Na internet uniklo několik patentových snímků sériového Renaultu 5 E-Tech, které ukazují plně elektrický hatchback před jeho celosvětovou premiérou 26. února.
Môj nádhernučký, keby si TCE, alebo Dci, tak si môj, ale električkové ja nechcem...Keby bola rozumná cena a 0,9 TCe, 16 ročná 500 má problém, ale to i iné autá
Hele ideální s čistě benzinovým motorem 1,3TCe 103kW jako mělo Clio a jen 3dv hatch. Šel bych do toho jako do víkendovky, to by bylo super... Pocket rocket ;-):yes: Jako elektro a 5dv si to můžou strčit...
ale pokud dají "legendární" přirážku, že to bude ještě nad e208, e500 apod., tak zase nic na východ od německých hranic neprodají....
Nebo by mohli trochu hrát habaďuru, že by tam foukli později i nějaký ICE (ikdyž nejdříve představí e-variantu), jako to udělal Stellantis u Jeep Avenger, Fiat 600, Peugeot 3008 apod... Ale přiznám se, že jsem platformu nezkoumal....
Docela bych přál Stellantisu, aby mu Renault vypálil rybník a představil malé EV, které má rozumný poměr cena/výkon. Kdo jiný, když ne první evropská automobilka, která prodávala subkompaktní EV se slušným dojezdem? Na druhou stranu cenová politika českého importéra u Mégane E-tech je šílenost.
Na premiéru se těším a Renaultu fandím. Tyto legendy jako R5 jsou na popularizaci elektromobility ideální. S dalším zahušťováním dobíjecí sítě nebude problém jet takovým elektromobilem občas kamkoliv. Nebo už jste všichni zapomněli, jak se jezdilo Škodovkama 105kama do Jugoslávie, hlavně na noc, aby motor nevařil. Netvrdím, že R5 EV bude rodinný vůz, nebo dálniční křižník na pravidelné dlouhé cesty. Ale stejně tak nevidím důvod, proč by se s ním nemělo dát dojet jednou ročně do Chorvatska.