Pojištění, které na svá auta nabízí sama automobilka Tesla, mělo přinést do tohoto odvětví revoluci. Množí se však zprávy o tom, že lidé musí likvidátory týdny nahánět a bez auta či peněz zůstávají měsíce.
V Americe je normalni, Ze s vami komunikuje primo likvidator. A vetsinou je to kratky proces, nahlasite skodu na call centru nebo v appce, prijde sms s detaily likvidatora a ten se do par dni ozve. Probere okolnosti nehody, poslete mu fotky(nebo nahrajete do appky) a on vam da na vyber ze servisu v okoli. Vyberete si servis, ten vam pak zavola a zaridi vsechno s pojistovnou. Vy akorat servisu zaplatite spoluucast, pokud nejakou mate. Ja si myslim, ze problem Tesly je extremne male mnozstvi autorizovanych servisu, i v Kalifornii, kde jich jezdi mraky, je jich jen par. Ale i nektere evropske znacky maji omezeny pocet autorizovanych dilen, na opravu BMW jsem cekal dva mesice a musel jsem jet sto kilometru, protoze servis pobliz mi nabidl o mesic dele. Zato Ford jsem mel kompletne hotovy za deset dni od nehody a v okruhu dvaceti mil bylo asi pet servisu. Nevim, jak je to s proplacenim zdaravotnich vydaju, ale obecne i tohle si resi s pojistovnou ta nemocnice. Mozna ten poskozeny z clanku chtel nemocnici podle svych preferenci, ktera s Teslou nema smlouvu. V tom pripade to nemocnice chce po nem. Ovsem v clanku zminovanych 50 tisic podle me vubec nestaci na operaci zad a hospitalizaci.
imho Twitter se po odkupu Muskem a zmene na X jako nejak zhorsil? podle mnoha zdroju sel Twitter slusne dolu, do 2 let hrozil bankrot, takze by pravdepodobne Twitter uplne zaniknul, misto toho je z nej dneska X a je to asi nejmene cenzurovana socialni sit , a to je jako spatne? tak pokud vam to vadi, tak ho proste nepouzivejte :yes: