Novinky
tak se nejprve zeptám lidí, jestli to tak chtějí, jinak vypadám stejně blbě ja VW
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Má Tesla tlačítka? Nemá. Kupují lidi Tesly? Kupují. Chtějí lidé tlačítka? Těžko říct... 😁
Normální lidi evidentně tlačítka chtějí. Posaď třeba lidi nad 60et do Tesly, moc ti nepoděkují. Nebudou vědět, co s tím 😉 Zákazníci nejsou jen technologičtí nadšenci, co si krátí čas na nabíječce hraním her... Stačí když jsem posadil 70letou tchýni od OIV, zvyklá na OIII a řekla tohle "NE" a koupila si Karoqa, protože to ovládaní je na 90% stejné jako u OIII :yes:
Nekoupila si tvoje tchyně namísto auta tank hlavně proto, že se jí do toho líp leze?
Tak měla už nékolikátou Octavku, tak chtěla další v řadě. Nicméně po shlédnutí infotaimentu v OIV se zděsila, že to se učit rozhodně nebude (ač je jinak digitálně příčetná - iPhone/iPad/PC zvládá). Takže Karoq má ještě normální ovládání, zvládá ho v pohodě a s tím nastupování je to příjemný benefit a s menším kufrem alespoň už nevozí tolik krámů na chalupu 😒]
Z vlastní zkušenosti, není dobré byt věren značce za každou cenu. Taky jsem si dříve myslel, ze Toyota je nějaká čajna.
Tvoje tchýně určitě není jediná. Pro nás, byť jsme se ženou o generaci mladší, bylo klasické ovládání Karoqu rovněž obrovské plus pro jeho koupi. 😄
To rozhodně není, mě třeba ovládání OIV nijak nevadí - už jsem si zvykl a konečně ten infotaiment po 3 letech funguje jak má. Nicméně když jsem měnil analogového Citroena, tak mě potěšilo, že mnou vybraný i30 Fastback, je vlastně dost konzervativní auto. Vše má své HW tlačítk👋ovladač včetně kompletního ovládání klimy :yes:
Aha. Takze budoucnost mají určovat důchodci.
Nejsou senioři náhodou taky zákazníci, co automobilkám platí peníze? Poměrně dost jich bude, co platí i vyšší částky, tak si zaslouží minimálně ohleduplnost od výrobců. Tvoje názory jsou poslední dobou opravdu děsné :no:
Sedni si třeba do mercedesu, jednoho z roku 19, druhého z roku 21, a zkus ovládání tlačítky, resp. dotyk ploškami na volantu. Pokud mi upřímně řekneš, že se ti volant z roku 21 ovládá lépe, pak řeknu ok, pokud ne, pak přestaň demagogicky blábolit o důchodcích.
Povedzme si zase narovinu, že medzi infoteinmentom v Mercedese a v niečom z mainstreamu jmôže byť dosť veľký rozdiel. V prémiových autách jazdí podstatne menšia časť motoristov v našich končinách, takže k technologickým možnostiam Mercedesu sa dostane ešte nejaké tie roky neskôr, kým budú bežné aj v obyčajnejších autách. Ja momentálne jazdím s Berlingom a C4, ktoré sú čiastočne tlačítkové, čiastočne cez displej, a musím povedať, že v týchto autách sú tlačidlá stále lepším riešením.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na rovinu teslu neznám, a ani mne neláká, nepotřebuji mít v autě telku.. ale co se týče koncernu, tak ten určitě ani tu telku v autě neumí.... dnes ráno,- start - první hláška "systém startuje, čekejte".. .během té doby cca 20 s, nefunguje nastavení ničeho- topení, vyhřívání sedaček, rádio. Pak se snažím trefit ikonu s vyhřívním sedadel.... klik-nic... podruhé- zase nic.. sláva, naskočil..ovšem do módu 1 čárky, tedy nejnižší hodnoty výhřevu sedaček. Prostě, tak funguje infotaiment ve VW/Škoda.. . přijde mi, že to není dělané ani z čipů praček a myček, ale že se vrátili do "šedesátek" a montují tam eletronky, kdy ty se musí nahřát a pak fungují... ne, VW/ Škoda, je bída, bída a zase jen bída.. vyjedete- hláška : "přední senzor nefunguje".. to je pokaždé, když zaprší, sněží nebo je plískanice.... toto že je auto roku výroby 2022? Vážně?
