Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Volkswageny pomohou při vystupování a ochrání cyklisty a chodce

20 komentářů

scadar
Tak já zrovna golfa 8. generace mám i s tímhle asistentem. Problém je, že tenhle asistent je stejně jako zbytek celýho golfa totálně zabržděnej.

Příklad, podélně zaparkuju, mrknu do zrcátka a vidim auto, počkám než projede, pak otevřu dveře a v tu chvíli se asistent může pos.rat, protože má 2-3 sekundy starou informaci a tak si myslí, že dojde k nehodě.

Pokud by mi v tu chvíli ještě zamknul dveře a zabránil mi vystoupit, tak bych z toho byl úplně nadšenej.

Takže jako dycky, idea dobrá, ale realizace od koncernu volkswagen tragická. Ale věřim, že v nějaký toyotě nebo bmw to bude fungovat slušně.
ptr078
A pritom riesenie je take jednoduche. Ako pises v uvode, staci mrknut do zrcatka, alebo prestat parkovat podelne. 🤣
rohor
že bych si přál mít auto, které mě samo zamkne unitř. Není ta dnešní doba fantasticky boží tedy vlastně kůl?
Avatar - honzaHK
honzaHK
Zase nadávání na dobu...tohle není dobou, tohle se stávalo vždycky, říká se tomu nehoda, naschvál to neuděláš, prostě se to stane, stokrát se podíváš a po stoprvní zapomeneš.

V 97 mně takhle dveřma srazila starší paní z kola, byla to už tahle blbá doba nebo ještě ta stará dobrá?

Ten systém má ochránit člověka, aby nespadl pod kola jinýho auta nebo si nerozbil hlavu, co je na tom špatnýho? Měj trochu nadhled.
Avatar - Dinar
Dinar
Jsou tam radarové senzory, většinou umístěny z vnitřní strany zadního nárazníku (nemůžou být logicky pod plechem), řídící jednotka senzoru pak někde uvnitř zadního blatníku, systém s kamerami v zrcátkách už se u novějších modelů aut moc nepoužívá, alespoň u dražších značek. 😉
Igor Helesic
Opravdu u koncernu VW hlídají parkovací senzory mrtvý úhel? Parkovací senzor má podle mně dosah pár (desítek) centimetrů, na hlídání mrtvého úhlu musí být v zadním nárazníku další radar, senzor nebo jak už to výrobce nazve.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Provozujeme jak VW, ta Toyoty a Toyotu bych teda zrovna za příklad fungujících inovací v elekronizaci automotive nedával :no: 😁 😁
rohor
Správné řešení by bylo maximálně zpřísnit a odkorumpovat pravidla pro získání řidičáku. Respektive jim ho brzo po získání sebrat. Nedal jsi 3x blinkr při vyjíždění z kruháče - vrať papíry. To by parchanty vycvičilo a silnice pročistilo. Jo vlastně, zapoměl jsem že dopravní policie dnes jen měří rychlost a honí smažky, tedy když se jim chce.
Avatar - Stejsn
Stejsn
doba je taková, že dementi nepoužívají zrcátka, natož blinkry a pak se to musí řešit takovými vifiku*dacemi.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja to mám údajne v zadných svetlách. Senzory ti zmerajú aj vlek až ho máš zapnutý a trojuholník v zrkadlách ťa upozorní pri predbiehaní s vlekom kedy sa môžeš bezpečne zaradiť. Nejaká dalšia nastavba systému.
h.onzyk
Však to moje Volvo je 8 letý 😊
Avatar - xxc
xxc
Zamkne, ale realne by aj tak ten iny by dvere neotvaral, cize je to to iste. Ked raz dvere nemoze otvorit, tak je uplne jedno, ci su zamknute, alebo nie.
Avatar - Anonym
Anonym
Tím, že jiného zamkne. V jiné době by to mohlo být vnímáno jako kvalitní anekdota.
h.onzyk
To netuším, jak je to řešené, mám Volvo které hlídá mrtvý úhel, ale senzory BLIS zvenku pod zrcátkem už nemám. Jestli to hlídají zadní parkovací čidla, nebo je tam jiný systém netuším. Ale žádný radar tam vidět není, přitom vpředu od adaptivního tempomatu se nedá přehlédnout. A že by to v r. 2015 vyřešili nějak skrytě ? Nevím, ale klidně bych věřil, že to jde přes ty parkovací senzory.
rohor
Na děti je dětská pojistka.
Někdy přijeď a když mi toho asistenta zaktivuješ na mé P406 r.v.1996 tak máš u mě flašku 32 yo whiskey.
Avatar - xxc
xxc
Ale treba aj chodicak pre chodcov, aby sa naucili pravidla cestnej premavky, pripadne ako spolujazdi tiez neotvarali dvere pred bliziacou sa prekazkou. Rovnako detom sprisnit pravidla, sice sa nieco ucia na prvouke, pripadne rodicia im prizvukuju, nech davaju pozor, ale pokial rodic nema chodicak, moze to opomenut. Mozno to bude aj tym, ze ako vodic mam spatne zrkadlo, ale spolujazdi ci deti nemusia vsetko vzadu vidiet jednoducho. Preto mali tie asistenty aktivovat aj na starsich autach, pokial fakt nebudu chodicaky aktivne v celej populacii.
Prasivak P
Keby to funguje spravne, tak na to nikto nedava. Akurat realne to bude vyzerat asi tak, ze ta auto zamkne ked zaparkujes trebars vedla vysokej travy a nedostanes sa z auta von.
Tonda Vosoust
Nevim jak jinde, ale u jiného koncernu stačí podržet páčku otevření dveří k sobě a ten systém to obejde. Divil bych se, pokud by to u vw bylo jinak.
Avatar - xxc
xxc
A na spolujazdca je co? Takeho bez chodicaku, co v zivote nejazdil. Uz aspon asistent pipania pasov dali, nemusim kazdeho upozornovat, nech sa priputa. Detska poistka to zamkne natvrdo, ja potrebujem nieco, nech dieta samo pozera, ci moze otvorit a keby nahodou sa pomylilo, tak nech mu da druhu sancu. Ved je to este dieta.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co je v toyotě nefungujícího?
ano, nedává, resp. nedávala nejnovější vymoženosti. Ale třeba tento systém je už od uvedení v corolle cross, máme ho v RX a že by to nefungovalo, nebo bylo opožděné, to jsem si zatím nevšiml.