Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 508 Hybrid 225 e-EAT8 – Starý známý s minimem novinek

Už od letošního léta se v Česku prodává modernizovaný Peugeot 508, a přestože přijel do prodeje s pouze minimálními změnami, ničemu to nevadí. I nadále je příjemnou stylovkou pro život, a navíc je ještě hezčí než dřív.
Zpět na článek
20. 11. 2023 15:02
20. 11. 2023 16:16
20. 11. 2023 16:46
20. 11. 2023 16:54
20. 11. 2023 23:51
20. 11. 2023 16:18
20. 11. 2023 16:57
20. 11. 2023 17:07
20. 11. 2023 17:09
20. 11. 2023 17:14
20. 11. 2023 17:23
20. 11. 2023 17:39
20. 11. 2023 18:16
20. 11. 2023 18:36
20. 11. 2023 18:46
20. 11. 2023 19:20
20. 11. 2023 20:38
20. 11. 2023 21:12
20. 11. 2023 21:27
20. 11. 2023 21:44
20. 11. 2023 23:56
21. 11. 2023 00:14
21. 11. 2023 08:22
21. 11. 2023 08:58
21. 11. 2023 10:35
21. 11. 2023 11:03
21. 11. 2023 12:43
21. 11. 2023 13:16
22. 11. 2023 10:14
22. 11. 2023 12:23
20. 11. 2023 17:08
20. 11. 2023 19:17
20. 11. 2023 18:41
20. 11. 2023 22:06
20. 11. 2023 23:58
21. 11. 2023 14:34
22. 11. 2023 10:17
20. 11. 2023 15:02
no nevim....
.... u PHEV auta kabely s sebou snad nikdo nevozí ne? proč by to dělal? buď je má doma nebo v práci a hotovo....

a jezdit pořád tak že nabíjím baterku benzínem je bizár, to se tester ani nemusel obtěžovat psát spotřeby, protože takto nikdo nejezdí. Proč by to proboha dělal? tak to tester měl prostě jednou nabít někde na nabíječce, vyjezdit to ve městě aby pochopil jak to funguje, a pak prostě jezdit okresky a dálnice s prázdnou baterkou, tak jak to většinou dělají běžní uživatelé PHEV aut....

ta forma testu mi připadá taková.... nešťastná.... ;-)

Jinak pěkný auto za dobrý prachy, dovedu si představit nad ním uvažovat.... prý má ale dost málo místa vzadu.... o prostoru se v testu opět nic nepíše, ale jinak díky za sáhodlouhý popis infotaimentu a světelných podpisů.... ;-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - JirkaVejrazka
20. 11. 2023 15:49
Re: no nevim....
Jojo, je to stejne smutne jako nedavny test noveho Priusu PHEV. Hromada omacky a jediny zaver byl "jezdi se s tim prijemne".

Posledni dobou mam pocit, ze redaktori proste dostanou na tyden auto aby s nim jezdili pro osobni potrebu a na konci jsou povinni splnit nejakou kvotu textu. Ale o nejakem testovani, natoz o nejakem standardizovanem mereni jakychkoli udaju, nemuze byt rec.
20. 11. 2023 16:16
Re: no nevim....
ono to bude asi tym, aki zakaznici chodia do showroomov. auto je krasne, blika, ma super sedacky...ak chces vediet ako auto jazdi, tak chod do salonu a prejdi sa na nom. to ale budes musiet prekonat diskusiu s castokrat absolutne nekompetentnym predajcom, ktory pred tromi mesiacmi predaval mobily a pred rokom brigadoval v pekarni. manazment ocakavani je zakladom k spokojnemu zivotu :)
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 16:46
Re: no nevim....
Smutná realita.
Ale ani prodejci, co dělají 5 let na salonu o autu neví skoro nic. Oni umí jen vyplňovat ty stohy papírů k prodeji, úvěrům a pojistkám. Jsou to vlastně finanční poradci, kteří omylem sedí v autosalonu.
O přístupu zákazníků k technice nemá dnes smysl ani mluvit. Jedním slovem zoufalost.
20. 11. 2023 16:54
Re: no nevim....