To je nějaký madochismus? Bezklíčově otevřu, nasednu do Priusu r.v.2009 pak největší opruz zapnout pás,jinak by řval. Noha na brzdu, power on,za vteřinu READY, ťuk D a jedeme. A všechny systémy funkční.
Uplne v klidu, takhle mi funguji všechna auta, i roku výroby 2023
Máme TM3, naštěstí ještě s páčkami a po přesednutí z Passata je to o nervy (což by teda bylo i do jakéhokoliv VW Id taky, tady to aspoň běhá plynule, máme verzi s AMD) a musel jsem dokoupit a dodělat si display na sloupek volantu, to se fakt nedalo. Celkově je tam vše udělané tak nějak "jinak ta každou cenu". Ale jezdí se s tím fajn, to zas jo.
i tady platí "když dva dělají totéž, není to totéž". Tesla těží z velkého displeje a poměrně dobře zvládnutého user interface. Je to přehledné a dá se na to zvyknout. A navíc je to i rychlé.
Ale VW tam dá displejík jak z prvních android tabletů a o podobném výkonu. Nastavení se nevejdou na jednu obrazovku, takže v tom řidič musí skrolovat, nebo proklikávat různá podmenu. A to je opruz.
Ale VW tam dá displejík jak z prvních android tabletů a o podobném výkonu. Nastavení se nevejdou na jednu obrazovku, takže v tom řidič musí skrolovat, nebo proklikávat různá podmenu. A to je opruz.
Jaký duvod ma tohle již několi let po sobě v podobnem duchu opakovat ?
A misto kuže, chromu...zvyšime kvalitu a snižime cenu. Bude zlato, titan či nějaka ušlechtila ocel za nižši peniz ? Tomu sami nevěřite.
A misto kuže, chromu...zvyšime kvalitu a snižime cenu. Bude zlato, titan či nějaka ušlechtila ocel za nižši peniz ? Tomu sami nevěřite.
Dochází ti, že jde taky o ekologii, spotřebu vody, toxické chemikálie atd.?
Víš jak se chromuje? Víš kolik vody a chemie padne na úpravu kůže? Atd...
Existují kvalitní měkčené plasty, dnes už i solidní recykláty, používá se hliník, dřevo, sklo, kompozity, textílie na bázi Alcantary, prodyšné syntetické kůže atd...
Takže ano, jde to a jde tomu i věřit.
Víš jak se chromuje? Víš kolik vody a chemie padne na úpravu kůže? Atd...
Existují kvalitní měkčené plasty, dnes už i solidní recykláty, používá se hliník, dřevo, sklo, kompozity, textílie na bázi Alcantary, prodyšné syntetické kůže atd...
Takže ano, jde to a jde tomu i věřit.
Ano je mi uplně jasne, že jde o ekologii a že nepujde o hodnotnějši zaležitost a to ještě za nižši peniz.
To už asi záleží na vnímání jednotlivce.
Pro mne je lepší Alcantara, než sežvejkaná kůže, dám přednost matnému hliníku před chromem a matnému dřevu před klavírním lakem, nebo fejkovým lesklým jakodřevem, nebo jakokarbonem atd...
Dobrá sedačka v kombinaci syntetická kůže + "Alcantara" vypadá po 5 letech s nulovou údržbou jako nová, což se o většině kožených sedaček navzdory pravidelné péči říct nedá.
Co má pro koho větší hodnotu si musí vybrat už dotyčný sám.
Pro mne je lepší Alcantara, než sežvejkaná kůže, dám přednost matnému hliníku před chromem a matnému dřevu před klavírním lakem, nebo fejkovým lesklým jakodřevem, nebo jakokarbonem atd...
