Testy
Lenka Čížková
5
Velká baterka a maximální výkon nabíjení 50 kW 😁
Jenik3
0
V čem konkrétně je ten problém s nabíjením?
... zavazadelník má 316l. U 4.5m dlouhého SUV. V případě hybridu dtto.
UX se mi líbí, před pár lety bylo za super ceny (reálně lehce pod 800), jede se s tím skvěle... A pak stačil jediný pohled do toho 310l kufru, zamáčknout kroupu a zapomenout.
EDIT - wow, Lexus ho má stále v akci za 799. To je super nabídka. Tím spíš škoda toho kufru.
UX se mi líbí, před pár lety bylo za super ceny (reálně lehce pod 800), jede se s tím skvěle... A pak stačil jediný pohled do toho 310l kufru, zamáčknout kroupu a zapomenout.
EDIT - wow, Lexus ho má stále v akci za 799. To je super nabídka. Tím spíš škoda toho kufru.
Keď prejde pri režime baterky 20-80% tak 200 km, s malým kufrom, a takmer 2x vyššia cena ako spaľovacia alternatíva, tak ich asi veľa na cestách neuvidíme. Už bežný UX bol dosť diskvalifikovaný kufrom.
Včera som počúval nemecký podcast o Mercedese, že im tiež elektro autá nejdú. Musia ich predávať aj s 30% zľavami a aj tak je predaj mizerný... a celé to dotujú zo spaľovacích áut.
Včera som počúval nemecký podcast o Mercedese, že im tiež elektro autá nejdú. Musia ich predávať aj s 30% zľavami a aj tak je predaj mizerný... a celé to dotujú zo spaľovacích áut.
Souhlas, kdysi jsem zkoušel UX 250h a souhlasím i s testem co se týče komfortu, že to je jediné auto kompaktní velikosti s komfortem a odhlučněním spíše vyšších tříd prémie, nebo teda z těch co jsem zkoušel. Ale asi i kvůli tomu je ten prostor a hlavně kufr opravdu bídný a nepoužitelný ani pro dvě osoby.
V tomto případě navíc parametry jako BEV podprůměrné a prostor ještě horší, čímž je to v mých očích bohužel nepoužitelné auto…
V tomto případě navíc parametry jako BEV podprůměrné a prostor ještě horší, čímž je to v mých očích bohužel nepoužitelné auto…
ze admini auto.cz / CNC neznaji zakladni pravidlo - nenasazovat zadne nove verze v patek odpoledne 😉
EDIT: opraven preklep
EDIT: opraven preklep
- nejde to pořádně nabíjet, tzn. jet někam dál kde chci cestou nabíjet je peklo
- mlží se tomu čelní sklo
- za spíš menší crossover 1,3 v základu
Nevim, auto se 4,5* si představuju jinak.... vlastně, obecně si auto představuju jinak.... 😉
- mlží se tomu čelní sklo
- za spíš menší crossover 1,3 v základu
Nevim, auto se 4,5* si představuju jinak.... vlastně, obecně si auto představuju jinak.... 😉
ukazuje, jak je vzdálen reálnému životu a potřebám lidí, kteří kupují auta. Tohle není ani na 2*, 4,5* je výsměch. Za 1,7 mega auto s pomalým AC nabíjením (6,6 kW), zoufalým DC nabíjením (40kW), podprůměrnou kapacitou baterky (64kWh využitelná kapacita), vysokou spotřebou (v dnešním počasí by nedalo na dálnici ani 200 km), Vmax 160, v předohrabu, který přenáší rázy do řízení, s klima, která nechá mlžit přední sklo, místem a nastupováním vzadu jak na trestnou lavici, kufrem menším jak Fabia, kde se autor rozplývá nad ovládáním přes dotykový displej (věřím, že proti touchpadu je to skok dopředu, ale všude jinde autoři dotykové displeje kritizují) a hromadou dalších přešlapů (***ské zapínání vyhřívání zadních sedaček, absence bezdrátového zrcadlení Android auto, absence tepelného čerpadla etc.). Konec konců i lidé tohle EV čudo, které technicky patří do minulého století, ohodnotili svým "zájmem" o tento model a za letošní rok koupili 2 ks, slovy dva kusy (přičemž je otázka, jestli to nejsou předváděčky). Takže mě z toho plyne, že autor je se svým hodnocení dokonale mimo mísu.
