Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Cybertruck konečně v produkční podobě: 856 koní utáhne téměř pět tun

Tesla Cybertruck uveze víc než 11 metráků, utáhne téměř pět tun a automobilka tvrdí, že ve vrcholné verzi zrychlí na 60 mph za 2,6 sekundy. Korba zároveň pojme 3,4 kubíku nákladu pod roletou a nerezová karoserie odolá střelbě z některých ručních zbraní a údajně nikdy nezrezne.
Zpět na článek
2. 12. 2023 09:22
2. 12. 2023 09:44
2. 12. 2023 14:43
3. 12. 2023 10:00
4. 12. 2023 11:08
4. 12. 2023 11:49
4. 12. 2023 12:28
2. 12. 2023 15:54
2. 12. 2023 19:22
3. 12. 2023 09:51
3. 12. 2023 10:52
2. 12. 2023 19:26
3. 12. 2023 09:50
2. 12. 2023 18:27
2. 12. 2023 18:52
2. 12. 2023 12:22
2. 12. 2023 18:23
2. 12. 2023 19:29
3. 12. 2023 08:19
3. 12. 2023 10:53
3. 12. 2023 08:46
3. 12. 2023 10:28
3. 12. 2023 13:26
3. 12. 2023 16:28
3. 12. 2023 17:26
3. 12. 2023 16:31
3. 12. 2023 17:27
3. 12. 2023 19:49
3. 12. 2023 20:37
Avatar - Trofim Lysenko
2. 12. 2023 08:10
Cybertruck je top
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - posledni_skaut
2. 12. 2023 09:22
Pecka
Jen nechápu, proč bude v roce 2025 produkce "jen" 250 000 kusů. Poptávka bude určitě větší a mají více než rok na rozjetí opravdu masivní produkce...
Rozbalit vlákno
16
2. 12. 2023 09:44
Re: Pecka
Musk zmiňoval 18 měsíců na rozběh výroby, odhaduju plnou výrobní produkci spíš do tří let. Stačí vzpomenout na Semi, kdy první kusy byly předaný Pepsi snad před rokem a od té doby téměř žádná zprávy o dalších zákaznících. Jen získání technických údajů je zatím spíš předmětem detektivní práce.
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2023 14:43
Re: Pecka
Tou dobou už budou tyto vehykly zakázány pro jejich nebezpečnost na silnicích, stačí 2-3 nehody, rozmašírovaná auta, a bude. K takové výrobě nikdy nedojde. Ale můžete chlapci dál vlhce snít :-[]
Avatar - posledni_skaut
2. 12. 2023 18:22
Re: Pecka
Netvrdil jste náhodou podobné nesmysly o krachu Tesly? Vám její úspěch musí hrozně kazit život..:(
4. 12. 2023 11:08
Re: Pecka
Názorový denník ;-)
Viac ma zaujímajú fakty ako názor nejakého redaktora, ale zdroj si holt vyberáme každý sám.

https://app.electricitymaps.com/map

Požical som si link z miestnej diskusie a krátkym pohladom musí priemerne inteligentný človek zistiť, že daný článok vypichol velmi krátke časové obdobie, ktoré potvrdzuje tvrdenia redaktora. Skús však prepnúť na 30 dennú štatistiku, nebodaj ročnú. Z pohladu celého roka Nemecko vyrobí 59% elektriny nízko emisne. Áno, za posledných 30 dní to je len 35%. Nehovorím, že to je zázrak, ale senzácia ktorú tu prezentuješ sa nekoná.
Avatar - Barrichello
4. 12. 2023 11:49
Re: Pecka
Dej si posledních 14 dnů, to sou nádherná čísla. A čím déle bude tohle počasí, tím víc nádherná budou.

Co to vyrábí v létě je irelevantní, v léte se netopí :-) :-) :-) A světlo je do 9 večer ne do půl páté :-)
4. 12. 2023 12:28
Re: Pecka
Aktualne jede jen vítr a slunce v DE 20GW. v CR je aktualni vykon všeho 12GW.

