Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Boom elektromobilů v ČR mají nastartovat dotace. Nebudou ovšem pro každého

Ministerstvo průmyslu a obchodu chystá nový dotační program na podporu elektromobilů a dobíjení. Částku ve výši téměř dvou miliard si ovšem rozdělí pouze soukromé firmy a živnostníci. Pro běžného občana tahle subvence určena není.
Zpět na článek
24. 11. 2023 09:00
24. 11. 2023 09:17
24. 11. 2023 09:30
24. 11. 2023 09:37
24. 11. 2023 15:33
24. 11. 2023 09:22
24. 11. 2023 09:48
24. 11. 2023 10:30
24. 11. 2023 14:49
24. 11. 2023 17:58
24. 11. 2023 10:28
24. 11. 2023 12:06
24. 11. 2023 10:29
24. 11. 2023 12:44
24. 11. 2023 13:07
24. 11. 2023 10:46
24. 11. 2023 12:27
24. 11. 2023 17:03
24. 11. 2023 12:50
24. 11. 2023 13:46
24. 11. 2023 20:52
24. 11. 2023 13:17
24. 11. 2023 13:36
24. 11. 2023 16:39
24. 11. 2023 18:30
24. 11. 2023 21:07
24. 11. 2023 20:04
24. 11. 2023 20:53
24. 11. 2023 21:12
Avatar - Franta Dobro
24. 11. 2023 09:00
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
24. 11. 2023 09:17
Re: Boom Boom
Já nic proti elektromobilům nemám, ale někomu dotovat drahé auto fakt neuznávám. Stejně jako před lety kravinu jako šrotovné.
24. 11. 2023 09:30
Re: Boom Boom
Tak na nemocné děti se složíme, na auta pro bohaté ne. A vláda to ví, proto dotuje to druhé.
24. 11. 2023 09:37
Re: Boom Boom
Tak šrotovné mělo aspon dobrou myšlenku a asi v par případech trochh pomohlo, tohle je jen pro ty co to nepotřebují.
Avatar - Mikesus
24. 11. 2023 15:33
Re: Boom Boom
tak ale píše se o subvenci ne dotaci. Nebo ti subvence na naftu nevadí? Taky proti ní vystupuješ?
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2023 09:22
Re: Boom Boom
Díky že jsi ji zahájil, gumo.
24. 11. 2023 09:48
Re: Boom Boom
Troll party uz jede. 😀
Kvalita clanku a celeho webu uz asi nikoho jineho do diskuse nenalaka.
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2023 14:49
Re: Boom Boom
Kdo bez viny at…😀
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2023 10:28
Re: Boom Boom
To je spíš troll článek.
24. 11. 2023 09:17
Konsolidacni balicek.
Nebyl on konsolidacni balicek prodavan jako primarne postaveny na ruseni dotaci? A od te doby mame Oprav dum po babicce (diky Bohu to nikdo nechce...), dotace na EV...Mi neprijde prilis konsistentni.
Rozbalit vlákno
68
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2023 09:24
Re: Konsolidacni balicek.
Balíček má připravit o peníze běžné občany, a potom se peníze nalejou do elektromobilů a firmám, to je chucpe.
Pardon, já zapomněl že jsou to peníze od EU (vypůjčené), takže na dluh.
Jdu blejt velebnosti, hnus fialovej.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 09:31
Re: Konsolidacni balicek.
Neboj, velký krach se blíží
https://www.seznamzpravy.cz/…ost-zvysi-240189

https://echo24.cz/…-desitky-miliard

V německu maj jet od ledna v rozpočtovém provizoriu a panuje tam obrovská nejistota a nervozita, což nás - s totálně předraženými cenami energií totálně dorazí, začně OBROVSKA, MEGA OBRI vlna propouštění a krachu firem. Čekám nezaměstanost mezi 6-10%, domácnosti nekupují a budou od ledna kupovat ještě víc a exportu padnou díky nekonkurenceschopným cenám zakázky a rozjede se nezadržitelný kolotoč.

Co se zvýší bude výplata soc dávek a to brutálně a to stát ještě definitivně dorazí.

Další roky to bude jen a jen horší.
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2023 09:34
Re: Konsolidacni balicek.
Možná se něco stane, ale propouštění to nebude.
Pokud bude někdo propuštěn, okamžitě si najde nové místo protože hlad po zaměstnancích je obrovský, a muselo by to být opravdu velké, aby byla poptávka po zaměstnancích saturována a další už práci nenacházeli.
Pracovní trh by to do určité míry ozdravilo.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 09:38
Re: Konsolidacni balicek.
Oni budou ale propouštět všichni, protože všem klesne poptávka a export :-)

Takže ty lidi nikdo nabírat nebude, protože je nebude potřebovat. Nebo někam na ostrahu za 18 0000 Kč čistého - na to česi kašlou, ty půjdou radši pro dávky :-)
24. 11. 2023 10:07
Re: Konsolidacni balicek.
Ono za 18 tisíc při dnešních cenách těžko uživíš rodinu. Taková pracovní místa jsou vlastně zbytečná. Jak pro zaměstnance (kterého to neuživí), tak pro firmu (kdyby to pracovní místo opravdu potřebovala, tak nabídne víc, ale jelikož nepotřebuje, je lepší tu ostrahu úplně zrušit a ušetřit).
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 10:30
Re: Konsolidacni balicek.
Právě právě, proto ta mizerně placená místa, kterých je v čr ale hafo - nikdo dělat nechce a radši sou na dávkách.

Nebo to dělaj ukrajinky (ale ani ty už za málo dělat nechtěj) a budou sem na to vozit mongoly a filipínce :-)
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 13:05
Re: Konsolidacni balicek.
Jo? A je zbytečná i kuchařka na střední škole??? Za 18 tisíc měsíčně...

