Avenger už není jen elektromobilem. Do prodeje vstupují i varianty, které původně měly být vyhrazeny státům bez dostatečně rozvinuté nabíjecí infrastruktury. Oproti bateriovému elektromobilu budou samozřejmě levnější.
Ps.: Ale na druhou stranu, touto logikou mohu napsat "zaplatíš za Audi ... a kúpil jsi vlastne VW"
Je to úplně to samé - i Jeepy co jsou "vlastně Fiat" jsou značně přepracované (Renegade, Compass) a třeba Cherokee je "vlastně Alfa", jen tedy taky hódně upravená...
A projeď si třeba Tonale, Compass a 500X - ta auta jsou charakterem i technicky odlišná a rozdíly jsou veliké.
To nic nemění na tom, že Avenger je (bohužel) Peugeot. A třeba když srovnám Astru a 308, zdá se mi, že Peugeot ten charakter měnit moc dobře neumí...
... ale benzinovej Avenger se u nás už nějaký pátek prodává, minimálně když jsem se byl začátkem září projet se Stelviem, tak v Motortecu určitě byl a to tam nestál první den.
Tak na silnici jsem tuhle pixličku od Stellantisu ještě nepotkal a za 1-10/2023 se jich registrovalo pouhých 27ks - 12benzinů a 15elektro = tipnu si že to jsou dealerské skladovky :-[]
Já to viděl taky jenom na showroomu. Dát 600 za takového prcka s 1,2 tříválcem, 100 Hp a maunuálem je prostě darda.
Notabene když za Renegade dáš 660 - 1.5 hybrid (čtyřválec), automat, 130 Hp... Ten hybrid v tom nežere a dynamicky je to opravdu obstojné. A to je to sice jen o 13 cm delší, ale v interiéru prostorově jinde...
Myslím, že dokud Avenger výrazně nezlevní, bude to mít těžké.
Nevim kam dali novináři oči a hlavu, ale lidi mají rozum a tuhle skládanku Stellantisu s přehledem míjejí ;-) Za současných podmínek je to auto nekoupitelný…