Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BYD postaví v Maďarsku svou první evropskou továrnu na osobní vozy

Čínský výrobce elektromobilů BYD postaví v Maďarsku svou první evropskou továrnu na osobní vozy. Oznámila to dnes firma. Dodala, že továrna ve městě Szeged (Segedín) by měla vytvořit tisíce nových pracovních míst.
Zpět na článek
30. 12. 2023 10:53
30. 12. 2023 11:39
30. 12. 2023 11:52
30. 12. 2023 13:21
30. 12. 2023 13:44
31. 12. 2023 09:00
30. 12. 2023 14:00
30. 12. 2023 17:50
30. 12. 2023 14:50
30. 12. 2023 15:11
30. 12. 2023 15:51
30. 12. 2023 12:12
30. 12. 2023 16:16
30. 12. 2023 17:18
30. 12. 2023 21:49
30. 12. 2023 23:09
30. 12. 2023 23:45
30. 12. 2023 23:47
31. 12. 2023 17:09
31. 12. 2023 08:40
31. 12. 2023 09:29
30. 12. 2023 20:13
30. 12. 2023 20:50
30. 12. 2023 21:53
30. 12. 2023 22:21
30. 12. 2023 22:37
30. 12. 2023 23:11
30. 12. 2023 23:37
31. 12. 2023 00:16
31. 12. 2023 16:28
2. 1. 2024 09:38
30. 12. 2023 10:21
Hannibal před branami....
.... snad se nedočkám dne, kdy budu muset koupit čínské elektroauto.... Oni prostě nejsou naši kamarádi, to si musíme uvědomit. Přinesli nám levné zboží, ale jakmile budou mít navrch, přijdeme o svobodu a o všechno. Na druhou stranu, pokud má BYD být tím nástrojem, které donutí evropské automobilky k vyšší efektivitě, tak co se dá dělat....

No a že Číňani investují zrovna u Orbána v Maďarsku, to asi taky nikoho nepřekvapí....
Rozbalit vlákno
58
Avatar - Roman Horký
30. 12. 2023 10:33
Re: Hannibal před branami....
Proč používáš budoucí čas? Bod návratu Evropa minula už před 15 lety. Od té doby už jde a půjde jen do čínské prd/ele. Obrat lze očekávat až po světové válce. A to jen pokud ji pro naše potomky USA zase vyhrajou
30. 12. 2023 13:22
Re: Hannibal před branami....
Čo to pletieš za hlúposti, prosím ťa?
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 11:33
Re: Hannibal před branami....
Máš problém si kupovat čínské hadry, hračky, elektroniku...?
Mám s tím mít problém já, když Škoda nemá problém dávat čínské díly do svých aut??
Nebo si kupuješ jen konfekci vyrobenou v EU???

Tak přestaň strašit Čínou. Čína je dávno nejmíň 15 let před Evropou už dnes. Evropa pojde na vlastní hamižnosti v kombinaci s její zelenou eurosocialistickiu politikou pohřbívající její konkurenceschopnost. Navíc je to podpořeno zahraniční politikou EU, zvláště ve vztahu k Rusku.
30. 12. 2023 11:43
Re: Hannibal před branami....
... mám problém si kupovat cokoliv čínského.... samozřejmě že když si kupuju triviální zboží tak nemám čas kontrolovat, odkud je, navíc když je zjevné, že alternativa k čínské věci na trhu není. Ale auta jsou jiný případ, zatím....

Jinak strašit Čínou je naprosto na místě. Ty bys v té odporné diktatuře chtěl žít? V čem jsou před námi? ano, stavějí rychleji dálnice a rychlovlaky. Ale co jiného čínského bys chtěl? sociální kredit? šmírování všech všema.... Evropa je na tom špatně, ale můžeš to ve volbách změnit. V Číně si jen můžeš vybrat, jestli budeš otrokem, nebo otrokářem....
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 13:18
Re: Hannibal před branami....
Čína je technologicky minimálně 15 let před Evropou. To, jak tam fungují společenské principy, jaká je politika atp. tady vůbec nebudu rozebírat.
Ale pokud chceš nějaké zamyšlení nad evropskými hodnotami, svobodou v pojetí EU tak se podívej na obě strany mince. Právě ta svoboda a demokracie jak je pojatá dnešní EU vede jen a pouze k jejímu rozkladu a konci.
Ono totiž hrozně záleží, k čemu se ta svoboda a ochrana lidských práv používá. I tohle je hodnota, kterou můžeš použít pro úplně špatné cíle. Jestli chceš příklad, tak třeba k vnitřní islamizaci Německa.
30. 12. 2023 13:24
Re: Hannibal před branami....
Lepšie sa to napísať nedá, je to tak. Ibaže je málokto schopný to priznať.
30. 12. 2023 13:35
Re: Hannibal před branami....
pro kvalitu zivota jsou ale potreba uplne jine veci nez technologie. A EU ma spoustu chyb, ale je REFORMOVATELNA. Totalitni Cina nikoliv....
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 14:00
Re: Hannibal před branami....
EU reformovatelná není. Resp. je to jen teorie.
Reálně je EU struktura, která nepřipouští zpětnou vazbu, sebereflexi a vnitřní korekce.
30. 12. 2023 17:12
Re: Hannibal před branami....
Všechno je jen teorie dokud se to nestane. V EU parlamentu můžeš vystoupit, zkritizovat ji a jít domů a nic se ti nestane. V Číně pokud se k tomu vůbec dostaneš, tak se staneš nezvěstný s celou tvojí rodinou, v lepším případě přijdeš o všechno a nikdo si od tebe nic nekoupí a nikdo tě nezaměstná, jinak by měl taky problém. To je velký rozdíl.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:39
Re: Hannibal před branami....
Je to velký rozdíl. Ale výsledek pro společnost je úplně stejný. Nic se nestane a nezmění.
31. 12. 2023 00:14
Re: Hannibal před branami....
Souhlasím, ale jestli mluvíš o zelený eurosocialistický politice, tak asi o Číně víš málo.. Emisní limity tam mají podobně přísné jako v EU a s ekologií to tam myslí skutečně vážně. Dolu je samozřejmě tahne to, že musí uživit 1,4 miliardy lidí, velký průmysl a že mají silně znečištěnou zemi z dřívějška.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2023 19:17
Re: Hannibal před branami....
Mam.
Ty ne?
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:32
Re: Hannibal před branami....
Znovu - Škoda montuje čínské díly. A nemá s tím problém. A já mám být patriot a podporovat domácí Škodu, která sem de facto s VW přivedla Číňany a naučila je výrobu aut?

Jako nejsem na hlavu padlý. Nemám z toho radost, ale Evropa si zvolila tuto cestu a já nepůjdu hlavou proti zdi.

