Novinky
Zato ty jsi urcite ridil iM3, ktere jeste ani neexistuje.
😁
Prestan uz se diskuzne ztrapnovat, fosildezolate.
😁
Prestan uz se diskuzne ztrapnovat, fosildezolate.
Tak nediskutuj pod clankem o superrychle iM3 s neprekonatelnou rychlosti odezvy a (fosilne) neprekonatelnym 4x4.
Fanaticky fantasmagoricky fosilteroristo!
😁
Fanaticky fantasmagoricky fosilteroristo!
😁
Je vidět, že jsi žádné "fosilní" Emko nikdy neřídil. Jinak bys takové hovadiny vůbec nemohl vyslovit... 😄
Ale jistě, rychlejší určitě bude... Do první zatáčky.
A ještě něco - je otázka, jak moc bude tenhle extrarychlý vysavač zábavné řídit. Vím, tebe tohle patrně moc nezajímá. Ale právě "zábavnost" je to, co je pro velkou skupinu reálných kupců těchto aut stěžejní.
A ještě něco - je otázka, jak moc bude tenhle extrarychlý vysavač zábavné řídit. Vím, tebe tohle patrně moc nezajímá. Ale právě "zábavnost" je to, co je pro velkou skupinu reálných kupců těchto aut stěžejní.
BEV mají výhodu, že dovolují designérům věci, které si ICE auta nemůžou dovolit. Konkurenční výhoda drahých BEV nebude v jízdních parametrech (ty budou mít všechny super), ale v jejich originálním
a krásném designu.... to ty auta bude prodávat..... Pokud bude M divize dělat super design v kombinaci se super výkony, auta se budou prodávat dobře.... Jeden z důvodů proč celá VW ID řada se moc neprodává je jejich naprosto nudný a fádní design...(samozřejmě jen subjektivní názor).
a krásném designu.... to ty auta bude prodávat..... Pokud bude M divize dělat super design v kombinaci se super výkony, auta se budou prodávat dobře.... Jeden z důvodů proč celá VW ID řada se moc neprodává je jejich naprosto nudný a fádní design...(samozřejmě jen subjektivní názor).
:-!
Napr. ve sprintu.
Ale ja vim, od ty doby, co v teto discipline vladnou EV, je sprint pro petrofila podradna disciplina.
😁