:yes:
nemam co dodat :)
20. 11. 2023 23:51
Re: no nevim....
Já jenom to, že tento hrozný posun k všeobecnému technickému analfabetismu už roky podporují i samotné automobilky - doby, kdy v tiskových materiálech ke svým novým modelům uváděli i velmi podrobné technické údaje jsou dávno pryč. Dnes ani kupujícím nedají servisní knížku a směšně malý objem motoru ( často jen třemi válci) maximálně tají pod nic neříkající čísla typového označení. Škodovka už například na zadek svých modelů už ani nelepí označení TSI a TDI, aby se člověk aspoň dozvěděl, jestli je to benziňák, nebo nafťák... :-O :-O :-O :no:
20. 11. 2023 18:19
Re: no nevim....
ono je to i o tom že testovat PHEV je mnohem těžší než běžné auto. Musíš si pohrát s nastavením, nabíjet, zjistit, jak to funguje. Vlastně nejdřív to testuješ jako elektroauto a pak jako běžný hybrid. No je to náročnější.... ale snad jsou za to ti borci placeni ne????
20. 11. 2023 16:18
Re: no nevim....
auto je v pohode aj priestorovo aj jazdne...podstata je ze je krasne. na parkovisku v robote mame celkom pestru paletu flotily...astra, 308, octavia, insignie kombi aj sedany, nejake 3r od BMW...a popravde ta 508 vyzera najkrajsie. ta nasa je v 1.5 hdi a kolega sa stazuje, ze netaha (ale ma doma boxstera, takze nema uplne dobru referenciu ;)...
Avatar - Ham.
20. 11. 2023 16:57
Re: no nevim....
No když se podívám do tabulku na konci testu, tak prostorově je to vzadu těžká bída
podélný prostor vzadu min/max (mm): 540 / 780
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 890
šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vzadu (mm): 420
To spíše vypadá, že vzadu panují poměry jak na trestné lavici, které hravě překonává kdejaká nižší střední, střední je pak úplně jinde.
Avatar - JirkaVejrazka
20. 11. 2023 17:02
Re: no nevim....
No ja se picnu, ony jsou soucasti testu porad jeste tabulky s rozmery a tak! Musim se omluvit, mel jsem za to ze uz se s tim nikdo nenamaha.

Na moji obhajobu - hluboko u konce stranky pod seznamem jinych "Doporuceny clanku", "Souvisejicich clanku", odkazu na ruzna nesouvisjici videa apod., proste v tom celkovem vizualnim sumu u konce stranky, jsem je fakt nehledal.
20. 11. 2023 17:07
Re: no nevim....
auto je v pohode...miesta ako povedzme v octavii, alebo kombiku v golfe. na superb alebo pasat to samozrejme nema, ale to nema ani bmw3, ci alfa...
no ak chces vozit 4och dospelych tak si pockaj na superba v 2.0tdi...to bude jednoznacne najlepsie auto triedy.
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 17:09
Re: no nevim....
Zde nesouhlasím. Měl jsem všechny uvedené a 508 se fakt až na design nepovedla...
20. 11. 2023 17:14
Re: no nevim....
jasne, neviem to takto priamo porovnat. ja jazdim insigniu a pred tym superba a som za to rad a voci 508 mi obe pridu ako komplexnejsie auta, na druhej strane sa domnievam, ze za mojich specifickych podmienok( 80-100km denne) + nejake tie sluzobky a dovolenky s rodinou by to auto bolo v podstate v pohode.ale je vysoko pravdepodobne ze to by bolo aj v pripase ceedu, ci scaly..proste sluzobak...
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 17:23
Re: no nevim....
Po zkušenostech bych dnes zvolil jednoznačně Ceed Combi, kdybych měl z těchto 2 vybírat. Insignia je velký, praktický a funkční auto.
A za vlastní peníze už bys asi sakra přemýšlel...
20. 11. 2023 17:39
Re: no nevim....
vobec by som nepremyslal a 54k€ INSIGNIU BY SOM NIKDY NEDAL!
to ak sa bavime aj o peniazoch...tak je diskusia o 508 uplne zbytocna-asi ako o celom Stellantise;) uz ani TIPO nedava zmysel a clovek pozera po H&K, ci dokonca corolle v sedane...