Tak vyjimecne se shodneme.
Toyota je v EV absolutne nekonkurenceschopna. Je videt kam se orientuje. Svymi parametry nabijeni mam pocit, ze Toyota chce zvyraznit "vyhody" svych nenabijecich hybridu.
:no😒br />
Smutny pristup Toyoty plne odpovidajici zvrhle strategii Toyoty.
PS Driv jsem na acz mel dojem zvyhodnovani koncernovych vozu v testech. Dnes se zde peje chvala na jakoukoli Toyotu. V tomto pripade zcela nezaslouzene. Kombinace silene ceny a nepouzitelnosti pro cestovani delaji z tohoto auta pro 99% potencialnich kupcu NO GO.
Toyota je v EV absolutne nekonkurenceschopna. Je videt kam se orientuje. Svymi parametry nabijeni mam pocit, ze Toyota chce zvyraznit "vyhody" svych nenabijecich hybridu.
:no😒br />
Smutny pristup Toyoty plne odpovidajici zvrhle strategii Toyoty.
PS Driv jsem na acz mel dojem zvyhodnovani koncernovych vozu v testech. Dnes se zde peje chvala na jakoukoli Toyotu. V tomto pripade zcela nezaslouzene. Kombinace silene ceny a nepouzitelnosti pro cestovani delaji z tohoto auta pro 99% potencialnich kupcu NO GO.
jen tak mimochodem to mlzeni skel ten pry trapi vicero novych aut. Nevime cim to je? ze by automaticke rezimy klimatizaci byly nejak ekologicky nastaveny a nestihalo to???? dyt tohle je vec co je 20 let vyresena tak proc se ten problem zase objevil???
Jednoduše se nam čelni skla porad zvetsuji a výkony ofukovačů se záměrně zmenšují.
Kde žiješ pokud je mi znamo tak auta jsou dnes rozhodně vice tankoidni tedy procentuelně vic plechu než skla než tomu bylo několik generaci zpět což bude zřejmě souviset s tuhosti potažmo bezpečnosti. Prostě pokud je konstrukčně zmršena ventilace či poddimenzovany jeji vykon tak je jedno jak jsou velka či mala skla.
Vyřešena ? Jako, že starši kousky neměly či dokonce nemohly mit problemy a tyka se to jen těch novych ? Jen z osobni zkušenosti vim, že je to nesmysl. Ty obecne keci jak nove či dnešni věci stoji za prd a ty starši to byla parada je zřejmě nějaka uchylka či mindrak.
Možna nějake ty eko srajdy jako hybridy či elektra jsou na to nachylne.
Zřejmě měl zapnuty vnitřni okruh jinak si to neumim vysvětlit....no možna tesla a to stači...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Možna nějake ty eko srajdy jako hybridy či elektra jsou na to nachylne.
Zřejmě měl zapnuty vnitřni okruh jinak si to neumim vysvětlit....no možna tesla a to stači...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ne že by na tom extra záleželo, ale hmotnost 1875 kg je v textu zmíněná včetně eurořidiče, ale v technických datech je tatáž hodnota uvedena jako pohotovostní, tedy bez eurořidiče.
EDIT: a s mínusáři plně souhlasím, já tomuhle taky dávám palec dolů 😄
EDIT: a s mínusáři plně souhlasím, já tomuhle taky dávám palec dolů 😄
...že ako druhé , tretie auto do rodiny za 1.7 mega je UX fajn. Myslím že človek je rád keď raz za 10 rokov si dopraje jedno nové auto aby obnovil vozový park.