A pak ještě budou lidi flusat na stávku ve školách aniž by tušili, že učitel na střední škole nedosáhne na průměrnou mzdu ani po 20 letech a přesto si nestěžuje, ale zbytek lidí ve školách dělá za půlku!!! A ty starý báby umřou a mladý instabarbie to za dvacku dělat nepudou. No, hlavně, že je na inkluzi. A tak je to u nás se vším a všude.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 13:09
Re: Konsolidacni balicek.
:yes: :yes: :yes:

A to samý domovy seniorů, LDN a různý pečováky. Tam vidíš na 30 ženskejch cca 3 pod 40 :-)
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 13:18
Re: Konsolidacni balicek.
Tohle bude těžkej průser během pár let. To si generace instajútúberů neuvědomuje a pak se z toho sama totálně posere. Místo toho, aby si lidi vážili poctivé práce, tak se jí vysmívají a čekají, že se asi udělá všechno samo.
Avatar - mysak2
24. 11. 2023 14:06
Re: Konsolidacni balicek.
Mokrous: presne tak. Hromada lidi se vysmiva manualnim a delnickym profesim a pohrda jimi. Pri tom si neuvedomuji ze nebyt tech kterymi tak pohrdaji tak si neutrou ani zadek.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 15:53
Re: Konsolidacni balicek.
Ale oni to musí zažít na vlastní kůži, howada. Jinak se neprobudí.
Stejně tak naše progresivní mládež typu Qeer pro Palestina se potřebuje z alespoň 10-15% z celkového počtu jejich členů proletět ze střechy věžáku na dlažbu, než se začne drbat na hlavě a přemýšlet, jak to s těmi dobrými lidmi vlastně doopravdy je. Prostě všude samej debil.
24. 11. 2023 14:52
Re: Konsolidacni balicek.
Učitele se stavkou stávají pouhou loutkou na šachovnici Babiše a spol…

Smutne vidět v teto pozici ty kteri maji byt elitou…

PS: ty kuchařky driv neexistovaly?
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 15:46
Re: Konsolidacni balicek.
Umíš číst ty blbe? Jim je nějakej Babiš u pr*ele.
Proč by neexistovaly? Akorát tenkrát měly na zaplacení účtů za elektriku. Dneska ani to ne.

Můžu ti hned domluvit práci v kuchyni. Budeš škrabat od 6 od rána brambory, chceš? Za 18 hrubýho. A jako prémii můžeš dostat mokrým hadrem přes držku.
24. 11. 2023 16:00
Re: Konsolidacni balicek.
Stávkují na mávnutím Babise = Babise je ma na provázku.
Elektrina zdražila snad dnes? Nebo po roce zlevňuje?

PS: výplaty kuchařek atd jsou z casti i na odměnách mimo tabulkové platy. A tady uz zacina otazka. Neni to tak ze je to jeden balik na odměny pro učitele i pro personál?
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:04
Re: Konsolidacni balicek.
A už jsi viděl ty odměny v reálu? Nebo to je jako s tou jitrnicí??? Kolik lidí v tvý rodině a blízkém okolí pracuje ve školství a v kuchyni a jako školník, nebo uklízečka? A neptám se na ministerstvo, úřad, či neziskovku. Ale na normální školu.
24. 11. 2023 16:07
Re: Konsolidacni balicek.
Mam ve svem okolí dost lidi ze školství. Financne nikdo nestrada a vzdy jsou z prace doma driv nez ja. A samozrejme cast platu jde z odměn ktere rozděluje reditel.

Zaroven mam i ale aktualni přehled o tragické kvalite vzdělávání na ZŠ. O kvalite stravovani se mi nechce ani psat.
Avatar - Gasoline
24. 11. 2023 16:32
Re: Konsolidacni balicek.
Jsem z učitelské rodiny a kolem sebe mám dost učitelů, takže:
Nástupní plat učitele na ZŠ je 38K, k tomu osobní ohodnocení a odměny. Plat učitele na VŠ je po 10 létech 30K, odměny a příplatky žádné, pokud nejede v nějakém grantu, což ale není samozřejmost. To je pravý problém. Jinak učitelé ZŠ a SŠ berou nad průměr ostatních. A navíc celkem 3 měsíce volna.
Nepedagogičtí zaměstnanci mají opravdu nízké platy, ale můžou dostat od řiditele odměny, což bere z kapsy učitelů. Ale zase, prázdniny, krátká pracovní doba, žádný velký stres. Znám dost lidí, kterým to vyhovuje a mají v pohodě k tomu ještě třeba druhé zaměstnáni.
Nic není černobílé...
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:38
Re: Konsolidacni balicek.
Tomu mám věřit, že jsi z učitelské rodiny, když napíšeš, že mají 3 měsíce volna a žádný stress?
24. 11. 2023 16:43
Re: Konsolidacni balicek.
A nemaji 3 měsíce volna?
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:44
Re: Konsolidacni balicek.
Ne, nemaj. Nauč se počítat.
24. 11. 2023 16:56
Re: Konsolidacni balicek.
Tak kolik maji volna?
24. 11. 2023 16:56
Re: Konsolidacni balicek.
Tak kolik maji volna?
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:28
Re: Konsolidacni balicek.
vony sou na stření a základce prázdniny 3 měsíce? odkdy přesně Borisove?
Avatar - Gasoline
24. 11. 2023 16:47
Re: Konsolidacni balicek.
Takže malý stres jsem psal u nepedagogických pracovníků. A učitele?
Jasně, příprava je, známkování je, schůzování je, papírování je, ale že by to někomu u nás v rodině trhalo žíly? ...
A volno? Letní prázdniny o dva týdny kratší než děti, jarní prázdniny, podzimní prázdniny, vánoční prázdniny...
Ale to nebylo to hlavní, co jsem chtěl říct, ale to, ŽE NIC NENÍ ČERNOBÍLÉ a líčit učitelé jako chudáky, co jsou na pokraji smrti jako to líčí Mokrous, je nefér vůči ostatním.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:54
Re: Konsolidacni balicek.
Proboha, zase! Umíte někdo aspoň číst, když už jste z těch učitelských rodin???

Jasně jsem psal, že si učitelé na platy nestěžují i když jsou často pod celostátním průměrem i po 20 letech. Jasně jsem psal, že jde o nepedagogické pracovníky. O ty starý udřený kuchařky, co makaj za 18 hrubýho a nemaj ani na účet za elektriku.
24. 11. 2023 17:22
Re: Konsolidacni balicek.
Ale nepedagogický personal muze a dostava odměny.
Ty jdou ale ze stejne hromádka jako odměny pro ucitele nebo ne?
25. 11. 2023 13:57
Re: Konsolidacni balicek.
Naprosto správně. Učitelé na ZS a SS se mají oproti učitelům na VS z hlediska platového jak prasata v žitě.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:34
Re: Konsolidacni balicek.
A kolik jich je neučitelů? Určitě žádnej z učitelů nesedí doma večer co večer včetně víkendů nad přípravama, slohovkama, testama atd... Nikdo nemusí řešit cocotský projekty EU, že? Všichni mají jen nohy nahoru. Možná tak ty asistentky, s těma by sis rozumněl, to je elita, panečku.
A z čeho rozděluje ředitel, když nemá na vytápění školy a plat kuchařek? Hm?
A kdo může za posranou inkluzi? Hm? Učitelé??? A kdo je nutí furt se věnovat stovkám dementních EU projektů, místo základní výuky? A jak se mají učit chytří, když musí jet podle debilů?
A jak umíš uvařit ty michelinskou večeři za rozpočet 35-40 korun???
24. 11. 2023 16:42
Re: Konsolidacni balicek.
Konkretni zkusenost se ZŠ ktera stávkuje. Nikdo z učitelů nevěnuje přípravě a opravám nic navíc. Příprava je tragicka. Odměny se rozdělují.
Avatar - Gasoline
24. 11. 2023 16:54
Re: Konsolidacni balicek.
Proč tolik hysterie?
Neučitelé znám asi tři ...
Rozhodně má žena nesedí večer co večer a každý víkend nad přípravou a tak.
Ano papírování je spousta, ale já ho mám víc!
Nevím o žádné škole, kde ředitel nemá na vytápění.
Inkluze je i z mého pohledu blbost, ale o tu tady nejde.
Proč bych měl vařit ve škole michelinskou večeří? Ale zdravě a zajímavě se vařit dá i s tím mizerným rozpočtem.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 17:07
Re: Konsolidacni balicek.
Buď tak dobrý a přečti si to znova celý a pak reaguj.