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 18:16
Re: no nevim....
Každý má jiné priority a potřeby. 508 je zajímavé, hezké, výstřední atd. auto.
Ale jako value for money ve smyslu praktického denního využití to je děs.
Dokonalé auto neexistuje, ale dá se najít rozumné řešení v rámci potřeb a kategorií. Tebe třeba zajímá sedan, já bych si nekoupil nic jiného, než kombi. Někdo chce velikost, někdo ticho, někdo jen cenu, někdo design, někdo obdiv okolí, někdo všechno, atd. atd.
Pro skromějšího soukromníka je dnes H/K v benzínu 1.5 TGDI značka ideál.
20. 11. 2023 18:36
Re: no nevim....
suhlas az na to slovo "skromnejsi"...auto za 22-25€ znamena pre sukromnika vytvorit hodnotu v podobe ceny prace na urovni takmer 50k€. to je povrdzme cena prace priemernej SR a asi aj CZ rodiny za rok ak by v rodine nemali ziadne ine vydavky.
kedze vacsina rodin ma 3H( hypoteka, haranti a hlad)...tak to bude mozno trosku narocne aj keby chceli nove auto len kazdych 5 rokov ;)
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 18:46
Re: no nevim....
Tak každý má jiné možnosti a každému se daří jinak. Obyčejní lidé makají a sotva vyžijí, občas se někomu daří lépe a něco ušetří. A podle toho si může/nemůže dovolit auto. Nejhůř jsou na tom samoživitelky a pak osamocení lidé, kteří musí řešit bydlení. Někdo naopak zdědil dům/byt, nebo rovnou firmy/domy atd..., to je nekonečná debata. Ale pokud spolu žijí 2 lidé, oba mají příjem někde okolo mediánu až průměru a nevzali si zrovna hypotéku na 5 mega a víc, tak by měli umět společně zvládnout auto za 25k€
Často se objevují úvěry za 0-2% a to není po dobu záruky tak hrozná věc.
Avatar - Ham.
20. 11. 2023 19:20
Re: no nevim....
Stejné rozměry vzadu u Octavie ze zdejšího testu:
podélný prostor vzadu min/max (mm): 700 / 820 tedy plus 160/40 mm
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950 tedy plus 60 mm
šířka vzadu (mm): 1460 tedy plus 40 mm
délka sedáku vzadu (mm): 540 tedy plus 120 mm
A stejné rozměry vzadu u Fabie:
podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 810 tedy plus 30/30 mm
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950 tedy plus 60 mm
šířka vzadu (mm): 1420 tedy stejná
délka sedáku vzadu (mm): 460 tedy plus 40 mm
Takže ne, rozhodně není vzadu místo jako u Octavie, dokonce tam není místo ani jako ve Fabce, tedy v autě o dvě třídy menším.
Píše se to v každém testu, cramped back seats, tedy stísněné zadní sedačky.
https://www.carwow.co.uk/peugeot/508#gref
20. 11. 2023 20:38
Re: no nevim....
trosku to cele prehanate..."nasobne viac miesta v octavii", porovnavanie s fabiou. tiez vnimam ako hlavnu prednost auta vzhlad a z kategorie strednej triedy je to pravdepodobne najmensie auto- co bol zamer mimochodom uz ked auto tvorili. spravili auto mensie ako bol predchodca...ale auto je v pohode, svoju ulohu si zastane.
Avatar - Ham.
20. 11. 2023 21:12
Re: no nevim....
Co přeháním? Dal jsem tvrdá čísla, nic víc, nic méně a o žádném "násobně víc místa v Octavii" jsem nenapsal ani čárku. 508 je hezká, ale očekávání, které mají lidé na střední třídu si nezastane, protože dostat za 1,4 mega auto střední třídy, které je vzadu menší než Fabia je dost velký problém, který velká část kupců nepřekousne, konec konců prodeje mluví za vše.