PS: v lete se chladi. A jen pro to aby bylo videt jake paradoxy existuji. V lete se v CR topi uhlím pro vyrobu elektriny, aby se ta elektrina dopravila pres pul republiky a tam pohani chlazení…
Avatar - kruskar
2. 12. 2023 15:54
Re: Pecka
Cena je o polovinu vyšší, než byla slibována. Zase tak velká pranice o ně nebude.
Avatar - posledni_skaut
2. 12. 2023 18:25
Re: Pecka
Cybertruck je vyprodaný na několik let dopředu, takže cenu Tesla řešit nemusela. A pokud by odbyt nebyl, tak se domnívám, že můžou razantně zlevnit. Celou dobu říkali, že co se konstrukce a samotné výroby týče, tak má být Cybertruck velice jednoduchý.
2. 12. 2023 19:22
Re: Pecka
"Cybertruck je vyprodaný na několik let dopředu", tak určitě :-[] Rezervace není závazná objednávka. Navíc za ty ceny. Pickupy si kupují v US lidi na práci nebo kombinaci Práce/Rodinné auto. Tenhle nepraktický Pickup podle pravítka ty benzínový trucky nenahradí... ;-)
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 09:51
Re: Pecka
Přesně tak, jak píšu níže, stejně tak to bylo s Hummerem
3. 12. 2023 10:52
Re: Pecka
Ano, přesně tak to bylo s Hummerem EV. Bombastické proklamace kolik mají rezervací a prodeje nikde ;-) Také pěkné video o něm mají TFL Truck... "Chválou" nešetří...
2. 12. 2023 19:26
Re: Pecka
Vyprodaný máte na mysli skutečné závazné objednávky, nebo jen tzv. rezervace?
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 09:50
Re: Pecka
EV Hummer byl "vyprodaný" taky na 3 roky dopředu, rezervace neznamená závazný odběr.
CyberTruck dopadne stejně jako Hummer
https://insideevs.com/…kup-price-crash/

Máte to blbý kluci :-)
Avatar - eLzyx
2. 12. 2023 18:27
Re: Pecka
Nestíhají vyrábět baterky. Ta vnitrofiremní poptávka roste. Semi, Cybertruck, PowerWally, dodávky do SpaceX.
2. 12. 2023 18:52
Re: Pecka
Nevěřím, že dosáhne takového výkonu produkce v roce 2025. Je to něco, co ještě nikdy nikdo nedělal a ani Musk ne. Vybral si technologie, kterým se všichni vyhýbají jak čert kříži, protože vědí, že to je problém. A evidentně narazil i Musk, protože to sám přiznal.

V EU se stejně bude prodávat max jako individuální dovoz, aby se vyhnuli problému s "kill pedestrians" kapotou.
Avatar - Horký Rom
2. 12. 2023 12:22
moc líbí
Cyberbeast za směšných $100,000 :yes:

https://www.tesla.com/…ybertruck/design#…
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2023 14:43
Re: moc líbí
Ty skalní to neodradí.
Avatar - eLzyx
2. 12. 2023 18:23
Re: moc líbí
Rivian R1T je na 100k USD téměř také. Nechápu, proč by měla být Tesla levnější, obzvláště pokud má statisíce objednávek
2. 12. 2023 19:29
Re: moc líbí
Objednávek, nebo rezervací?
3. 12. 2023 08:19
Re: moc líbí
To Svědci Muskovi pro jistotu nerozlišují! :-[]
3. 12. 2023 10:53
Re: moc líbí
Nejsou schopni ten rozdíl pochopit ;-)
2. 12. 2023 12:35
Cybertruck
V textu je/byla reklama na ojetý Cybertruck!🤡

“Ojeté vozy Tesla Cybertruck najdete
na webu ulovauto.cz

Production hell se nekoná👍🏻
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lenka Čížková
2. 12. 2023 15:13
Truck'N Roll
https://youtu.be/OyrTLYyIvNI?si=leT6WHqPphHA3BEX

:-) :-O :*)
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2023 15:54
Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
ze Cybertruck je blbost?
Ze nikdy nebude...
Ze Tesla zkrachuje...

Bohuzel se vam evidentne stale nerozsvitilo.
Prestoze diskutujete pod clankem o patrne nejpokrokovejsim autu dneska.

