Zákazníci své nové kodiaqy dostanou až zjara příštího roku, už nyní je však na světě první konfigurátor. Ukáže, že i v základní ceně je výbava velmi bohatá, ale musíte se spokojit s plastovou lištou mezi zadními světly.
Asi te Tesla odhalila, ze EV nesnasis. :D
Ale uprimne bych byl moc rad, aby ses dozvedel skutecne ceny Tesly.
Jelikoz o Tesle se toho zde moc nedozvis.
Vzhledem k tomu, ze je to asi nejprodavanejsi auto planety, zvlastni.
Zato osmivalcovy Lexus tu ma uz druhy test. :-O
Já je znám a jsou mi u ***e.
A upřímně bych byl moc rád, abys nám dal pokoj, fanatiku.
Seš zaslepenej, furt jen lžeš (stejně jako s návodem jak najít skladovou Ypsilonku) a plevelíš to tady miliony stupidních odkazů na PR žvásty, přání a proroctví. A všechno k hownu.
Ja ji našel podle jeho návodu, i když jsem ho nečetl, jen rozklikl odkaz a zbytek intuitivně naklikal. Určitě záměrně Tesla ti nic nezobrazuje, protoze tvoji (ne)schopností to nebude.
"Vyzkoušejte si testovací jízdu s vozem Tesla v prodejně ve vašem okolí. Řidiči musí vlastnit platný řidičský průkaz. Abyste mohli řídit Model S a Model X, musíte být držitelem platného řidičského průkazu už alespoň sedm let."
to je tak, když si fanatický utopista plete ideoloogi se vzděláváním. Adá v Hellmutlandu si taky myslel že vzdělává lidi :-) A spolu s Albi Speerem je chtěli vzdělávat i co se týče vkusu pro architekturu tím, že by zbourali půlku měst a postavili je znovu.
Keď je diskusia pod elektrikou tak nás vyháňaš že čo tam robíme ale ty musíš vy.sierať pomaly pod každým normálnym autom. Osvetu fakt netreba robiť a myslím že svojprávny človek kúpi čo uzná za vhodné.
Delal jsem to v diskuzich vzdy - porovnaval jsem s primou nebo i jen cenovou konkurenci. V tomto pripade je to oboji.
Ale od ty doby, co uvedu EV, tak je to fanatismus. :-O
Služební a nafasovaný bereš jako synonyma? Nebo záleží na tom, jestli do výběru měl co mluvit ten, co tím ve finále bude jezdit?
Můj dojem je, že pokud se nějaké auto "fasuje" bez možnosti výběru, tak je to tak po tu Octavii. Naopak pokud někdo jezdí služebního Kodiaqa, tak je to už ten level kde k tomu mohl něco říct a třeba si vzít Superba apod...
PS: u zákazníků jsem to viděl spíš tak, že firma "by default" brala Passaty nebo Superby a zaměstnanci za nima chodili s tím, že by radši Kodiaqa.
Přesně tak, většina firem má “car policy”. Kodiaq je stejně jako Superb pro výšší management a mohou si vybrat, jak bude vypadat ;-) Jasný je, že zbytek firmy má buď určeno nebo mantinely, ve kterých se mohou pohybovat ;-)
než jezdit v Tesle je lepší jezdit v autě z roku 1955 :-)
To má aspon styl, nevypadá to jako žabotlam a nemá to interiér z recyklovatelné petky s megatabletem :-)
Hm hm...
Ta Tesla by mě lákala vyzkoušet. Má své kontroverze, ale taky bonbonky.
Kodiaq asi může bejt docela příjemný auto, ale nějaký ten bonbonek mi tam chybí... ani dynamika, ani design... asi nejvíc se mi líbí interiér, to je ale málo.
"EV je normální auto". :-[]:-[]:-[] Tak to byl vtip roku, zralý na legendární cenu Zlatý ventilek! :-[]:-[]:-[] To už může překonat jen další perla typu "Země je placatá"! :-[]:-[]:-[]
No EV je normální auto.