20. 11. 2023 21:27
Re: no nevim....
taketo auto sa fasuje... v chudobnejsich krajinach vw a skoda, v tych bohatsich nemeckych nieco fajnovejsie nemecke. u frantikov zas tlacia na stellantis/renault. tieto auta sa nekupuju podla miesta vzadu. su to primarne flotilove auta a to ze sa nepredavaju dobre ako nove, rozhodol sekundarny trh s ojazdenymi autami kde okrem nemcov stredna trieda straca na hodnote rychlejsie ako su leasingove spolocnosti ochotne akceptovat. z toho dovodu ich ponukaju drahsie ako nemecku konkurenciu a to aj plati o pozicovnach, ktore ich ponukaju coraz zriedkavejsie...
Avatar - Ham.
20. 11. 2023 21:44
Re: no nevim....
To, že se střední třída kupuje hlavně do flotil na tom co jsem napsal nemění ani čárku, většina těch aut ve flotilách je dána zaměstnancům i pro soukromé účely a většina zaměstnanců má rodinu. Do firmy kupuji cca 40 aut jednou za 3-4 roky a kdybych zaměstnancům na pozici kde mají nárok na střední třídu nabídl 508, tak mi jí 7 z 10 lidí hodí na hlavu právě kvůli tomu mizerném prostoru a zbylí 3 kvůli výběru nebo spíše nevýběru motorizací. Kdyby to mělo 2.0 HDI a prostornost jako minulá generace, tak by se zájemci našli, protože přesně takovou kombinaci si před několika lety pár lidí vybralo. A s půjčovnami je to to samé v bledě modrém, kdo by si půjčoval auto střední třídy (za peníze střední třídy), které je menší než Fabka? Odpovím si sám, nikdo nebo jen hrstka podivínů.
20. 11. 2023 23:56
Re: no nevim....
No a právě proto je odbyt 508 takový, jaký je - zoufalý. :-( :no: :no: Vystihl jsi to naprosto přesně!
21. 11. 2023 00:14
Re: no nevim....
na zaklade skusenosti s obstaravanim 7-8 aut rocne si vyriesil problem umierajuce strednej triedy a reakcie stellantisu na situaciu? napriek tomu ze mondeo, i40, avensis, laguna a ten dalsi, c5, p508 aj insignia mali rozmery, podobne VW/Skoda, ich vyrobu ukoncili pretoze sa vo flotile neuplatnili. dovod bol ze sa nedali rozumne predat na sekundarnom trhu a teda ich nekupovali ti naozaj velki a asi sa zhodneme na tom,ze dovodom nebolo len to ze boli vyslovene zle, alebo male, ale.to bola reputacia hlavne vo vychodnej europe kam su tieto auta urcene ked dosluzia na trhu primarnom.
to co skusil p508 poslednej gneracie ( a nie uspesne) bolo byt iny-tak trochu alfa, tak trochu arteon. a nepodarilo sa...takze bude dalsi skrtnuty v poradi...
zo aut strednej triedy ostanu VW a nejaki japonci ktori to tu vlastne ani riadne nepredavaju.
Avatar - Dinar
21. 11. 2023 08:22
Re: no nevim....
Ještě jsi zapoměl na "terciální" trh, :-[] v dobách 504ky sloužily peugeoty v Africe po přesunu z Evropy další dekády až do naprostého rozpadu. Nějak si neumím představit Nigerijce, jak rve do téhle mrňavé 508ky tele nebo prkna na ohradu.

Jinými slovy, strašlivě blábolíš, 508 naprosto míjí terč střední třídy, což je znát na jeho ne/prodejích a žádné pindání o primárních a sekundárních trzích z toho hovna bič neuplete. ;-)
21. 11. 2023 08:58
Re: no nevim....
to ze si vymyslis nejaku kravinu a nasledne si ju mevies predstavit je tvoj problem...to len margo konstruktu tvojej argumentacie, ktorou reagujes na nieco co som nepisal.
rovnako som nepisal ze 508 mieri na stred beznej strednej triedy
schopnost sekundarneho trhu zaplatit za auta urcuje ci sa bdu alebo nebudu kupovat ako nove, pretoze ked ich nevies so ziskom predat po leasingu, tak stratu hodboty musi primarne zaplatit prvy zakaznik, co automaticky zaplati prvy zakaznik- zvacsa firma, comu sa logicky brani.
terciarny trh teda trh s autami co maju 20 rokov uz na tuto kalkulaciu nema dopad...
to ze si nepochopil mnou uvedeny nazor mozes pokojne formulovat v podobe vecnej diskusie.
caf
Avatar - Dinar
21. 11. 2023 10:35
Re: no nevim....