Osočíš mě, že tu prezentuju učitele, jako chudáky, což je lež a od začátku píšu opak!!!
Tobě jsem nic o michelinský večeři nepsal. Psal jsem to hendlymu, protože podle něj se mají ve školách asi královsky, ale jen blbě učí a vaří. Tak na co kurňa reaguješ?
Problém bude možná v místním debilním chatu, kterej nedokáže spojit reakce a pak je v tom totální bordel. Na to ale redakce se*e už roky a dál bude...
24. 11. 2023 17:19
Re: Konsolidacni balicek.
Znova. Zakladni problem je, ze učitele jsou ted jen loutky v Babisove hře.

O kuchařky se nikdo celou dobu nestaral.
Ted za ne jako bojují, ale ve finale z nich delaji jen rukojmí pro sve zájmy.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 15:52
Re: Konsolidacni balicek.
Tohle už je hodně velká křeč i od tebe, zelenej Borisove

Loutka na čínský šachovnici si akorát TY!!!!
24. 11. 2023 16:04
Re: Konsolidacni balicek.
Jsem rad ze mam rozdílný nazor nez ty.

Šetřit se musi, ze odpor prichazi ze strany ktera ma nejvetsi vzdělání, aby to chápala a zaroven dostala za posledni dobu nejvetsi přidání je nepochopitelne.
Snizit inflaci přidáváním penez do obehu fakt nelze. To to učitele nechapou?
A tady je videt jaknohrome devastačním byla vlada Babise. To co se udělalo za dluhy lze jen tezko smazat bezbolestne.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:11
Re: Konsolidacni balicek.
Tak tak, na žebrotu je třeba přísnost a bič a musí se šetřit, že se ve školách už skoro ani netopí. Náklady rostou do nebe, ale nepřidá se skoro nic. Zato na armádu, tam se něco najde hned. A pomáhat oligarchům a korporacím vyvádět stovky miliard mimo ČR to by šlo. To jo. A ti co na to všechno makaj, ti ať zdechnou hlady a zkroucený reumatem.
Ještě chvilku vedení pomatených neobolševiků a budeme to tu mít jako v Rusku před 100 lety.
Že se to vždycky v dějinách musí tak dlouho rozesírat, až to lidi nevydrží a jako zvířata pak svoje nepřátele pobijí a pak se ještě všichni diví, jak se to mohlo stát.
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 16:23
Re: Konsolidacni balicek.
Tohle je opravdu šílenství. Vy zdecháte hlady a zkroucený traumatem kvůli elektromobilitě. Jako je mi Vás líto, ale za Váš smutný život nemůže elektromobilita, ani tato vláda, ani vláda toho šílence babiše, ale jen a pouze Vy.
Jestli se máte špatně, tak nepište nesmysly na internetu a raději makejte. Tvl:/
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:27
Re: Konsolidacni balicek.
Co to meleš, blbe? Kdo tady říká, že má smutný život a že za to můžou ty vaše elektroplečky??? Já se mám dobře, ale nejsem slepej a hluchej a nadutej kretén.
Myslíš, že když bude bába ve školní jídelně škrábat brambory rychlejc, že místo 18 dostane 44 tisíc, blbe? Nebo půjdeš makat místo ní, ty howado? Nebo kdo a za kolik to má podle tebe dělat?
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 16:35
Re: Konsolidacni balicek.
Stačí si přečíst jakýkoliv Váš komentář a snad každému je jasné, že máte smutný život. Kdybyste byl v životě úspěšný a šťastný, tak nepíšete takové komentáře. Prostě se Vám nejspíš nedaří, máte bolístky na duši a protože nemáte soudnost, tak za to viníte ostatní.
Nebo Vy už jste viděl šťastného člověka psát takové bláboly?
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:43
Re: Konsolidacni balicek.
Nemusíš mi vykat debile. Já se mám nadstandardně dobře.
Od nikoho nic nedostávám a dostávat nechci. Dělám si sám na sebe co chci a kdy chci a většinu času trávím v lese, nebo ležím a čtu si.
Ale těch co se můžou strhat za almužnu si vážím a je mi jich líto.
To ale takový howado nemůže pochopit.
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 16:59
Re: Konsolidacni balicek.
Já vykám všem, které neznám. Říká se tomu slušnost, ale jsem si vědom, že mnoho lidí neví co to slovo znamená.
Žádný opravdu šťastný člověk se nemůže chovat tak jako Vy. Možná máte peníze, ale jste vnitřně frustrovaný a svojí zlobu si vybíjíte na lidech, kteří nemají stejný pohled na svět jako Vy.
A ještě Vám dám jednu nevyžádanou radu. Násilí je špatně a není řešení. To Vás asi nezajímá, ale až budete příště někomu vyhrožovat ocelovou tyčí, tak se třeba může stát, že ten někdo měří 192cm a byl docela úspěšný v boxu. A takovému člověku vyhrožovat nechcete.
Zkuste už nic nepsal, nedělá Vám to očividně dobře.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 17:15
Re: Konsolidacni balicek.
Kolik máš IQ? Já někomu vyhrožoval? Jen jsem se ptal, jestli mu pomáhá na myšlení rána žel. tyčí, nebo jestli mu stačí vyvětrat, aby se mu rozsvítilo. Když je pořád mimo.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:34
Re: Konsolidacni balicek.
Si totální zoufalec Hammuno!!!! Loooser jakého na světe není. Zelený utopista který jen dehonestuje všechny co s ním nesouhlasí. Přesně to dělali bolševici.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:33
Re: Konsolidacni balicek.
Zaleze do kouta Hammuna, ty tvoje zelený bolševický žvásty už se nedaj číst!!!!
24. 11. 2023 16:29
Re: Konsolidacni balicek.
Rozhodne nemam pocit, ze se ve školách netopi a učitele umírají hlady…

