Nový Mercedes-Benz GLC kupé se v Česku prodává se unikátní kombinací vznětového čtyřválce s elektromotorem a externím nabíjením. Inovativní plug-in hybrid disponuje dojezdem tisíc kilometrů a zatím může parkovat ve městech zdarma.
Vyzera to miestami ako zdvihnuty olizany nafuknuty lift... z isteho uhla hodne nechutne auto ... pritom povedzme Gecko je fakt krasne a to z kazdej strany..... chce to proste hrany ako G ci niekdajsie GLK ... ale medved na to casom pride... a tieto kdejake nove zaoblene barokove nechutaky dufam uz onedlo nahradi niecim poriadnym za co sa tie nehorazne peniaze ktore za tieto vozy pytaju aj oplati zaplatit... lebo zatial si svoje peniaze zasluzi fakt len to spominane Gecko...
Géčko bylo ve strašný spoustě verzí, od utilitární co se dala uvnitř mýt hadicí až po AMGčka v kůžičce s osmiválcem. Aktuální ceník té osobní verze začíná na 3,5M, to je brutal (AMG je za 5)... ale zase říct že bys nedal mega je krutý, přece jen je to auto s šestiválcem a 330k v základu a tak.
No nedal, netvrdím že nemá tú hodnotu na trhu. Mne sa to auto nejako nepáči a interiér je dosť stiesnený. Teréne schopnosti budú určite nadpriemer ale mne to netreba.
ty uz zase s tym Gckom.....jazdil si to auto v zivote? prezrad mi uz konecne v com je to auto take uzastne?
zvonku obrovske-dnuka male
stoji strasne vela-kvalita spracovania ako trabant
tvari sa ako terenne-90percent majitelov na tom maju obute dobre ze nie slicky, a ma to aerodynamiku mensieho domu
mal som tu cest to auto nejaku dobu jazdit a musim povedat ze nikdy viac!!!
mas pravdu, ale kolko majitelov modernych geciek s nim jazdi v terene?
vacsina ludi kupuje gecko lebo sa z toho auta stal symbol spolocenskeho postavenia
Pritom za 100 litrov uz je aj paradne Gecko ( pri nom uplne postaci aj jeho zakladna motorizacia ) ... aky to rozdiel voci tomuto nekukatelnemu a nafuknutemu bochniku ktory ma so skutocnym medvedom spolocne snad len logo a tu odvaznu cenovku... inak otrasne auto... nafuknuty predrazeny balvan
Opravdu..?? poprosím aby mi tady někdo od Mercedesu napsal kolik, že bude stát nová hybridní baterie, až se za pár let odebere na onen svět..Asi jako nové to bude jezdit hezky..ale za pár let - třeba za 10 kdy by to měla být stále dobrá ojetina bude majitel řešit, že si za 300 tis kč koupí novou baterku, nebo kolik bude stát..to si přeci s touto vyhlídkou nikdo normální nekoupí.. a tím pádem ojetiuny budou daleko více ztrácet na ceně..a to se vyplatí koupit nové auto na 3 roky a pak ho prodat s 60% ztrátou...
.... prostě si to myslí a potřeboval to sdělit :yes: jinak pravda je, co jsem tak zaslechl, že propad hodnoty PHEV aut je fakt obrovský..... já u svého PHEV Supa po téměř 4 letech nevidím žádný propad kapacity baterky.
v tom pripade to bude pro zaprisahly dunihlavy, pro ktery je chrocht modla a elektrika cervenej hadr na bejka, idealni olitanina
a ta baterka bude jako zatez
traktory zatez (na cumaku) vozej
Ano, naftové SUV není sportovní vůz. Ale třeba podobně výkonné Grecale 2.0T 330k je stovce přesně o vteřinu rychleji - 5,4. A v zatáčkách nebe a dudy. Ale v pohodě, každý má jiné priority.
Kultura chodu již dostatečná, smrad skoro nula, výfuk čistý, spotřeba nízká, síla už v nízkých otáčkách, dojezd 1000km tankování 5 minut. A když je z baterkou, tak ji uveze prázdnou jak nic a klidně můžeš jet 160 a z omezení zrychlovat s plynem na podlaze a nakonec máš 8 litrů. POZOR nafta už dnes není pro šetřílky, ti ten motor zničí a benzín s lehkou nohou taky žere málo. Ta je pro ty s těžkou nohou.
"Mercedes-Benz GLC kupé 300 de totiž kombinuje turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový vznětový čtyřválec s plug-in hybridní technikou. A je až překvapující, že to někoho nenapadlo už dříve, protože spojení dieselu s elektromotorem nám dává smysl."
Kde byl autor posledních deset let, co Mercedes kombinaci elmotoru s dýzlem nabízí a pět let co dělá dýzlový phev? Zavřený ve sklepě?
.... tak ono je tam toho víc.... třeba "Inženýři Mercedesu se navíc postarali o to, aby majitelé plug-in hybridních GLC nebyli líní a začali aktivně nabíjet akumulátory z externích zdrojů energie, protože pouze tak jsou efektivní. „Vynucené“ nabíjení spalovacím motorem za jízdy je minulostí a standardem všech vozů je 11 kW střídavá nabíječka."
co je tím myšleno? jako že dřív dieslový PHEV defaultně nabíjel akumulátor za jízdy? to je podle mě naprostá kravina....
celkvě je ten test pohonu o ničem... ti lidi to testovat neumí. PHEV se má testovat takto:
1) s nabitou baterkou jako čistý elektromobil
2) s vybitou baterkou jako běžný hybrid
Takové to "nabil jsem jen párkrát, ujel 2000km a spotřeba byla 5" je úplně o ničem....
Na základě takového testu jako výše si nikdo nemůže udělat pořádně obrázek, jak to celé funguje a jestli je to auto pro něj vhodné....
Jinak mě osobně by hodně zajímala spolehlivost toho nafto-PHEV systému.... přecejen v hybridním režimu ten motor opravdu vypíná/zapína co chvíli a nevim nevim jak to tomu dieselu chutná....
"Vynucené“ nabíjení spalovacím motorem za jízdy je minulostí" - hadam ze tim autor chtel vyjadrit to, ze ten mercedes nema rezim "Charge", ci jak se to jmenuje. Proste uz neumi dobijet baterku zvysovanim spotreby nafty, jako to umi vetsina PHEV. Ale muzu se plest.
Osobne by mi ten rezim nechybel, u sveho auta jsem ho pouzil jednou na par minut, jen na vyzkouseni. Celkove je to nejmene efektivni rezim provozu PHEV.
patrně ano, ale napsal to samozřejmě zcela nesmyslně.... žádné překvapení. Hele možná máš pravdu - ono totiž co jsem slyšel tak jsou už někde zóny jen pro elektroauta a tam může PHEV jen nabitý a signalizuje to zvenku viditelná kontrolka. Samozřejmě pak nedává smysl aby sis to PHEV auto nabil z fosilu cestou k té zóně.... Já to nabíjení benzínem použvám taky zcela minimálně - pravda, když se od někud vracím tak si to občas nabiju na dojezd 5km abych ráno nestartoval studené auto než dojedu k nabíječce v práci. Ale určitě bych bez toho dokázal žít.
To auto je, pro ty co na to mají, geniální. Na nádrž najede i přes 1000km, ale hlavně, do kanclu/na firmu se z domova dá jezdit jako elektromobilem a za zákazníky po dálnicích (bez omezování se) velice účinným dieselem. Hmotnost to maskuje docela dobře, ale hlavně ten hnací trakt fantasticky funguje.