No, sranda je právě ten tvůj konstrukt trhů, truľo, možná bys měl Frantíkům zavolat a pořádně jim osvětlit, že jestli na ten tvůj "sekundárny" trh pod Tatrami nebudou při vývoji myslet, neprodají nic. :-)
21. 11. 2023 11:03
Re: no nevim....
necham sa poucit ako to je s tvorbou ceny flotilovych aut pre velkych zakaznikov a pozicovne...a naslednom dopade na tvorbu ponuky automobiliek. vyzeras, ze presne vies ako to vo svete chodi a keby chcel tak by mi to aj povedal...budem uprimne rad ak si najdes cas a zhrnies to.
Avatar - Dinar
21. 11. 2023 12:43
Re: no nevim....
"auto je v pohode aj priestorovo aj jazdne...podstata je ze je krasne."
"auto je v pohode...miesta ako povedzme v octavii,"
Na tyhle nesmysly ti nahoře několikrát jasně, a hlavně v číslech, odpověděl Ham. 508 je auto střední třídy s vnitřním prostorem B-segmentu, to je zásadní chyba, kterou nevyváží ani to, že pro tebe je podstatné něco jiné, tedy, že je to krásné. V kombinaci s chabými hnacími řetězci, ve srovnání s konkurencí, to znamá, že kupci na "primárnom" trhu, prostě nemají zájem a koupí si v dané třídě auto s lepším pohonem a výrazně lepším vnitřním prostorem.

"taketo auto sa fasuje... v chudobnejsich krajinach vw a skoda, v tych bohatsich nemeckych nieco fajnovejsie nemecke."
"ale.to bola reputacia hlavne vo vychodnej europe kam su tieto auta urcene ked dosluzia na trhu primarnom."
Trh s ojetinami např. v Německu má násobně větší kapacitu, než je potřeba "východních trhů" a jen zhruba čtvrtina aut z něj jde mimo Německo. Jinými slovy, žádné sekundární trhy chudé východní Evropy nehrají v prodejích ojeté střední třídy nijak zásadní roli, tedy rozhodování kupců na "primárním" trhu, nemá s tím, jestli pak auto půjde prodat na Slovensko, žádný vliv.

Ty svoje chytristiky o "primárnych a sekundárnych trhoch" si nechej na pokec u latéčka s nějakým podobným frikulínem, pokud jde o nízké prodeje 508ky, jejich důvodem je, že se to auto v podstatných parametrech míjí s požadavky kupců na auto střední třídy. Tak prosté to je. ;-)
21. 11. 2023 13:16
Re: no nevim....
:yes:
tak vidis a mame s sa o com bavit.
1. porovnavat fabiu a p508...tak to viem, ze som na auto.cz.
2. neostava ine ako uznat ze zapadne jazdenky z flotil sa smerom na vychod neexportuju a ostavaju tak v nemecku u priekupnikov, ktori ich kupia v drazbach a potom nechaju odstavene. mas pravdu tu som prestrelil-jazdenky nie su primarne pre chudobne trhy, vacsinoveho kupcu si najdu na zapade ( kam putuju potom...ale to je jedno).
3.vyjadril som sa nespravne a neuvedomil som si ze si reagoval na nieco co som zle formuloval a teda ze su to najma vychodoeuropania ktori diktuju cenu novych aut. to je samozrejme kravina. je uplne jednon odkial ten kupec je.
tato trieda aut konci, kvoli strate pri predaji na sekundarnom trhu, pretoze ich ludia ako jazdene nekupuju s dostatocnym ziskom a je jedno ci to je nemecko alebo slovensko...to ci je peugeot maly alebo velky je nepodstatne pretoze rovnako zle skoncili aj ine vacsie auta ktore sa v eu predavaju alebo predavali slabo...ostala mazda, toyota, vw, skoda a p508...
vsetky spomenute vymrete auta strednej triedy mali spolocny neudrzatelny prepad ceny...ktory musel znasat ten co ich financoval ako nove.
teda inak auta ktore predas dobre ako jazdnene vies zakaznikovi na leasing poskytnut vyhodnejsie ako to, ktore predat nasledne nevies. teda ho smerujes leasingovou ponukou k volbe aby vybral to auto, ktore po dosluzeni u tvojho zakaznika predas s lepsim ziskom.
