Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Takto může vypadat nový Volkswagen Transporter. Vznikne z Fordu Transit

14 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ikonický VW Transporter bude vlastně Ford.
To je tedy síla.
ericn
Ano, pokud se tak stane, legendární "Téčko" prostě končí... Multivan už zabili, teď je na řadě Transportér... :no:
Avatar - speedfred
speedfred
Terasky to bude novodobý Ford T.
ericn
Ford VWT :-[]
TT
A čo je na tom? Ford má zase preznačkovanú Caddynu. Také multi-kulti medzi autami.
ericn
Na Caddy nic zajímavého není a není ani legendou, tak je to fuk. Téčko má takřka kultovní status, díky prvním třem generacím ;-) T4 na tom začíná být podobně, takže je škoda ten status ničit Fordem ;-)
Sheriff Sheriffuv
sorry jako ale nevidím v tom z Fordu vůbec nic. vidím inovaci vw transporter
ptr078
Co tam mas co vidiet, ked su to iba omalovanky.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Matej Mato
ze by to bol ten ciel? ved mu dali vw masku a palubovku tak je jasne ze tam ford vnutornosti nieje vidno
Daniel Pajma
Nic proti ale tohle vypadá jakoby chtěli zničit obě značky nebo oba modely jednou ranou. Při sledování elektromobilů jsem myslel že už jsem viděl všechny paskvily co dokážou vytvořit v automobilkách ale tohle to posunulo na nový level
jiriga
Docelaby me zajimalo,, vzhledem k tomu, ze jste jiz ridili i ten novy Tourneo Customs, jak si stoji jizdne a pohodlim v porovnani s Multivanen, V Nemecku jej dost chvali. Multivan ma svojji novou platformu a TC tuto, kteriou pristi rok VW prevezme pro Transportera a Caravelle. jsou v podvzku Multivanu a noveho TC nejake zasadni rozdily? Oba maji nezavislou zadni napravu a i interier je tedy hiodne podobny.
Matej Mato
ja by som bral radsej opak, vw multivan 6.1 podvozok, pohon, motor, jazdne vlastnosti keby dali do ineho auta nalepili kludne akykolvek znak a prednu masku a predavali to za ludovu cenu (vyrobne naklady a rozumna marza), kde nemusia splacat vyvoj
Jaromír Ticháček
Diskusní příspěvky jsou fakt úžasné. Všem těm rozhořčeným ovšem unikla jedna maličkost. To, že zatím nikdo netuší, jak to auto bude vypadat. Že je to jen ad hoc vymyšlená podoba, kterou si vymyslel redakci grafik, nebo grafik, se kterým redakce spolupracuje. Šmarjá, už se tomu nevěnuji celou jednu lidskou generaci, ale když najdu instalačky z konce devatenáctého let, budu si s tím měsíc po večerech hrát, abych si vzpomněl, jak se to vlastně používá, udělám pár tranďáků taky. Kór chlap s praxí a moderními nástroji.
Nerozčilujte se nad něčím, co si někdo vymyslel u vína, nebo kořalky. Bude to vypadat úplně jinak.
A že to bude sdílet techniku? A co? Já léta používal dodávky Renault Trafic. Některé z nich byly Renault, některé Iveco, některé Fiat, a ještě tam fungovala jedna značka. To platilo o všem, co nebylo vidět zvenčí. Ale kastle, vnitřek kabiny, tam se to lišilo tak, že to každý poznal na první pohled. Prostě čtyři firmy sdílely vnitřek. Každá z nich dělala jedno, dvě šasi s celým osazením a každá si na to něco prisroubovala a navařila.
Vždyť je to stejné jako stůl. V určitých chvílích je jedno, zda je to solitér za půl mega, nebo starý ponk z kůlny. Na Vánoce na to někdo hodí ubrus, kus větve, svícen a pár taliřů. A v každé domácnosti to bude vypadat jinak. A většinou úplně jinak, nežli obrázky z časopisů. To samé platí i o budoucí podobě Transportéru. Vsadím boty, že se grafik netrefil v ničem. Snad barva by mohla odpovídat něčemu, co ti kluci z folklorwagenu používají.