S šouromech prodávají spíše to, o co je nejvíce zájem. A celosvětově 34% je dost, v Jižní Americe letí spíše etanol, v Rusku zase 80 oktanový benzín...
Tak s tym tvrdenim nesuhlasim. Bol som pri kupe troch dacii a zaujemcovia mali konkretnu predstavu o motore a vybave/ jednalo sa o benzin a naftu v najvyssej vybave/, ale bolo im ponuknute lpg alebo dvere
Krasne auto... suhlasim... povedal by dom ze fakt prva dacia ktoru by som si vazne vedel predstavit dole pred barakom ... sucasny duster mal este nejake tie muchy ( vonkajsie klucky dveri, palubovka, aj celkovy vzhlad a ponatie auta ) ktore mohli na niekoho posobit viac lowendovo ako stylovo... ale tento novy duster zda sa uz vsetky tieto neduhy napravil ( samozrejme bude to chciet v lete vyskusat ) ... ale ak bude 1,2tce verzia v dvojkolke vo vybave expression za tych okolo 18 -19 litrov tak mam fakt vaznu dilemu.... ale bohudik za nu.... dik dacia :yes:
No, drahe mozno nie su, ale prekvapivo vela aut (aj z vyssej cenovej kategorie) ma haubnu podopretu len prutom. Sam som to musel na mojom aute tiez dorabat, a hlavne teraz v zime sa to hodi: jednou rukou zdvihnem kapotu, a v druhej zatial drzim kanister s kapalinou do ostrekovacov. Nemusim ho klast na zem, do tej brecky (a potom taky zadrbany do tapacirovaneho kufra)...
Toto by som ani neriesil... dnes je to uz jedno a cim dalej tym viac prave aj tych drahsich aut uz upusta od plynovych vzper ... a nicomu to nevadi ... naopak kazde usetrene kilo vahy sa dnes rata ( ved to pozname... eko doba uz utoci z kazdej strany ) ... navyse clovek dnes otvara kapotu na aute nanajvys tak 3-4 krat do roka ( mimo povinny servis ) takze nevidim tu v tom ziadny problem... naco sa tu nejako na tomto hecovat ci to alebo to auto ma alebo nema plynove vzpery... v praxi su toto uplne nepodstatne veci ktore stejne nic neriesia a ani kvalitu spolahlivost ci zivotnost auta nikam dalej neposunu...
Pozri sa na to z opačnej strany. Dusterov sa predalo spolu viac ako 2 mil.
200kč x 200mil. je 40mld kč. Tieto peniaze môžeš investovať do modernizacie liniek, vývoju nového modelu poprípade do technológií.
A som zvedavy na cenu toho 1,2tce v druhom stupni vybavy expression v dvojkolke ( co bude asi najpredavanejsia kombinacia u nas ) ... a samozrejme velke dik dacii ze ponuka opat aj moznost 4kolky ( takemu navonok drsnakovi ju hadam ani nemohli nedat ) ... v dacii maju opat zarobene ( a ja mam popri MG ZS a scale dalsieho chrobaka v hlave... ale je to prijemna a ocakavana dilema ... )
Nejlepší motory, co tam měli, 1,5DCi a 1,3TCe zrušili a nechali tam litrový a +,ě litrový tříhrnek?
A hybrid s udýchanou jednašestkou?
Sází na to, že normální motory mizí i u jiných automobilek.
Euro 6d plní v pohodě, tak není co řešit, stejně tak jako 1.3TCe ;-) Tuhle posedlost CO2 vážně nechápu. Zabijeme vše, co funguje, abychom dostali výrazně dražší a chcíplý hybrid + překombinovaný 3hrnek.... A ani jeden se nehodí k charakteru jednoduché 4kolky :no:
Opravdu velká škoda, že nebude možnost verze 4x4 a současný motor 1.3 TCe 150k, který mám v Dusteru teď a jsem s ním spokojený. Tento nový se mi líbí zvenku i zevnitř mnohem více, než můj současný, rok starý model, takže bych ho příští rok vyměnil, ale nechci třiválec ani mild, či full hybrid. Bohužel.
Vy si kupujete auto na dva roky? Co to ma za smysl, to je to auto tak "skvele", ze ho musite za dva roky otocit? Nebo s dustrem nalitate 100k za rok? Coz bych teda radil koupit neco jineho. Ja mam Hiluxe 2016 a teda nemam jediny duvod ho menit. At po strance designu, funkcnosti, opotrebovani.. to auto je totalne skvely a bylo by mi lito ho dat pryc. Ale to s Dustrem nejde zazit, chapu... a ve finale vyjde levneji nez toceni Dusteru po dvou letech 😂
Nečekal bych, že se toho dožiju, ale Dacia teď dělá hezčí auta než BMW. Jasně, kvalita a výkony budou jinde. Ta 1.6 hybrid by mohla být i relativně solidní motorizace, i když na Dacii asi bude nesmyslně drahá.