Jinými slovy - když pro mě bude Čínské auto výhodné a zajímavé, tak si pořídím Čínské auto.
Avatar - Roman Horký
30. 12. 2023 20:51
Re: Hannibal před branami....
Věřím, ynteligentni jsi na to akorát aby ses stal ýrly čajna adoptérem.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 21:03
Re: Hannibal před branami....
Nerad ti kazím radost, ale tím china early adopters je VAG a jejich zákazníci.
Mimochodem, kde že se vyrábí Cupra Tavascan??
30. 12. 2023 11:43
Re: Hannibal před branami....
To "budu muset" v první větě je dost silný výraz, nahradil bych ho spojením "budu chtít".

Jinak já jsem názoru, že to, že nejsou naši kamarádi, bychom mohli klidně říct i o západních státech a vlastně i celé EU. O svobodu a ostatní přicházíme už dnes. Ale nechci tu řešit politiku, já za sebe řeknu, že nemám dostatečně vysoký příjem, abych si koupil nějaký slušný evropský elektromobil za 2+ milionu, jednoduše bych na něj vydělával příliš dlouho. A jestli za milion nebo lehce přes něj od místní produkce dostanu tak maximálně ID.3, tak se jim na to ani nevykašlu. Vlastně bych ty peníze nedal ani za ID.4 nebo ID.5. Ta místní auta oholená na kost a totálně předražená jsou prostě nekoupitelná. A když člověk vidí, jak VW brečí, že to nikdo nechce, ale na druhou stranu vykazují každým rokem vyšší zisky, tak by si připadal jako úplný blbec, kdyby cokoliv od koncernu koupil. Takže pokud VW chce prodávat, musí proto taky něco udělat a jít s cenou dolů. A to dost výrazně. Jestli je k tomu donutí Číňan, tak jedině dobře. A když ne, tak si tu Čínu koupím, s kvalitou jsou na tom podle všeho dobře a i designem a interiérem se mi celkem trefili do vkusu (na rozdíl od té bídy, co poslední dobou předvádí evropské automobilky včetně prémie).
30. 12. 2023 11:50
Re: Hannibal před branami....
"budu muset" je přesně ten případ o kterém píšeš - že prostě evropská konkurence bude tak špatná nebo drahá, že mi nic jiného nezbyde.... Něco jako kdyby stál evropský smartphone 15.000 Kč a čínský 5.000 Kč.... (což by patrně tak bylo, kdyby někdo smartphony zkoušel v EU vyrábět).

No a jestli považuješ Čínu za stejné "nekamarády" jako EU, tak co k tomu dodat.... Můžu mít proti EU milion výhrad, ale vždy budu raději součástí EU, než pod vlivem Číny.... je evropskou tragédií, jak málo si vážíme toho, co tady máme....
Avatar - xxc
30. 12. 2023 12:00
Re: Hannibal před branami....
Ved nie je nic stratene, nabehnu europske fabriky a kym postavia tu fabriku cinania, budu tie auta zastarale a nepredajne.
30. 12. 2023 16:56
Re: Hannibal před branami....
Kam ty na tie múdrosti chodíš chlape...
Avatar - wakantanka
30. 12. 2023 12:50
Re: Re: Hannibal před branami....
A to by som ja až taký strach nemal, v Maďarsku nebudú mať takú lacnú výrobu akú majú v Číne. Pre európsky trh budú musieť tie ich autá spĺňať aj iné kvalitatívne a technologické štandardy a najnákladnejším bude predajný a popredajný servis. Takže zo začiatku budú možno predávať lacno, aby sa nejak uchytili ale časom sa to plus mínus vyrovná viď korejci.
30. 12. 2023 16:56
Re: Re: Hannibal před branami....
Zase ušetria inde, voziť hotové autá z Číny do Európy nie je tiež žiadne terno. S poslednou vetou súhlas.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2023 18:49
Re: Re: Re: Hannibal před branami....
Doprava zrejme nebude až taká drahá, to im vykopenzuje neplatenie cla a status akoby domácej automobilky.
30. 12. 2023 20:21
Re: Re: Re: Hannibal před branami....
Zbytočné nad tým špekulovať, keď nepoznáš všetky aspekty. Nepochybujem, že to majú sakra dobre spočítané. Okrem iného tiež môže ísť o lepšie pochopenie mentality ľudí v Európe, spoznanie ich priorít, požiadaviek, vkusu, aby mohli rýchlejšie reagovať na potreby trhu a ktovie o čo ešte.
30. 12. 2023 21:02
Re: Re: Re: Hannibal před branami....
No, musím bohužel přiznat, že pěkný design mají už teď. Třeba proti nejnovějším BMW je přímo skvělý... :-O
30. 12. 2023 22:05
Re: Re: Re: Hannibal před branami....
Do skvelého mu ešte dosť chýba, ale s prvou vetou súhlas.
30. 12. 2023 12:51
Re: Hannibal před branami....
Nepovažuju je za stejné nekamarády, ale nedělám si iluze, že by někomu z nich záleželo na tom, jak tady žijeme. A že by jim nešlo o nic jiného, než se na nás přiživit či nás obrat. Ale jinak ano, samozřejmě západ je mi i přesto bližší. Proto mě trochu mrzí to, že jsou to oni, kdo mě donutí si tu Činu koupit. A pak mi to ještě budou vyčítat a budou mě vinit z toho, že za ekonomickým úpadkem Evropy můžu já a moje volba..
30. 12. 2023 13:27
Re: Hannibal před branami....
Protirečíš si. Nechceš byť pod vplyvom číny, radšej súčasťou EÚ - ktorá ťa sama pod vplyv Číny dostale a stále viac nás tam tlačí.
30. 12. 2023 13:51
Re: Hannibal před branami....
pochop - pokud chces v EU zrusit green deal, staci jit do politiky, oslovit volice a je to. Pokud chces neco zmenit v Cine, skoncis i s rodinou v kriminale. Ale jako jo, to ze EU vlezla Cine do pasti je pravda.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 14:03
Re: Hannibal před branami....
Ne. Chceš li něco změnit v EU, tak máš úplně stejnou možnost jako v té Číně. Jen v Číně musíš do jedné strany, zatímco v EU musíš do té správné strany.
30. 12. 2023 17:00
Re: Hannibal před branami....
Do jaké správné strany? Češi už od dob Rakouska Uherska vše bojkotují, neangažují se, nárokují a čekají jak co dopadne. Jo jsme jako národ v početní nevýhodě, ale to neznamená že se s tím nedá nic dělat. EU není ani trochu dokonalá, ale máme nejvíc svobody a nejvíc možností v historii. EU taky kritizuji, ale porovnávání s poměry v Číně je opravdu mimo. To i Rusko je proti Číně vyspělá demokracie, aktuální ruský hon na opozici je furt čajíček proti Číně…

