Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStellantis vám naftovou dodávku předělá na elektrickou. Měli byste zájem?
30 komentářů
rohor
2
nepředbíhej ostatní zájemce, na oba se dostane.
Ada je zase tady
1
Předělat? Jistě! Z elektrovehiklu na naftu! :yes:
Barry Lyndon
by to mělo být povinné. :D :yes:
https://www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Já bych si prosil tu 35kW variantu. Potřebuju na otočku do Hamburku a tohle vypadá ideálně.
Já bych si prosil tu 35kW variantu. Potřebuju na otočku do Hamburku a tohle vypadá ideálně.
... by měli připravit řadu dobře vypolstrovaných místností v našich známých psychiatrických léčebnách
Jirka78
Elektrika už je mrtvá větev, ale třeba CNG, to by mě zajímalo...
Aj mňa, našiel som nejaké dodávky (MB) na CNG a je tu niekto čo má s tým skúsenosť?
Spoľahlivosť, hospodárnosť, náklady voči dizlu, ide to nejako alebo je to zdochlina??
Spoľahlivosť, hospodárnosť, náklady voči dizlu, ide to nejako alebo je to zdochlina??
Proč ne normální běžné rozšířené vyzkoušené osvědčené LPG? Kvůli vjezdu do podzemních garáží? Jo chápu, k dieslu se nehodí. A CNG se k dieslu dá přidat? Nezdá se mi to moc. Aha tak prý ano ale stejně tam musí být spalována zároveň i nafta. Na to bych se vykašlal.
Na CNG vyrobené dodávky idú priamo z fabriky a sú benzínové (Fiat,MB).
Na LPG není pomaly čo prestavovať medzi dodávkami.
Na LPG není pomaly čo prestavovať medzi dodávkami.
S dodávkama ne, jen s koncernovými CNG a jezdí to skoro gratis.
Auta velikosti Octavie s 1.4(1.5) TGI v pohodě za 4 kila na 100 km a bez loudání.
A jede to tak, jak se dá čekat podle koní a Nm.
Jezdí to za půlku toho co diesel. Škoda, že nebyl v nabídce Passat CNG s podladěným dvoulitrem z Audi A5. Bral bych to hned.
https://fdrive.cz/…ko-do-kapsy-2050
Auta velikosti Octavie s 1.4(1.5) TGI v pohodě za 4 kila na 100 km a bez loudání.
A jede to tak, jak se dá čekat podle koní a Nm.
Jezdí to za půlku toho co diesel. Škoda, že nebyl v nabídce Passat CNG s podladěným dvoulitrem z Audi A5. Bral bych to hned.
https://fdrive.cz/…ko-do-kapsy-2050
CNG v OIII i OIV je v pohodě, jezdí za 3,5kg/100km, když se loudáš a za 4,5kg/100km, když tlačíš na pilu. Na 1.4TSI 81kW (OIII) mám najeto víc jak 180tis km a s 1.5 TSI 96kW (OIV) jsem teď aktuálně na 85tis km a pohoda. Aktuální ceny jsou na ůrovní 29-36Kč/kg tak při průměrné spotřbebě 4kg/100km se pohybudeš kolem 1.20-1,40Kč/1km. Vůbec bych se dodavky nebál, např Caddy TGI je úplně v poho :yes:
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ježišmarja redakce, opravdu tady musím trpět psychicky nemocné blábolily jako je tenhle "Franta" a jeho milion dalších nicků?
Jirka zhodnotil... Elektrika, aktualne s velkym naskokom najefektivnejsi pohon je mrtva větev. Škoda, že to nikto nepovedal číňanom a európanom, najpredavanejsim autom mohlo byť ICE a Jirka mohol kludne spávať.
Jirka78
Příspěvek podléhá schvalování.
Mokrous
Přijedeš s prorezlou dodávkou, kde motor je to poslední, co tam dobře funguje a oni ti to za půl mega zprasej. A už vidím, jak za to dostaneš 75kWh, když se nově dodávají takovýhle bombice:
https://www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Ta 35kWh verze musí bejt sen.
https://www.mercedes-benz.cz/…n/technical-data
Ta 35kWh verze musí bejt sen.
Oni ti ju vyvaria, dajú výztuhy kvôli batéri a vlastne ešte vydeláš. :-[]
Arese
... přesně opačný postup - nabízet do svých současných modelů dodatečnou montáž normálních pořádných spalovacích motorů! :-[] :-[] :-[]
P.S. A jako nabídku č. 2 bych ještě přidal předělání otřesného i-Cocpitu na normální palubku s budíky za volantem normální velikosti a kulatého tvaru! :-[]
P.S. A jako nabídku č. 2 bych ještě přidal předělání otřesného i-Cocpitu na normální palubku s budíky za volantem normální velikosti a kulatého tvaru! :-[]
henry.prta
A dodatečnou montáž pohonu na zadní napravu, aby z toho bylo 4x4 by mohli začít dělat taky. Umí to dodatečně na přání u nového vozu, u staršího nechtějí. Prý problém záruky. A tady to najednou na elektriku půjde i dodatečně. To je teda ale přístup.