A kdyz uz pises o sta miliardách. ( opet to ze tu zdroje jsou)
Nejvetsi oligarcha je Babis ktery to organizuje a dalsi z nich je vlastník auto.cz 😀
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 16:40
Re: Konsolidacni balicek.
Tak znova debile. Nepíšu o učitelích, ale o nepedagogických pracovnících. Pomáhá ti rána železnou tyčí do hlavy po každý větě, nebo si jen potřebuješ otevřít okno?
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 16:42
Re: Konsolidacni balicek.
Vy jste normální chudák. Je mi líto Vaší rodiny. Doporučuji návštěvu odborného lékaře a méně internetu.
Nechápu redakci auto.cz, že tohle nemoderuje.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 17:03
Re: Konsolidacni balicek.
Taky si říkám proč ti nesmazali tvůj asi tak 78. nick jen v tomto roce.

Jinak dík za tip. U zubařky jsem už byl a zbytek arogantních a zbytečných neumětelů s Mudr. před jménem rád vynechám včetně UK brigádníků. Na to abych se zmrzačil, nemusím chodit za "odborníky" kteří nepoznají ani nádor, ani cystu velikosti pštrosího vejce, ani zlomenou páteř, ani záněty, ani otravu, neumí nabrat krev, a i urvanej meniskus by léčili ideálně antidepresivy.
Na 10 howad je tak 1 průměrnej doktor a ze 100 průměrnejch je tak 1 docela šikovnej.

Tobě už asi dávku předepsali, tak budeš v pohodě.
24. 11. 2023 20:40
Re: Konsolidacni balicek.
Nechápu, proč se někdo snižuje ve zdejších diskusích k tak arogantnímu a sprostému vyjadřování, jako Mokrous. Fakt smutné... :-O :-( :no: :no: :no:
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 20:48
Re: Konsolidacni balicek.
Máš něco k obhajobě Hendlyho mouder a k platům kuchařek? Konkrétní protiargumenty?

Já sice mluvím jako dlaždič, ale nejsem takovej dobytek, jako ti, co předstírají slušnost a v reálu páchají skutečné zlo.
Avatar - Roman Horký
24. 11. 2023 21:29
Re: Konsolidacni balicek.
:yes: :yes: :yes: :yes:
24. 11. 2023 21:36
Re: Konsolidacni balicek.
Cele roky si kucharek nikdo nevsiml a ted najednou symbol “revoluce”.
Jenze az je použijí tak je zas odhodí do zapomnění a jejich osud jim bude ukradeny tak jako osud dalsich x tisícovek dalsich uklizecek atd mimo školní system…

Ucitele se nechávají zneužít k politickému boji….
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 21:40
Re: Konsolidacni balicek.
A ty tisíce učitelů jdou do stávky, protože je ve školství všechno v pohodě a všichni jsou spokojení, jak jsi tu před chvíli tvrdil, že? Neskutečný jak si dokážeš srát do huby.
24. 11. 2023 23:16
Re: Konsolidacni balicek.
Ta stávka je organizovaná shora. Odbory jsou ve spojení s Babišem. Ucitele se chytají do politické pasti. Mozna to mysleli dobre, ale uz asi i jim dochází, ze jsou jen zneužite figurky.
Na kuchařky se ve finale zapomene a nikdo je nebude poslouchat az sehrají svou krátkou epizodu.
Jako by to bylo poprvé…
Smutne je, ze ucitele maji byt elita co ma znat o co jde.

PS: rozhodne nechci rict ze je vse ve školství v poradku a ze nemaji mit lide odpovídající odmenu, ale tohle neni cesta. Jedine co z toho bude je naštvaní spolecnosti na ucitele… a to je spatne.
Avatar - Roman Horký
25. 11. 2023 08:20
Re: Konsolidacni balicek.
Nebreptej brepto. Já jsem OSVČ a učitelům fandím. Doktorum taky. Proti ODS verbezi zlodějske se musí bojovat. A bez stavek západní platy nikdy mít nebudeme.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:38
Re: Konsolidacni balicek.
70% společnosti je tak naštvaná na vládu a politiky že nějaká naštvanost na učitele to nepřibije.

Tahle vláda naprostých amaterů, žvanilů a lemplů je nejhorší vláda kteoru kdy česko mělo. Horší už byl jen Gottwald a Hácha a to je hodně drsná konkurence :-)
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:36
Re: Konsolidacni balicek.
Jsi nahláčen neostalinistický utopisto. Jen pokračuj :-)
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:35
Re: Konsolidacni balicek.
Dobrej matroš Borisove. Těmhle blábolů co tu postuješ sám věříš? To už si na tom ale hodně špatně
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:32
Re: Konsolidacni balicek.
Oni chtěj jen přežít a nepočítát jestli z 25 čistého, což ani ty kuchařky, školníci atd nemaj - zpalatí nájem, energie a jestli jim zbyde na 3 rohlíky nebo na 4.

Pokud to nechápeš, vrat všechny diplomy a vysvědčení a vem si koště a bež zametat, protože na víc evidentně nemáš zelenej utopisto.

Peníze je okdud brát stačí zrušit nesmyslné inkluze, dotace elektormobilů, fotovoltaiky, zlevnit předražené energie odstoupením od burzy atd atd.