Dobrá sedačka v kombinaci syntetická kůže + "Alcantara" vypadá po 5 letech s nulovou údržbou jako nová, což se o většině kožených sedaček navzdory pravidelné péči říct nedá.
Co má pro koho větší hodnotu si musí vybrat už dotyčný sám.
Ale s tim vicemeně souhlas. Jen jde o ty hodnoty finančni. Ja bych spiš vsadil na to, že kuže bude nakladnějši než hodnotna latka samo obecně. A pak, už jde o ty priority.
Mě se třeba nejvic libi pravě kuže, ale dobrovolně bych do ni nešel, určitě se mi vice libi klavirni lak než běžny plast a taky pujde o hodnotnějši zaležitost, ale jasně praktičnost pokulhava navic pokud si hnidopich na čmouhy či prach. Ještě huř ty chromovane lišty apod navic pokud jsou ještě umistněny tak, že ti to hazi prasatka do ksichtu.
Ale ja nejsem v tomhle směru nijak naročny a vlastně nejvic by mě štvala zřejmě pro mě ta libiva kuže, protože stična plocha no však jistě viš.
Mě se třeba nejvic libi pravě kuže, ale dobrovolně bych do ni nešel, určitě se mi vice libi klavirni lak než běžny plast a taky pujde o hodnotnějši zaležitost, ale jasně praktičnost pokulhava navic pokud si hnidopich na čmouhy či prach. Ještě huř ty chromovane lišty apod navic pokud jsou ještě umistněny tak, že ti to hazi prasatka do ksichtu.
Ale ja nejsem v tomhle směru nijak naročny a vlastně nejvic by mě štvala zřejmě pro mě ta libiva kuže, protože stična plocha no však jistě viš.
Vždyť ale psali a tys to zopakoval, že chtějí nabízet lepší kvalitu za nižší cenu a teď mluvíš o finanční hodnotě. Jsi se do toho asi trochu zamotal.
A je jasný, že kůže je dražší na výrobu, než sebelepší textilie, nebo syntetika.
Ve zbytku to asi chápeme.
A je jasný, že kůže je dražší na výrobu, než sebelepší textilie, nebo syntetika.
Ve zbytku to asi chápeme.
No, ale tu finančni hodnotu jsem měl na mysli v tom smyslu, že tomu pravě nevěřim. A to, že za meně dostaneš vice. Navic članky v podobnem duchu jsou tu snad každoročně.
Prostě takove to chvastani vyrobcu před tim než něco přijde nebo s uvedenim modelu. Vše jak bude vymakane a lepši prostě řeknou A, ale už zataji B a to se zjisti až to přijde. Tohle bylo třeba i u forda, když se představovala 4 generace focusu. A vim co se psalo v diskuzich a jaka byla očekavani. A realita byla ta, že někde se přidalo a jinde zase naopak.
Prostě mi přijde, že se jede v nějakych mantinelech, ktere se malo kdy překroči.
Prostě takove to chvastani vyrobcu před tim než něco přijde nebo s uvedenim modelu. Vše jak bude vymakane a lepši prostě řeknou A, ale už zataji B a to se zjisti až to přijde. Tohle bylo třeba i u forda, když se představovala 4 generace focusu. A vim co se psalo v diskuzich a jaka byla očekavani. A realita byla ta, že někde se přidalo a jinde zase naopak.
Prostě mi přijde, že se jede v nějakych mantinelech, ktere se malo kdy překroči.
ke všemu se se vyrábí je potřeba energie a voda.
Řešení je nevyrábět komerční šmejdy s dobou použitelnosti 5 let, ale vci, co budou sloužit 20-30-50 let 😄
Řešení je nevyrábět komerční šmejdy s dobou použitelnosti 5 let, ale vci, co budou sloužit 20-30-50 let 😄
Tak v tom souhlas, že jsou lepší trvanlivé a kvalitní a nadčasové věci.
Já taky nepatřím k těm co musí nutně měnit všechno hned za novinku, když to funguje.
