Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Peugeot e-Traveller omládl. Elektřina jako jediná možnost zůstává

18 komentářů

Roman Michálek
zajímali by mě čísla prodaných aut v předchozí verzi (se spalovacím motorem), a nyní čistě elektrických.
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
Percentuelně 99 ku 1
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
Příspěvek podléhá schvalování.
Pepa__007
Vzhledem k tomu, že dojezd nic moc. Užitečná hmotnost také. Cena dvojnásobná možná 3x.
Tipuji 99.9% ku 0.1%.
Arese
Drtivá většina zákazníků se se zkratowozovou verzí "smiřovat" nebude. Prostě půjde k jiné značce, která nabízí naftu. 😄
ericn
Jj, stačí skočit k Toyotě - 1301 letos prodaných kusů (vše nafta) je jasné ukázání preferencí zákazníků :yes: Čekačka je více jak rok a cena má jít nahoru. Btw Citroen paběrkuje se 3 ks EV, Peugeot s 11ks EV, Opel se 7 ks EV, vše za tento rok, tedy do řijna 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
Čiré zoufalství.
ericn
Podíval bych se i na Evropská čísla, ale carsalesbase je zamčená. Btw nejspíš to bude kopírovat náš trh 😉 Je to vyložená zoufalost v podání Stellantisu :no:
Germanec
Na tomhle autě se jasné ukazuje jak Peugeot zaspal s elektrikou. Ty elektricky parametry jsou úplně mimo mísu.
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
Jako u většiny EV
Pepa__007
U jiných aut jsou lepší?
ptr078
To je pravda, stelkantis ev je na chvoste. Ked ev tak tesla, h/k resp. Bmw
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Platí jen jedno, větší baterka = vyšší cena.
Avatar - mariov8
mariov8
Tady není moc co zaspat, má to slušně přes 2,5t a hlavně přes 3m2 čelní plochu, tady funguje fyzika.

Elektrifikovat něco takového nedává velký smysl, když se chceme bavit o zajímavém dojezdu, nízké spotřebě a užitkových vlastnostech. Cílovka ty auta, a nejenom u nás, používá úplně jinak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kdy dochází k likvidaci vlastního úspěšného modelu z důvodu elektrifikace na špatném místě.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pokud sekta, tak Tesla 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] A pozor otroci Elonovi ať vám z rozčilení nepraskne žilka 😒] 😒] 😒]
Avatar - del42sa
del42sa
Peugeot zkrátka nechce prodávat, tak zákaznící koupí jinde 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já bych to vyjádřil ještě jinak. Malá auta s malým dieselem dělal u PSA a RSA 95 g CO2. Což bylo jen o 5 g víc než je požadavek pošuků z EK. Diesely vyřadili a od té doby prodávají strašně moc benzínů s vysokým CO2 hodnotami. Počítali prostě že prodají větší množství elektrozkratů, což se neděje. A tak byly flotilové emise vysoké a tak na oltář padly osobní verze Berlinga a spol. Teď se to české zastoupení snaží nahradit osobně-užitkovými verzemi, které mají homologaci pouze pro ČR a v podstatě nesmí za hranice.
Takže benzíny dělají v malých cca o 15 g víc CO2 a oni s tím bojují přes MHEV a PHEV, což ta auta šíleně zdražuje.
Prostě proč se to dá dělat jednoduše když ...