Dnešní Čína je politicky mixem toho nejméně příznivého pro osobní svobodu, tj. ovládli socialismus s kapitalismem obojí vedené totalitní mocí. Pokud se jim něco daří, tak je to vždy na úkor totální bídy a svobody části lidí co pro to obětují. A hlavně nemají zas mnoho co by dotáhli do nějakého udržitelného stavu. Jsou to mistři potěmkinů co vypadají jako něco jako úspěch. Na to kolik maj lidí a vlivu tak je jejich ekonomika slabá a HDP na hlavu daleko za vyspělými zeměmi a dokonce i za Ruskem…tak si ty řeči opravdu nech nebo se tam odstěhuj a užívej toho pokroku…
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:45
Re: Hannibal před branami....
Problém je že vůbec nevnímáš trendy a vývoj a mentálně jsi se zasekl v čase. Před 10ti lety bych ti napsal - ano, máš pravdu...
30. 12. 2023 19:06
Re: Hannibal před branami....
V čem? Jakože se Čína nějak změnila? :D
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:14
Re: Hannibal před branami....
Ne. V tom že Čína se mění stále. A velmi rychle.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
1. 1. 2024 11:49
Re: Hannibal před branami....
To jo. Nemění se vůbec. Bylo to dobře vidět, jak nedávno zatočila se svobodou v Hong- Kongu.....😒😢
30. 12. 2023 14:12
Re: Hannibal před branami....
Len to je pravda? Nebuď smiešny. Všetko je pravda. Len idealisti ako Ty to nevidia a nechcú vidieť.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2023 13:01
Re: Hannibal před branami....
chinsti komunisti maj problem v okamziku, kdy jim Zapad odmita poskytovat spickove technologie (napr v oblasti polovodicu) a kdy Zapad vyrobu, kterou si nechava od doby nixona delat v chine, presmerovava jinam
a ta doba uz nastala
a kdyz se k tomu pripocte tragicka demograficka krivka, tak je jasny, ze china uz zadnej dalsi skok minimalne po dobu ctvrt stoleti neudela,
tyhle investice jsou jeden z poslednich chinskejch vykriku, 200tis aut na EU trhu nic neznamena
ale pro nas, jako popichnuti pro EU automobilky aby se konecne rozhejbaly, prinos
30. 12. 2023 13:52
Re: Hannibal před branami....
jj zapad jeste rozhodne s Cinou neprohral :yes:
30. 12. 2023 14:13
Re: Hannibal před branami....
A tým sa utešuješ? Ako málo niekedy stačí...
30. 12. 2023 17:05
Re: Hannibal před branami....
O co ti jde? Ty se utěšuješ tím, že miliardová totalitní země orientuje většinu svých zdrojů na kopírování západních produktů a jsou schopni za útlaku svobody a nedodržování green dealu postavit levné lowcost auto nebo elektromobily s parametry, které jen slibují a i kdyby byli první s lepší baterkou, tak do dvou let to má i zbytek světa? Nechápu co je na tom tak obdivuhodného?
30. 12. 2023 19:12
Re: Hannibal před branami....
nekteri lidi nemaji radi EU a fandi proti ni klidne i Putinovi. Zajimave myslenkove pochody.... 8-s
30. 12. 2023 20:32
Re: Hannibal před branami....
Kto napríklad?
30. 12. 2023 21:07
Re: Hannibal před branami....
Chcimíři, dezoláti a podobná putinovská havěť. :-O :-( :no:
31. 12. 2023 11:27
Re: Hannibal před branami....
A to je z tunajších kto?
30. 12. 2023 20:30
Re: Hannibal před branami....
Ide o to, žeČína expanduje a Európa ako keby o tom nevedela. Čína si svoj trh všemožne bráni, Európe ako keby to bolo jedno. Európa vyviezla svoje know-how prakticky zadarmo do Číny a teraz zbiera ovocie a pomaly klesá ku dnu. To je to, o čo ide. Nie je na tom nič obdivuhodného, je to tragédia. O to väčšia, že to mnohým stále nedochádza a splietajú tu fantázie o tom, ako je Čína v koncoch a ako ako za dva roky zbytok sveta Čínu dobehne. Kecy o totalite, o potláčaní slobody alebo nedodržiavaní green dealu sú absolútne k ničomu - rozhodujú peniaze a politiky a nie samovražedná takzvaná demokracia. Pre samú demokraciu pôjdeme čochvíľa po žobraní.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 21:14
Re: Hannibal před branami....
Evropě to není jedno. Jenže Evropa ten boj dávno prohrála.
Trh Číny Evropu nepotřebuje. Jenže trh Evropy Čínu bytostně potřebuje.
Jinými slovy - jakoukoliv sankci nebo clo proti Číně si recipročně Čína vybere zpět kdykoliv si zamane.
30. 12. 2023 21:25
Re: Hannibal před branami....
Znova siris nesmysle.
Obchodni bilance EU s Čínou je sice nevyrovnaná, ale větší rozdily jsou az v posledni dobe a maji i širší souvislosti.
A pokud jde o automotiv tam je nejvetsi problem zaostavani evropy v EV.

Opet jen siris porazenecke hlouposti.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:49
Re: Hannibal před branami....
Jak je to s údajnými "konspirátory"
https://iuhli.cz/…zi-konspiratory/