Avatar - Ji/Ri
22. 11. 2023 10:14
Re: no nevim....
sekundární trh pod Tatrama :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - kari.laz
21. 11. 2023 10:00
Re: no nevim....
Další dost významný, možná nejvýznamější aspekt je, že tam neexistuje motor. Jen PHEV
22. 11. 2023 12:23
Re: no nevim....
Přesně. Nemá to jediný koupitelný motor. :yes: :-)
Avatar - twistedTSD
21. 11. 2023 16:44
Re: no nevim....
508 a místa jako v Octavii? To ani náhodou.
Avatar - Mokrous
20. 11. 2023 17:08
Re: no nevim....
No je to asi tak, že jak v Golfu 7 Variant, tak i v Octavii lift i combi je místa násobně víc naprosto všude. Vepředu, výhled, vzadu, kufr, prostě všude. Centimetry nic neřeknou. Pár dní s vozem ale ano. A už vůbec nemá smysl se bavit o třídě SUP/Passat a zbytku aut nejlepší třídy, která bohužel zaniká...
20. 11. 2023 19:17
Re: no nevim....
ja je vozim dycky, nemam vsude natvrdo namontovanej wallbox ale treba jen zasuvku..
20. 11. 2023 21:11
Re: no nevim....
Ale jo, může být.... ale přece něco takového nedám jako nejzásadnější mínus do hodnocení auta :-) to by ten Pežot musel být úplně dokonalý aby zrovna tohle byla největší chyba....
20. 11. 2023 17:16
Děkuji, zůstávám u modelu 406
a až budu chtít nový HEV či PHEV, tak Peugeot to na 99 procent nebude. To jedno procento chápejte jako Nikdy neříkej nikdy.
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2023 17:46
Re: Děkuji, zůstávám u modelu 406
radsej citroen?;)
Avatar - WinDiesel
20. 11. 2023 17:35
A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
... tak málo, podařený motor 2,0 HDI v obou výkonových specifikacích.
Rozbalit vlákno
8
20. 11. 2023 17:45
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
v silnejsej verzii predchadzajuca 508. 300 000km bez poruchy...poslednych 100 000km za 2 roky vacsina dialnice sr, cz a pl so spotrebou do 6 litrov na 100. mega motor!
20. 11. 2023 18:21
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
nechápu... na dlouhé štreky nic lepšího pořád není.... navíc ten motor je opěvovaný jako legenda hladkého chodu a spolehlivosti.... a oni ho prostě zrušej.... Navíc v té dnešní době skvělé aerodynamiky, pneumatik s nízkým odporem a mnohastupňových převodovek by ta 2.0HDI jezdila dálnice za 5 litrů a byla srovnatelně ekologická s EV....
Avatar - xxc
20. 11. 2023 20:07
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
Je to len legenda, nasa 2.0 hdi sa dozila presne 200 000 km. A bol to neprijemny motor na mesto. Kazda dialnica konci niekde v meste, alebo v nejakej obci, nikto nejazdi od znacky dialnica po znacku dialnica. 1.6 hdi sa mi paci viac. Su to len take rozpravky od ludi, ktori tym nejazdili.
20. 11. 2023 21:12
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
já jsem to měl v Mondeu, byť nějaká starší verze, výroba někdy 2014 nebo kolik... a jezdilo to fajn... ale 1.6 HDI jsem měl ve Focusu (pokud si vzpomínám, měl by to být tento motor ne?) a taky jezdil fajn....
