Novinky
rohor
5
Ten papír nikoho nechrání a získání kontroly nad nějakým autíčkem či flotilkou je jen otázka času. Než si nějaký terorista uvědomí, jak snadné to je a jak účinný bude výsledek. Hele, zkuste softwarově nabourat můj P406. Basu 30 leté whisky tomu, kdo to dokáže. A propos, jen takovými výzvami s odměnou, samozřejmě na vyšší úrovni, jde získat skutečné zabezpečení. Plus opensource řešení. Ale to je ve světě automotive pochopitelně z říše snů.
Přejít do diskuze
Jak dlouho vydává Škodárna bezpečnostní záplaty, když je u nás průměrný věk auta 15,5 roku?
To řeknou, na tento model již není bezpečnostní záplata, to neprojde STK.
To řeknou, na tento model již není bezpečnostní záplata, to neprojde STK.
Jak to myslíš, historicky první??? Já stahuju do svého B8FL OTA updaty už 3. rokem celkem pravidelně.
OIV taky, OTA aktualizace systému chodí pravidelně 😉 Btw konečně ten systém taky už funguje 😒]
Do dvou let bude povinnost smět aktivovat vozidlo (startovat) pouze po dvoufazovem ověření aplikací v telefonu. Do aplikace výrobce vozidla se nejprve musíte přihlásit heslem nebo jiným zabezpečením (podobně jako smartbanking). A to pro kazdou aktivaci vozidla. Způsob ověření pomocí ověřovací sms nebude možný. 😁
No, 70 kW by snad i stacilo, ale tech 123 Nm je docela malo... ale tohle mi za to proste nestoji.