Pozdravují vědci https://iuhli.cz/…rosto-minimalni/
30. 12. 2023 22:07
Re: Hannibal před branami....
Písal som "ako keby to bolo jedno". Samozrejme, že nie je. Lenže, tak ako píšeš, už to dávno presrali.
Avatar - honzaHK
31. 12. 2023 00:22
Re: Hannibal před branami....
Není to pravda.
Třetí největší import do Číny je z EU.
Úplně největší export z Číny putuje do EU, nikam jinam nejde více.
EU vadí nevyrovnanost obchodního vztahu, tedy že málo vyveze do Číny a Čína hodně přiveze do EU. EU chce zavést restrikce na čínské zboží a čínané se toho bojí jako čert kříže, potažmo v dnešní době, kdy jim klesá odbyt doma.
EU je pro Čínu a její zboží zásadní.
Čína se řítí do problémů, jak rychle vyrostla, tak rychle padne.
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2023 09:42
Re: Hannibal před branami....
Srovnej si objemy.
Čína hodně nevyrostla. Čína hodně roste
stále a poroste dál. Doslova letí dopředu.
31. 12. 2023 13:40
Re: Hannibal před branami....
Roste, ale právě západ si uvědomil chyby díky kterým ten růst umožnil a jak ti tu psali jiní, ta výrobní závislost na Číně prudce klesá. Dnes stále Čína s trojnásobnou populací než EU má celkové HDP nižší a to i v EU máme slabé regiony (pobaltí, Rumunsko, Bulharsko...). K tomu jsme furt v zásadě v bloku proti Číně s UK se všemi jejich koloniemi a sférami vlivu, USA, Kanada atd. Takže ty páky proti Číně jsou. Souhlasím v tom, že to probuzení mělo přijít dříve, ale přichází a nepodléhal bych propagandě Číny o tom jak jsou v pohodě a ve všem vyspělí.
Avatar - pradeda777
1. 1. 2024 11:56
Re: Hannibal před branami....
Kecy o totalite, o potláčaní slobody alebo nedodržiavaní green dealu......Kecy????
Avatar - apoho
30. 12. 2023 19:17
Re: Hannibal před branami....
Ty jseš nějak ideologicky zatížený?
Nesmíš si nechat tolik vymývat mozek nebo tam budeš mít brzo jenom kluzkou hmotu místo mozku :-O
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2023 21:09
Re: Hannibal před branami....
Hrůzostrašné jsou hlavně tvé debilní plky! :-)
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
30. 12. 2023 10:53
To je nápad
Tak číňáci budou v Evropě vyrábět šunku v hodnotě plně vybaveného Golfa GTI a aby ten vergl někdo koupil, tak budou dotace.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 11:35
Re: To je nápad
No, mohl by ses probrat. Ta Čínské šunka je dávno na úrovni, a za 10, 15 let bude evropský Golf jen pojmem ve Wikipedii...
30. 12. 2023 17:15
Re: To je nápad
Které čínské auto je na stejné technické a kvalitativní úrovni včetně všech parametrů (výkon, spotřeba, emise) jako Golf 8 GTI? A k tomu ekologický standard továrny včetně pracovních podmínek (platy, benefity, pracovní doba, odbory…)?
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:49
Re: To je nápad
Přesně. A ještě so toho srovnání zamotej sociální zabezpečení prarodičů zaměstnance, právo na výběr a změnu pohlaví během směny a benefity na vánoční večírek... :no: :no: :no:
30. 12. 2023 19:08
Re: To je nápad
Dejme tomu bez pracovních podmínek, ale v čínské továrně v průměrných podmínkách opravdu pracovat nechceš. I tak bez toho teda, které to čínské auto že je na úrovni Golfu GTI?
30. 12. 2023 20:36
Re: To je nápad
A prečo ťa tak trápia čínske pracovné podmienky? Ide o hodnotu za peniaze. Prečo na tom zrazu záleží? Vyzlečieš teraz svoje džínsy, pretože boli ušité v Bangladéši v dielni s 50 ľuďmi na m2 za plat 11 dolárov za týždeň?
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2023 10:49
Re: To je nápad
Podívej se třeba na produkci značky Nio, je dostupná na Německem trhu.
31. 12. 2023 13:26
Re: To je nápad
A co jako tam uvidím? Nic jako Golf GTI v ceně pod 1m korun. Někde jsem četl o ET7, zevnitř kopie Tesly S, parametry taky a cena srovnatelná. Jak to vypadá podvozkově netuším. Nebýt Tesly S, museli by interiér obšlehnout od někoho jiného.

To že nasoustředili kapitál a úsilí tímto směrem - opakuji za cenu různých nám cenných hodnot (svoboda, životní prostředí, udržitelnost) - není pro mě nic co by stálo za obdivování.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2023 19:22
Re: To je nápad
No, ale ono to k to u patri, vis?

Vyroba v Evrope je drazsi, protoze lidi maji slusne platy a vydelava se i na ty duchody prarodicu.
Az tak jednoduche to je.

Chtit evropsky standard ale cinske zbozi, za cinske ceny, proste nemuze fungovat.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:18
Re: To je nápad
Souhlasím. Jen s tím dodatkem, že pak ae někdo měl zamyslet co bude tím evropským standardem zavčasu. A za mě takovým standardem rozhodně nemá být v roce 2024, ani v roce 2030 2t SUV 4,5+m EV s 200 kW, ale Golf s R4 spalovákem, možná podpořeným mild hybridem. To je celé.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2023 22:12
Re: To je nápad
No, ale to je uplne jiny pribeh... to tady pusu dost casto.

Aniz by me to dovedlo k adoraci agresivni Ciny.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 22:40
Re: To je nápad
To je ten stejný příběh. Jen jiná jeho část.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 11:39
Za 10 let
Za 10 let bude každé 3. auto prodané v EU čínského původu. A to diky "zelené" politice EU, díky Evropské komisi a lidem jako je Leyen a Timmermans...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - xxc
30. 12. 2023 11:52
Re: Za 10 let
A nie je cina este zelensia? Ved oni s tym zacali udajne skor.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 13:21
Re: Za 10 let
Čína má zdroje. Má zdroje surovin, má lidské zdroje, má finanční zdroje. A k tomu i politické nástroje pro prosazení cílů.
Evropa je jen prázdná krabice falešných hodnot a politických proklamací. A jediné, čím EU disponuje, je byrokracie.
30. 12. 2023 13:44
Re: Za 10 let
To si opsal z ruskych stránek?
30. 12. 2023 16:53
Re: Za 10 let
Typicky slniečkárska reakcia. Keď si v koncoch, začneš rýpať. RohYpnol má kus pravdy.
31. 12. 2023 09:00
Re: Za 10 let
Ne to je jen trefne popsana realita. Lepsi protiargument nemas?
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2023 14:00
Re: Za 10 let
Tak hlavne cina tie zdroje skutocne ma... zatial co eu ma hlavne velke reci .... som fakt zvedavy ako to bude o 10 rokov vyzerat ale ocakavam vyrazny cinsky rast aj v eu ...
30. 12. 2023 16:54
Re: Za 10 let
A tešíš sa naň?
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:50
Re: Za 10 let
Ne. Logicky Čínský růst = pád někoho jiného
... Koho asi...
30. 12. 2023 20:38
Re: Za 10 let
To tiež nebola otázka na Teba... ;-)
Avatar - KANKUNEN
30. 12. 2023 14:50
Re: Za 10 let
Vlastne máš pravdu, ale v EU je blahobyt bez práce a dokud to tak bude, nikdo nic nezmění. Číňan maká ve fabrice, Evropan se potuluje po administrativní budově.
30. 12. 2023 15:11
Re: Za 10 let
Takovy nazor uz jsem nekde slysel😀:
“ Narval bych je do mišelinky, tahat pneumatiky! Hajzly intelektuálský!”
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2023 15:51
Re: Za 10 let
Dost přeháníš, dude, on jen konstatoval faktický stav věcí.
30. 12. 2023 20:39
Re: Za 10 let
kto nechce vidieť, nevidí.
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2023 11:57
Uz bolo na case
BYD ma nielen v eu velku buducnost.... ale fandim v eu aj MG a Dongfengu z ciny ... a naopak taky fiat ci ford alebo citroen mi uz v eu nebudu chybat vobec ... casy sa uz zrejme zmenili... a s nim aj vnimanie zakaznikov... tak este raz gratulacia juznym susedom a nech si kazdy ( aj u nas ) kupi svoj Build Your Dream na styroch kolesach ... a to s logom ake sa mu paci :yes:
Rozbalit vlákno
7
30. 12. 2023 13:30
Re: Uz bolo na case
Ty si z tej Číny taký nadšený, až tz toho ide hrôza.
30. 12. 2023 16:30
Re: Uz bolo na case
Tyhle vítače mam nejradsi. :no:
Porid si rovnou mavatko.
Wtf

Co mas proboha proti Citroenu nebo Fordu??