Ale musíš uznat, že dnes je mnohem víc eko vyrobit 100 tun umělý kůže, než tý pravý.
A ten chrom je problematickej podle jeho verze😒br />
https😐/www.idnes.cz/…29_automoto_dohr
Já taky nepatřím k těm co musí nutně měnit všechno hned za novinku, když to funguje.
Ale musíš uznat, že dnes je mnohem víc eko vyrobit 100 tun umělý kůže, než tý pravý.
A ten chrom je problematickej podle jeho verze😒br />
https😐/www.idnes.cz/…29_automoto_dohr
Nebo fakt máme věřit, že VW je při vývoji svých vozů takový amatér, že si před zásadní změnou jejich pracovišť řidiče neudělal průzkum evropských trhů?! Sorry, ale to by museli být totální idi.ti! Jejich jediným cílem totiž bylo za každou cenu UŠETŘIT při vývoji a výrobě jejich aut, aby mohli vrážet miliardy do imbecilních zkratowozů, které minimálně 90 % jejich zákazníků odmítá!!! Ty aroganti si asi fakt mysleli, že když zlikvidují po desetiletí piplanou a všemi vysoce vychvalovanou ergonomii ovládacích prvků vozů VW Group, jejich zákazníci srazí paty a budou jim za ***ské a vrcholně nebezpečné dotykové ovládání na tabletu ještě vděčni!!!! 😲 😲 😲 😲
Je to podobná zhůvěřilost, jakou v poslední době udělala Škoda Auto, u jejichž aut už si nemůžete přesně nakonfigurovat výbavu. Prý v zájmu "snížení komplexity"!!! A to vše při opakovaných brutálních zdraženích! Přitom právě možnost přesné specifikace byla u vozů VW Group po desetiletí obrovskou předností před asijskou konkurencí! Teď ji u škodovek zrušili (většina prvků příplatkové výbavy je dostupná jen vázaně k sobě v tzv. paketech) s jediným cílem - ušetřit náklady při výrobě, zákazníci ať si trhnou nohou! 😲 😒 :no: :no: :no:
Je to podobná zhůvěřilost, jakou v poslední době udělala Škoda Auto, u jejichž aut už si nemůžete přesně nakonfigurovat výbavu. Prý v zájmu "snížení komplexity"!!! A to vše při opakovaných brutálních zdraženích! Přitom právě možnost přesné specifikace byla u vozů VW Group po desetiletí obrovskou předností před asijskou konkurencí! Teď ji u škodovek zrušili (většina prvků příplatkové výbavy je dostupná jen vázaně k sobě v tzv. paketech) s jediným cílem - ušetřit náklady při výrobě, zákazníci ať si trhnou nohou! 😲 😒 :no: :no: :no:
Tak tohle tesat do žuly. :yes:
Bohužel, fanoušků a zákazníků VW mi je upřímně líto.
BTW - opomíjí se šetření i po technické stránce - absence multilinku do 150 hp je néco, co by za Piecha neprošlo.
Škoda, takhle ztratit pozici během dekády, to de jen tak nevidí. Myslím že takhle to dopadá, když jsou ve vedení samí manageři a žádný technik.
Bohužel, fanoušků a zákazníků VW mi je upřímně líto.
BTW - opomíjí se šetření i po technické stránce - absence multilinku do 150 hp je néco, co by za Piecha neprošlo.
Škoda, takhle ztratit pozici během dekády, to de jen tak nevidí. Myslím že takhle to dopadá, když jsou ve vedení samí manageři a žádný technik.
Jak je možné, že v Německu platí VW umweltbonus a u nás ne?
Jak je možné, že jsou dvojí ceny?
Jak je možné, že jsou dvojí ceny?
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dovolte abych se zasmál. 612 000 je pekelně hodně. Za pár desítek tisíc můžu mít Golf který nabídne víc
Volkswagen announced on Tuesday that it will fully fund the €6,750 subsidy for private customers across the country who had ordered an eligible EV before December 15. Customers who order an eligible ID. model between January 1 and March 31 will receive €4,500 (~$4,900).