To jako říct, že škoda je hezky auto. Pro někoho jo, pro většinu ne. Tak to je u toho EV taky, pro někoho jo, pro většinu zatím ne.
Není to normální auto, protože tak nefunguje. Má oproti spalovacímu autu mnoho kompromisů a ten největší, co se tu dokola omílá, je příliš dlouhé dobíjení a omezený dojezd… pro spoustu lidí je to “show stopper” ;-)
Hyundai Ioniq 6 trasu zvládá za 10 hodin i s nabíjením a kolonami :-O
Tomu rikam show stopper. :D
Misto omilani dokola by bylo lepsi, zjistit si realitu. Netvrdim, ze je Ioniq pro vsechny ani ze je levny.
Tvrdim, ze pro vice nez 90% (s domacim nabijenim) lidi bude rozdil v podstate zanedbatelny.
Jestli by neco mohl byt show-stopper, tak infrastruktura v miste bydliste pro lidi v bytech. Tam by se mely snazit obce (s CEZ, PRE atd.) a zamestnavatele (s firmenimi parkovisti).
Najezdim denně běžné kolem 200+km a EV jsem si zkusil. Záměrně jsem ani doma nenabijel, ani v práci, abych věděl jak by to bylo při těch nejhorších časových možnostech. A normálně jsem neměl problém, dobíjel jen po cestě a ani v jednom případě jsem nedojel později. Úplně normální auto. To ze se toho někdo boji bez vyzkoušení a píše o tom, jak není normální, je směšné. Najel jsem s tím 1500km za týden bez nabíjení doma a v pohodě bych s tím fungoval.
Přesně tak, ani já bych nikomu zkratowozy rozhodně nezakazoval. Pokud to někdo chce, je to čistě jeho věc, ať si to klidně koupí. Ale nikdo mi nemá co zakazovat kupování nových normálních aut s čistými spalovacími motory nebo zakazovat jejich nabídku na evropských trzích!!! :-):-):-)
Rozdíl je v tom, ze všechny tyhle 4 věci si sám můžeš vybrat. To ze nejakej pitomé ti jezdi kolem a vypouští jedovaté emiseto nemůžeš.
I kdzy t ycogsrety jsou taky dvousecne, ale také s wjde dobrým směrem a zakazují se na různých místech.
takže uhelné elektrárny, topení dřevem, uhlím, peletama, chlast, pivo, drogy, cukr, tučná jídla, stres na pracovišti, šikana na vojně a škole 25 let natvrdo, šíkana šplužáků na základce - doživotní zákaz studia na gymnáziu, střední a vysoké nebo nutnost uhradiš školené ve výši 700 000 kč až 1,
4 milionu za gymnízium a střední a cca 1,5-5,5 milionu za strudiu vysoké.
Dále za distribuci drog tresty ve výši 25-50 let, za výrobu 45-140 let (budou v báni i kostzi a popel a pozůstalí zaplatí uskladnění) , za domácí násilí 25-50 let atd atd
Všiml sis, kde má komín elektrárna a kde má výfuk auto? A jak vysoko je hlava třeba dítěte? Vím, je to moc složité pro některé lidi.
Chlast, drogy, cukr, tucna jídla, stres, to vše si ty sám vybiras a nikomu jinému neničíš zdraví.
Nevím co s tím má spojená šikana, ale ublížení na zdraví je trestáno. Nebo chceš tím říct, že majitele dieselu a starých vraků při příjezdu do města mají být automaticky obvinění z pokusu o ublizeni na zdraví? Já bych byl pro.
Ne to netvrdím. Jen se tu říká, jak je problém s dojezdem, já jsem dal příklad nadprumerneho najezdu, který si myslím že v porovnani s ČR je nadprůměrný. Neberu nikomu, že při větším nájezdu to problém být může a nejspis bude.
Za mě je menší "televize" tak akorát... ta plastová lišta by taky celkem nevadila (kdyby tam nebyla vůbec, bylo by to nejlepší... ale co už). No nic, tady stejně nejsem cílovka...
