Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŘídili jsme novou elektrickou scanii. Moc daleko nedojede, ale je to pohádka
40 komentářů
Lenka Čížková
Za mě super :yes: Žádný smrad, žádné emise, žádný hluk a bude moci projet městem :yes:
Žádné emise? Tenhle argument miluju. Když vytěžím v Jižní Americe a Africe drahé kovy, ty převezu lodí do Číny, kde z nich vyrobí baterie, ty pak převezu lodí do Evropy, kde se dají do automobilů a dobíjejí energetickým mixem, kde vládne jádro a uhelka, kde jsou prosím ty nulové emise?
Ono hlavně kamiony se běžně motají po městech. Tady někomu ušlo, že kamion je prostředek pro dálkovou dopravu a běžně se pohybuje po dálnicích ne v obytný zóně, takže jeho bezemisnost je celkem k ničemu. Na dalnici mu jaksi chybí publikum, které by to ocenilo.
300 km je málo,smrad z jednoho místa pouze PŘESUNEŠ .Protože ty baterie musí někdo vyrobit ,nabíjet ,nevěřím v životnost baterii adekvátní třeba 2Mkm.Pominu zhoršené jízdní vlastnosti ,to kvuli mnoha metrákům váhy platí hlavně u osobních EL
Anonym
S tou 100 kWh baterkou.
Systém EM 450 C3-6 je schopen trvalého výkonu 450 kW
Systém EM 450 C3-6 je schopen trvalého výkonu 450 kW
To máš nějakou divnou fyziku, auto má čtyři baterky s celkovou kapacitou 600kWh (2x100+2x200). Takže s tím trvalý výkonem 450kW může jet 1h 20min.
pri ostrejsim rozjezdu mi auto ukazuje okamzitou spotrebu 99.9 litru na 100km, takze na plnou bych nenajel ani 100km
to je podobne blbej vyplod
to je podobne blbej vyplod
eLzyx
tyhle evropské molochy tu potřebují konkurenci. 375kW resp. 280km za hodinu nabíjení? A není to málo? Vždyť pauza je 45 minut.
Nabíjení musí být u takových kamionů aspoň dvojnásobně rychlé. Ideálně 1MW+.
Nabíjení musí být u takových kamionů aspoň dvojnásobně rychlé. Ideálně 1MW+.
Vždyť to máš v článku "Celá elektroarchitektura je připravena na dobíjení MCS – v první fázi 750 kW." Problém není v autech, ale v neexistenci sítě takových nabíječek.
vidíš, toho jsem si nevšiml. Ovšem to nemění nic na tom, že je zapotřebí Tesly, aby se tu postarala o Superchargingovou síť i pro kamiony. Nikdo jiný takovou sílu nemá. Akorát, tam asi nebude MCS konektor
Není nad US moloch, tam je těch supernabíječek 1500 v každém státě, a sou nabíjený výhradně z OZE
God bless state Oklahoma
https://app.electricitymaps.com/…one/US-MIDW-AECI
:-):-):-):-):-)
God bless state Oklahoma
https://app.electricitymaps.com/…one/US-MIDW-AECI
:-):-):-):-):-)
zlysoused
Tohle by dávalo smysl v kombinaci s tím, kdyby se přesunula dálková nákladní doprava komplet na železnici. A tyhle kamiony by měly za úkol dovést náklad do nejbližšího překladiště.
To sa plánuje už storočia :-) ale nejaká lobby si aj tak presadí svoje.
za komunistů se toho po železnici vozilo 10x tolik jak dneska....
Takže to už tu bylo..... Akorát po repovulci to všechno padlo.
Takže to už tu bylo..... Akorát po repovulci to všechno padlo.
Jsem se na to podival a v soucasne dobe je to asi 10 a za komousu asi 15-16 nejakych silenych jednotek (neco jako tunokilometr *10^9).
At je to co je to, vozilo se zhruba 1,5x tolik.
Tedy ne 10x. A docela to roste.
At je to co je to, vozilo se zhruba 1,5x tolik.
Tedy ne 10x. A docela to roste.
Sajuz sem dodal od roku 1966 601 ks!!!!! lokomotiv řady 781 (Sergej) a k tomu zde jezdily naše vlastní Lokomotivy z ČKD lokomotivka Liben a ze Škody Plzen jako legendární Bardotky, čmeláci, kyklopové atd
Co těch 1200 lokomotiv teda vozilo, když se nic nevozilo :-):-):-):-)
https://cs.wikipedia.org/…i/Lokomotiva_781
Co těch 1200 lokomotiv teda vozilo, když se nic nevozilo :-):-):-):-)
https://cs.wikipedia.org/…i/Lokomotiva_781
Kamaráde veksláku, blábolíš pěkně ale jsi mimo.
Kapacita železnice je využita na vysoká procenta, pouze za komančů se pořád vozila ruda, uhlí a písky :-) Teď se vozí mnoho jiných věcí a náklaďáky vozí to, co za komunizmu nebylo, veksláku.
Toto byl od tebe velice hloupý příspěvek. :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Kapacita železnice je využita na vysoká procenta, pouze za komančů se pořád vozila ruda, uhlí a písky :-) Teď se vozí mnoho jiných věcí a náklaďáky vozí to, co za komunizmu nebylo, veksláku.
Toto byl od tebe velice hloupý příspěvek. :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Tak určitě, vozidlo se všechno, pošta, ocel, písky, cement, paliva, obilí, výrobky ze závodů jako nákladáky, traktory, pluhy a další zemědělská technika, do každé fabriky vedla vlečka atd.
Jak se toho dneska může vozit víc, když 85% těch fabrik už neexistuje a vlečky skoro nikam nevedou :-)
Pokud tu to neuniklo, za totáče fungovalo i ČSAD které jezdilo celou Evropu včetně západu + rusko. Jezdily to nakoupené Volva + naše Liazy. A pak bylo ještě i vnitrostátní ČSAD, to mělo i Avie, Robury , Pragovky atd
Jak se toho dneska může vozit víc, když 85% těch fabrik už neexistuje a vlečky skoro nikam nevedou :-)
Pokud tu to neuniklo, za totáče fungovalo i ČSAD které jezdilo celou Evropu včetně západu + rusko. Jezdily to nakoupené Volva + naše Liazy. A pak bylo ještě i vnitrostátní ČSAD, to mělo i Avie, Robury , Pragovky atd
A ešte nám povedz ako dlho trvalo povedzme doviezť Škodovky z MB do Košíc vlakom, minimálne týždeň až dva. Dnes kamiónom ti bude na druhý deň. A dalo by sa dlho pokračovať.
šofér
kolik ten doběček váží, vozí se hlavně tuny a od toho se odvíjí cena přepravy.Nafová Scania váží s 200l nádrží nafty 6,5 tuny, kolik toto?
Odpočti tak asi 1 tunu, možná míň za silný dieselový motor s převodovkou a připočti 3,6 tuny za baterie a asi tak 1,5 tuny za elektromotory a elektropříslušenství.
A máš to. Ale tím oni se chlubit nebudou.
A máš to. Ale tím oni se chlubit nebudou.
jsi absolvent zvlastni skoly ??
nebo obet inkluze ???
a tak hmotnost aku podle tvyho vyplodu o 11.11111111111...% vetsi nez ve skutesnosti a dojezd o 14,2857142857142857142857142857...% mensi nez ve skutecnosti, coz suma sumarum zhorsuje parametr hmotnost aku vs dojezd o skoro 30%
jeste muzes bejt demagog s 5 tridami zakladky