Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot e-Traveller omládl. Elektřina jako jediná možnost zůstává

Francouzská automobilka pokračuje v modernizaci svých modelů s užitkovým základem. Dalším na řadě je e-traveller, konkurent Volkswagenu Multivan, který však tvrdohlavě zůstává věrný elektrickému pohonu.
Zpět na článek
14. 11. 2023 17:41
15. 11. 2023 04:56
14. 11. 2023 18:13
14. 11. 2023 19:19
15. 11. 2023 04:57
15. 11. 2023 07:08
15. 11. 2023 08:39
15. 11. 2023 08:54
15. 11. 2023 08:53
15. 11. 2023 09:09
15. 11. 2023 10:32
14. 11. 2023 17:41
Prodeje
zajímali by mě čísla prodaných aut v předchozí verzi (se spalovacím motorem), a nyní čistě elektrických.
Rozbalit vlákno
3
15. 11. 2023 04:56
Re: Prodeje
Vzhledem k tomu, že dojezd nic moc. Užitečná hmotnost také. Cena dvojnásobná možná 3x.
Tipuji 99.9% ku 0.1%.
14. 11. 2023 18:13
Naivní představa
Drtivá většina zákazníků se se zkratowozovou verzí "smiřovat" nebude. Prostě půjde k jiné značce, která nabízí naftu. :-)
Rozbalit vlákno
3
14. 11. 2023 19:36
Re: Naivní představa
Jj, stačí skočit k Toyotě - 1301 letos prodaných kusů (vše nafta) je jasné ukázání preferencí zákazníků :yes: Čekačka je více jak rok a cena má jít nahoru. Btw Citroen paběrkuje se 3 ks EV, Peugeot s 11ks EV, Opel se 7 ks EV, vše za tento rok, tedy do řijna ;-)
Avatar - Mokrous
14. 11. 2023 19:51
Re: Naivní představa
Čiré zoufalství.
14. 11. 2023 20:06
Re: Naivní představa
Podíval bych se i na Evropská čísla, ale carsalesbase je zamčená. Btw nejspíš to bude kopírovat náš trh ;-) Je to vyložená zoufalost v podání Stellantisu :no:
14. 11. 2023 19:19
Nesmysl
Na tomhle autě se jasné ukazuje jak Peugeot zaspal s elektrikou. Ty elektricky parametry jsou úplně mimo mísu.
Rozbalit vlákno
5
15. 11. 2023 04:57
Re: Nesmysl
U jiných aut jsou lepší?
15. 11. 2023 07:08
Re: Nesmysl
To je pravda, stelkantis ev je na chvoste. Ked ev tak tesla, h/k resp. Bmw
Avatar - KANKUNEN
15. 11. 2023 08:39
Re: Nesmysl
Platí jen jedno, větší baterka = vyšší cena.
Avatar - mariov8
15. 11. 2023 08:54
Re: Nesmysl
Tady není moc co zaspat, má to slušně přes 2,5t a hlavně přes 3m2 čelní plochu, tady funguje fyzika.

Elektrifikovat něco takového nedává velký smysl, když se chceme bavit o zajímavém dojezdu, nízké spotřebě a užitkových vlastnostech. Cílovka ty auta, a nejenom u nás, používá úplně jinak.
Avatar - KANKUNEN
15. 11. 2023 08:43
Do očí bijící příklad,
kdy dochází k likvidaci vlastního úspěšného modelu z důvodu elektrifikace na špatném místě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
15. 11. 2023 08:53
Re: Nesmysl
Pokud sekta, tak Tesla :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] A pozor otroci Elonovi ať vám z rozčilení nepraskne žilka :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
15. 11. 2023 09:09
Peugeot
Peugeot zkrátka nechce prodávat, tak zákaznící koupí jinde ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
15. 11. 2023 10:32
Re: Peugeot
Já bych to vyjádřil ještě jinak. Malá auta s malým dieselem dělal u PSA a RSA 95 g CO2. Což bylo jen o 5 g víc než je požadavek pošuků z EK. Diesely vyřadili a od té doby prodávají strašně moc benzínů s vysokým CO2 hodnotami. Počítali prostě že prodají větší množství elektrozkratů, což se neděje. A tak byly flotilové emise vysoké a tak na oltář padly osobní verze Berlinga a spol. Teď se to české zastoupení snaží nahradit osobně-užitkovými verzemi, které mají homologaci pouze pro ČR a v podstatě nesmí za hranice.
Takže benzíny dělají v malých cca o 15 g víc CO2 a oni s tím bojují přes MHEV a PHEV, což ta auta šíleně zdražuje.
Prostě proč se to dá dělat jednoduše když ...