Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rohor
a až budu chtít nový HEV či PHEV, tak Peugeot to na 99 procent nebude. To jedno procento chápejte jako Nikdy neříkej nikdy.
WinDiesel
... tak málo, podařený motor 2,0 HDI v obou výkonových specifikacích.
v silnejsej verzii predchadzajuca 508. 300 000km bez poruchy...poslednych 100 000km za 2 roky vacsina dialnice sr, cz a pl so spotrebou do 6 litrov na 100. mega motor!
nechápu... na dlouhé štreky nic lepšího pořád není.... navíc ten motor je opěvovaný jako legenda hladkého chodu a spolehlivosti.... a oni ho prostě zrušej.... Navíc v té dnešní době skvělé aerodynamiky, pneumatik s nízkým odporem a mnohastupňových převodovek by ta 2.0HDI jezdila dálnice za 5 litrů a byla srovnatelně ekologická s EV....
Je to len legenda, nasa 2.0 hdi sa dozila presne 200 000 km. A bol to neprijemny motor na mesto. Kazda dialnica konci niekde v meste, alebo v nejakej obci, nikto nejazdi od znacky dialnica po znacku dialnica. 1.6 hdi sa mi paci viac. Su to len take rozpravky od ludi, ktori tym nejazdili.
já jsem to měl v Mondeu, byť nějaká starší verze, výroba někdy 2014 nebo kolik... a jezdilo to fajn... ale 1.6 HDI jsem měl ve Focusu (pokud si vzpomínám, měl by to být tento motor ne?) a taky jezdil fajn....
člověk by dokázal pochopit, že automobilka má nějaké plány a investice se kterými musí do budoucna počítat, ale PSA/Stellantis ten přechod na elektřinu pojal opravdu s hujerským nadšením, namísto určité diverzifikace svého porrtfolia pro konzervativnější zakazníky a na ty co preferují mnohem dražší elektropohon s horším dojezdem (kolik jich ale opravdu je ?) bez velkého rozmyslu vyřadili z nabídky pohonné jednotky, které jim udělay dobré jméno a staly pro ně symbolem úspěchu a velkých prodejů :no: Viz ta plná elektrifikace DS od roku 2025, do které je nikdo a nic nenutí. Jestli tohle není projevem elektrohujerismu a naprostého odtržení od reality tak pak už nevím co je ...
Škodovka se v tomhle zachovala naprosto racionálně a Peugeot/Citroen mohli ten svůj 2.0 Blue HDI s malými uprávami klidně dál udržet ve výrobě až do roku 2030.
PSA je v Evropě krásným příkladem toho, kdy výrobce v podstatě diktuje zakazníkům co mají kupovat namísto toho aby nabízel auta, které od něj zakaznící očekávají a za které jsou ochotni utrácet peníze. Tenhle Peugeot se stejně po zrušení hlavních motorizací 1,6l Puretech a 2.0HDi propadl na samotné dno prodejů a tenhle hnusný facelift a PHEV pohony na tom nic nezmění.
Škodovka se v tomhle zachovala naprosto racionálně a Peugeot/Citroen mohli ten svůj 2.0 Blue HDI s malými uprávami klidně dál udržet ve výrobě až do roku 2030.
PSA je v Evropě krásným příkladem toho, kdy výrobce v podstatě diktuje zakazníkům co mají kupovat namísto toho aby nabízel auta, které od něj zakaznící očekávají a za které jsou ochotni utrácet peníze. Tenhle Peugeot se stejně po zrušení hlavních motorizací 1,6l Puretech a 2.0HDi propadl na samotné dno prodejů a tenhle hnusný facelift a PHEV pohony na tom nic nezmění.
Keď ešte bola táto 508 novinka, tak som s ňou v tej 2.0 HDi spravil služobne 3000 km a rád na to auto spomínam. Ktovie, či je to spoľahlivé, lebo občas hodím okom po jazdenkách. Plug-in je cenovo úplne mimo a už aj starý keď človek vidí ten čo teraz došiel od koncernu.
argejev
suhlas az na to slovo "skromnejsi"...auto za 22-25€ znamena pre sukromnika vytvorit hodnotu v podobe ceny prace na urovni takmer 50k€. to je povrdzme cena prace priemernej SR a asi aj CZ rodiny za rok ak by v rodine nemali ziadne ine vydavky.
kedze vacsina rodin ma 3H( hypoteka, haranti a hlad)...tak to bude mozno trosku narocne aj keby chceli nove auto len kazdych 5 rokov ;)
kedze vacsina rodin ma 3H( hypoteka, haranti a hlad)...tak to bude mozno trosku narocne aj keby chceli nove auto len kazdych 5 rokov ;)
kari.laz
Totálně zabité nabídkou motorů, tím pádem neprodejné. Podměrečná 1,5 HDI a pak už nic.
