Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
... když potřebujete velký pick-up.... Jinak je k ničemu.... ;-) a kdo chce V8, může si to koupit v nějaké rozumnější boudě.... ;-)
PS: krásná je spotřeba.... jenže dosažená při plynulé jízdě.... zkuste s tím denně jet do práce a bude to krapet jinak, co? ;-)
ale líbí se mi jak tady tyhle auta které reálně kupují jednotky zákazníků vždycky testery uhranou. Proč ne, taky by mě bavilo aby mi to zadarmo někdo půjčil. Ale že bych to chtěl vlastnit, to je jiná, že...
PS: krásná je spotřeba.... jenže dosažená při plynulé jízdě.... zkuste s tím denně jet do práce a bude to krapet jinak, co? ;-)
ale líbí se mi jak tady tyhle auta které reálně kupují jednotky zákazníků vždycky testery uhranou. Proč ne, taky by mě bavilo aby mi to zadarmo někdo půjčil. Ale že bych to chtěl vlastnit, to je jiná, že...
Žere to stejně, jako každé velké benzinové SUV, kterých tady jezdí taky docela dost...
Souhlas, problém vidím spíš ve velikosti, na kterou u nás nejsou dělaná místa. Ne že by se nedalo, přecijen dodávek jezdí všude hodně. Ale člověk by to musel řešit a vždy hledat místo ne podle toho jestli je volné, ale vhodné a to by mě nebavilo. Jinak tenhle Ram i v téhle předchozí generaci je super auto, kupodivu dost pohodlné a dobře odhlučněné i na dálnici.
Ještě k té spotřebě. V US jsem s touhle verzí jezdil v přepočtu okolo 11l / 100 km, u nás by to bylo víc, ale zase menší a slabší Wrangler s 2.0 benzínem mi jezdí za 11 - 15 l, takže by to asi nijak nevybočovalo. Jako jo, bude to žrát víc než třeba X7 40i (zmiňuji kvůli velikosti a výkonu), ale nebude to tak jinde aby to byl KO faktor, obzvlášť je velmi zajímavá ta cena.
Jezdím denně do práce Chargerem a po Praze a okolí to žere dle hustoty provozu 15-17 litrů, takže na LPG jezdíš za náklady dvoulitrové oktávky se 4válcem :-)
Mimochodem o 200 kg lehčí Jaguar s moderním motorem DOHC, s menším objemem a výkonem a lepší aerodynamikou žere o litr méně v průměru.
Nemá totiž vypínání válců, tak na začátku kopce a následné rovinky co má 4 km Mam s Chargerem plácnu 15,8 a na konci 15,4 a s Jaguarem na začátku 14,9 a nakonci 14,8 :-)
Mimochodem o 200 kg lehčí Jaguar s moderním motorem DOHC, s menším objemem a výkonem a lepší aerodynamikou žere o litr méně v průměru.
Nemá totiž vypínání válců, tak na začátku kopce a následné rovinky co má 4 km Mam s Chargerem plácnu 15,8 a na konci 15,4 a s Jaguarem na začátku 14,9 a nakonci 14,8 :-)
Jak praví klasik - kupujte dokud jsou . HEMI rulezz :yes:
Nechápu, jak si někdo může stěžovat na to, že výrobce nařizuje dlouhý interval, měnit olej častěji přece nikdo nikomu nezakazuje. Když srovnám VW (kde je interval 2 roky a 30tis) a Toyotu (kde je interval 1 rok a 15tis, tak voser je ta Toyota s nesmyslně častými servisními prohlídkami, což akorát prodražuje provoz. VW je naopak v pohodě, když není problém si mezi intervaly v 15tis vyměnit olej mimo autorizák, případně sám. ;-)
Já si olej v motoru samozřejmě na všech svých autech umím vyměnit sám, nejsem ani levej ani línej. Mě to totiž navíc baví.
Já to dávám kámošovi.