První vlaštovka elektrické éry značky Rolls-Royce má podobu luxusního dvoudveřového gran turisma. Bezemisní pohon se k charakteru britské automobilky hodí, přináší ovšem jedno velké dilema.
Chris harris vlastnil jeden jazdeny phantom, tusim prvy od bmw Vravel, ze naklady na prevadzku boli neunosne a kazilo sa to v jednom kuse. Najvtipnejsie je, ze za bmw nahradne diely si rr uctuje asi 10x viac .
Když seš dědičnej degenerát, nebo přismahlej rapper, tak to neřešíš, stejně jako kýč v interiéru. Hlavní je vokázat, že na to máš. Ať seš vzor pro mladou generaci.
to si urcite povie aj potencialny zakaznik RR, ze ved ked je taky motor aj trebars v Renault Zoe, tak preco by to nemal on v RR!
A kedze auto stoji cez pol miliona eur, rovno si prerata instalaciu solarov do jeho luxusnej vily, nech ma co najlacnejsiu elektrinu. A ked nahodou bude cestovat niekam dalej, tak ajtak si kazde 2 hodiny potrebuje dat na pumpe bagetu (ma oblubenu specialnu pumparsku begetu posypanu diamantami).
Takto nejako si predstavujem, ze funguju bohati
V interieri mohla byt hneda aj na dverach, aspon na vyplni, takto je to dost divoke. Predne zosikmene a zadne prilis jednoduche svetla vyzeraju, akoby ich dizajneri nestihli prisposobit zvysku auta.
“S kupé jsem se snažil jezdit v rámci českých rychlostních limitů, přičemž jsem se nevyhnul ani popojíždění po páteční Praze. Spolu s focením, které bývá obvykle náročné na spotřebu (časté „cukání“ na krátké trasy, běžící motor), jsem se ovšem dostal na 29,6 kWh/100 km, což mi u vozu s hmotností a půdorysem malého rodinného domku nepřijde vůbec špatné.”
"ačkoliv místo přirozeného technologického vývoje je tlačena „dobrými“ úmysly světových politiků a neziskových organizací."
Túto vetu si mohol autor odpustiť. Aj spätné zrkadlá, svetlomety, stierače, nárazové testy, ABS, či povinné airbagy v aute sú výsledkom tlačenia svetových politikov (zákonodarcov) a neziskových organizácií. Načo tá zbytočná negatívna kritika českých motoristických denníkov nerozumiem. Aj tak si všetci raz kúpite elektromobil, či sa vám to páči, alebo nie.
Redakcia by sa mohla zamysliet, či chce svojich čitateľov frustrovať alebo informovať a vzdelávať.
Poznám osobne človeka čo v ČR kupoval 2x nový Rolík a hovoril že do EV RR by zatial nešiel ccaminimálne 5 rokov z dôvodu vývoja tejto platformy a jemu sa na tom finančne nechce podieľať.
Pre neho to nemalo moc zmysel pretože hodne cestoval a naposledy čo som sa s ním bavil tak jedného ešte veľmi ale veľmi dobre predal čo by u ev nehrozilo ani nehrozí.
Tak každý nech svoje peniaze utratí ako chce snáď.
Tiež som teraz radšej kúpil spaľovací Boxster (pokial je) ako EV.
Ja som písal hodne dobre, netvrdím že by ev nepredal.
Je to každeho vec a nazor. Bodka (tečka). S tebou nemá sa význam o tomto baviť pretože vidíš iba jednu cestu.
mozna stejne jako je plnicí pero v dobe PC a propisek, mechanicke hodinky v dobe digitalek by RR mohl zůstat u toho co ho dela RR.
PS: pisu ale o necem me neznamem. Cílová skupina fakt nejsem😀
To umí RR právě i bez baterek. Smůla vid :-):-):-)
A dál dělá RR odkaz na tradice, minulost, pohon co většina ostatních nemá (což baterky opravud, ale OPRAVDU NEJSOU - nrozdíl do V12) a hlavně RR má spousty konzervativních zákazníků co neradi změny.