Je tu k dispozicici cca 20 miliard Kč na období cca následujjícch 3-4 let. Bohužel se dotují nesmysly místo potřebných věcí a lidí.
24. 11. 2023 20:57
Re: Konsolidacni balicek.
Potřeba je, ale jde o státní sektor a to je trochu něco jiného.
Kdyby stát (nejde jen o vládu, ale i kraje či obce) hospodařil lépe, mohl by své zaměstnance lépe platit.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 21:28
Re: Konsolidacni balicek.
No já tvrdím v podstatě to samé. Stát hospodaří hrozně.
Jen jsem reagoval na formulace o zbytečných místech. Je tu příliš mnoho skutečně potřebných míst, kde lidi dělají hroznou práci za suchý z nosu. A odejít od nenažranýho podnikatele, kterej vyrábí zbytečnosti není problém a když zkrachuje, tak to taky není problém. Ale když zkolabuje zdravotnictví, školství, pečovatelské služby, komunální služby atd. atd., tak co potom?
A zrovna teď se nejvíc řeší nepedagogičtí pracovníci ve školství a ti na tom jsou fakt bídně. A především o tom vláda nehorázně lže. Zcela nepřekvapivě. Zase.
24. 11. 2023 22:49
Re: Konsolidacni balicek.
Však já jsem neříkal, že je zbytečná ta práce, ale jsou zbytečná ta pracovní místa (tzn. za danou mzdu).
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 22:54
Re: Konsolidacni balicek.
Asi si nerozumíme a nemá smysl to dál rozmazávat. Pozice kuchařky (to její pracovní místo) ve školní jídelně (atd.) podle mne zbytečná není.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:48
Re: Konsolidacni balicek.
Přesně tak, Fiala jen mektá nemsly a lži. Je naprosto mimo realitu.
24. 11. 2023 10:15
Re: Konsolidacni balicek.
Za 180000 čistého půjdu klidně dělat ostrahu... ;-) :D
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 10:26
Re: Konsolidacni balicek.
sem se upsal o nulu. Máš z toho vánoce vid :-)
24. 11. 2023 09:42
Re: Konsolidacni balicek.
Wine,oprav ma ak sa mylim,ale co si tak pamatam,tak ty si volic fialovy a teraz nanho nadavas? :-!
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2023 10:02
Re: Konsolidacni balicek.
Zvýšit daně je mnohem jednodušší než rušit dotace. Beneficienti dotací mají velmi silný lobbing. A u evropských dotací, kde by je vhodné vyčerpat co nejvíce, když už je máme přiděleny, by ministr musel změnu dotačních programů vyjednat v Evropské komisi. Takže raději zvýší daně, sníží důchody atd.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 09:20
Bez dotací ani ránu
bez dotací to nikdo nekupuje. Tak šup dotovat EV, zelený bolševici. Opravdu úsměvné
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eLzyx
24. 11. 2023 13:38
Re: Bez dotací ani ránu
dotace mohou být dobré na začátku nějakého výrobku, který vláda chce podpořit. Je to pro ty tzv. "early adopters", aby pomohli ten trh vytvořit, i za cenu nějakých omezení. Ovšem tenhle začátek v ČR prošvihla. Je to již nastartované samovolně. Prodeje rostou rok od roku i bez dotací, ceny EV začaly klesat ...
Nechápu tu naší "vládu".
24. 11. 2023 09:22
Nebudu pro každého
schválně, nečetl jsem, nechte mě hádat. Budu pro kmotry z ODS.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
24. 11. 2023 09:31
Re: Nebudu pro každého
Tak bych to neviděl, budou pro firmy.
Mám takovou teorii. V Německu skončily dotace pro firmy a skončí i pro fyzické osoby. A tak někoho v Německu napadlo - co sousedi, ti si zrovna půjčili penízky od EU a jistě nebudou vědět co s nimi a mohou je investovat jen do těch "správných zelených" technologií.
My Němci máme přece v ČR spoustu firem, tak t si teď dotaci "vyzvednou" tam v ČR a nás to nebude stát ani fenik. (A tak Škoda Auto, a VW Group Company, ještě víc zesílila tlak a nožkou pořádně zadupala...)
No ČR k nám přece musí být přívětivá, když je živíme a z ČZ penězovodem žádné peníze neodvádíme, ne?
Takže fakticky nastane situace:
ČR si půjčila a bude muset splácet, takže zvýšení dluhu
Německé a další zahraniční firmy si tady nechají přiklepnout dotace na elektromobily, jako kdyby už z ČR nevyváděly stovky miliard.
Zaplatíme Němcům a dalším zahraničním subjektům elektrozkraty a následně tyto peníze bude splácet kdo? České ovce.
24. 11. 2023 09:56
Re: Nebudu pro každého
To je dobrá teorie. A ještě jim do těch EV dodáme naši levnou elektřinu, za kterou zaplatíme nejvíc v Evropě. Supeeeer.
Ovšem vysmívat se lidem cpaním dotací na EV v této krizi, kdy je vysoká inflace a velké stávky, to fakt umí jen kmotři z ODS. Zlatej Babiš a neříkám to rád.
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 10:05
Re: Nebudu pro každého
A co být třeba vděčný, že z EU dostáváme více peněz, než kolik přispíváme?
24. 11. 2023 10:15
Re: Nebudu pro každého
Kdo my? Počítáš do toho i firmy se zahraničním kapitálem? Lobbisty a úředníky, na jejichž činnost padne velká část z těchto peněz?
Navíc ta tzv. čistá pozice není zase tak moc velká. Je zhruba 50 mld. Kč ročně. Pro srovnání, zahraniční firmy (z nichž většina sídlí v EU) si z ČR odvezou ve formě dividend cca 250 mld. Kč ročně.
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 11:22
Re: Nebudu pro každého
Takže podle Vás by bylo lepší, kdyby u nás zahraniční firmy neivestovaly? Můžeme být třeba jako Bělorusko, tam se v blahobytu vyloženě topí..
24. 11. 2023 12:03
Re: Nebudu pro každého
Nic takového jsem neříkal ani nenaznačoval.
24. 11. 2023 10:19
Re: Nebudu pro každého
vypadni xyndle
Mně nedala EU ani korunu bo na kole nejezdím a na rozhledny nelezu ty xyndle
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 10:28
Re: Nebudu pro každého
Je to další Hammunův nick, má jich tady aktuálně asi 20 pod kterýma píše. Tak čemu se divíš :-)
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 11:19
Re: Nebudu pro každého
Ňu ňu ňu. ;) Je mi Vás líto, snad se Váš stav někdy zlepší. Palečky..
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2023 09:46
nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
takze auto za 1M s dotaci a bez DPH za 600tis
ne ze by to nebylo prijemny, ale je to nefer a jen se tim podnecuje nenavist vuci podnikatelum
jestli to chtej podporit, at se u tehle aut odecita DPH pro vsechny
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
24. 11. 2023 09:59
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
Z čeho si budeš jako soukromá osoba DPH odečítat?
Princip DPH je ten, že já třeba nakoupím látku za 1000, ušiju z ní bundy a prodám je za 5000. Moje přidaná hodnota jsou 4000 a z nich platím tu daň. Fakticky ale odvedu daň z těch 5000 a odečtu si DPH na vstupu z 1000. A stejně je to s tím autem, pokud kupuju auto do firmy, tak si DPH odečítám proto, že to auto považuju za nástroj pro vytváření hodnot.
24. 11. 2023 10:03
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
kdyz si nechas namontovat treba TC, tak ho mas za 15% misto 21
tady by to bylo za 0%
vime jak to delame s tema autama ...
Avatar - Emel
24. 11. 2023 10:10
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
To je ale něco jinýho... ne že se DPH odečítá, ale prostě se neplatí.
24. 11. 2023 10:13
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
OK, tak to je asi presnejsi
nejsem ucetni
24. 11. 2023 12:21
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
Nechci být za uplakánka, ale ano, je to prostě nefér. Když jsem jako zaměstnanec jezdil po republice vlastním autem, tak jsem dostával každý měsíc příspěvek na pořízení auta, který jsem samozřejmě zdanil. Následně jsem si chtěl pořídit auto a z těch těžce zdaněných peněz jsem při nákupu auta musel platit DPH (tzn. danil jsem už zdaněné). No a samozřejmě při nákupu PHM, servisování atd. jsem taky musel platit DPH tzn. danil jsem už zdaněné. A to jsem to auto používal čistě k vytváření hodnot, to nikdo nemůže upřít, ač chápu, že "vytváření hodnot" je státem chápáno trochu jinak.