Citroen prave predstavil nejdostupnejsi pouzitelnny EV.
:yes:
Avatar - Lenka Čížková
30. 12. 2023 16:34
Re: Uz bolo na case
Citroën ë-C3 :*) :yes:
31. 12. 2023 09:03
Re: Uz bolo na case
Citroen hlavne vratil do vyroby naftovy Berlingo, protoze elektricky nedava ekonomicky vubec smysl a trh ho odmitl :-[] :-[]
31. 12. 2023 11:09
Re: Uz bolo na case
stejne jako klony traveleru..
31. 12. 2023 11:18
Re: Uz bolo na case
A Tesla ma dalsi prival objednávek na Cybertruck.
Kdyz dva delaji totéž neni to vzdy totéž.

Nokia taky prodavala chytré telefony….
31. 12. 2023 13:22
Re: Uz bolo na case
Bohuzel EV v soucasne podobe holt trh odmita. Prodeje EV jsou pro automobilky jen velke zklamani.
30. 12. 2023 12:12
A ty trollove..
vam vlezou vsude.
Je jedno kam se na internetu koukate, zda twitter, FB nebo diskuse na auto.cz Vsude stejne: “nechci sem tahat politiku, ale za vse spatne muze EU …”
Jen agenda se jim meni. Jak je to davno co zde kazdy troll hlásal, ze EV nikdo nechce?
Rozbalit vlákno
39
30. 12. 2023 12:33
Re: A ty trollove..
marná sláva, celá elektromobilita a nyní i budování čínské fabriky na EV na evropském území je výsostně politická otázka....
30. 12. 2023 12:48
Re: A ty trollove..
V prvni radě je to technická vec. Je to vec vyvoje nove a velice perspektivní technologie.

Politika je zde v pozici zda vyvoj teto technologie podpoří. Cina podporovala a podporuje velice mohutne jak financne tak legislativně.

Nejen v ČR je proti evropske podpoře teto technologie vedena mohutná uměla negativní vlna viz nejen clanky zde. A na teto vlně se nese mnoho populistickych politiku.
30. 12. 2023 13:05
Re: A ty trollove..
je zrejmy, ze china v oblasti EV naskok ma, ale ten nebude trvat vecne
a Zapad svoji vyrobu v chine presouva po pulstoleti jinam
30. 12. 2023 13:32
Re: A ty trollove..
Západ nevie kde je sever, povedzme si to tak ako to je.
30. 12. 2023 15:12
Re: A ty trollove..
Zapad se svou miliardou lidi ma pres polovinu svetovyho hdp
celej slavnej brisc+ se skoro 4mld lidi nema ani tretinu.
a argentina ted do brisc odmitla vlizt.
ja verim nam
Zapadu
30. 12. 2023 16:21
Re: A ty trollove..
Diky, ze tu nekdo kope za nas.

A ne jako rohypnol za rusko.
Nebo travel proti EU. Za koho vlastne kope nechapu.

EU je zdaleka nejlepsi spolek v jakem jsme kdy byli. I kdyz neni bez chyb.

Mistni diskuteri totiz zrejme nepamatuji, kde jsme byli pred EU resp pred rokem 1989.

Ja jsem svobodny jako nikdy drive.
A chtel bych, aby to tak zustalo.
30. 12. 2023 16:42
Re: A ty trollove..
Souhlasim s váma, jsem šokován co se tu od některých dočítám.
30. 12. 2023 16:46
Re: A ty trollove..
Môžeš byť konkrétnejší? Čo Ťa šokuje?
30. 12. 2023 17:16
Re: A ty trollove..
Přečti si moje ostatní reakce a napiš nějaká fakta. Velebíš tu Čínu bez argumentů, bez faktů a s rohypnolem jen kriticky fabulujte nad EU. Co je cílem? Jen si postěžovat na to že se máte špatně? V Číně byste se měli hůř.
30. 12. 2023 20:40
Re: A ty trollove..
Kde velebím Čínu? Nauč sa sakra čítať a neklam.
31. 12. 2023 13:30
Re: A ty trollove..
Většina tvých příspěvků nemá žádnou informaci, jen tady přitakáváš tomu, že EU je špatná, horší než Čína, Čína je lepší, ty žiješ na Slovensku a ne v EU a podobné konspirace. Bez EU by na tom Slovensku byla totální chudoba. Jestli se chceš se svou zemí izolovat a zůstat bezvýznamným chudým člověkem v Tatrách, tak si to tak udělejte. Česko kdyby na Slovensko zavedlo cla a nebyl volný trh práce, ztratíte 50% populace která emigruje. Česko kdyby se zachovalo vůči evropě stejně, tak by to nebylo o moc jiné. Naše země jsou evropsky poměrně integrované už stovky let a až světové války a následně východní blok tohle rozbil...názory že jsi slovák a ne evropan tě vrací někam tisíc let zpátky.
1. 1. 2024 11:59
Re: A ty trollove..
Kamoš, úprimne, píšeš koniny.
30. 12. 2023 17:16
Re: A ty trollove..
Hejty EU?

EU jsme my!
30. 12. 2023 20:40
Re: A ty trollove..
Nepleť si pojmy a dojmy. Európa a Európska únia nie je to isté.
30. 12. 2023 21:40
Re: A ty trollove..
Cesko i Slovensko jsou soucasti EU.
To jsi nevedel?

https://www.novinky.cz/…hce-ven-40455690

"evropský koncept, ve kterém jsou život a svoboda člověka na prvním místě. Demokracie v Evropě ovšem není perpetuum mobile, nemůžeme si u ní odškrtnout, že máme hotovo. Nikdy nebude hotovo." :yes:

Toto je i muj pohled na svet. Proto chodim i sem. Nikdy neni hotovo. Elektromobilita uz zvitezila. Ale fosilni paliva se drzi zuby nehty a vyuzivaji kazdou slabinu EV, kazde zaskobrtnuti...

