Novinky
Sucasny golf ma uz dost posramotenu povest... ale vo vw si za to mozu sami... ked uz uprednostnili nove I.D. 3 pred legendou menom golf. Inak v cene sucasneho golfu ( 25+ ) uz je predsa len z coho vyberat a tak aj preto golf 8 uz nie je taky hit ako jeho predchodcovia v minulosti. Obcas mam dokonca golf 8 vobec problem stretnut ale to aj sucasne polo... to uz v tychto vodach dnes skor vidim yarisy a corolly a ria so ceedmi ci i20 s i30tkami
cena toho golfu pred skoro tremi lety byla 900 tisic! Kdyby to nebylo sluzebni auto, tak bych si vlasy trhal
Jojo, z Golfa 7 Variant jsem chtěl jít do nový 8 Variant.
Ale stačila mi jedna jízda v eTSI a to, jak si auto dělalo co chtělo a to šílený neskrývaný šetření všude. Vzpěry, plasty, kryty, výplně, nepodsvětlené lišty infotainmentu, zadní kamera atd...
Plus fatální problémy SW a bylo rozhodnuto. Raději připlatit a vzít Passat.
Ale stačila mi jedna jízda v eTSI a to, jak si auto dělalo co chtělo a to šílený neskrývaný šetření všude. Vzpěry, plasty, kryty, výplně, nepodsvětlené lišty infotainmentu, zadní kamera atd...
Plus fatální problémy SW a bylo rozhodnuto. Raději připlatit a vzít Passat.
vylepšení golf potřeboval, patnáctipalcový displej, vše zachráněno... 😁
Mám pocit, že si majitelé Golfu 8 neprostudovali manuál, nastavil jsem v systému venkovní teplotu při které se automaticky zapne vyhřívání volantu s sedaček, a to i v požadovaném stupni 😄. G8 je první auto, kde jsem si na display mohl nastavit hodnotu teploty oleje. S mohl bych pokračovat. Je to o zvyku a trochu si pohrát se systémem.
Je fakt, že bez nastudovani nejen manualu muže byt řada věci skryta a to i pro majitele, kteři maji auto i měsice. Pak muže byt ovladani docela opruz.
Ale jinak souhlas a celkově je ovladani naprosta pohoda a dokonce vic na pohodu než u některych modelu s klasickym ovladanim, prostě model od modelu. Ale je to jednoduše řečeno velka změna a ne každemu to musi byt po chuti
Pak ještě konečně kvalita interieru na urovni oproti předchozim generacim o kterych se nesmyslně tvrdilo, že jsou přikladne což se v recenzich papouškovalo.
Ale jinak souhlas a celkově je ovladani naprosta pohoda a dokonce vic na pohodu než u některych modelu s klasickym ovladanim, prostě model od modelu. Ale je to jednoduše řečeno velka změna a ne každemu to musi byt po chuti
Pak ještě konečně kvalita interieru na urovni oproti předchozim generacim o kterych se nesmyslně tvrdilo, že jsou přikladne což se v recenzich papouškovalo.
I já se přidám s dotazem, jak jsi si nastavoval hodnotu teploty oleje???
Jinak zobrazení teploty oleje má prakticky každé auto z koncernu už dlouhé roky.
Jinak zobrazení teploty oleje má prakticky každé auto z koncernu už dlouhé roky.
A vie to auto okrem vonkajsej teploty aj to, ci napriklad o 2 minuty nevystupujes? Lebo nie je nic horsie pre chrbat nez vystupit z horucich sedaciek rovno do zimy. Alebo ci auto nebolo pred jazdou uz ohriate a teda ich uz netreba?
Je to super ze ti to takto vyhovuje, ale uz menej super je, ze tym vlastne obhajujes uplny nemysel (vyhrievanie sedaciek a nastavenia klmy nepatria do ziadneho menu na dotykovom displayi). Nech tam kludne daju aj taketo automaticke nastavenia ale preboha nech stale nechaju moznost si to zapinat/vypinat rychlo tlacitkom podla toho kedy vodic uzna za vhodne.
Je to super ze ti to takto vyhovuje, ale uz menej super je, ze tym vlastne obhajujes uplny nemysel (vyhrievanie sedaciek a nastavenia klmy nepatria do ziadneho menu na dotykovom displayi). Nech tam kludne daju aj taketo automaticke nastavenia ale preboha nech stale nechaju moznost si to zapinat/vypinat rychlo tlacitkom podla toho kedy vodic uzna za vhodne.
a funguje vam to? Mi to funguje tak 2x a pak prestane. A nastaveni se zahadne zmeni a uz tam neni co jsem si nastavil (sedacky vyhrivane na stredni stupen a volant). Auto proste zapomene, nevim proc, jestli delam ja neco spatne.
Nejspíš neděláš. To jen koncern jako i ostatní zaměstnává degeny a výsledkem je nefunkční software. Hlavně, že to stojí miliardy a dělají na tom stovky subdodavatelů a levá ruka neví, co dělá pravá...
Dokonce i můj Passat se čas od času rozhodne vše vyresetovat a tak nastoupím do auta a na displayi je vlevo černá díra, zmizí nadmořská výška, vymaže se dlouhodobá spotřeba, spotřeba od načerpání, nenajede sedačka atd. atd.
Tak si holt nastavím všechno znova a ono to pak vydrží někdy půl roku, někdy měsíc...
Asi podle tlaku vzduchu a směru větru...
Dokonce i můj Passat se čas od času rozhodne vše vyresetovat a tak nastoupím do auta a na displayi je vlevo černá díra, zmizí nadmořská výška, vymaže se dlouhodobá spotřeba, spotřeba od načerpání, nenajede sedačka atd. atd.
Tak si holt nastavím všechno znova a ono to pak vydrží někdy půl roku, někdy měsíc...
Asi podle tlaku vzduchu a směru větru...
Zatim co u 8 byla největši změnou předni čast, kterou považuji za nejzdařilejši snad v cele historii golfu no minimalně u těch poslednich tak u zbytku, už jsou změny podstatně menši. No a s FL jak to tak vypada se prakticky nic nezměni, krom už tak poměrně dost uzkych přednich světel přijdou ještě užši. Přitom hlavni změnu bych čekal v zadni časti. No a interier nafasuje obr displej což spiš považuji za negativum co do vizualu, ale uvidi se až se představi.
Ten velký display může být problém, uvidíme v reálu. Mě se líbí umístění středové obrazovky do palubní desky na rozdíl od Okty a Scaly. Standardní 3 zónová klima je super. Snad ještě zmínit ambientní osvětlení, které v noci vytváří pohodu. Že kapota nemá vzpěry je pro mě marginální.
Ja součastne zakomponovani považuji za zdařile jak to bude u FL se uvidi no.
Ja 3 zonku nedokažu sice ocenit, ale mam vyzkoušenou učinost zadnich vydechu a musim řict, že je mnohem lepši než měl třeba Golf 6 generace, kde byly ty vydechy spiš do počtu.
Jo a ambientni osvětleni se opravdu povedlo. Ja nejsem sice nějaky uchyl na ambient, ale zde si s nim někdo evidentně pohral dost detailně. Jak pišeš v noci vytvaři na palubě pěknou a velmi přijemnou atmosferu, ktera je velice dobře vnimatelna, ale vubec neoslňuje či neodvadi pozornost tim jak je i v horni časti kompletně zaštitovane. Ruznou rozsahlejši kombinaci, už beru jen jako bonus pro hračičky.
Vzpěra mi určitě taky nechyby spiš což jsem již jednou dřivěji zmiňoval tak by se mi libil easyfuel. Ja měl GTI, ktere si paplo a s 50l nadrži jsem byl u pumpy častěji než u předchozich aut. Takže bezvičkove hrdlo nadrže bych určitě ocenil.
Ja 3 zonku nedokažu sice ocenit, ale mam vyzkoušenou učinost zadnich vydechu a musim řict, že je mnohem lepši než měl třeba Golf 6 generace, kde byly ty vydechy spiš do počtu.
Jo a ambientni osvětleni se opravdu povedlo. Ja nejsem sice nějaky uchyl na ambient, ale zde si s nim někdo evidentně pohral dost detailně. Jak pišeš v noci vytvaři na palubě pěknou a velmi přijemnou atmosferu, ktera je velice dobře vnimatelna, ale vubec neoslňuje či neodvadi pozornost tim jak je i v horni časti kompletně zaštitovane. Ruznou rozsahlejši kombinaci, už beru jen jako bonus pro hračičky.
Vzpěra mi určitě taky nechyby spiš což jsem již jednou dřivěji zmiňoval tak by se mi libil easyfuel. Ja měl GTI, ktere si paplo a s 50l nadrži jsem byl u pumpy častěji než u předchozich aut. Takže bezvičkove hrdlo nadrže bych určitě ocenil.
Ten velký display může být problém, uvidíme v reálu. Mě se líbí umístění středové obrazovky do palubní desky na rozdíl od Okty a Scaly. Standardní 3 zónová klima je super. Snad ještě zmínit ambientní osvětlení, které v noci vytváří pohodu. Že kapota nemá vzpěry je pro mě marginální.
Všechny golfy 5 a 8 sešrotovat nebo zapálit.
Dealerství od toho dává ruce pryč, že prej je to normální chování, dnes ráno jsem psal fleet managerovi, ať mi dá něco jinýho ale předpokládám, že mě s tím pošle do pr... ale další dva roky než vyprší leasing s tím teda jezdit nebudu