S 800V high voltage baterkou, 48V low voltage baterkou.
S exoskeletonem z nerezu.
S novymi clanky 4650.
S drive-by-wire.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
44
2. 12. 2023 17:46
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
800V ma kia/porsche roky, silverado taky

drive by wire bude pruser a po el posilovacu dalsi hrebicek ovladatelnosti, plus to jako vsecky tesla novinky bude zas hromadka prusvihu

exoskelet no az se naucej delat kastle mozna, opravit to bude peklo

4650 uvidime podle kapacity/hmotnost packu, pokud to nio trumfne slibovanym solidstate muze se tohle jit zahrabat
2. 12. 2023 18:05
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
800V ma prvnich par modelu, dalsi budou samozrejme pribyvat.

Co bys chtel za ovladatelnost u auta s 5,68m delkou? :-)

No kazdopadne s (low voltage vyhradne) 48V je Cybertruck prvni. :yes:

4650 ma konkurovat predevsim cenou, ale i vykonem.
Treba BMW nasadi cylindricke clanky az v roce 2025 po vzoru Tesly.
https://www.bmwgroup.com/…l/2022/gen6.html

Cybertruck kombinuje dnes inovace, ktere bude mit konkurence nejdriv za tri az pet let. Spis pozdeji...

PS Drive by wire zduvodnuje (predcasne) nasazeni yoke v TMS. Yoke tam bez drive by wire nedaval smysl. Jsem zvedav, kdy dojde k updatu TMS.
2. 12. 2023 18:57
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
pockej a nema rivian ten pavouci chod?
Neni trimotorovej etron?
Nema nataceni o sileny stupne i eqs?
48V ma v autech z premie kde co, jestli je to cely na 48 nebo neco na 12 a neco na 48 pro me neni rozdil..

neprehanej to s demonizovanim tesly, neco maj neco ne. Kazdopadne pokud sem nekdo vazne priveze 150kwh pack s 500kg tak se muze jak bmw tak tesla s nejakejma xy na z claneckama jit zahrabat
2. 12. 2023 20:46
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Prvni tri otazky uplne nechapu. :-)

Pouze 48V mozna neni rozdil pro tebe. :D
V automotive je to ovsem milnik, ktery nastal naposled v roce 1955 pri prechodu z 6V na 12V.

Teslu kopirujou vsichni a nepochybuju, ze bude kopirovano 48V i steer by wire. Uz chybi jen brake by wire.

Heled, rozdil mezi Lightningem a Cybertruckem je obrovsky. Rivian je alespon trochu pokrokovy, ale drahy.

Casem to pochopis.
Avatar - Mikesus
3. 12. 2023 07:14
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Ten brake by wire si nemůžu vynachválit. Toyota ho má dobře zmáklý. Je to I bezpečnější, manželka se nemusí pretlacovat s hydraulickým posilovačem a kdyz potřebuje hodně brzdit, tak prostě doslapne bez nějakého většího odporu.
Avatar - Mikesus
3. 12. 2023 07:08
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
48V palubní síť a 48V pro pohon mini elektromotoru v mHEV je za mne dost zásadní rozdíl.
3. 12. 2023 07:51
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
48v je nataceni zadnich kol, 48V jsou aktivni stabilizatory..
3. 12. 2023 10:47
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Jo, ale Tesla se obejde zcela bez 12V!

Co z toho plyne?
Jen jedna konverze napeti 800V/48V.
Jen jedna ;-) nizkonapetova baterka, predpokladam in-house Li-ion.
Zadny vymeny stupidnich jedovatych tezkych nespolehlivych archaickych olovenych baterek...

https://insideevs.com/…-voltage-system/
According to Tesla, the old lead-acid batteries were a major source of failures in Tesla cars, and they needed a replacement about every four years :no: or so. The new lithium-ion batteries are expected to withstand the lifetime of the car (just like the main traction battery), so there should be no replacement needed at all.
:yes: :yes: :yes: :yes:

PS Toto info (z brezna) neni aktualni, potvrzeni nebo vyvraceni uvitam.
3. 12. 2023 15:48
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
nevim jak ty, ale ja v aute zadnou olovenou (a plne recyklovatelnou baterku na rozdil od mizerne recyklovatelnejch 18650 21700) nemam..

objevujes neco, co uz davno existuje
3. 12. 2023 16:29
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Ja jezdim BEV a 12V olovenou baterku mam. :-O

