Profi
Ježišmarja redakce, opravdu tady musím trpět psychicky nemocné blábolily jako je tenhle "Franta" a jeho milion dalších nicků?
Přijedeš s prorezlou dodávkou, kde motor je to poslední, co tam dobře funguje a oni ti to za půl mega zprasej. A už vidím, jak za to dostaneš 75kWh, když se nově dodávají takovýhle bombice😒br />
https😐/www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Ta 35kWh verze musí bejt sen.
https😐/www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Ta 35kWh verze musí bejt sen.
https😐/www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Já bych si prosil tu 35kW variantu. Potřebuju na otočku do Hamburku a tohle vypadá ideálně.
Já bych si prosil tu 35kW variantu. Potřebuju na otočku do Hamburku a tohle vypadá ideálně.
... by měli připravit řadu dobře vypolstrovaných místností v našich známých psychiatrických léčebnách
CNG v OIII i OIV je v pohodě, jezdí za 3,5kg/100km, když se loudáš a za 4,5kg/100km, když tlačíš na pilu. Na 1.4TSI 81kW (OIII) mám najeto víc jak 180tis km a s 1.5 TSI 96kW (OIV) jsem teď aktuálně na 85tis km a pohoda. Aktuální ceny jsou na ůrovní 29-36Kč/kg tak při průměrné spotřbebě 4kg/100km se pohybudeš kolem 1.20-1,40Kč/1km. Vůbec bych se dodavky nebál, např Caddy TGI je úplně v poho :yes:
S dodávkama ne, jen s koncernovými CNG a jezdí to skoro gratis.
Auta velikosti Octavie s 1.4(1.5) TGI v pohodě za 4 kila na 100 km a bez loudání.
A jede to tak, jak se dá čekat podle koní a Nm.
Jezdí to za půlku toho co diesel. Škoda, že nebyl v nabídce Passat CNG s podladěným dvoulitrem z Audi A5. Bral bych to hned.
https😐/fdrive.cz/…ko-do-kapsy-2050
Auta velikosti Octavie s 1.4(1.5) TGI v pohodě za 4 kila na 100 km a bez loudání.
A jede to tak, jak se dá čekat podle koní a Nm.
Jezdí to za půlku toho co diesel. Škoda, že nebyl v nabídce Passat CNG s podladěným dvoulitrem z Audi A5. Bral bych to hned.
https😐/fdrive.cz/…ko-do-kapsy-2050
Čemu se směješ? Víš jak to bude parádně efektivní teď v mrazech při hustším vzduchu a parádně chlazené baterii cestou do Hamburku, když to má čelní plochu jenom 5,5m² ??? 😁
Na CNG vyrobené dodávky idú priamo z fabriky a sú benzínové (Fiat,MB).
Na LPG není pomaly čo prestavovať medzi dodávkami.
Na LPG není pomaly čo prestavovať medzi dodávkami.
Aj mňa, našiel som nejaké dodávky (MB) na CNG a je tu niekto čo má s tým skúsenosť?
Spoľahlivosť, hospodárnosť, náklady voči dizlu, ide to nejako alebo je to zdochlina??
Spoľahlivosť, hospodárnosť, náklady voči dizlu, ide to nejako alebo je to zdochlina??
A dodatečnou montáž pohonu na zadní napravu, aby z toho bylo 4x4 by mohli začít dělat taky. Umí to dodatečně na přání u nového vozu, u staršího nechtějí. Prý problém záruky. A tady to najednou na elektriku půjde i dodatečně. To je teda ale přístup.
Jirka zhodnotil... Elektrika, aktualne s velkym naskokom najefektivnejsi pohon je mrtva větev. Škoda, že to nikto nepovedal číňanom a európanom, najpredavanejsim autom mohlo byť ICE a Jirka mohol kludne spávať.
Proč ne normální běžné rozšířené vyzkoušené osvědčené LPG? Kvůli vjezdu do podzemních garáží? Jo chápu, k dieslu se nehodí. A CNG se k dieslu dá přidat? Nezdá se mi to moc. Aha tak prý ano ale stejně tam musí být spalována zároveň i nafta. Na to bych se vykašlal.
P.S. A jako nabídku č. 2 bych ještě přidal předělání otřesného i-Cocpitu na normální palubku s budíky za volantem normální velikosti a kulatého tvaru! 😒]