Uprimne asi neznam svobodnejsi zemi, nez je Cesko nebo ostatni zeme EU.
:yes:
30. 12. 2023 22:13
Re: A ty trollove..
Tak to ťa ľutujem. Slovensko síce je členom EÚ, ale moja vlasť je Slovensko, nie EÚ.
EÚ je chorá byrokratická organizácia, ktorá slúži všetkému možnému, ale vlastným členom a vlastným ľuďom už tak nie. A hlavne nie každému rovnako.
Elektromobilita nezvíťazila, to je len mokrý sen niektorých fanatikov. Opak sa ukazuje, automobilky zvažujú a odkladajú investície do elektromobility, pretože záujem zďaleka nie je podľa predstáv politických š***ek.
31. 12. 2023 00:30
Re: A ty trollove..
Ty mluvis o EU a o neporazitelnem rusku i o pricinach valky jako ze zurnalu - ruskeho propagandistickeho.

Vis, my jsme tu v Cesku meli par proruskych webu zakazanych. A tam psali presne to co pises ty.

PS Kdo umi alespon trochu premyslet, tak rozpozna agresora a braniciho se.
A taky vi, ze valka muze skoncit ihned stazenim agresora.
A ne, spravne reseni neni vzdat se agresorovi.
Kecy o zastaveni zbrojeni adresuj do ruska a ne na Ukrajinu.
31. 12. 2023 10:08
Re: A ty trollove..
Samozrejme, kto povie niečo iné ako oficiálna prozápadná propaganda, tak je automaticky proruský. Zobuď sa z toho sna, realita je niekde inde.
Kecy o zastavení zbrojenia? To sú pre teba kecy? Tak tpotom toto sú poslední slová, ktoré s tebou strácam, ty úbožiak.
31. 12. 2023 10:37
Re: A ty trollove..
Tak pomoc napadenemu snad neni propaganda, ale logicka uvaha.
Z pohledu historie ČR celkem logická.
31. 12. 2023 10:42
Re: A ty trollove..
Takze rusko bude zbrojit, napadat sousedy a my zbrojit prestaneme?

Ano, to dava smysl.
Pro rusko kazdopadne. :no:
A az ovladne rusko cely svet, tak zavladne mir.
Wtf

Ano, v dnesni dobe, kdy na nas utoci rusko "zastaveni zbrojeni" nejsou jen kecy.
To je vlastizrada - vzdavat se rusku.
Rikat napadenemu, ze se nema branit, ze nema zbrojit!

Jdi do haje. Jsi prorustejsi nez jsem si kdy myslel.
Velmi jsi me zklamal, travele.

https://www.novinky.cz/…i-rusku-40445629
"Vláda schválila obrannou strategii. Prioritou je příprava na obrannou válku kvůli Rusku"
My se pripravujeme na obranou valku proti rusku!!
O odzbrojeni mluvi jen prorusky onuce, aby se vzdali rusku bez boje.

Jdi sirit svuj pacifismus do... ruska, tro(t)lle.

https://www.idnes.cz/…3_zahranicni_dyn
"Vladimir Putin připravuje Rusko na dlouhou válku. Prakticky celá tamní ekonomika se začala podřizovat řinčení zbraněmi. A militarizace průmyslu zemi prospívá, přináší růst. Zvýšenému tempu ruské zbrojní výroby Západ nestačí, což může v důsledku ohrozit pozice Ukrajiny."

PS Ty nejsi prorusky proto, ze se odchylujes od prozapadnich nazoru. Ty jsi prorusky proto, ze zde siris ruskou propagandu a nazory (jako ze by mel zapad prestat zbrojit), ktere jsou jednoznacne a pouze ve prospech ruska.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:12
Re: A ty trollove..
Ne my sme Česká Republika. EU je pár pomatenců v Bruselu, snažící se zničit tradice, hodnoty jednotlivých národů, států a kultur a udělat z toho jeden supernárod, snadno ovladatelných tupných ovcí, které promíchá s migranty z Afriky a Asie
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:10
Re: A ty trollove..
Ty kopeš akorát za Čínu, zelený agente Borisove :-)
30. 12. 2023 17:02
Re: A ty trollove..
Akože Čína stopne vývoj a Európa to dobehne? Alebo Európa si teraz tak mákne, že Číňania sa nebudú stačiť diviť? Chlape, ty občas vypúšťaš neskutočné koniny...
30. 12. 2023 13:31
Re: A ty trollove..
EÚ nemôže za všetko zlé. Problém, že sama o sebe je zlá.
30. 12. 2023 16:20
Re: A ty trollove..
Ja bych si mohl neco podobnyho myslet o slovensky vlade...

Wtf

Zacni radeji s politikou u sebe doma. ;-)
30. 12. 2023 16:39
Re: A ty trollove..
Čo si myslíš ty, je nepodstatné.Podstatná je realita a s ňou tvoje myšlienkkové pochody veľa spoločného nemajú.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2023 16:49
Re: A ty trollove..
Už sklapni ty retard a choď sa liečiť.
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:16
Re: A ty trollove..
Jsi opět nahlášen Hammuno, ale neboj, tentokrát i se soudruhy DonVito/Hendly, tahající sem politické žvásty :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:58
Re: A ty trollove..
Pokud má systém fungovat, vždy potřebuje mít zpětnou sebereflexi, schopnost reagovat na vlastní problémy a schopnost očištění se.
EU nic z toho nedisponuje. Proto se rozpadne velmi brzy.
30. 12. 2023 20:42
Re: A ty trollove..
Ale nie. EÚ je v dobrej kondícii, robí všetko správne, ide jej len o naše blaho a Čína aj tak už melie z posledného...
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 21:08
Re: A ty trollove..
Ano. Už se těším na eurovolby, kdy naše blaho bude hájit jistá paní Konečná... To je jistě skvělá vizitka funkčnosti principů zastupování v EU...
30. 12. 2023 21:18
Re: A ty trollove..
Konečná v eroparlamentu je od roku 2014.
Nechces si nejdriv zjistit o cem mluvis?
30. 12. 2023 21:18
Re: A ty trollove..
Ať už je ta komunistická ošklivá pí.a jakákoliv, jedno + jí nelze upřít - hlasovala proti zákazu prodeje nových spalovacích aut od r. 2035! :yes:
30. 12. 2023 21:27
Re: A ty trollove..
Ano, i to ukazuje, ze zakaz prodeje aut na fosilni paliva v roce 2035 je nejspise spravne rozhodnuti.

