Nový Volkswagen T-Cross vstupuje do předprodeje v Česku a má oficiální český ceník. Vylepšenou novinku koupíte se základní cenou lehce přesahující půl milionu korun.
Tak co se týče síly značky, je VW skutečně o 100 000 hodnotnější.
Nesoudil bych, rozhodnou zákazníci.
Jedno je jisté, pokud si může člověk pořídit toto, nechápu proč by si měl pořizovat elektrozkrat za 2x tolik.
Tak si tu lacinou disproporční čínskou jebku na úrovni sotva renaulta před dekádou s malýma kolama kupte.. jsem zvědav na tu zbytkovou hodnotu auta od rudých rákosníků po pěti letech provozu a stavu mechaniky nebo karoserie. O servisu a dílech ani nemluvě.
Vždy koukám za volant, který šetřil si ten dumpingovej komunistickej produkt ochotně koupí, protože ušetřil 20%...
ZSko je uplne v pohode... aj po technickej ci mechanickej stranke... takze sa zakaznik nema coho bat. Vsade vysokopevnostna ocel... moderne motory... k tomu ma auto idealne proporcie... no a buduci rok uz pride nove ZSko .. a to uz bude zase inde a mozno aj blizko spici segmentu ... MG frci paradne a este 2 roky a pekne si poda aj niektore skostnatele europske radoby legendy.. ;-) .. tak potom sa tes ... hehe :-[]
Ideálne proporcie? :D no tak pro kolenovrty s nízkou laťkou a vkusem deset let zpatky rozhodně bude produkt z ČLR ideál, to rozporovat netřeba. Pro ty ostatní tu naštěstí existuji i normální auta :)
Ano, pohorobek ecotecu v podání činské SAIC podobně jako pouze část vyvoje v podobě stylistického centra v UK, které vyplodilo disproporční tvar tak deset let za zenitem jsou zcela odpovídající té nízke ceně. Takže asi tak.
Já ale nikde nerozporuju, že stádu ovcí jako ty tohle nedochází a likvidují zdejší automotive podporou komunistické ČLR, která to tady, díky bezmozkům, hezky zotročí i v tomto odvětví. Hlavně že ušetřili 20%.. dost malá úspora za elementární hrdost nejezdit čínskou hujdou :)
Zdejší Automotive se likviduje sám, vsadil vše na jednu kartu - elektrickou a ta mu nejde. Spoustu aut zařízl a co ne, tak výrazně zdražil a teď se někdo diví? :no:
Proč jim platit nesmyslné částky, když je obratem nasypou do černé díry jménem elektromobilita? Nechápu. Ten kdo měl na nové auto 400tis, kdy ještě před 5 lety měl plno aut na výběr, teď má leda na ojetinu. Tak ať jdou evropské automobilky do míst, kde slunce nesvítí ;-)
No a činskej automotive na elektro nevsadil zrovna tak? :) kdyby se to tady neudělalo, bude se tady za par let podobný kritici zase řvát, že nám totálně ujel vlak, proč se furt delaly jenom spalovaky.
Nejsem milovník ani odpurce EV, ale stačí vyjet i jinam, třeba na kavkaz do Arménie nebo i na UA, kolik tam jezdí v poměru EV... své kupce to zjevně má
Za základní cenu dostanete podobnou nebo menší výbavu jako u MG ZS. Jako třeba manuální klimatizaci, jakmile člověk bude chtít o trochu víc výbavy je na 600k a více. A to prominutím za přifouklé Polo. Prostě malé auto za vysokou cenu, platí se za image.
Auto vypadá dobře, ceny bohužel u všechno rostou.. :-( Nelíbí se mi dotyk místo tlačítek! VW tady šetří, podobně jako v Tiguanu. Za víc dostanete méně. Ale LED světla jsou fajn. :yes: