Testy
To dost těžko, Volvo a Audi byly dávno před Mercedesem a navíc v daleko důstojnější kombinaci s dieselovým pěti a šestiválcem.
A dostat za to dva falesne, nablyskane vyfuky je opravdu vyborny obchod....
Pritom za 100 litrov uz je aj paradne Gecko ( pri nom uplne postaci aj jeho zakladna motorizacia ) ... aky to rozdiel voci tomuto nekukatelnemu a nafuknutemu bochniku ktory ma so skutocnym medvedom spolocne snad len logo a tu odvaznu cenovku... inak otrasne auto... nafuknuty predrazeny balvan
Opravdu..?? poprosím aby mi tady někdo od Mercedesu napsal kolik, že bude stát nová hybridní baterie, až se za pár let odebere na onen svět..Asi jako nové to bude jezdit hezky..ale za pár let - třeba za 10 kdy by to měla být stále dobrá ojetina bude majitel řešit, že si za 300 tis kč koupí novou baterku, nebo kolik bude stát..to si přeci s touto vyhlídkou nikdo normální nekoupí.. a tím pádem ojetiuny budou daleko více ztrácet na ceně..a to se vyplatí koupit nové auto na 3 roky a pak ho prodat s 60% ztrátou...
Kde beres tu jistotu, ze se baterie za par let odebere na onen svet?
.... prostě si to myslí a potřeboval to sdělit :yes: jinak pravda je, co jsem tak zaslechl, že propad hodnoty PHEV aut je fakt obrovský..... já u svého PHEV Supa po téměř 4 letech nevidím žádný propad kapacity baterky.
v tom pripade to bude pro zaprisahly dunihlavy, pro ktery je chrocht modla a elektrika cervenej hadr na bejka, idealni olitanina
a ta baterka bude jako zatez
traktory zatez (na cumaku) vozej
a ta baterka bude jako zatez
traktory zatez (na cumaku) vozej
@topten Motor na dálnici není slyšet, natož aby se dal identifikovat jako diesel, žádné dunění se nekoná. Jo, studený motor je jasný, ale to je pár minut. Ne, není to moje modla, ale dojezd cca 1000km je osvobozující. Benzín po 500km už žadoní o tankování. Aano, trochu za to můžou u mercedesů i kapacity palivových nádrží - naftová je větší než benzínová.
To elektrika je tu problém, ale tak když člověk nemusí nutně na veřejné nabíječky, dá se to přežít.
O životnost docela předimenzované baterie s velkým bufferem bych se nebál, ale je fakt, že se také stará jako u těch traktorů o lepší vyvážení vozidla, dotížený zadek pěkně pomáhá trakci.
Zatím se hybridní GLC s dieselem prodává jako teplé housky na krámě, protože je to ve skutečnosti hned několik aut v jednom a penalizace za nutné kompromisy není velká. Navíc toto velice praktické spojení prakticky na trhu nemá konkurenci.
To elektrika je tu problém, ale tak když člověk nemusí nutně na veřejné nabíječky, dá se to přežít.
O životnost docela předimenzované baterie s velkým bufferem bych se nebál, ale je fakt, že se také stará jako u těch traktorů o lepší vyvážení vozidla, dotížený zadek pěkně pomáhá trakci.
Zatím se hybridní GLC s dieselem prodává jako teplé housky na krámě, protože je to ve skutečnosti hned několik aut v jednom a penalizace za nutné kompromisy není velká. Navíc toto velice praktické spojení prakticky na trhu nemá konkurenci.
... za kolik by to jezdilo bez té elektriky třeba v Octavii.
Ano, naftové SUV není sportovní vůz. Ale třeba podobně výkonné Grecale 2.0T 330k je stovce přesně o vteřinu rychleji - 5,4. A v zatáčkách nebe a dudy. Ale v pohodě, každý má jiné priority.
Kultura chodu již dostatečná, smrad skoro nula, výfuk čistý, spotřeba nízká, síla už v nízkých otáčkách, dojezd 1000km tankování 5 minut. A když je z baterkou, tak ji uveze prázdnou jak nic a klidně můžeš jet 160 a z omezení zrychlovat s plynem na podlaze a nakonec máš 8 litrů. POZOR nafta už dnes není pro šetřílky, ti ten motor zničí a benzín s lehkou nohou taky žere málo. Ta je pro ty s těžkou nohou.
"Mercedes-Benz GLC kupé 300 de totiž kombinuje turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový vznětový čtyřválec s plug-in hybridní technikou. A je až překvapující, že to někoho nenapadlo už dříve, protože spojení dieselu s elektromotorem nám dává smysl."