Ostatne pani Konečná zástava nazory ruska a rusko je závisle na prodeji ropy.
30. 12. 2023 22:15
Re: A ty trollove..
Kto chce, dôvod si nájde v hocičom. Faktom je, že je to kravina. Zákaz spaľovákov nevyrieši vôbec nič, ale naopak, veľkú kopu ďalekosiahlych problémov pridá.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:19
Re: A ty trollove..
A čína je závislá na exportu baterek, komponent pro OZE a všeho spotřebního zboží, které posílá do EU a USA a a EU a USA je závislá na čínské produkci, protože že ní by lidi neměli v čem chodit a co používat za techniku a ani svoje politické spamy bys tu nemohl datlovat, protože to na čem datluješ je Made in China a ještě často včetně sítových prvků od Huawei :-) :-) :-) :-)
31. 12. 2023 09:05
Re: A ty trollove..
Mas pravdu, tak proc sem teda chodis trolit? :D
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2023 15:50
Pokud si tam nenavezou Číňany ...
... nebudou tato auta díky regulacím EU o mnoho levnější ...
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2023 16:18
Re: Pokud si tam nenavezou Číňany ...
Pojem automatizace ti zjevne nic nerika.

A vysvetlovat ti, ze v Sanghaji jsou obdobne platy jako v Madarsku je urcite zbytecny.

Dieseldezolatum jsou fakta cizi.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 16:48
Re: Pokud si tam nenavezou Číňany ...
No... ono dovézt sem čínské díly, a z nich poskládat výsledek při dostatečné automatizaci nemusí být zas tak nesmyslné.
Zůstanou ti jen vysoké ceny energií. Což pokud si spolu s fabrikou zbudují i vlastní zdroje energie, může být velice zajímavé.
30. 12. 2023 16:16
Cha cha cha
Mistnim dezolatum zacaly vadit zisky evropskych automobilek.
:D :D

Dokud automobilky vydelavaly nehorazny penize na smradlavych dieselech (a do EV neinvestovaly skoro nic), tak byl svet v poradku...
Rozbalit vlákno
17
30. 12. 2023 16:43
Re: Cha cha cha
Mám pocit, že pre teba je už dezolát každý, kto má v niečom iný názor ako ty. Brzdi.
30. 12. 2023 17:18
Re: Cha cha cha
Dezolat je u me jen ten, kdo nadava na svou vlastni zem a vlastni zemi a EU skodi ve prospech jinych.
30. 12. 2023 20:44
Re: Cha cha cha
Ty si to chlapče hlavne utrieď v hlave, aby si nepísal také bludy ako píšeš.
30. 12. 2023 21:49
Re: Cha cha cha
Diskutuj konkretne. ;-)
Mam rad vecne argumenty.
Ne urazky ani ideologicky kecy.
30. 12. 2023 22:18
Re: Cha cha cha
Kto tu nadáva na vlastnú zem?
Kto škodí EÚ v prospech iných?
Nikoho takého som si v diskusii nevšimol. Ty áno?
30. 12. 2023 23:09
Re: Cha cha cha
Ja ano.

Ctu tady neustale prispevky o zelene diktature a o ekofasistech. A proti EU. Organizaci jiz jsme soucasti.
Co mne to pripomina?

Rusko napadlo Ukrajinu pod zaminkou stejne vylhaneho nesmysleneho fasismu.

Wtf
30. 12. 2023 23:32
Re: Cha cha cha
Vidíš len čo chceš.
Rusko napadlo Ukrajinu z viacerých dôvodov. Tým prvým je snaha o rozširovanie EU a NATO na východ. Sekundárnym kruté ukrajinské zásahy proti ruskému obyvateľstvu na východe krajiny. lenže toto nie je rusko-ukrajinská vojna. Je to konflikt medzi západom a východom. Smutné je, že oficiálna politika stále vojnu živí a posiela zbrane namiesto toho, aby sa snažila rokovať o mieri. Dobre vedia, že Rusov neporazia, ale evidentne im je to jedno, však zomierajú len Ukrajinci, že...
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 23:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2023 23:47
Re: Cha cha cha
Rokovat o mieri. :-O

Myslis neco jako Minska dohoda?
https://cs.m.wikipedia.org/…nsk%C3%A1_dohoda
Z jednání vzešla nová mírová dohoda podepsaná 12. února 2015, která je označována jako Minsk II nebo Druhá minská dohoda.[1] Jejím cílem bylo oživení účinnosti předešlého minského protokolu a zastavení bojů mezi ukrajinskou armádou a vojenskými silami proruských separatistů.

Nebo Budapestska?
https://cs.m.wikipedia.org/…C3%A9_memorandum
Budapešťské memorandum je označení pro trojici mezinárodních dohod podepsaných 5. prosince 1994 v maďarském hlavním městě Budapešti, které poskytují záruky bezpečnosti a územní celistvosti 8-s Bělorusku, Kazachstánu a Ukrajině výměnou za připojení se ke Smlouvě o nešíření jaderných zbraní. Jejím důsledkem bylo jaderné odzbrojení těchto států a jedinou zemí bývalého Sovětského svazu vlastnící jaderné zbraně (jadernou velmocí) zůstala Ruská federace.
O memorandu se od roku 2014 nejčastěji mluví v souvislosti s jeho porušením ruskou válkou proti Ukrajině.

Vazne mas dojem, ze dohody s ruskem funguji?
Moc rad bych se dozvedel jak si neco takoveho clovek muze myslet.

PS Tve naucene fraze o neporazitelnem rusku si strc za klobouk. Jestli sis toho nahodou nevsimnul, tak Ukrajina uz rusko na mnoha mistech porazila!!!
Jako priklad: Kyjev, Cherson nebo Charkov. Zkus se alespon trochu zorientovat, ju!? ;-)
https://www.seznamzpravy.cz/…e-porazce-218938
Cherson
„Největší porážka od pádu SSSR!"
:yes:
https://cs.m.wikipedia.org/…a_o_Kyjev_(2022)
Ukrajinské vítězství v bitvě u Kyjeva bylo klíčovou událostí první fáze války.
:yes: :yes:
https://cs.m.wikipedia.org/…o_Charkov_(2022)
"Navzdory ukrajinskému vítězství bylo město Charkov i nadále terčem ruského ostřelování. Až do poměrně překvapivé a velmi úspěšné ukrajinské protiofenzívy..."
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:34
Re: Cha cha cha
Dohody podepsané Borisem Jelcinem, těžce závislým alkoholikem, bývalým kariérném komunistou a uplacenými poslanci státní dumy, kteří za některé své hlasování dostali částky cca 50 000 USD byl 95% současných ruských politiků nikdy nepodepsalo.


Tolik asi k Budepeštskému memorandu.

Já sem klidně pro Ukrajinu v EU a nato základny an Ukrajině.

Má to jedinou podmínku - na Kubě, Venezule, Chile a Peru bude rozmístěno na oplátku 50 000 ruských raket namířených na USA. Pokud s tím bude USA souhlasit, tak at je Ukrajina v Nato a je tam 20 nato základen. Pokud s tím USA nebude souhlasit, tak v žádné zemi bývalého SSSR nesmí být nikdo vojenská základna. Nemá tam co dělat, u hranic USA žádné základny Ruska, Iránu, KLDR, Číny atd taky nejsou.