Ani ten už není. Jen plug-in hybrid.
Tak to jsem ani nezaregistroval. Jak se díky pohonu pro mě stal tento model nezajimavý, moc jsem se o něj nezajímal. Takže ani jako základ pro někoho, kdo chtěl něco jiného už to není. Jen těžký předražený PHEV
Ji/Ri
:yes:
Líbí se mi, je to krasavec.... pohony moc nekoukám, kupovat to nebudu. Mi by bohatě stačilo - jezdím sám s malým fenkou. Ale asi tohle necílí na singlisty s fenkama. :D:D
Líbí se mi, je to krasavec.... pohony moc nekoukám, kupovat to nebudu. Mi by bohatě stačilo - jezdím sám s malým fenkou. Ale asi tohle necílí na singlisty s fenkama. :D:D
a jezdit pořád tak že nabíjím baterku benzínem je bizár, to se tester ani nemusel obtěžovat psát spotřeby, protože takto nikdo nejezdí. Proč by to proboha dělal? tak to tester měl prostě jednou nabít někde na nabíječce, vyjezdit to ve městě aby pochopil jak to funguje, a pak prostě jezdit okresky a dálnice s prázdnou baterkou, tak jak to většinou dělají běžní uživatelé PHEV aut....
ta forma testu mi připadá taková.... nešťastná.... ;-)
Jinak pěkný auto za dobrý prachy, dovedu si představit nad ním uvažovat.... prý má ale dost málo místa vzadu.... o prostoru se v testu opět nic nepíše, ale jinak díky za sáhodlouhý popis infotaimentu a světelných podpisů.... ;-)
Posledni dobou mam pocit, ze redaktori proste dostanou na tyden auto aby s nim jezdili pro osobni potrebu a na konci jsou povinni splnit nejakou kvotu textu. Ale o nejakem testovani, natoz o nejakem standardizovanem mereni jakychkoli udaju, nemuze byt rec.
Ale ani prodejci, co dělají 5 let na salonu o autu neví skoro nic. Oni umí jen vyplňovat ty stohy papírů k prodeji, úvěrům a pojistkám. Jsou to vlastně finanční poradci, kteří omylem sedí v autosalonu.
O přístupu zákazníků k technice nemá dnes smysl ani mluvit. Jedním slovem zoufalost.
nemam co dodat :)
podélný prostor vzadu min/max (mm): 540 / 780
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 890
šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vzadu (mm): 420
To spíše vypadá, že vzadu panují poměry jak na trestné lavici, které hravě překonává kdejaká nižší střední, střední je pak úplně jinde.
Na moji obhajobu - hluboko u konce stranky pod seznamem jinych "Doporuceny clanku", "Souvisejicich clanku", odkazu na ruzna nesouvisjici videa apod., proste v tom celkovem vizualnim sumu u konce stranky, jsem je fakt nehledal.
no ak chces vozit 4och dospelych tak si pockaj na superba v 2.0tdi...to bude jednoznacne najlepsie auto triedy.
A za vlastní peníze už bys asi sakra přemýšlel...
to ak sa bavime aj o peniazoch...tak je diskusia o 508 uplne zbytocna-asi ako o celom Stellantise;) uz ani TIPO nedava zmysel a clovek pozera po H&K, ci dokonca corolle v sedane...
Ale jako value for money ve smyslu praktického denního využití to je děs.
Dokonalé auto neexistuje, ale dá se najít rozumné řešení v rámci potřeb a kategorií. Tebe třeba zajímá sedan, já bych si nekoupil nic jiného, než kombi. Někdo chce velikost, někdo ticho, někdo jen cenu, někdo design, někdo obdiv okolí, někdo všechno, atd. atd.
Pro skromějšího soukromníka je dnes H/K v benzínu 1.5 TGDI značka ideál.
kedze vacsina rodin ma 3H( hypoteka, haranti a hlad)...tak to bude mozno trosku narocne aj keby chceli nove auto len kazdych 5 rokov ;)
Často se objevují úvěry za 0-2% a to není po dobu záruky tak hrozná věc.
podélný prostor vzadu min/max (mm): 700 / 820 tedy plus 160/40 mm
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950 tedy plus 60 mm
šířka vzadu (mm): 1460 tedy plus 40 mm
délka sedáku vzadu (mm): 540 tedy plus 120 mm
A stejné rozměry vzadu u Fabie:
podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 810 tedy plus 30/30 mm
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950 tedy plus 60 mm
šířka vzadu (mm): 1420 tedy stejná
délka sedáku vzadu (mm): 460 tedy plus 40 mm
Takže ne, rozhodně není vzadu místo jako u Octavie, dokonce tam není místo ani jako ve Fabce, tedy v autě o dvě třídy menším.