Kde byl autor posledních deset let, co Mercedes kombinaci elmotoru s dýzlem nabízí a pět let co dělá dýzlový phev? Zavřený ve sklepě?
Kde byl autor posledních deset let, co Mercedes kombinaci elmotoru s dýzlem nabízí a pět let co dělá dýzlový phev? Zavřený ve sklepě?
.... tak ono je tam toho víc.... třeba "Inženýři Mercedesu se navíc postarali o to, aby majitelé plug-in hybridních GLC nebyli líní a začali aktivně nabíjet akumulátory z externích zdrojů energie, protože pouze tak jsou efektivní. „Vynucené“ nabíjení spalovacím motorem za jízdy je minulostí a standardem všech vozů je 11 kW střídavá nabíječka."
co je tím myšleno? jako že dřív dieslový PHEV defaultně nabíjel akumulátor za jízdy? to je podle mě naprostá kravina....
celkvě je ten test pohonu o ničem... ti lidi to testovat neumí. PHEV se má testovat takto😒br /> 1) s nabitou baterkou jako čistý elektromobil
2) s vybitou baterkou jako běžný hybrid
Takové to "nabil jsem jen párkrát, ujel 2000km a spotřeba byla 5" je úplně o ničem....
Na základě takového testu jako výše si nikdo nemůže udělat pořádně obrázek, jak to celé funguje a jestli je to auto pro něj vhodné....
Jinak mě osobně by hodně zajímala spolehlivost toho nafto-PHEV systému.... přecejen v hybridním režimu ten motor opravdu vypíná/zapína co chvíli a nevim nevim jak to tomu dieselu chutná....
co je tím myšleno? jako že dřív dieslový PHEV defaultně nabíjel akumulátor za jízdy? to je podle mě naprostá kravina....
celkvě je ten test pohonu o ničem... ti lidi to testovat neumí. PHEV se má testovat takto😒br /> 1) s nabitou baterkou jako čistý elektromobil
2) s vybitou baterkou jako běžný hybrid
Takové to "nabil jsem jen párkrát, ujel 2000km a spotřeba byla 5" je úplně o ničem....
Na základě takového testu jako výše si nikdo nemůže udělat pořádně obrázek, jak to celé funguje a jestli je to auto pro něj vhodné....
Jinak mě osobně by hodně zajímala spolehlivost toho nafto-PHEV systému.... přecejen v hybridním režimu ten motor opravdu vypíná/zapína co chvíli a nevim nevim jak to tomu dieselu chutná....
"Vynucené“ nabíjení spalovacím motorem za jízdy je minulostí" - hadam ze tim autor chtel vyjadrit to, ze ten mercedes nema rezim "Charge", ci jak se to jmenuje. Proste uz neumi dobijet baterku zvysovanim spotreby nafty, jako to umi vetsina PHEV. Ale muzu se plest.
Osobne by mi ten rezim nechybel, u sveho auta jsem ho pouzil jednou na par minut, jen na vyzkouseni. Celkove je to nejmene efektivni rezim provozu PHEV.
Osobne by mi ten rezim nechybel, u sveho auta jsem ho pouzil jednou na par minut, jen na vyzkouseni. Celkove je to nejmene efektivni rezim provozu PHEV.
patrně ano, ale napsal to samozřejmě zcela nesmyslně.... žádné překvapení. Hele možná máš pravdu - ono totiž co jsem slyšel tak jsou už někde zóny jen pro elektroauta a tam může PHEV jen nabitý a signalizuje to zvenku viditelná kontrolka. Samozřejmě pak nedává smysl aby sis to PHEV auto nabil z fosilu cestou k té zóně.... Já to nabíjení benzínem použvám taky zcela minimálně - pravda, když se od někud vracím tak si to občas nabiju na dojezd 5km abych ráno nestartoval studené auto než dojedu k nabíječce v práci. Ale určitě bych bez toho dokázal žít.
To auto je, pro ty co na to mají, geniální. Na nádrž najede i přes 1000km, ale hlavně, do kanclu/na firmu se z domova dá jezdit jako elektromobilem a za zákazníky po dálnicích (bez omezování se) velice účinným dieselem. Hmotnost to maskuje docela dobře, ale hlavně ten hnací trakt fantasticky funguje.
Podľa toho čo píšeš si evidentne nejazdil v tomto a ani v G.
zvonku obrovske-dnuka male
stoji strasne vela-kvalita spracovania ako trabant
tvari sa ako terenne-90percent majitelov na tom maju obute dobre ze nie slicky, a ma to aerodynamiku mensieho domu
mal som tu cest to auto nejaku dobu jazdit a musim povedat ze nikdy viac!!!
vacsina ludi kupuje gecko lebo sa z toho auta stal symbol spolocenskeho postavenia