Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
1
Protože já bych chtěl mít do roku 2030 přes 20 vodíkovych aut.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
eLzyx
na každé auto jednu? A není to málo?
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dobře, tak se pár lidí bude střídat. Prý jich je tu už 28ks. Wow. Nebudou se o ty stanice prát?
By mne zajímalo, kolik je tu parních lokomobil, nebo sentinelů. Dost možná i více ...
By mne zajímalo, kolik je tu parních lokomobil, nebo sentinelů. Dost možná i více ...
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Elon Musk shocked followers on Twitter early this morning with his announcement that, after many years of skepticism, he will be switching #Tesla from #batteries to #hydrogenpower in 2024. He also mentioned the first #vehicle to arrive using the #fuelcell will fittingly be called the #ModelH. Musk had previously dubbed #hydrogenfuelcells "fool cells" and called the technology "mind-bogglingly stupid". The rapid about turn is thought to be due to terminal problems encountered in the mass production of the 4680 battery.
😁
😁
Arese
... kdyby nám polští soudruzi trestuhodně nezlikvidovali domácí značku Benzina, se skvělou tradicí sahající až do roku 1958! 😲 😒 :no: :no: :no:
ACE.
Vodík má taky nárok na svůj kousek koláče a pro někoho to bude dávat smysl, stejně jako EV
mrhání veřejnými prostředky. Zatímco u EVček majitelé převážně tvrdí, že by si jiné než elektrické auto nekoupili. Tak u vodíku o tom silně pochybuji. E😜eriment zajímavý, ale nemá šanci na úspěch.
Jak říkal Vaculík. Úspěch dieselů v ČR je dán tím, že si lidi odlévají naftu z firemních aut. Úspěch BEV přijde s auty, která mají V2L, až lidi přijdou na to, že jde nabíjet v práci a pak z toho živit svůj barák, nebo nabíjet svoje EV.
Ale co s vodíkem? Složitá a drahá technologie jak z hlediska nákupu, tak údržby, tak oprav. Reálně pomalé plnění. Omezená životnost. Unikající palivo ...
Jak říkal Vaculík. Úspěch dieselů v ČR je dán tím, že si lidi odlévají naftu z firemních aut. Úspěch BEV přijde s auty, která mají V2L, až lidi přijdou na to, že jde nabíjet v práci a pak z toho živit svůj barák, nebo nabíjet svoje EV.
Ale co s vodíkem? Složitá a drahá technologie jak z hlediska nákupu, tak údržby, tak oprav. Reálně pomalé plnění. Omezená životnost. Unikající palivo ...
Asi jsem vadnej, ale kradenou naftu jsem nikdy neměl a vždy platím jen za tu prémiovou.
U benzínu jsem to dělal stejně a opět zase budu až si koupím další benzín.
A když jednou budu mít možná i EV, tak s ním rozhodně nebudu nabíjet domácnost, abych mu ničil akumulátor. Ale asi nejsem průměrnej českej zlodějíček.
U benzínu jsem to dělal stejně a opět zase budu až si koupím další benzín.
A když jednou budu mít možná i EV, tak s ním rozhodně nebudu nabíjet domácnost, abych mu ničil akumulátor. Ale asi nejsem průměrnej českej zlodějíček.
Ja tedy vidím, že polovina lidí by se vrátila od EV
https😐/www.team-bhp.com/…ept-tesla-owners
půl na půl není žádná výhra.
U fcev je problém, že není infrastruktura, není sirsi nabídka auta jsou tu krátce. Tam se použitelnost objeví až za nějakou dobu. Já si mirai vzal na týden a bral bych ji, kdyby bylo víc plniček
https😐/www.team-bhp.com/…ept-tesla-owners
půl na půl není žádná výhra.
U fcev je problém, že není infrastruktura, není sirsi nabídka auta jsou tu krátce. Tam se použitelnost objeví až za nějakou dobu. Já si mirai vzal na týden a bral bych ji, kdyby bylo víc plniček
jo, ale to platí pouze pro ty neTesla auta. Proč? Protože jsou mizerná nejen auta, ale i podpora automobilek, nabíjení atp. U Tesly lidi kupují znovu a znovu. Samozřejmě pokud neměli to štěstí a nekoupili "páteční kus".
Koukni na VW - mizerný infotainment, výbava že se divím, že zase nezavedli kličky na okna. Spotřeba tragická, nabíjení v zimě hrozné. Cena za nabíjení katastrofa. Vývoj SW ukončený se slovy "nebude", kupte si nový model. Kdo by to chtěl?
A Ford Mustang Mach-e? Pobavila fotka OTA updatu, kdy po skončení to akorát suše oznámilo, že se něco nepovedlo, takže má kontaktovat servis a odtah, že to auto už nepojede. Kdo by si to znova koupil? I kdyby to bylo ICE a udělalo to tohle, tak ne.
Koukni na VW - mizerný infotainment, výbava že se divím, že zase nezavedli kličky na okna. Spotřeba tragická, nabíjení v zimě hrozné. Cena za nabíjení katastrofa. Vývoj SW ukončený se slovy "nebude", kupte si nový model. Kdo by to chtěl?
A Ford Mustang Mach-e? Pobavila fotka OTA updatu, kdy po skončení to akorát suše oznámilo, že se něco nepovedlo, takže má kontaktovat servis a odtah, že to auto už nepojede. Kdo by si to znova koupil? I kdyby to bylo ICE a udělalo to tohle, tak ne.
ty bys chtel Mirai za vlastni penize? ja ji teda nemel tyden, mel jsem ji jen 2 dnyv Nemecku, a tu cenu to auto nema ani nahodou, obri limuzina kde se citim stisnene jak v tanku, jakoze fakt malo mista, kufirek jak u Fabie a vykon na urovni bezneho auta, vzdyt za ty prachy co stoji Mirai bych si zadek mohl pohodlne vozit v 2x vykonnejsich a luxusnejsich autech, a jejich provozni naklady by byli na pulce toho co s Mirai
jako 180 koni ma kdejaka ludra za tretinovou cenu, na 5 metrovej sedan je to uvnitr strasne male auto, i do Oktavky se vejdu lip nez do Mirai, kufirek na urovni Fabie, a jim audavana spotreba 0,9kg/100km je totalni nesmysl, kdys jsem si prebiral auto tak spotreba byla nad 1,4kg a ja po dvou dnech vracel vesmes se stejnou spotrebou, a to jsem si vyslovene zkousel pohodovou jizdu ke ktere to auto vyslovene laka
za 2 miliony si muzu koupit pohodovej Mercedes EQE kterej je pohodlnejsi, mnohem mnohem prostornejsi, nabiju ho na tisicich nabijecek, v ramci EU statisicu nabijecek a jeho provoz i pri 20 kackach za kWh bude na polovine toho co sporada Mirai
ze ty budes z PR teamu Toyoty? 😄
jako 180 koni ma kdejaka ludra za tretinovou cenu, na 5 metrovej sedan je to uvnitr strasne male auto, i do Oktavky se vejdu lip nez do Mirai, kufirek na urovni Fabie, a jim audavana spotreba 0,9kg/100km je totalni nesmysl, kdys jsem si prebiral auto tak spotreba byla nad 1,4kg a ja po dvou dnech vracel vesmes se stejnou spotrebou, a to jsem si vyslovene zkousel pohodovou jizdu ke ktere to auto vyslovene laka
za 2 miliony si muzu koupit pohodovej Mercedes EQE kterej je pohodlnejsi, mnohem mnohem prostornejsi, nabiju ho na tisicich nabijecek, v ramci EU statisicu nabijecek a jeho provoz i pri 20 kackach za kWh bude na polovine toho co sporada Mirai
ze ty budes z PR teamu Toyoty? 😄
Jo koupil a proč ne? Komfortní, neomezujíci delsim tankováním. Byla to varianta, která, nebýt malé infrastruktury, se vzala.
Ano, za 2M můžu koupit EQE a další, ale co mi je to platné, kdyz to mám být auto na dálky? Na to nejsou EV ještě uzpůsobena. Až za pár let možná. Teď jsou EV úplně k ničemu na takový provoz.
Proti EV nic nemám, ale je nepoužitelný na to co potrebuju.
Vybírám auto na konkrétní provoz, ne jestli tam naložím štafle nebo 200kg vypasence. A když má víc místa octavia, jen proto si budu pořizovat kostitřas s smradlavym dieselem?
A co se týče spotřeby, převážně dalnice jsme měl se spotřebou 0.89kg ( dle PP ). Projel jsem za týden 2 nádrže a tankoval celkem 10.5kg na 1200km.
Věřím, že někdo může jezdit za 1.4kg, ale pak to jen ukazuje, jakým stylem jezdi.
Ano, za 2M můžu koupit EQE a další, ale co mi je to platné, kdyz to mám být auto na dálky? Na to nejsou EV ještě uzpůsobena. Až za pár let možná. Teď jsou EV úplně k ničemu na takový provoz.
Proti EV nic nemám, ale je nepoužitelný na to co potrebuju.
Vybírám auto na konkrétní provoz, ne jestli tam naložím štafle nebo 200kg vypasence. A když má víc místa octavia, jen proto si budu pořizovat kostitřas s smradlavym dieselem?
A co se týče spotřeby, převážně dalnice jsme měl se spotřebou 0.89kg ( dle PP ). Projel jsem za týden 2 nádrže a tankoval celkem 10.5kg na 1200km.
Věřím, že někdo může jezdit za 1.4kg, ale pak to jen ukazuje, jakým stylem jezdi.
neomezující delším tankováním. Dobrý vtip. Zjisti si, jak se plnicí stanice vodíku chovají.
Ano, první auto naplní za cirka 5 minut, ale to další? Se nejdříve musí natlakovat výdejní zásobníky. Takže až před sebou uvidíš 3 auta, tak bys byl milionkrát raději za pomalé BEV od VW s promrzlou baterkou. U toho vodíkového stojanu uvízneš na hodiny.
Ano, první auto naplní za cirka 5 minut, ale to další? Se nejdříve musí natlakovat výdejní zásobníky. Takže až před sebou uvidíš 3 auta, tak bys byl milionkrát raději za pomalé BEV od VW s promrzlou baterkou. U toho vodíkového stojanu uvízneš na hodiny.
Ono to je od Vaculíka taková nadsázka. Ano, v 80. a 90. letech to tak asi bylo. Ale potom už ne, všechno se hlídá. Je to jak všude ve světě, oblíbenost dieselů závisí na tom, zda a jak je motorvá nafta daňově zvýhodněna oproti benzínu.
Jinak souhlas s vodíkem. Je to poměrně drahá a zbytečně komplikovaná technologie.
Jinak souhlas s vodíkem. Je to poměrně drahá a zbytečně komplikovaná technologie.
ozanabev
A já zase chci být do roku 2030 dolarový miliardář 🤣
Pepa__007
Jen chybí ta vodikova auta. Ale to také časem přijde a bude v nabídce stovky modelů. 😉