Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Proč je v téhle diskusi ticho, zatímco u Fabie, jejíž výsledek je o bod lepší, všichni řvou, jak je to nebezpečné auto? Ale, co se divím. Být "antiŠkoda" je v ČR přece moderní.
SpiderJ
0
ale prdlajs >😁 nikdo rozumnej nemůže říct, že je Fábia2 nebezpečná... a těch ostatních si nevšímej... většinou jde o komplexy, nebo odreagování.....
King
0
M
King
0
:😉 ... Možná proto, že jsem podcenil diskutérskou obec zde na auto.cz a všichni vědí, že to samé auto získalo v amerických testech IIHS, které hodnotí i náraz zezadu, jako nejbezpečnější auto své třídy ocenění Top Safety Pick. Je prostě vidět, že každá značka přizpůsobuje své testy těm zemím, jež jsou pro ni důležitější. Další dotaz? 😉
0
Kingu, já vím, že Civic je dost bezpečné auto. Není mi dvanáct a neonanuju nad plakátem M5, jak to dělá většina přispěvatelů pod Fabií. Testy NCAP osobně moc nemusím, hvězdičkové hodnocení je často dost zavádějící, metodika má také své mouchy. O konstrukci aut něco málo vím (málo, protože nelze znát vše, jak obsáhlý je to obor).
SpiderJ
0
...já mám na zdi NSX-R 😉 NCAP není špatný, jen ty hvězdičky jsou neuvěřitelně zavádějící.
King
0
Viz [odkaz] a také zde [odkaz]
0
Logicky se diskutuje o aute, se kterym budou jezdit statisice ceskych ridicu a auto se kterym budou jezdit stovky ridicu nebudi takovy rozruch. Co je na tom divneho? Ze v roce 2007 muzeme takovy vysledek hodnotit jako podprumerny je jasne, ale nijak to neomlouva podprumerny vysledek Fabie.
lancer24
0
podpriemerny je len tvoj úsudok 😁 :no: takže ked je fabia na hrane4/5* čo potom auta čo maju 3či dokonca 2*? neviem na čom jazdíš,ale určitenevieš oceniť bezpečnosť 4*...máš zaujimavy rebriček taže 4* podpriemerny výsledok a 5* vynikajúci či ako to je?
0
Dobre vis, ze mluvime o aktualne vyrabenych a prodavanych autech ve stejne tride jako Fabie. Vsechny takove maji 5*. Porovnavat vysledek noveho modelu s nekolik let starymi modely je zoufaly pokuds omluvit selhani nove Fabie. Ano 5* je v dane kategorii v poslednich 2 letech prumerny vysledek a 4* je podprumerny. A nejde jenom o hvezdicky za ochranu osadky, jde i o ostatni merene parametry - deti, chodci. A nejde jenom o body, ale i o realne ohrozeni namerene jednotlivych mistech figuriny. Ve vsech techto parametrech je Fabie horsi nez srovnatelne AKTUALNI modely. Ano, muzes se uklidnovat tim, ze stara auta byla jiste horsi, ale to nic nezmeni na tom, ze za stejne penize dnes dostanes auta vyrazne bezpecnejsi nez F2.
lancer24
0
ja viem preto tu je konkurencia preto si všetky značky navzajom konkuruju a preto si vyberie každy čo chce...a 4* oproti 5* im moc nezmeni rozhodovanie...ked si človek kupi logana s 3* kupi si aj omnoho lepšiu F2 s 4mi...každe auto v tejto triede je niečim lepšie inym horšie o tom niet pochýb a netreba f2 zhadzovať aj ona ma svoje kvality
0
To samozrejme souhlasim. F2 se bude prodavat dobre bez ohledu na tento test, protoze kazdy ma na auto jine pozadavky. Mam ovsem velke vyhrady k velmi laxnim postupum Skody na poli bezpecnosti. Zejmena od te doby, kdy nechali v klidu jezdit nekolik tisic prvnich Roomsteru s nefunkcnimi airbagy a pritahovaci pasu. Ted zase neodstranili snadno odstranitelny problem se zakrytim spodni casti palubky, indikovany jiz u Roomsteru. To nemuze zakryt ani 20 minut dlouha televizni reklama.
0
Ty WOE paciente, kdyz 5* je prumer, co je pro tebe nadprumer? Nerikej, ze toho nejde dosahnout. Ty woe ty si dobry ucho... i vy ostatni, co pisete o F2 jako o nebezpecne, i kdyby mela plny pocet *, tak si vymyslite, ze je to podplacene... je mi vas lito 😲
0
Uff. Prilis intelektualni prispevek.
acALIEN
0
:yes: :yes: Diky ze jsi to napsal za me 😄
0
PS Zatimco Civic ziskal hvezdy v poradi osadka/chodci/deti 4/3/4 tak Fabia ziskala 4/2/3. Takze ten rozdil je markantni a zamerit se pouze na jeden parametr a rici ze "jen o jeden bod" je vedoma manipulace.
acALIEN
0
v CR je moderni nesouhlasit s USA, ikdyz nikdo nevi proc.U Fobie se tolik rve, protoze vsichni predtim rvali, jak je to super auto a kolimetr napred oproti konkurenci...