Euro NCAP: 4 hvězdy i pro Hondu Civic Hybrid
I když to nepatří do kompetence Euro NCAP, chválí tato organizace Toyotu a Hondu za ekologickou uvědomělost a snahu nabídnout automobily s čistším provozem než konkurence.
Při čelním nárazu zůstala struktura karoserie stabilní, ale v řidičově airbagu byl v okamžiku střetu s figurínou nedostatečný tlak, a tak došlo ke kontaktu s věncem volantu. Přístrojová deska představuje potenciální riziko při kontaktu s dolními končetinami cestujících. Hybridní Honda si odvezla 11 bodů za čelní náraz.
Boční náraz proběhl takřka na výbornou, ze 16 bodů byl za nedostatky neudělen jen jediný, a Civic si tak odváží 15 bodů. Další dva získal za náraz na kůl.
Celkový výsledek za ochranu cestujících je součtem 11 bodů za čelní náraz, 15 bodů za boční náraz, 2 bodů za náraz na kůl a 2 bodů za přítomnost připomínačů bezpečnostních pásů. Dohromady 31 bodů, které spadají do čtyřhvězdičkového pásma (25 - 32 bodů).
Hodnocení bezpečnosti dětí dopadlo velmi dobře, model si odvezl 38 bodů a jediným zásadním nedostatkem, kterému věnovalo Euro NCAP komentář, je nedostatečně vyznačená přítomnost úchytů ISOFIX na zadních vnějších sedadlech.
Za ochranu chodců si Civic Hybrid vysloužil nadprůměrný výsledek (21 bodů), maximum bodů bylo uděleno za řešení nárazníku a přední hrany kapoty.