Muzes mi prosim poslat, co mas za baterku bez olova? Jestli nevis, tak staci typ auta, rad si to dohledam.
To by me zajimalo. Rad neco ve zdejsi diskuzi objevim.
3. 12. 2023 18:04
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
takze se ti omlouvam, mel jsem
za to ze mam v aute malou lipolku. Malou mozna, ale je to klasicka PB a krom ni tam
mam jeste velkou PB pro jistotu. Vsecko se to zivi menicem z trakcni baterie.
omlouvam se
3. 12. 2023 20:55
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
To je v pohode. Mam rad konkretni diskuze na technicka temata. A hlavne rad diskutuju s lidmi, kteri nemaji problem uznat, ze se spletli.
:yes: :yes:
O nic nejde.

Ja mam za to, ze je Tesla prvni, kdo nasadila Li-ion nedavno jako 12V.
Ted ma 48V.
Zni to banalne, ale realita je slozitejsi.
3. 12. 2023 21:36
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
sq7 tdi mela 0,5kwh 48v lipolku, aktivni stabilizatory a nataceni zadnich kol, k tomu ale 12v zbytek auta. DC dc menic na 12v, ale jestli tam nebyla i 12 pb baterla nevim. U me to tak asi muselo bejt, protoze mam krom moznosti startu phev systemem i starter
3. 12. 2023 22:02
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Neznam jine auto ktere by nemělo 12V sit. Vi nekdo?

Druha sit 48V pro napajeni hybrid a nebo náročných spotřebičů je celkem běžná. Ale je to az sekundární sit.
12V baterie je vzdy. Ale nekdo uz nabizi za příplatek jinou nez olovenou. Min jsem cetl o Porsche.
Avatar - JirkaVejrazka
4. 12. 2023 10:54
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Nemela to nejaka EV Kia, mozna Niro? Nekde jsem cetl, ze je par clanku velke trakcni baterie specialne uzpusobeno tak, aby se to chovalo jako 12V baterka i v pripade, ze trakcni je odpojena.

Ale muzu se plest, uz je to par let a detailne jsem to nezkoumal.
4. 12. 2023 11:11
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
To je ale stale 12V sit.
Avatar - JirkaVejrazka
4. 12. 2023 11:14
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Jo, blbe jsem tu diskusi precetl, promin. V te zaplave ruznych urazek apod. je uz docela tezke vyzobat normalni prispevky :(
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 21:49
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Napíšu ti tu to ještě jinak abys to pochopil i ty: kdyby od zítra ruska zavřelo kompletně kohouty plynu, ropy, zakázalo dovoz hnojiv, sazí, přípavku na leptání , niklu, titanu, platiny a překupníci nic z toho nedovezli načerno nebo tyto ruské produkty a suroviny nezpracovali a nepřeporadli sem finální výrobky, tak tu stojí nafta 60 kč, chípneš tu hlady protože nebude čím hnojit a umrze ti zádel a to i ukrajincům (protože i těm stále teče plyn z ruska) .
A ještě kdyby od ruska nebrala Indie, Čína, Arábie, Singapur atd, kteří pak neberou od arabů a ti mohou volný kapacity přesměrovat do Evropy.
A jaderné elektrárny stále ještě jedou na ruské palivo od TVEL/Rosatom. Ještě půl roku po invazi sem spěšně létaly Antonovy 124 Ruslan a Ilujišiny 76 fa Volga-Dněpr s nákladem jaderného paliva, aby se spěšně udělaly zásoby. Sranda vid. Všechno na vyjimky


Všechno to funguje jenom díky překupníkům a tomu že nějaké státy dál odebíraj od ruska napřímo nebo na vyjimky. A že arabákům poklesla poptávka od asijských zákazníků a uvolněné kapacity mohli přesměrovat do EU, jinak by byla EU už před kolapsem
3. 12. 2023 21:56
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
A proto je potreba se ze závislosti zbavit.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 21:59
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
A přejít na závislost na Číně, víme :-)
https://app.electricitymaps.com/zone/DE
Avatar - Franta Dobro
3. 12. 2023 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
3. 12. 2023 22:01
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Jednej závislosti sa zbavíš a skočíš do inej ale áno svet je v poriadku.
3. 12. 2023 22:02
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Do jake?
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 22:04
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
0,67% dnes vyrobné elektřiny v Německu pochází z ropy a touhle peckou se dneska loučím, drazí zelení Mičurinci . PAPA
(PS: uhlí 42,55 následuje plyn 16,6, dohromady 60% fosil) Blbý co a ty krásná čísla solárů :-) :-) :-)