Za me zklamani, mam pocit, ze vidim dalsi auto z cinske provenience.
Zejmena pri pohledu z boku a ze zadu. https://www.auto.cz/…konecne-na-svete?…
Zlaty Superb III
mě osobně smysl předraženého v městech všudezavazejiciho SUV uniká, ani zadara!, vzhled je subjektivní záležitost, zde nejspíš inovace poněkud zklamala
...velké zklamání. Nevzhledná obluda, která se k prvnímu Kodiaqu a jeho celkem povedeným proporcím i tvarům ani vzdáleně nepřibližuje. Potkal jsem za poslední dva dny asi čtyři kusy a bylo to pro mě zklamání. Ani okřídlené rčení, že kola dělají auto u KodII. neplatí.
Vážne sklamanie? To by som nečakal. Zázrak z promo fotiek nehrozil, ale čakal som, že to bude také nemastné-neslané a nakoniec si človek zvykne. Popravde ale dobre, pretože aktuálne sú skladové Kodiaqy konečne za zaujímavé ceny a teda kúpiť si ho ako rodinné dáva konečne zmysel.
No on ten kodiaq jako rodinné auto moc smysl nedává. 3 sedačky do zadní řady nedáš, takže je pro 4clenou rodinu. A to prostorově udělá lepší službu octavia.
K čemu mi jsou polohovatelné sedačky pro dětské autosedačky?
K čemu mi je vysoký kufr, kdyz se tam nevejdou věci pro děti jako je dětská postýlka, kočárek atd. A btw, seděl jsem pravda jen vepředu, ale při hledání auta jsem objizdel dealersrvi a zkoušel naložit do auta vzorek věci, které je potřeba pro děti vozit.
Do kodiaqu jsem měl mnohem větší problém to naložit než so Octavie, protoze má prostě kratší kufr. Tam kde v octavii jsem dla na délku kočárek, tady musel na šikmo. To samé o postýlce
Připadá mi, že vůbec netusis co je jezdit s více malými dětmi.
Kdo má dneska víc malých dětí, krom naší severočeské menšiny a svědků jehovových?
:-)
A pokud má, koupí si MPV které je svojí variabilitou a posuvnými bočnimi dveřmi to nejlepší pro rodiny s malými dětmi. Akorát pupkatej manažer a barbína by v tom nevypadali dost noblesně, tak se musí jezdit esůvečkem :-):-):-):-)
jasny, mam totiz tri. Kodiaq ve firme a ofci 4 sem mel mesice. Polohovatelny sedacky jsou super protoze kdyz mas maly deti posunes je dopredu a mas vetsi kufr. A ten je v kodiaku podstatne vetsi ve vsech rozmerech nez v oktvce. Opet, tys v tom snad nejel to neni mozny
edit oktavka 109cm delka, kodiaq 100 ale posuvny sedacky o 18cm
sire 109 vs 130cm max
neni co resit do kodiaqu se pochopitelne vejde velkej kocarek, postylka, kompresorova lednice 50l, box s naradim jak krava a veci na tejden. Kodiaq ma rozhodne vetsi kufr i nez superb. nemas pravdu ani za mak a vsecky ty auta jsem mel a s rodinou pouzival
Vsecky ty auta maj realnou sirku metr, coz je dany celkovou sirkou auta. Rozdil bude max jednotky cm. Jde o to, ze Kodiaq ma kufr nejhlubsi. Mel jsem petimistnej s malou rezervou a hned potom superba s malou rezervou, oktavku 4 1,5tsi bez svojityho dna, porovnatelny auta. Oktavka je mensi zasadne, tam neni co resit. Plus pro rodinu Kodiaq ma zadni dvere jak do stodoly, otevrit jdou snad do pravyho uhle. A zadni sedacky ma na rozdil treba od premiovejch suv vejs, takze deti neco videj. Kodiaq je pro rodinu obecne mnohem ale mnohem lepsi auto nez oktavka, neni vubec co resit
Jak říkám. Ty asi do kufru nic nedavas. Já ti to nebudu vyvracet. Já jsem tím strávil několik týdnů zkoušením. Jestli mne zrovna chceš poucovat, že nemám něco vyzkoušeno, nemám s tím problém, ale je to ukázka jen že se snažíš obhajovat svoje přesvědčení. Ale uznam, že jsem to zkoušel v O3, ne O4. Takze ta pokud je menší než O3, můžeš mít pravdu.
