Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet HHR SS: Neoficiálně oficiální a dvoulitrové turbo (nové fotografie)

S neplánovanými prezentacemi se roztrhl pytel. Momentálně si to vyzkoušel Chevrolet, s nejsilnějším modelem HHR SS.
Zpět na článek
17. 7. 2007 16:41
neregistrovaný "PT Cruiser"
17. 7. 2007 20:04
neregistrovaný "Pietro"
17. 7. 2007 21:09
neregistrovaný "assasin-cz"
17. 7. 2007 21:32
17. 7. 2007 23:56
18. 7. 2007 13:17
neregistrovaný "&rew"
24. 7. 2007 14:19
neregistrovaný "Terry"
neregistrovaný "PT Cruiser"
17. 7. 2007 16:41
nevypadá špatně..
ale za PT bych ho asi nevyměnil...
Nechápu proč když už PT byl stratovej v projdeji,
proti puvodním očekávaním, se amíci vydávají ještě do designově kalnějších vod :-) :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pietro"
17. 7. 2007 20:04
Dakujem,neprosím
Kolko ľudí,tolko chutí.Ja osobne túto značku auta nemusím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
17. 7. 2007 21:09
originální
riginální,netradiční,čučavý....to semi líbí :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
17. 7. 2007 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 7. 2007 23:56
pre Ameriku
je to auto pre Americanov, v EU bez diesela nema sancu :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "&rew"
18. 7. 2007 13:17
cena v CR
Ma nekdo informaci za kolik tady budou HHRko na podzim prodavat?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Terry"
24. 7. 2007 14:19
Test: Chevrolet Captiva 2,0 D
Omlouvam se za prispevek, ktery sem nepatri, ale dosud jsem nepochopil, proc nelze pod clanky v rubrice test diskutovat, zvlast kdyz jako v tomto pripade autor nasadil tezky kalibr smyslenek a ignorace. Takze jen par bodu:

1. Autor se nas snazi presvedcit, ze Chevrolet Captiva nema s Daewoo (a potazmo Koreji) nic spolecne - kdyby se vsak pan autor misto do zrcadla podival na chvili napr. do Google ci Wikipedie, mozna by neco ubral ze sveho neopodstatneneho fantazirovani, protoze tenhle konkretni model neni nic jineho, nez prejmenovany Daewoo Windstorm, ktery vznikl jeste za samostatnosti Daewoo (prvne vystaven v Parizi roku 2004)...
To same (podle autora) "novy" Chevrolet Epica neni nic jineho, nez stara dobra Daewoo Tosca (jen s jinym znackem na kapote).

Jinak jeste k autorove zbytecnemu dilematu "Američan, Evropan nebo Korejec?" - bylo-li auto kompletne vytvoreno v Incheonu (Jizni Korea), neni treba umele vytvaret spekupace, odkud pochazi, ne?

2. Povest korejskeho suntu ma s prominutim pouze v ocich hlupaku, kteri videli nejake skutecne Daewoo bliz nez za vylohou naposledy v podobe Raceru v dobach rozvinuteho socialismu u nas. Staci si treba porovnat nejake modely ze stejneho roku nejen v kvalite provedeni a dneska vychvalovana KIA ci Hyundai se v minule dakede na Daewoo vubec nechytaly. Kratka (z pohledu existence automobilky Daewoo) samostatnost neskoncila proto, ze by nemela konkurenceschopne modely, ale jak kazdy znalejsi vi, duvodem byla predevsim asijska krize, korupce nejvyssich cinitelu a prilis velkoryse investice do zkoupenych krachujich tovaren po cele Evrope (jeste dnes dekuji v Avii, co do nich Daewoo vrazilo investic). Defacto akorat Hyundai tohle obdobi prezil, asi mel delsi prsty anebo Korejci nechteli nechat padnout posledni vlastni automobilku...

3. Autor se snazi byt velice "vtipny", ale v kontrastu s jeho blaboly, jak se tu pry Daewoo nikdy nedarilo, bych zminil aspon to, ze napr. Matiz byl suverenne nejprodavanejsi zahranicni auto u nas, tusim 2 roky po sobe (1998-99).

4. Blaboly o spasnem prichodu GM - Daewoo bylo ve skutecnosti svazano s GM odpradavna sve historie, jen na kratke mezidoby tusim let 1997-2002 se relativne osamostatnilo (dal ale s GM velmi uzce spolupracovalo - napr. nektere motory byly primo dodavane GM).
Rozbalit vlákno
0