And god bless state Oklahoma - všechno uhlí a plyn, hehe https://app.electricitymaps.com/…one/US-MIDW-AECI
Avatar - speedfred
4. 12. 2023 08:03
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Slnko, vietor, Čína (tam asi diktátor či komunisti neva).
4. 12. 2023 08:48
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
A rozdil palivo proti zdroji chapes?
Avatar - Barrichello
4. 12. 2023 10:27
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Ten zdroj aktuálně nic nedává :) Takže musíte jet na to fosilní palivo. Kdybyste ho neměli, umrzne vám zádel, Mičurinci

PS: jak vám ráno šlapaly baterky v Ev při teplotách -15 až - 24?
Dobrý? dojezd 450 km a za 15 km 302 vid :-) :-) :-) :-) :-) :-) A se zapnutým topení, vyhřívání sedaček a volantu tak 270 :-) :-) :-)
3. 12. 2023 23:18
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
To je tvoje predstava. 60kc za litr nafty bychom pochopitelne bez problemu prezili, ostatne to s prepoctenim na kupni silu tady uz bylo nekolikrat. Uhli tu mame dost a nejaky roky sice na ne 100% ale jely jaderky i na palivo westinghouse. Problemy to melo ale jelo to. Prave kvuli siricum poplasnejch zprav jako ses ty je nutny se konecne od russkyho plynu a ropy konecne odstrihnout a to i za cenu snizeni zivotni urovne.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 23:23
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
60 kč nafta = další zdražení vešeškérho zboží a služeb což se zdražením energií + infalce by už totálně dorazilo českou ekonomiky a veškeré výrobky na export by byly totálně neprodejné:-) :-) :-) :-)

andrej stb+tomio+cssd+ksčm+rajchl + pidi strany cca 56%

Je vidět že o to má hodně lidí zájem o další snížení už tak mizerné životní úrovně. Já bych pokračoval, brzy bude z 56% tak 69%

A demonstrace budou pak každý den , těš se.

Čím hůř - tím líp. Pamatuj :-)
4. 12. 2023 07:17
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Ano, tak to je. Lide mnohdy nevoli racionalne, ale zvoli populisty co je přivedou do pekla.

A vetsinou to nema ani pravdivý zaklad. Jde jen o strach. Nekdo jen treba uvěří falešným tvrzením pod clanky na internetu o tom, ze EV a EU jsou zlo. To tu totiz jede mnoho jmen stale dokola pod každým clankem bez diskuze a důkazu.
Pockej…. nedelas to tady ty taky?
2. 12. 2023 19:20
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Ty asi nesleduješ svět EV, že píšeš takové kraviny co? DonVito se zmiňuje o 800V proto, že Teslu každej haní, že neumí vyrobit EV s 800V. Jednoduše to nebylo třeba dokud nebyla velká baterie a ta s Cybertruckem přišla. Musk se tím pravidlem řídí už dávno.

"drive by wire bude pruser"
Všichni děkuje za věštbu z křišťálové koule, kterou nemáme.

S nerezí pracovat evidentně umí, těžko zákazníkům před pár dny dodal fejky. Otázka je jak rychle, ale to víš ty, protože máš křišťálovou kouli.