Naproti tomu si nejsem jistý, jaké hodnoty vytváří manželky podnikatelů, co na firmu mají napsaná veliká SUV nebo víkendovky kabriolety, asi žádné. Ano jasně, nemá to tak být, ale dělá to tak skoro každý, takže je určitě fér to zmínit.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 13:11
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
:yes: Souhlas.

Taky mám auto na odečet, ale je mi na nic, když vidím některé podnikavce, co si narvou 10 aut za 30-50 mega do nákladů a pak s tím zastaví celou ulici. Na tohle stát má... Co dodat.
Ty 2 mega strop, co má přijít vítám a taky bych povolil maximálně 2 auta, pokud firma nemá oficiální zaměstnance, společníky. Ale stejně by se dál podvádělo...
Avatar - Mikesus
24. 11. 2023 15:52
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
já třeba s těmi 2M bez DPH taky souhlasím. Firemní auto má pracovat a pokud je potřeba něco dražšího, musí být k tomu pádný argument. Navíc, kdo si může dovolit auto nad 2M bez DPH, toho ta daň na té ceně nad nezabije.
Dále též souhlasím, že by ve firmě nemělo být více aut než zaměstnanců, resp. nějaká náhradní ano, ale prostě počet zaměstnanců + jednotky rezerva max. Jinak vůbec.
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2023 23:07
Re: nechapu proc bych mel dostat dotaci kdyz si odecitam DPH
No vidíš. A já se tímhle nesouhlasím. Protože je to přesně uvažování komančů a centrálních plánovačů. Na firmu jen tohle, tamto. To už ne...

Proč jako? Mě je úplně jedno kolik je na firmu aut. Ať má zaměstnanec klidně 10 aut pro svoji potřebu. Pro mě je podstatné, jestli firma používá věci pro podnikatelské účely tak jak deklaruje. Po tomhle má stát jít. Po tomhle má šlapat. Jenže stát svoji neschopnost a bezzibost hojí právě na tom, že to nahrazuje nesmyslnými regulativy, omezeními. Které stejně nic neřeší. A víc pravidel znamená u nás jen to, že všichni nedodržují víc věcí.

Protože místo toho aby stát měl 10 jednoduchých pravidel, které bude schopný dohlížet, vymáhat, tak stát má 1000 pravidel a nikdo není schopný nic kontrolovat.

Stačilo by projít třeba jen knihy jízd, porovnat účtenky za PHM.. Detailně. By se hodně podnikatelů začalo divit...
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 09:55
Dobrá zpráva
Ale je velká škoda, že to není i pro běžné občany. Snad někdy v budoucnu..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
24. 11. 2023 12:06
Re: Dobrá zpráva
Dobrá zpráva to moc není. Proč třeba limitovat financování auta tím, že se zaručí Národní rozvojová banka? Jako že ty firmy, které jsou na tom finančně špatně a normální úvěr by nedostaly, si teď koupí auto za milion se zárukou? A normální firmy, které si můžou koupit auto za hotové i na leasing, si pro jistotu musí tu garanci opatřit taky...
Navíc to deformuje ceny nových aut, deformuje to ceny ojetin...
24. 11. 2023 10:29
Kromě dementů
Už je jasné, že je to momentálně slepá cesta, tak z toho uděláme jen další podvod.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - posledni_skaut
24. 11. 2023 11:23
Re: Kromě dementů
Takže celý civilizovaný svět se plete, jen Vy máte pravdu? Gratuluji k Vašemu sebevědomí.
24. 11. 2023 12:33
Re: Kromě dementů
Přesně, tady je takovejch samolibejch inteligentů, který svůj pocit zaměňují s fakty a myslí si že tomu přišli na kloub. EV není slepá ulička, EV je prostě nový směr automobilizmu a buďme za něj rádi. Skvěle to jezdí, je to úsporný nesmrdí to a líp se to ovládá než spalováky. Co víc ještě chtít?
Možná kdyby byly někdy v číně a viděli kam to dopracovali díky kašlání na emisní normy za ekonomického boomu, tak by pochopili, proč ted čína tak šlape do elektromobility a proč z toho není cesta zpět.
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 12:36
Re: Kromě dementů
:-) :-) :-) :-) :-)
Samé lži a nesmysly.

Auto co má 2,2 tuny s baterkama a vysoké je to jak dvougenerační domek se líp ovládá jak třeba V8 Jaguar se 1,7 tuny a výškou 1314 mm. Nebo taková Miata a Lotus Elise...
Jasná věc, příště bysme prosili tu o Šípkový Růžence. :-) :-) :-) :-) :-)
24. 11. 2023 12:44
Re: Kromě dementů
co znamená civilizovaný svět? Naopak pletou se politici, novináři a libtardi. téměř všichni odborníci jsou zajedno, že je to nesmysl. Je to jako u Covidu, skuteční odborníci byli velmi opatrní a jakmile se jen trošku odchýlili od jedinné pravdy, byli ukřičeni, dehonestováni a jejich názory mazány. S elektromobilitou je to podobné, nikde není řečeno že jednou to bude fungovat, ale na to je potřeba kvalitní technologie a dosažitelnost a nikoliv dotace. A s tou Čínou, je paráda že to nesmrdí ve městech co mají desítky milionů lidí, ale jak tam získávají tu energii, tušíte to? A chápete co je vůbec cílem té tzv. elektomobility?
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 12:55
Re: Kromě dementů
Je snadné odpovědět:
Jen v roce 2020 zvýšila Čína svůj uhelný výkon o 29,8 gigawattu (zde, po odečtení odstaveného výkonu). To je čtvrtina zbývajícího uhelného výkonu v celé EU! Pro dokreslení situace, ostatní svět naopak v roce 2020 uhelnou kapacitu snížil o 17,2 gigawattu. Čína navíc ve stejném roce schválila výstavbu dalších uhelných zdrojů s celkovou kapacitou 36,9 gigawatt. V různých fázích tak měla v roce 2021 země uhelné elektrárny s kapacitou 247 gigawatt. Čili více než dvojnásobek unijního uhelného výkonu. Za loňský rok schválila Čína výstavbu dalších 106 gigawatt v uhlí .Tři čtvrtiny nových uhelných zdrojů na světě se mají postavit v Číně. (Mimochodem, Čína spolu s Indií představují téměř dvě třetiny světové spotřeby uhlí! ).