Avatar - del42sa
21. 11. 2023 06:53
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
člověk by dokázal pochopit, že automobilka má nějaké plány a investice se kterými musí do budoucna počítat, ale PSA/Stellantis ten přechod na elektřinu pojal opravdu s hujerským nadšením, namísto určité diverzifikace svého porrtfolia pro konzervativnější zakazníky a na ty co preferují mnohem dražší elektropohon s horším dojezdem (kolik jich ale opravdu je ?) bez velkého rozmyslu vyřadili z nabídky pohonné jednotky, které jim udělay dobré jméno a staly pro ně symbolem úspěchu a velkých prodejů :no: Viz ta plná elektrifikace DS od roku 2025, do které je nikdo a nic nenutí. Jestli tohle není projevem elektrohujerismu a naprostého odtržení od reality tak pak už nevím co je ...

Škodovka se v tomhle zachovala naprosto racionálně a Peugeot/Citroen mohli ten svůj 2.0 Blue HDI s malými uprávami klidně dál udržet ve výrobě až do roku 2030.

PSA je v Evropě krásným příkladem toho, kdy výrobce v podstatě diktuje zakazníkům co mají kupovat namísto toho aby nabízel auta, které od něj zakaznící očekávají a za které jsou ochotni utrácet peníze. Tenhle Peugeot se stejně po zrušení hlavních motorizací 1,6l Puretech a 2.0HDi propadl na samotné dno prodejů a tenhle hnusný facelift a PHEV pohony na tom nic nezmění.
21. 11. 2023 08:42
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
nemaju tam nahodou zasadny podiel cinania ?
Avatar - del42sa
21. 11. 2023 16:20
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
nemají, navíc stejně 2.0HDI motory dávají i nadále do dodávek jako třeba Jumper ve třech výkonových verzích (120, 140 a 180 koní) a tam emise nevadí ? :*) Je to jen ukázkový příklad elektro-tlačenky v osobních autech
20. 11. 2023 22:05
Re: A přitom by ke spokojenosti zákazníků stačilo ...
Keď ešte bola táto 508 novinka, tak som s ňou v tej 2.0 HDi spravil služobne 3000 km a rád na to auto spomínam. Ktovie, či je to spoľahlivé, lebo občas hodím okom po jazdenkách. Plug-in je cenovo úplne mimo a už aj starý keď človek vidí ten čo teraz došiel od koncernu.
20. 11. 2023 18:41
Re: no nevim....
suhlas az na to slovo "skromnejsi"...auto za 22-25€ znamena pre sukromnika vytvorit hodnotu v podobe ceny prace na urovni takmer 50k€. to je povrdzme cena prace priemernej SR a asi aj CZ rodiny za rok ak by v rodine nemali ziadne ine vydavky.
kedze vacsina rodin ma 3H( hypoteka, haranti a hlad)...tak to bude mozno trosku narocne aj keby chceli nove auto len kazdych 5 rokov ;)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
20. 11. 2023 22:06
Krásné auto
Totálně zabité nabídkou motorů, tím pádem neprodejné. Podměrečná 1,5 HDI a pak už nic.
Rozbalit vlákno
5
20. 11. 2023 22:40
Re: Krásné auto
Ani ten už není. Jen plug-in hybrid.
20. 11. 2023 23:58
Re: Krásné auto
To je prostě Peugeotovská motorová sebevražda, jinak se to nedá popsat! :-O :-O :-O :no:
Avatar - kari.laz
21. 11. 2023 06:25
Re: Krásné auto
Tak to jsem ani nezaregistroval. Jak se díky pohonu pro mě stal tento model nezajimavý, moc jsem se o něj nezajímal. Takže ani jako základ pro někoho, kdo chtěl něco jiného už to není. Jen těžký předražený PHEV
21. 11. 2023 14:34
Re: Krásné auto
A navíc je zprzněný i-cocpitem! :-O :no: :no: :no:
23. 11. 2023 12:43
Re: Krásné auto
Vůbec nevíš co píšeš, kup si " krásnou" octavku a mlč...
Avatar - Ji/Ri
22. 11. 2023 10:17
Za mě dobrý
:yes:
Líbí se mi, je to krasavec.... pohony moc nekoukám, kupovat to nebudu. Mi by bohatě stačilo - jezdím sám s malým fenkou. Ale asi tohle necílí na singlisty s fenkama. :D :D
Rozbalit vlákno
0