Ale jo, je potřeba obhájit svojí garáž, v tom te chapu. Smutné je, když to člověk musí obhajovat sám před sebou.
vlastni garaz?!?
Ja skodovku uz vic jak 3 roky nemam. Opet s tema autama jsem na rozdil od tebe jezdil i s celou rodinou. Tys je videl v autosalonu. Proste nemas pravdu, navic viz cisla co jsem uvedl vejs. Viz oficialni objemy kufru. Co jeste chces vic. ne ty mas urcite pravdu, oficialni udaje ne, oficialni rozmery kufru taky ne, ja s tim jezdil se vsim minimalne mesice a pravdu taky nemam. Ale tys to videl na fotce a pravdu mas. To bude urcite ono. Takze pro vsechny ostatni. Kodiaq ma mnohem vetsi kufr nez Superb a Oktavka. Akorat nesmi bejt sedmimistnej
kks, to je argument ... nie je rodinne auto, pretoze dozadu nedas 3 sedacky ... to moze vyplodit fakt len ... Vacsina rodin ma jedno az dve deti. Jednoznacne ide o rodinne auto. Ak typek potrebuje tri sedacky, tak patri medzi mimoriadne malu skupinu rodin a moze si vybrat niektory z inych inych aut. je to proste len ten typ cloveka, ktory ma potrebu hejtovat. a to nie ze mne by sa novy kodiaq pacil, osobne si myslim, ze sa dizajnovo vobec nepodaril. z praktickeho hladiske ale ide nepochybne o kvalitne rodinne auto.
Umíš číst? Píšu ze kdyz ma rodina 2 děti, poslouží octavia lépe díky kufru. Kdyz ma 3, tak je kodiaq k ničemu.
Ale jo, když chceš za každou cenu hejtovat, snažíš se něco najít. Jak bývají tvé příspěvky běžně.
Kks, jsem čekal že jsou dnes lidi schopni chápat psaný text.
Doporučuji základní školu, tam se učí porozumění psaného textu.
citujem Tvoje slova : "No on ten kodiaq jako rodinné auto moc smysl nedává" Ake neporozumenie pisanemu textu ? kks ...keby si sa tu aspon nezosmiesnoval :)
No nechápeš koukám. Je dost rozdíl nedává smysl a není pro. Pokud si chce někdo koupit dražší auto s horšími užitných vlastnostmi, nemam s tím problém, každého volba. Ale označovat, že to kupuje kvůli prostoru pro rodinu je směšné. Proto to nedává smysl, ne že to pro ně není.
Protože:
1.) Není pro 5clennou rodinu, 3 dětské sedačky se nevejdou
2.) Je tedy pro 4člennou a menší ( ano, i bezdětné páry jsou rodina třeba) a tam lepší službu udělá změna octavia, která má objektivně větší kufr ( ne papírově, ale při reálném měření).
3.) Kdo měl možnost přímého srovnání kufru a nakládání do něj více věcí, potvrzuje to, ze kodiaq toho pojme méně
Nepíšu, že není pro rodinu, píšu ze nedává smysl, protože jsou lepší a levnější auta pro rodinu i ze stejné stáje. Ono totiž obecne SUV potřebuješ o třídu větší, abys naložil podobný objem věcí ( čest výjimkám, které se nejspíš nepočítají na jedné ruce nešikovného truhláře)
Octavia větší kufr než Kodiaq... máš k tomu nějaký zdroj? Za mě je to blbost... sice osobně fandím klasice proti SUV, ale ten prostor na výšku tam je. ono stačí si představit, že by v Octavii měla být třetí řada sedaček, aby bylo jasné, že by se tam asi jakž takž vešla na délku... ale tím to končí.