EU se 7-8 procenty světových emisí CO2 nechce mít do roku 2050 v provozu ani jednu uhelnou elektrárnu a ve stejném roce chce být „uhlíkově neutrální“. Čína se 30procenty světových emisí slibuje svoji „uhlíkovou nulu“ na rok 2060.

Má tedy zelená lobby pravdu, když nutí Evropany k tomu, aby se ve jménu „záchrany klimatu“ co nejdřív vzdali uhlí? Nebo ve skutečnosti jen vědomky či nevědomky hájí čínské zájmy?
24. 11. 2023 13:07
Re: Kromě dementů
Ano já to vím, ty to víš, ale libtardi to nějak nevidí a nebo jim nějak nefunguje hlava, ale nejspíš jen opakují to co jim zelený retardi opakují jako mantru. Proto to propagují politologová a podobná nevzdělaná verbež a ne technicky vzdělaní jedinci co si to dokáží spočítat.
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 13:13
Re: Kromě dementů
Debilům nevysvětlíš.
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2023 23:10
Re: Kromě dementů
Západní svět tlačil multi kulti. A teď je v p*. ANO, spletl se!!! A nejednou!!!
Třeba kolem roku 2000 Francie i Německo tlačili diesely do všeho, protože to tehdy bylo "ekologické". Viz třeba Audi A2 1.2 TDI jako vzor ideálního auta do města...
24. 11. 2023 10:32
Dotace = zdražení
Zdražení pro ty, co na dotace nedosáhnou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2023 10:46
Mat 2 metraky
Tazku baterku ( v pripade poruchy moze aj vybuchnut ) v aute pod zadkom fakt netuzim... pripadne nasledky potom su fakt drtive... ono kym budu spalovaly tak na ziadnu baterku ma nik nepresvedci ... takisto ani na ziadny dizel v spalovakoch .... zlaty benzin... ale jeho cas sa este vrati... len treba asi zase padnut aj s elektro na hubu ... ako to bolo aj pri dizlovom common raily pred vyse 20 rokmi ... tiez ho pchali vsade svojho casu rozum nerozum ... pamatam si na to sialenstvo ( pchali to aj do kabrioletov ci miniaut ) a teraz uz nefrci ani v C segmente ... ale tak cim vacsi a nasilnejsi elektro frmol .. tym hlbsie padne.. vid spominane dizle... dnes o nich okrem suv uz nikto ani nezavadi... tak len smelo a neprirodzene tlacte na elektro pilu ( biznis je v tomto nepoucitelny ale to je vlastne dobre ) ... o to skor aspon pride koniec dalsieho sialenstva ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2023 12:27
Konečně
Že to ale trvalo. Každopádně to v případě ČR dává skutečně smysl. resp. ev je třeba rozumně dotovat protože:
češi jsou k ev bezdůvodně příliš opatrní
Elektromobilita je JEDNÍM z opatření pro boj s klimatickými změnami ( a že jich je, viz teploty teď v listopadu).
máme jeden z nejstarších vozových parků v evropě, tedy obrpvské množství aut s normou euro 3 a horší, je třeba to vykopat a nahrazovat auty s nulovými emisemi
Dotace znamenáalespoň částečné nepřímé rozprostření jednorázových investičních nákladů do EV od early buyers (proč by to měli nést jen zrovna oni) na stát
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 12:35
Re: Konečně
Už to nehul zelený utopisto, Evropa produkuje 9% světových emisí, z toho osobní automobily cca 1,7% světových emisí.

Tj žádný oteplování to nikdy nemůže zastavit, btw dneska je tu +2 a leje, včera ráno byla 0 a předevčírem -2.
O víkendu má být v noci -4 až -9 dle lokality.

Kolik by mělo být v listopadu? - 25? :-) :-) :-) :-) :-) :-)
24. 11. 2023 17:03
Re: Konečně
Ty tvoje procenta jsou úplně mimo. Nejvíc emisi se generuje tam kde se něco vyrábí a nebo dobre žije. Tedy USA, Čína, EU indie. Africani bez elektřiny emise můžou leda vyprdet.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:40
Re: Konečně
Afrika netopí, nemá žádný zemědělství, nejezdí tam žádný auta, nebojuje se tam a tudíž žádné emise a jedy ze zbraní atd. Taky se tam nic netěží, žádný fosfáty, kobalt, ropa, diamanty atd vid.

Hodně ubohý, nastuduju si někdy realitu zelenej agente. To že jejvíc emisí vypouští Čína, Indie a USA ví snad i malý dítě. Řekl si nám tedy velkou novinku.
24. 11. 2023 12:50
Re: Konečně
Naopak, dotace pro umělé vnucování elektrozkratů je obludné zlo a odporné znásilňování automobilového trhu. Navíc je to podraz na normální občany, kteří si elektrowergly nikdy nekoupí a stát ty dotace stejně platí z jejich daní. A kromě toho je dávno vědecky potvrzené, že nejnovější spalovací vozy nejsou ve srovnání s elektrozkraty o nic méně ekologické, ba právě naopak! Celé je to jen o obludné progresivisticko-levičácké ideologii, jejichž cílem je běžné lidi připravit o cenově dostupnou individuální mobilitu. Naštěstí západní občané už ekoteroristické partaje, které zároveň podporují rozvrat západní společnosti masovou islámskou migrací, čím dál víc odmítají - viz třeba Itálie a nyní i Nizozemí! :-) :yes:
Avatar - Barrichello
24. 11. 2023 12:53
Re: Konečně
Přesně tak, Wilders, Fico, Orbán...ještě to chce Salviniho a LePen a ta zelená neobolševická EU se jim začne krásně rozpadat pod rukama :-) :-) :-)
Avatar - Katikakus
24. 11. 2023 13:46
Re: Konečně
Ty máš v té palici dobře vymeteno. Dotace jsou zlo. To ale ekonomickému analfabetovi vysvětluji zbytečně.
24. 11. 2023 20:52
Re: Konečně
Zeptej se kteréhokoliv ekonoma (samozřejmě kromě těch zarytě levičáckých), která ekonomika lépe prosperuje - zda ta znásilňovaná hromadami nařízení, omezení a dotací (tj. rudý, nebo zelený socialismus, viz dnešní EU), nebo ta, kde může působit zdravé, jen minimálně omezované tržní síly! :-) Stačí se podívat do nedávné historie! :-[]
Avatar - eLzyx
24. 11. 2023 12:33
tohle je prostě špatně
nechápu proč dotovat něco, co funguje.
Trošku bych chápal, kdyby to udělali na taxíky, dodávky, nebo nákladní auta. Prostě auta, která jsou téměř výhradně používána k podnikání.
Ale dotovat někomu Tyacana, Teslu, nebo libovolný jiný EV, když se v tom vozí primárně soukromě? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
24. 11. 2023 13:17
furt dokola
Zase někdo (vláda) ví, co lidi chteji a proto vybereme peníze od všech a převedeme je male vybrané skupině.
Jenže vláda ví velký kulový a výsledkem bude zase bída a nouze.
Já vládě poradím, zalepte díru v rozpočtu a umorte dluh rychleji. Nic víc od vás nechci.
Rozbalit vlákno
7
24. 11. 2023 13:36
Re: furt dokola
Vzhledem k tomu, ze jsou EVcka drahy, tak je lidi nechteji a vlada to vi.
Tim padem je tva uvaha spatne. ;-)