Píše se to v každém testu, cramped back seats, tedy stísněné zadní sedačky.
https://www.carwow.co.uk/peugeot/508#gref
to co skusil p508 poslednej gneracie ( a nie uspesne) bolo byt iny-tak trochu alfa, tak trochu arteon. a nepodarilo sa...takze bude dalsi skrtnuty v poradi...
zo aut strednej triedy ostanu VW a nejaki japonci ktori to tu vlastne ani riadne nepredavaju.
Jinými slovy, strašlivě blábolíš, 508 naprosto míjí terč střední třídy, což je znát na jeho ne/prodejích a žádné pindání o primárních a sekundárních trzích z toho hovna bič neuplete. ;-)
rovnako som nepisal ze 508 mieri na stred beznej strednej triedy
schopnost sekundarneho trhu zaplatit za auta urcuje ci sa bdu alebo nebudu kupovat ako nove, pretoze ked ich nevies so ziskom predat po leasingu, tak stratu hodboty musi primarne zaplatit prvy zakaznik, co automaticky zaplati prvy zakaznik- zvacsa firma, comu sa logicky brani.
terciarny trh teda trh s autami co maju 20 rokov uz na tuto kalkulaciu nema dopad...
to ze si nepochopil mnou uvedeny nazor mozes pokojne formulovat v podobe vecnej diskusie.
caf
"auto je v pohode...miesta ako povedzme v octavii,"
Na tyhle nesmysly ti nahoře několikrát jasně, a hlavně v číslech, odpověděl Ham. 508 je auto střední třídy s vnitřním prostorem B-segmentu, to je zásadní chyba, kterou nevyváží ani to, že pro tebe je podstatné něco jiné, tedy, že je to krásné. V kombinaci s chabými hnacími řetězci, ve srovnání s konkurencí, to znamá, že kupci na "primárnom" trhu, prostě nemají zájem a koupí si v dané třídě auto s lepším pohonem a výrazně lepším vnitřním prostorem.
"taketo auto sa fasuje... v chudobnejsich krajinach vw a skoda, v tych bohatsich nemeckych nieco fajnovejsie nemecke."
"ale.to bola reputacia hlavne vo vychodnej europe kam su tieto auta urcene ked dosluzia na trhu primarnom."
Trh s ojetinami např. v Německu má násobně větší kapacitu, než je potřeba "východních trhů" a jen zhruba čtvrtina aut z něj jde mimo Německo. Jinými slovy, žádné sekundární trhy chudé východní Evropy nehrají v prodejích ojeté střední třídy nijak zásadní roli, tedy rozhodování kupců na "primárním" trhu, nemá s tím, jestli pak auto půjde prodat na Slovensko, žádný vliv.
Ty svoje chytristiky o "primárnych a sekundárnych trhoch" si nechej na pokec u latéčka s nějakým podobným frikulínem, pokud jde o nízké prodeje 508ky, jejich důvodem je, že se to auto v podstatných parametrech míjí s požadavky kupců na auto střední třídy. Tak prosté to je. ;-)
tak vidis a mame s sa o com bavit.
1. porovnavat fabiu a p508...tak to viem, ze som na auto.cz.
2. neostava ine ako uznat ze zapadne jazdenky z flotil sa smerom na vychod neexportuju a ostavaju tak v nemecku u priekupnikov, ktori ich kupia v drazbach a potom nechaju odstavene. mas pravdu tu som prestrelil-jazdenky nie su primarne pre chudobne trhy, vacsinoveho kupcu si najdu na zapade ( kam putuju potom...ale to je jedno).
3.vyjadril som sa nespravne a neuvedomil som si ze si reagoval na nieco co som zle formuloval a teda ze su to najma vychodoeuropania ktori diktuju cenu novych aut. to je samozrejme kravina. je uplne jednon odkial ten kupec je.
tato trieda aut konci, kvoli strate pri predaji na sekundarnom trhu, pretoze ich ludia ako jazdene nekupuju s dostatocnym ziskom a je jedno ci to je nemecko alebo slovensko...to ci je peugeot maly alebo velky je nepodstatne pretoze rovnako zle skoncili aj ine vacsie auta ktore sa v eu predavaju alebo predavali slabo...ostala mazda, toyota, vw, skoda a p508...
vsetky spomenute vymrete auta strednej triedy mali spolocny neudrzatelny prepad ceny...ktory musel znasat ten co ich financoval ako nove.
teda inak auta ktore predas dobre ako jazdnene vies zakaznikovi na leasing poskytnut vyhodnejsie ako to, ktore predat nasledne nevies. teda ho smerujes leasingovou ponukou k volbe aby vybral to auto, ktore po dosluzeni u tvojho zakaznika predas s lepsim ziskom.