimi pracovat tvůrčím způsobem, aby "nastavil zrcadlo"- navrhl lepší řešení.
Ringhofer
Prošel jsem si znovu grafické návrhy. Celkově se mi velice líbí, rozhodně by to byl velmi dobrý sourozenec dárce orgánů (a skeletu). Platí to, co jsem napsal o kulatých světlometech a středovém prolisu na "kapotě"- tyto prvky je určitě možné zpracovat výrazně lepším způsobem. . Záď návrhu a boční panely jsou velmi podařené, málokdo by hledal sourozenecký poměr mezi ID.Buzz a "1203".
Otázka do pranice: prodalo by se takových škodovek dost na to, aby výrobce mohl uvažovat o vložení fin. prostředků do tohoto "projektu"? Připomínám cenu ID.Buzz, použité technologie a jejich limity využití v předpokládaném určení vozu, wow efekt na prodejní křivku v tomto dosti specifickém případě a pod. Já sám bych si dovedl představit "ano" takovému projektu jen za předpokladu, že cena bude představovat max. 80% ceny ID.Buzz. Pokud by byly ceny obou sourozenců stejné, prodeje by byly natolik limitované, že by neospravedlnily vložení vývojových peněz do něj.
Pozor: tento vůz by myslím našel hodně zákazníků na čínském a indickém trhu.
Otázka do pranice: prodalo by se takových škodovek dost na to, aby výrobce mohl uvažovat o vložení fin. prostředků do tohoto "projektu"? Připomínám cenu ID.Buzz, použité technologie a jejich limity využití v předpokládaném určení vozu, wow efekt na prodejní křivku v tomto dosti specifickém případě a pod. Já sám bych si dovedl představit "ano" takovému projektu jen za předpokladu, že cena bude představovat max. 80% ceny ID.Buzz. Pokud by byly ceny obou sourozenců stejné, prodeje by byly natolik limitované, že by neospravedlnily vložení vývojových peněz do něj.
Pozor: tento vůz by myslím našel hodně zákazníků na čínském a indickém trhu.
Myslím, že retro status 1203 je mimo Československo nulový a u nás rozporuplný.
Cenově by to nemohlo být levnější než Buzz, stejně jako Superb není znatelně levnější než Passat.
Cenově by to nemohlo být levnější než Buzz, stejně jako Superb není znatelně levnější než Passat.
×
Sdílení komentáře
×