Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
A už umí Vaculík řídit, nebo furt sedí nalepený na volantu s skrčenýma rukama??? Pokud ano tak ať mlčí!
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rudolf Muller
Úžasná reportáž,
díky za to že pan majitel "šestsettrojku" zrenovoval
neméně díky za to že ji Vaculíkovi půjčil, no a samozřejmě
díky Vaculíkovi za X-celentní reportáž...
Nicméně.. (to by bylo aby šťoural něco nenašel ;o)...
/v dobrém a věcně/
Chybí mi některé detaily které jsem buď přeslechl anebo se na ně nedostalo.. je taky možné že "už nejsou v módě" ale u reportéra který jede tzv. "starou školu" bych je očekával....
- Objem motoru....? nevím možná jsem přeslechl (2500 ccm)
- konstrukční koncepce motoru
• podčtverec / nadčtverec..?
• kompresní poměr..
• klika "do kříže" anebo "na plocho" ..? (tady nevím, někde jsem se o tom s někým bavil když jsem chválil zvuk t613 - prý to je zejména tím, ale už jsem nikdy nenarazil na diskuzního partnera který by to potvrdil anebo popřel..)
• průběžné srovnání motoru t603 a t613 - například 613 vyžadovala zásadně "super" jinak velice snadno začal motor "chrastit", 613 (konkrétně čtverka) měla ve 4 rychlostní verzi poměrně špatně rozvržené převodové poměry (propast mezi 2 a 3 stupněm) atd atd.. jistě jsem si nevzpomněl na vše..
- byla 603 startovatelná klikou přes otvor v zadním čele....?
- servisovatelnost motoru..? (jednou jsem byl svědkem výměny spojky u 613, a byl to šok když volným tempem dokázal mechanik zcela vymontovat celý agregát za slabou půlhodinku - přitom vpohodě kouřil a povídal si se mnou.. >> u vládního vozu jedinečná věc - pokud by byl k dispozici rezervní agregát, byla by celá výměna otázkou cca dvou kafíček a jednoho doutníku)
- hlučnost a praktické zkušenosti nezávislého topení
• komfort..?
• rychlost startu?
• spotřeba?
• provozovatelnosti bez chodu motoru [dobíjení]..?
já vím že byl tady "bufík" odstaven ale pokud o něm ty informace jsou.. ?
Případně další srovnání s t613... jízdní vlastnosti, spotřeba.. atd..
Nechci šťourat ale tohle třeba vyplývá z toho že mám osobní zkušenost s tou šestsettřináctkou ale žádné bohužel se šestsettrojkou..
Buď jak buď, díky za krásnou reportáž a držím palce inadále.
RM
díky za to že pan majitel "šestsettrojku" zrenovoval
neméně díky za to že ji Vaculíkovi půjčil, no a samozřejmě
díky Vaculíkovi za X-celentní reportáž...
Nicméně.. (to by bylo aby šťoural něco nenašel ;o)...
/v dobrém a věcně/
Chybí mi některé detaily které jsem buď přeslechl anebo se na ně nedostalo.. je taky možné že "už nejsou v módě" ale u reportéra který jede tzv. "starou školu" bych je očekával....
- Objem motoru....? nevím možná jsem přeslechl (2500 ccm)
- konstrukční koncepce motoru
• podčtverec / nadčtverec..?
• kompresní poměr..
• klika "do kříže" anebo "na plocho" ..? (tady nevím, někde jsem se o tom s někým bavil když jsem chválil zvuk t613 - prý to je zejména tím, ale už jsem nikdy nenarazil na diskuzního partnera který by to potvrdil anebo popřel..)
• průběžné srovnání motoru t603 a t613 - například 613 vyžadovala zásadně "super" jinak velice snadno začal motor "chrastit", 613 (konkrétně čtverka) měla ve 4 rychlostní verzi poměrně špatně rozvržené převodové poměry (propast mezi 2 a 3 stupněm) atd atd.. jistě jsem si nevzpomněl na vše..
- byla 603 startovatelná klikou přes otvor v zadním čele....?
- servisovatelnost motoru..? (jednou jsem byl svědkem výměny spojky u 613, a byl to šok když volným tempem dokázal mechanik zcela vymontovat celý agregát za slabou půlhodinku - přitom vpohodě kouřil a povídal si se mnou.. >> u vládního vozu jedinečná věc - pokud by byl k dispozici rezervní agregát, byla by celá výměna otázkou cca dvou kafíček a jednoho doutníku)
- hlučnost a praktické zkušenosti nezávislého topení
• komfort..?
• rychlost startu?
• spotřeba?
• provozovatelnosti bez chodu motoru [dobíjení]..?
já vím že byl tady "bufík" odstaven ale pokud o něm ty informace jsou.. ?
Případně další srovnání s t613... jízdní vlastnosti, spotřeba.. atd..
Nechci šťourat ale tohle třeba vyplývá z toho že mám osobní zkušenost s tou šestsettřináctkou ale žádné bohužel se šestsettrojkou..
Buď jak buď, díky za krásnou reportáž a držím palce inadále.
RM
Mirek Hofman
Bylo by super pokud by se podařilo odstranit kosmetické závady jako ty nezkrácené zajišťovací závlačky korunkových matic tlumičů zadní nápravy , či dobytou levou stěnu předního zavazadlového prostoru.
Jinak krásný vůz bezesporu 👍
Jinak krásný vůz bezesporu 👍
Mirek Hofman
Příspěvek podléhá schvalování.
Miroslav Duba
Dobrý den pane Vaculíku. Se zájmem sleduji vaše pořady o autech na nichž je vidět, že jste co by znalec aut odborník. Právě proto mě zarazilo, když jste při popisování chlazení tatry 603 uvedl, že chladicí ventilátory vzduch nasávají. Já se domnívám, že tyto teplý vzduch od válců odsávají ven. U vozů tatra 805 ventilátory vzduch nasávaly což se projevovalo hlučným kvílením. Děkuji za odpověď.
Miroslav Duba
Příspěvek podléhá schvalování.
navic t603 postavili lidi odkojeny prvni republikou
podobny to je s D1, kdy nekteri tvrdi, ze se postavila DIKY komunistum
ale ve skutecnosti se postavila NAVZDORY komunistum
a v dobe, kdy tady byla jedina funkcni dalnice mezi pha-brno-bava, tak nasi Zapadni sousede meli dalnicni sit vpodstate postavenou
kazdej rok komunisticky devastace se bude napravovat 2 roky
takze jeste pul stoleti
nejsme ani v pulce