Opatření ze sféry vzácných supersportů se Tesla rozhodla zavést u vozu, na nějž má údajně přes dva miliony zájemců. Prodej vozu v prvním roce vlastnictví má být možný jen s písemným souhlasem automobilky.
A jak mu to vychází, že? Společnosti, které založil nebo byl u jejich zrodu ovlivnili do velké míry hned několik odvětví. Za to, co dokázal vybudovat si zaslouží obdiv a to i navzdory všem těm kontroverzím. :-)
To každopádně, ale kdyby nebyl takový marketingový mág, nikdy by na ty vize nesehnal peníze a následně by s každým jiným investorům došla trpělivost...
Mas zakazniky kteri to koupi za X a jsou ochotni rok pockat. Tech je vetsina.
Kdyz ted nastavis cenu na 1,5X tak o mnoho z nich prijdes - pujdou si koupit neco jinyho a uz je neuvidis. Nebudou ti verit, ze za rok cena klesne na zpet na X.
A tak to nechas na X a jsi nastvanej, ze jsi hypoteticky mohl vydelat vic, ale fakticky nemuzes. A nastvanej jsi proto, ze to nekdo vocura a dostane ty prachy misto tebe.
A proto chtej zakaznikum zakazat prodej na X let.
Proste klasika.
Jak rikam, zakaznik je dospelej, muze se rozhodnout jak chce.
V USA je to prý homologovatelné snad jen díky tomu, že pro pickupy tam platí jiné předpisy, netuším, jak je to v Evropě. Navíc do 3,5 t se zřejmě nevejde, takže Bčko nestačí, pokud se mezitím nezvedne limit na 4250 kg...