Modernizace užitkových modelů koncernu Stellantis pokračuje. Největší opel v nabídce přijíždí ve výrazně obměněné elektrické podobě, která dostala silný elektromotor a velký akumulátor.
A kam asi dojede? Podle WLTP 420km, s tou čelní plochou, velikostí a prázdné. Hmmm... Jak to asi bude vypadat na dálnici v plný náloži? 35-40kWh/100km? Chtělo by to otestovat :yes:
Už to vypadá lepšie ako to čo ponúkali doteraz, nosnosť povedzme že ujde, dojazd tiež niekomu môže stačiť ale rád by som poznal cenu tohoto EV. Bude znova dvojnásobná ako doteraz pri ďaleko jednoduchšej technike oproti ICE ??? A hlavne tá búda už je tak stará že ten vývoj musí byť zaplatený už dávno.
Píšeš to správně, třeba by se to i dalo použít ale za ... cenu ... dvojnásobné ... ceny.
A s tou technikou se velmi mýlíš. Zdánlivě jsou elektromobily jednodušší konstrukce, ale jen zdánlivě. jejich řízení, řízení baterie, řízení dobíjení a vybíjení, řízení chlazení a v zimě vyhřívání svojí složitostí dohání a předhání ICE. Kdyby to bylo tak jednoduché jak píšeš, bylo by to i levné.
ale spalováky jsou taky pěkně složité, zvlášť když se přidá automatická převodovka, pohon 4x4 a náročnější norma na redukci emisí. Akorát jsou za těch cca 130 let vývoje jak produktu, tak výrobního procesu tak vychytané, že jsou v poměru ke své složitosti prostě neuvěřitelně levné....
Kdo bude potřebovat vozit 2 tuny po dálnici, si to nekoupí, není cílovka. Kdo bude potřebovat rozvážet cca 500 kg po městě, o tom může uvažovat, je cílovka. Ovšem cenu s tak velkou baterií si moc neumím představit... :-!
podobně jako v případě eBerlingo apod... dnes složitě vymýšlejí jak se vrátit k prodejům Berling a sourozenců přes užitková provedení, když mají zakázáno od matky prodávat osobní verze se spalovacími motory.