Vyhodu dotaci na EV vidim v tom, ze se jich vice a rychleji dostane na trh ojetin. Kazdopadne nejsem zastancem dotaci na EV.

Dotace na infrastrukturu naopak smysl (alespon castecne) urcite maji. Protoze resi problem slepice vejce:
Lidi nekupuji EV protoze neni infrastruktura
Nestavi se infrastruktura, protoze nejsou EV

Verejna infrastruktura je uz u nas na velmi dobre urovni. Predevsim se bude muset prizpusobovat mnozstvi EV.
A zvysovat vykony rychlonabijecek...
24. 11. 2023 16:39
Re: furt dokola
Vítečku, je nejrozumnější přeměnit státní peníze na ojetý EV, nebo třeba na nemocnici pro nemocné děti, co myslíš ty rozoumku?
24. 11. 2023 18:30
Re: furt dokola
Mozna kdyz bude vic EV, tak bude min nemocnych deti.
Lokalne bezemisni auta skodi detem pred skolami znatelne min nez studeny diesely!
Romanku.

Jinak tvuj argument je samozrejme naprosto absurdni. Protoze v porovnani s pomoci nemocnym detem se jevi temer kazdy vydaj statu jako fail. :no:
24. 11. 2023 21:07
Re: furt dokola
Osobních aut je v ČR registrováno 6,5 milionů, z čehož diesely budou cca 3 miliony. Opravdu si myslíš, že tento dotační program pro cca 1500 elektromobilů zlepší situaci u škol? Škol je v ČR zhruba 6 tisíc, takže jeden zadotovaný elektromobil připadně na každou čtvrtou školu. Nemluvě o tom, že je to určeno pro firmy a ty ke školám nejezdí.
Avatar - Barrichello
25. 11. 2023 09:43
Re: furt dokola
Zelenej čísnkej slouho, kolik lidí zabijí slpodiny z výfuků aut a kolik lidí zabije stres, drogy, chlast, kouření, špatný žrádlo, vraždy, nehody, dědičné nemoci, kouř z komínů fabrik, elektráren, aids a milion dalších věcí.

Že by poměr 0,3% vs 99,7%?

HAHAHAHA

Utopistickej zelnej slouha, lokaj placenej Čínou. Nic jiného nejsi.Co neustále ohýbá pravdu podle své zvrácené ideologie
Avatar - Jenik3
24. 11. 2023 20:04
Re: furt dokola
Opravdu Ev lidé chtějí?
24. 11. 2023 20:53
Re: furt dokola
Jo, ve volném tržním prostředí jich je cca 1-3 %! :-[] :-[] :-[]
Avatar - eLzyx
24. 11. 2023 14:08
Národní rozvojová banka
"Na rozdíl od předchozích podpor dosáhnou na tu aktuální zájemci jen v případě, že si pořídí bateriový či vodíkový vůz s pomocí úvěru, za nějž se zaručí Národní rozvojová banka, která je v tomto programu partnerem ministerstva"
pokud se za úvěr zaručí NRB, co mi brání auto vyvést z nějaké "skořápkové" firmy a ten úvěr nesplatit?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
24. 11. 2023 14:34
Re: Národní rozvojová banka
No tak právě v tom případě vstoupí do hry NRB a splatí ten úvěr za tebe. Jaký to má smysl se mě neptej...
24. 11. 2023 14:41
Re: Národní rozvojová banka
Díky konečně to i mě docvaklo. Neudělám stejnou chybu jako v 90kách když se rozkrádal legálně státní majetek a mě ty nekonečné možnosti nedošly. Hned v pondělí jdu založit 100 eurové sročko. EVčko přinese Ježíšek.

Klucí z ODS, ti se nikdy nezmění, tak je volte troubové zase.
Avatar - pradeda777
24. 11. 2023 16:07
Re: Národní rozvojová banka
Vidíš, pořád jsi stejný hlupák....nic se od těch 90 nezměnilo..... :-!
Avatar - Mokrous
24. 11. 2023 15:55
Re: Národní rozvojová banka
Strašný. Je to tu furt dokola.
Avatar - Fomax
24. 11. 2023 22:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2023 21:12
Proc?
Proc to dotujou? At si to koupi, kdo chce.
Z erarnich penez z dani, to se to rozhazuje, co?
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2023 20:03
cele je to placene z evropskych penez...
... ano, i to jsou dane ktere nekdo musel zaplatit.... ale nas rozpoctove slaby stat tentokrat penize do kanalu nesplachuje....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2023 23:12
Pětikolka opět perlí
Další ze zoufalých počinů téhle vlády. Vlády pětikolky, která uvrhá tuhle zemi do chudoby.
Rozbalit vlákno
3
26. 11. 2023 13:34
Re: Pětikolka opět perlí
nespis opet hlouposti.
8 let vlády socanu a Babišem po kterem zbyl tenhle dluh.
Kdyz se jen trochu chce šetřit tak Babis organizuje stávky.
Avatar - Barrichello
26. 11. 2023 18:21
Re: Pětikolka opět perlí
Babiš v průzkumech první a Okamura druhý.

je vidět že lidi sou s vládní politikou velmi spokojení.

Mrzeníčko vid :-) :-) :-) :-)
https://www.idnes.cz/…04531_domaci_tty
26. 11. 2023 22:44
Re: Pětikolka opět perlí
Pouze částečně. Buď objektivní, první mohutné impulsy přišly už od Babišovy vlády! :-O :no: :no: