Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-AMG nelituje nasazení čtyřválce v C63. Ale možná by měl

30 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Je to sice ve všem o hodně horší, ale zase za to o dost dražší, tak je potřeba se poplácat pozadech, div si nezlámou klíční kost.
ericn
No ale jsou progresivní, ne? Takový blábol se dneska cení. Co na tom, že to nikdo nechce :-[]
Mezitím fandové AMG vykupují V8 z bazarů…. Už nebudou…
webpaja
Fandové přejdou na R6 ;-)
webpaja
Upřímně jsem zvědav na porovnání prodejů C63 a M3.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jeden článek už tu proběhl na toto téma a šlo v něm právě o to, že prodeje C63 hodně zaostávají jak za M3, tak za očekáváním.
webpaja
Není se čemu divit. Pokud budu řešit rychlost v přímce (a ani tam C63 neexceluje), tak se poohlédnu jinde a s tou nadváhou nemůže být o nějaké řidičské nirváně ani řeč.
Michal Urbánek
Mám ještě poctivé AMG a šetřím si ho na kilometry, protože do tohoto nového už žádný normální AMG-čkář nepůjde a to mám druhé auto hybrid a nezatracuji tento způsob pohonu, ale ne v AMG To si radši koupím jako další vůz nějaký americký muscle car
Gvick2
jsou Číňani, takže žádné překvapení, že Mercedes vyrábí auta především pro Čínu .
Pepa__007
AMG a čtyřválec? Dva litry? Jako vážně? Ten svět je už vážně v pr*. Zahubime se sami. 8-s
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jsi blázen ne? Víš kolik toho naopak dostaneš? Celé 2,2 tuny :D . V přepočtu ceny na kilo jasně vede. :D
Avatar - speedfred
speedfred
Výkoná R4 asi není až taký problém, problém vidím v tom že to vymenili za V8 a pridali hodne váhy.
Avatar - iudex
iudex
Tak z tohto prešlapu aktuálne hodne profituje BMW, M2/M3/M4 sa predávajú skvele, čakačky sú dlhé, zľavy žiadne, proste aj podľa predajcov sa prejavuje efekt "kupujte, lebo nebudú". Kvantifikovať sa to síce nedá, ale určite svoje robia aj zákazníci, ktorí prešli z Mercedesu a ktorí nechcú pod kapotou AMG štvorvalec.
Druhá vec ale je, že je to žiaľ dočasné a po konci tejto generácie M2/M3 už aj BMW bude musieť prejsť na elektrinu/hybrid.
Pritom ako píše kolega vyššie, ono tie hybridy môžu fungovať a byť užívateľsky príjemné (mám čerstvú skúsenosť s 330e a bolo to prekvapivo fajn zvezenie), ale od AMG (M, RS) človek čaká niečo iné, nielen brutálny výkon v priamke, ale aj schopnosti v zákrutách, agilitu, zvuk a charakter.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tak tak.....já o těch u.s.r.a.n.ý.ch čtyřhrncích psal už před léty..... :-!
Avatar - iudex
iudex
Teraz pozerám, že zmizli palce nadol. Za to redakcii palec nahor! :D
Arese
Sice v tom nevidím vůbec žádný přínos, ale když to tak redakce chce.... :-)
Avatar - kari.laz
kari.laz
to hamuně praskne žilka
webpaja
Myslíš, že Dobro, Skaut, Čížková a další jsou HamunoKylie?
Avatar - kari.laz
kari.laz
skoro bych řekl že jo. A pokud se pletu, tak si i tak myslím, že to je jeden člověk.
webpaja
To na 100% je, jen si nemyslím, že právě Hamuna. Už z toho důvodu, že se naváží do lidí, se kterými normálně komunikoval/a.

Ale redakce tomu tleská, tak nezbývá než si rozšiřovat ignor list. ;-)
Avatar - kari.laz
kari.laz
U něj, ní, nevím co to vlastně je, bych se ani nedivil, že pod rouškou nových nicků se začne navážet do všech. Nikdy jsem jeho myšlení úplně nepochopil. Od většiny člověk ví, co může čekat, ale u něj ne.
webpaja
Trochu OT, tohle by tě taky mohlo zajímat:

https://www.youtube.com/watch?…

Dnes mi to vyskočilo v nabídce a mohlo by to být skvělé!
Avatar - kari.laz
kari.laz
To vypdá hodně dobře. Přesně ta éra aut, kde z nich emoce stříklay na všechny strany, surová síla, žádné berličky, vše zasloužené. To budu hlídat, až to bude k vidění
webpaja
Nápodobně, vypadá to realisticky. :yes: ;-)
ericn
Pěkný :yes: To jsem na to zvědav ;-)
Arese
Jsem o tom přesvědčen. :-)
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Hybridizaci těch výkonných modelů se nakonec nevyhne nikdo. Funguje to překvapivě dobře u běžných modelů, určitě se to dá vyřešit i u těch špičkových. Jenže tohle řešení Mercedesu na mě působí, jako když hlavní slovo měli marketéři, kteří řekli: "Všechny umlátíme čísly špičkového výkonu a točivého momentu." , a ne technici.
Je otázka, jak bude fungovat třeba pohon v nové M5, jaký tam bude nárůst hmotnosti, atd. Ale určitě se dá předpokládat, že výkonná V8 s relativně slabším E-motorem, bude fungovat lépe, než proti V8 slabá R4 doplněná o silný E-motor.
Arese
....jelikož na své věrné zákazníky (které ho po desetiletí živili) v posledních letech zvysoka se.e! A šeredně se mu to vymstí! :no:
rabies
proč teda nepoužili tu jejich R6, když už se tedy za každou cenu museli zbavit V8. Tohle je fakt hroznej nonsens ;-\
Avatar - mariov8
mariov8
Pravda, V8 6,3L i 4,0L turbo nás trochu rozmlsaly, ale původní W201 v pohodě závodila se čtyřválcem. Vůbec by mi v Třídě C čtyřválec v současné "podělané" době nevadil, pokud v Třídě E zůstane šestiválec (který je dlouhý jak týden a do posledního Céčka se prostě nevejde) a v Třídě S motor V8. Jenom my vadí, že se tváříme, že to (výkon) doženeme hybridem za každou cenu a těch 300-400kg baterek a el. motorgenerátoru ve sporťáku nevadí. Vadí! Holt musí stačit těch cca 400 koní ze čtyřválce, ale je nutné udržet hmotnost kolem 1800kg. Ale chápu, že marketingově je to katastrofa. Takže vlastně "kinder" AMG C43 se jeví jako ideální volba pro hvězdě věrné zákazníky hledající sport v Třídě C. Žel jak je vidět, zákazníci top AMG se opít rohlíkem nenechají...
Avatar - iudex
iudex
V zásade súhlasím, akurát to konštatovanie "Holt musí stačit těch cca 400 koní ze čtyřválce, ale je nutné udržet hmotnost kolem 1800kg" by som upravil na "je nutné udržať hmotnosť okolo 1500 kg".
Nepríde mi normálne, aby štvorvalec 2,0 bez elektrických záťaží mal 1800 kíl. Taká Mazda 6 s 2,5-litrom má hmotnosť pod 1500 kg a to nemá žiadne drahé materiály. Mercedes by si pritom mohol dovoliť použiť drahšie ľahké materiály, ktoré by hmotnosť auta zrazili (oproti oceli). To by potom autu vážiacemu 1,5t skutočne stačil "len" 420k štvorvalec a lietalo by to ako divé.
Ono sú to vlastne synergické efekty, ľahšiemu autu stačia menšie brzdy, ktoré sú zase ľahšie, čím je ľahšie celé auto. Atď.