NIO si může trumfovat co chce. Ztrátu zvyšuje každým rokem a aktuální rok dopadne katastrofálně. Propouští, akcie jdou půl roku strmě ke dnu. Slibovat baterii může jakou chce. Slibem nezarmoutíš a je to šance, jak prolomit pád akcií (nevyšlo to). Čínský stát ji zachránil už jednou, pak podruhé a uvidíme, zda zase utratí bambilión a zachrání ji potřetí. Aktuálně prodělá NIO na každým autě 36 000 dolarů.
2. 12. 2023 20:05
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
to, ze ma 800v konkurence je fakt
to, ze stavajici rizeni tesly neni nicmoc je fakt
to, ze nebude zadna odezva v rizeni po dratech je technicky jasny
to, ze se uz stavajici tesly mizerne opravujou diky celejm dilum v kuse je fakt

takze si moudra o sekte muskovejch olizovacu nech… Nesleduju kazdej prd tesly, protoze to co maj aktualne na trhu jsou hodne kompromisni stroje, ktery neco umej a v necem totalne propadaj.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 09:54
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Kvalita zpracování je u Tesly doslova tragická, takže věřit že u Cybertrucku v nerezu to bude OK je ale hooooooooooooooooooooooooooooooooodně naivní :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 09:52
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
https://insideevs.com/…kup-price-crash/

Pozdravuj Ajlona, dopadne úplně stejně....
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 10:01
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
https://svethospodarstvi.cz/…de-dosly-penize/

:-) :-) :-) :-)

PS: přiobjednej hodně uhlí z Austrálie, budete ho sakra potřebovat
3. 12. 2023 16:40
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Lepsi australsky uhli nez ruska ropa.

Tro(t)lle
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 19:00
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
ta doprava + těžba toho auustralskýho uhlí z Austrálie je víc eko jako doprava ropy ropovodem vid :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
3. 12. 2023 19:40
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Bariku jde ti o neco jineho nez kolaborovat s ruskem?
Aktualni stav v ČR. Rafinerky kupuji s výraznou slevou ruskou ropu, ale paliva prodávají za ceny jako by cena ropy byla tržní.
Kšeft super. Ty tady tleskas tomu jak se nechas okrádat. Z meho pohledu je to hnus s krvi na rukouch.
Avatar - Franta Dobro
3. 12. 2023 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 21:40
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Všichni sou Čížek a všechno je fiktivní.

Víme

Pořád ti nezměnili medikaci Hammuno? Vidíš, jasný důkaz jak na tom české zdravotnictví špatně :-) :-) :-) :-)
Avatar - Franta Dobro
3. 12. 2023 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 21:53
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
Trestní zákoník40/2009 Sb.; paragraf 353
http://zakony.centrum.cz/…l-5-paragraf-353


(1) Kdo jinému vyhrožuje usmrcením, těžkou újmou na zdraví nebo jinou těžkou újmou takovým způsobem, že to může vzbudit důvodnou obavu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti.
(2) Odnětím svobody až na tři léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1

a) jako člen organizované skupiny,

b) vůči dítěti nebo těhotné ženě,

c) se zbraní,

d) na svědkovi, znalci nebo tlumočníkovi v souvislosti s výkonem jejich povinnosti, nebo

e) na zdravotnickém pracovníkovi při výkonu zdravotnického zaměstnání nebo povolání směřujícího k záchraně života nebo ochraně zdraví nebo na jiném, který plnil svoji obdobnou povinnost při ochraně života, zdraví nebo majetku vyplývající z jeho zaměstnání, povolání, postavení nebo funkce nebo uloženou mu podle zákona.

Jsi nahlášen za vyhrožování fazickým útokem zdejší fiktivní redakci, Čížku
Avatar - Franta Dobro
3. 12. 2023 21:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 21:39
Re: Tak kdo vsechno psal do zdejsich diskuzi
zato čína, arábie, afrika a další co těží ropu nebo nerostné suroviny, uhlí atd na rukou žádnou krev nemaj vid.
A taky žádná dětská práce tam není nebo vyžírka systém typu pracují nám tu kimovi dělníci za mísku rejže atd

To vůbec nikde není tohle. No škoda že mam jiný informace.

Nákup surovin z ruska je kolaborace? Zajímavý a překoupená čínská a indická nafta vyrobená z ruský ropy kolaborace není? Nebo zkapalněný LNG dodaný překupníkem, kde původní produkt je ruský plyn? Nebo sibiřský dřevo s bulharskejma papírama - všechno běžně k dostání v EU
:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Si komik
Avatar - Lenka Čížková
2. 12. 2023 18:28
Jen pro srandu
https://youtu.be/D1v0FNR3-Xc?si=cBCdaUypAssVpBQI
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2023 08:46
Hmotnost
Jakou ma hmotnost baterie a zmari se energie jen na jeji pohyb?
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2023 11:00
Hmotnost a ucinnost...
Kolik energie ty zmaris ve svym fosilu?? WTF
:-!
Vyrazy jako "mareni energie" od majitelu spalovaku me vzdy pobavi!
:D :D

Cybertruck ma spotrebu fuel equivalent asi 3l/100km. :-!
Za kolik jezdis ty? :-O
Doufam, ze nemaris vic energie jen do tepla nez je cela spotreba Cyberbeasta....
:D
Jeste nejaky hloupy eko dotaz?
3. 12. 2023 10:18
Nezbývá než se jen zeptat...
a volant už tomu upadl?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atomas
3. 12. 2023 10:28
Plané sliby
Když jsme u těch planých slibů, rád bych připomněl druhou generaci TESLA Roadster. Jeho představení se plánovalo v listopadu 2017. Zahájení výroby se původně plánovalo v roce 2020, ne dříve než bude zahájen prodej modelu Y. Nově bylo plánováno na rok 2023. A nyní, na konci roku 2023, o ní ani vidu, ani slechu. Tesle se nedají žádná čísla, natož termíny brát vážně...
Rozbalit vlákno
6
3. 12. 2023 10:54
Most advanced vehicle ever
To je hezky, co vsechno jsi vyjmenoval.
:-)

Tesla mozna nedrzi sve terminy.
Ale i presto je o mnoho let napred oproti konkurenci...
A prave predstavila jednoznacne nejpokrokovejsi auto teto planety. :yes:

https://youtu.be/OyrTLYyIvNI?si=p_nKC_I0blnGsww4
Cybertruck beats Porsche 911 while towing a 911
:D :-! :-! :-!

Shrnovacka?
Terminy brat vazne nemusis.
Tento drag-race je ale skutecnost!
:yes:
Avatar - Atomas
3. 12. 2023 11:32
Re: Most advanced vehicle ever
Jo souhlas - největší čelní sklo u osobních aut - nejpokrokovější (sice těžké jako kráva ale nej), největší stěrač na světě - nejpokrokovější. A kvůli obavám z crashtestů se raději ani nepodívá reálně do Evropy - nejpokrokovější... ( https://www.youtube.com/watch?…).

Ale no tak lidi, přestaňte se chovat jako fanatici, kde jste nechali rozum? Je to jenom auto, pro někoho mizerné, pro někoho užitečné, pro jiné asi i modla a fetiš, to jsou asi ti nejsmutnější na tom všem.

Je mi smutno, jak EV dokáže rozdělovat lidi. Je vidět, že dobrou myšlenku dokáže zabít špatný marketing (v tomto případě spíše politický)...
3. 12. 2023 12:18
Re: Most advanced vehicle ever
Nesouhlasím.

Kdo dnes dela auto ktere by v sobe melo tolik technickych novinek najednou a zaroven melo koule na to byt uplne jine?

Vsichni delaji stale stejne auto, hlavne nic neměnit.😀
3. 12. 2023 13:26
Re: Most advanced vehicle ever
Nejhorsi je, ze zdejsi diskuteri zamenuji technickou debatu za ideologickou resp. se to tu hemzi vyrazy jako fanatik.

Jaky jiny auto porazi Porsche 911 s Porsche 911 na privesu?? :-!

Je to debata o technickych resenich a technickych parametrech. Ve kterych nema Cyberbeast konkurenci.
Tecka.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 15:26
Re: Most advanced vehicle ever
V kvalitě zpracování je tak na úrovni Hindustanu, takže cca 50 let nazpět :-) :-) :-) :-)
3. 12. 2023 16:03
Re: Most advanced vehicle ever
ne staci si vytahnout ruku z nocniku tesla. Nerez panely karoserie mel treba delorean. Dokonce 4 motory ma krom nevery Rivian. Lipo baterie pro palubni systemy u premie bezna vec. Dc dc menice mezi palubnim napetim bezna vec. Obdivovat nerez na kastli je o nicem, nekteri to umi z karbonu, to je pokrok a prinos. Rizeni by wire je pro tesla kupce super, pro vsechny ostatni dalsi prusvih a to je jedina uznatelna novinka. Drag race je klasicka Tesla soutez, dosahujou toho silenym pretezovanim motoru coz roky vedlo k tomu, ze se sraly jak na bezicim pasu. Pak se to zas roky prehrejvalo.. Jak to dopadne viz 1000hp tesla na NS, kde to silene nakopal snad 10 let starej Jag..
Avatar - Atomas
3. 12. 2023 13:26
EV, energie
Jen pro zajímavost. Výroba energie v Německu 1-3.12. A teď si tam dosaďte energetickou náročnost EV v případě jejich nabíjení v řádů statisíců aut...

https://www.agora-energiewende.org/…3.12.2023/hourly
Rozbalit vlákno
4
3. 12. 2023 13:28
Re: EV, energie
Ok, Nemecko :no:
Souhlas. Jeste jsi zapomnel uvest Polsko. ;-)

Ale co treba Francie, Norsko, Svedsko, Spanelsko? :-O
https://app.electricitymaps.com/zone/FR
:yes:
Tam ti nejak dochazi argumenty.
Proc bych mel ve Francii jezdit na ruskou nebo saudskou ropu, kdyz muzu jezdit na jadernou energii, navic lokalne (a skoro i globalne!) bezemisne??

Proc by mela hrat velkou roli v debate o EV zeme, ktera si prave zbytecne odstavila funkcni temer bezemisni jaderky?

Jinak v lete resp. mozna pul roku vychazeji EV velmi ciste i v Nemecku! A me bude nejvic zajimat Cesko, protoze jezdim prevazne na zdejsi energii... A polsko?
https://www.seznamzpravy.cz/…skok-mizi-233887
Poláci budují z nuly jadernou velmoc
Takze pouzivat jako argument Nemecko, ktere svou Energiewende prilis nezvladlo ti sice muze prinest diskuzni body, ale v globalu je smer energetiky argumentem PRO EV, ne proti. ;-)
Avatar - Barrichello
3. 12. 2023 15:29
Re: EV, energie
Protože Německo a Francie sou vůdčí zlemě EU a navíc Německo svojí ideologii tlačí všem ostatním okolo a chce aby to ostatní země dělali jako Německo.

A když si dáš ty čísla za poslední 3 neděle, tak krásně uvidíš, jak by bylo Německo bez uhlí a překoupeného ruského plynu + dalšího plynu z Norska těžce v loji.

A vo tom to je :-)
3. 12. 2023 16:28
Re: EV, energie
myslim si, ze v zimnich trech ctyrech mesicich nemame sanci se bez uhli obejit, uz jen kvuli kogeneraci. Navic na uhli mame kompletne hotovou technologii, umime to skladovat na parkovisti a dokonce tezit kdy to potrebujeme. A za me porad lepsi nez Russackej dovoz cehokoliv
3. 12. 2023 17:26
Re: EV, energie
Nesmyslná argumentace jedním vytrzenym rozmezim.
Avatar - Atomas
3. 12. 2023 16:31
Rovnice
Uvědomme si všichni, že každá civilizace stojí zejména na energii. Pokud chcete mít prosperující civilizaci, musí být energie levná a dostupná. Nemůžete mít drahou energii a ekonomický růst, protože jiní budou mít levnou energii, která jejich růstu a díky konkurenční výhodě napomůže. Také nemůžete být závislí na nějaké technologii, jejíž vstupy ovládá jiná silná ekonomika. Toto je důvod, proč nám evropská rovnice o růstu již nějakou dobu nevychází, a bude jenom hůře... I se všemi negativy z toho vyplývajícími... Za mne osobně si nemyslím, že vyrobit tři tuny harampádí, které potřebuje na dojezd cca 550 km mraky vzácných kovů a energie, by byl dobrým nápadem.
Rozbalit vlákno
3
3. 12. 2023 17:27
Re: Rovnice
Ano. A proto ke tak důležité investovat do OZE a EV OZE výborně doplňuji.
Avatar - Atomas
3. 12. 2023 19:49
Re: Rovnice
Samozřejmě, stabilnější a výkonnější zdroje energie než OZE nejsou...
3. 12. 2023 20:37
Re: Rovnice
Jsou i jine zdroje. JE drahe. Plyn jako evropa moc nemame. Uhli neni dlouhodobe udržitelné.