Už jsem tu odkaz dával ve vlakne.
O té třetí řadě je problém hlavně s výškou. To nikdo nerozporuje, že celkove na výšku mají SUV výhodu. srovnavam běžné věci a skládání po roletku.
.Edit
Zde znovu: https://how-many-bags-fit.com/…pace-comparison/#…
Ale budeš to muset asi naklikat sám, nejde zkopírovat přímo srovnání.
Ten tool je dost podezřelej, podle něj má Octavia výhodu... ve výšce, kufr o 13cm vyšší (85 vs 72) a větší je i se složenýma sedačkama po střechu. Podle mě jsou ta čísla prostě a jednoduše blbě.
Ja s celou rodinou v tom nejezdil, protoze se tam nevešla. To uznávám. Proto píšu, pro 2 děti jo, což poslouží lépe Octavie, pro 3 je malej, resp. uzkej.
Záleží na konfiguraci... pokud máš dvě malé a jedno velké, pak ano, nejspíš to velké bude sedět bez sedačky uprostřed (v jakémkoli pětimístném autě)... z druhé strany je to místo uprostřed nejvíc chráněné.
Na druhou stranu... za nás leckdy vzadu nebyly ani pásy, dneska v autobuse taky nejsou... a znám třeba dost lidí, co normálně nechají děti spát v obytňáku za jízdy. Dítě uprostřed mezi sedačkama, pokud se tam nějak rozumně vejde ramenama, by pro mě nebylo mimo komfortní zónu.
Je, třeba na zadních sedadel je až nesmyslně místa na nohy, což v Ovci nehrozí. Paradox je, že kde jsem se na Legendách bavil u vystaveného policejního Kodiaqu s příslušníkem prvosledové hlídky, tak říkal, že vybavení co s sebou vozí se jim líp skládalo do Octávky.
Přesně tak to je. Jen lidi se snaží obhajovat svoji dražší a méně praktickou garáž argumenty, které objektivně jsou liché.
Kdyz mi někdo napíše, že kodiaq potřebuje, protoze světla výška, protoze lepší nastupování, nebo prostě že naletěl na PR kecy, naprosto chápu. Ale s kufrem, prostorem atd, to je k smíchu. Pak ještě vytáhne lepší výhled a můžu se za břicho popadat.
nikdo tu nic neobhajuje, zacal si tu s tim ty. Nevim co mas za komplex se svejma autama, ja zadnej a vim saka dobre proc jezdim cim jezdim (a kodiaq to uz roky neni, protoze mi nevyhovoval komfortem a nepremiovosti). Tvuj problem je, ze objektivni mereni viz ja vejs a oficialni udaje automobilky jsou v rozporu s tim co pises ty. Takze budto mas pravdu a ja tu jentak placam, automobilka lze a rozmery co jsem uvedl jsou z prstu nebo proste neumis pouzivat metr. Co je pravdepodobnejsi at si kazdej prebere
Objektivní měření nemám číselné, ale věcmi.
Posílal jsem i odkaz na realne měření objemu kufru, kdy O3 vyšla lépe než kodiaq. Ty jsi to měřil, že víš že to má větší kufr? Já číselně ne, jen komparativně stejnými věcmi. V tom odkazu to měřili a počítali. Papírovém objemu nevěřím už jen na pohled velikosti kufru kodiaq a highlander, kdy má mít kodiaq o 200l víc, když už jsi vytáhl neco o me garáži.
Jestli má kodiaq o 280l víc po roletku v této konfiguraci a věříš tomu, tak se nemáme dal o čem bavit. To měření víš co jsem daval naměřili 408, což odpovídá při srovnání více než těch napsaných 835l
Kodiaq údajně 835l
Highlander 552l
otazka je jestli je kodiaq sedmimistnej nebo peti. Sedmi ma strasne vysoko hranu a nevejde se tam nic. Ale i kdyby to byl petimistnej a byly ty krychlicky cos uvedl pravda. Posunes sedadla o 10cm dopredu a oktavii to zvalcuje. Na dlouhy predmety byl nejlepsi superb, veslyse tam klidne 2m dvere a slo tam sedet. Toho uz nemam tak to vozim zeninou audinou. Ale treba kreslo, ktery sem nenacpal ani do audi ani do superbu sem do Kodiaqu dal. Totez velka lednice. A to fakt neni o vlastni garazi, ja do svyho auta sice dam 3 sedacky vedle sebe ale velkou lednici fakt ne. Ja se jeste s dvema detma, 50l lednici, kocarkem, 16kolem, postylkou a vecma na tejden vesel do 5er po roletku. Ja mam co mam kvuli komfortu a mixu jizdnich vlastnosti. Kodiaq proste na stehovani pitomosti fakt neni spatnej a za me proste urcite lepsi a vetsi nez oktavka.
Tvym HL jsem jel kousek a bylo to u me jednou s malym vozejkem a i na ledu to odjelo relativne v klidu. Velikostne neni co tesit to je snad jak LC, ale na me ten zbytek auta proste neni no. HL byl jednu dobu v
plny za milion a kdyz chces co nejvetsi SUV/MPV za nejlepsi cenu tak to vyslo
Takze srovnavas kufr podle objemného predmetu, který má velké všechny 3 rozměry. To je jasné, že pokud má kolem 80cm každý rozměr a ten poslední přes 120, je jasné, že limitující bude vždy výška, nikoliv plocha.
Ja kufr testoval s následujícími věcmi:
Kočárek pro dvojčata s korbičkami, cestovní postýlka, vanička, cestovní kufr ( ted nevím přesně velikost už), 2 ikea tašky a jedna přepravka. Kodiaq to nepobral vůbec, protože se prostě kočárek a postýlka společně nevešly.
Ohledně ceny, nevím kde bereš milion za fullku, ale dá se k němu dostat se slevami. Základ u nás začíná na 1.4M
Vůbec ne. Všichni víte a tvrdím to pořád, že kdyby byly k dispozici MPV ( ne dobytčáky dodávky ), tak o SUV nezakopnu. Kodiaq jsem tu řešil z toho důvodu, že prostě 3 sedačky tam nedám, místo v kufru je tam taky menší než v octavii
Nj. Oliver Stefani zde naplno popustil uzdu svému "umění". Za mě má potenciál značku, když ne zničit, tak vážně poškodit (zatímco pro Kabaně platil pravý opak, jeho design prodával). Stefani začal zprasením Enyaqu (fejkový rypák + tuzingový nárazník) a toto je jeho první zcela svébytné "dílo" (byť teda vypadá, že vykradl Suzuki Scross https://www.auto.cz/…rekvapeni-122950:D )
Mno žeby sa opakovala história? Najprv na Kabaňa skoro každý pľul a zrazu tie jeho výtvory majú svoj štýl, majú proporcie atď. plus mínus ako s Banglom u BMW.
To jsem zvědavý, já na živo ještě příležitost neměl. Tady jsem podle první fotky, než jsem si přečetl titulek myslel, že se dívám na Kodiaq Scout. Zatím mě na tom nic zas tak neuráží, plastová lišta vzadu mezi světly by byla lepší, kdyby tam nebyla vůbec, ale furt je to lepší jak ta červená u "lepších" verzí. Vevnitř mi vadí akorát ten hnusnej volant, ale i to by snad šlo dořešit nějakým paketem, kde bude tříramenný.
Podstatna je cena za 1 km,treba po 3 lezech a 60 tis.km. Ztrata na elektroaute je tak velká, že i kdyby byla elektřina i servis zadarmo,tak se to nevyplatí.
Já si nemůžu pomoct, ale nejvíce se mi líbila (co se designu týče) první generace Kodiaqu. Další generace jsou víc a víc zaoblené a ten agresivní předek je úplně pryč. Škoda...
Zase o kus dospělejsi auto ! :-) zaujala především přední část vozu + sedacky, na co si ale porad nemuzu zvyknout je ten volant ala 120tka a ten displej, co “trci” z palubky nahoru.