Kuba je svobodný stát jako Ukrajina a může mít na svém území v přístavech atd kde co.
Třeba 150 ruských lodí aponorek a na své uzemí 300 000 ruských vojáků . Bereš? A ruská vojenská letadla z Kuby mohou létat do vzdálenosti 10 km od hranic státu Florida.
Dostřel na Floridu cca 2 minuty.

Pokud ne, si demagog. Protože totéž chceš po Rusku aby dovolilo NATO a USA.
Opačně by to nešlo vid utopisto.
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2023 17:09
Re: Cha cha cha
Výstižné :yes: :yes: :yes:
31. 12. 2023 08:40
Re: Cha cha cha
Kritika EU, kritika elektro aut a nazor, ze posílat zbraně nekomu kdo se brani je spatne.

3 nazory ktere jsou casto spolu.

Cim to je?
31. 12. 2023 09:29
Re: Cha cha cha
A vzdy naprosto zvracena logika.
:no: :no:

Elektromobil je horsi, protoze pry je jeste spinavejsi nez diesel.
Emise ma v uhelne elektrarne (o jaderne se v souvislosti s EV zamerne mlci) a navic ty emise za nim, jak se mu droli pneumatiky...
:D

A s Ukrajinou totez. Vinikem je dle dezolatu napadeny. A resenim je aby se napadeny vzdal. Zastavit agresora? Dogma zni jasne: rusko je nezastavitelne, jedina moznost je vzdat se mu. Jedine porazka napadeneho prinese mir.
https://www.novinky.cz/…o-sveta-40452424
"Rusko obhajovalo agresi na Ukrajině potřebou chránit ruskojazyčné obyvatele na Donbasu. Proto taky podporovalo a řídilo tamní separatisty. Ti ale ovládli jen malé území. Pak začal Putin mluvit o potřebě osvobodit celou Ukrajinu od podle Kremlu fašistické kyjevské vlády sloužící Západu."

Dezolati jsou nejen ostudou mezi obcany demokratickeho statu.
Ale predevsim ostudou kritickeho mysleni.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:25
Re: Cha cha cha
On tu někdo tvrdí drahý utopisto že posílat zbraně Ukrajině je špatný?

Ne my tvrdíme, že když EU+USA pošle na ukrajinu 90 000 dělostřeleckých nábojů, tak KLDR, Irán, Sýrie a ruské zborojovky jich tam dovalí 140-240 000 ks.
Takže jediný efekt je prodlužování války.

Pokračování této strategie znamená, že konflikt bude ukončen mezi roky 2027-2038 se ztrátou OBYVATELSTVA Jkrajiny proti roku 2021 cca mínus 26-45% z toho drtivá většina migrací z ukrajiny s tím, že z těchto migrantů se už na Ukrajinu NIKDY a to opkajuji nidy NEVBRÁTÍ ZPĚT 90-98,9%

Zbytek bude těžce zraněn nebo zabit.

Na Ukrajině zůstanou starci a země ekonomicky zkolabuje.
1. 1. 2024 17:00
Re: Cha cha cha
tie tvoje 'krute ukrajinske zasahy' boli uz viacnasobne preukazane ako loz, je to stupidna ruska propaganda, ktorej veria len ti najjednoduchsi jedinci. A tie uvahy o mieri su absolutne mimo, jediny mier tammoze nastat ak sa Rusi stiahnu a Ukrajinci ubrania, to iba kolaborantski rusofilni ***i budu vypisovat akoze uvahy o miery bez toho aby sa Ukrajina ubranila.
Takze si tvoje rozpravky nacitane z konspiracnych sraciek nechaj a ak ti vyhovuje lizat ruske analy, tak pakuj do Ruska a nevypisuj ich ku clankoch o autach ty skurveny kolaborantsky ***.
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:20
Re: Cha cha cha
Jsi nahlášen čínský agente . Pokračuj
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 16:29
Počkejme 15 let
Počkejme si 15 let a řekneme 3 generace modelů.
Jsem zvědavý, co budou eurohujeři říkat na první generace čínských modelů Made in Germany, které budou lepší jak VW, ale budou stát polovinu ceny VW, a které budou běžným standardem pro movitější Evropany, co si ještě budou moct dovolit vlastní nový automobil.
Rozbalit vlákno
4
30. 12. 2023 16:34
Re: Počkejme 15 let
Co jsi rikal ty na Diesse, ktery na Cinu a Teslu upozornoval leta dopredu??

Ty se ted divis a pises furt stejny nesmysly.

Kdyz EV nikdo nechce, tak se cinskych automobilek bat nemusis!

Resp. tva tvrzeni si vzajemne odporuji.
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2023 17:36
Re: Počkejme 15 let
Postaci aj 10 rokov ;-) a smiech mnohych prejde... po korei prichadza na rad cina... a mam taky citak ze ta bude este silnejsia ako korejci ... pockaj coskoro bude viac MG na cestach ako citronov... ale (ne)prekvapuje ma ze mi to vobec ale vobec nevadi ;-)
30. 12. 2023 20:46
Re: Počkejme 15 let
K poslednej vete - čím to asi bude? Že by absenciou myslenia? Každému mysliacemu človeku to vadiť musí, pretože si uvedomuje dôsledky toho, čo sa deje. To ale nebude tvoj prípad. Alebo si Číňan?
31. 12. 2023 10:06
Re: Počkejme 15 let
Polovinu stát nebudou. Ale levnější určitě budou. Otázkou samozřejmě je, jak rychle se čínským automobilkám povede získat dostatečnou sílu značky (image). Bavíme se totiž o relativně drahých autech. A u takových aut je zásadním faktorem to, zda dokáže udržet rozumnou zůstatkovou hodnotu. Ani Japoncům, ani Korejcům se na evroprském trhu s drahými auty nikdy moc nedařilo.
Spíše se bojím toho, že čínské automobilky evropskou konkurenci převálcují na světových trzích a pak je před bankrotem levně koupí.
30. 12. 2023 17:32
Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner jako
V EU můžete svobodně kandidovat a věci měnit, v Číně ne.
Z EU může stát vystoupit, z Číny ne.

Dál nemá cenu cokoliv dodávat....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 17:53
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Gratuluji. Větší blbost lze napsat fakt těžce.

Vystoupit z Číny?? A my nějak můžeme vystoupit z Česka?!? ... Jako solidní pitomosti píšeš :no:
30. 12. 2023 19:17
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
kdybys v Cesku vyhral volby a zmenil ustavu, nikdo ti nebude branit tu zemi rozdelit jako kdysi ceskoslovensko. Klidne pak muzes vyclenit Ostravu ze zeme kdyz budes chtit. Proste ten system lze zmenit, klidne i zrusit, vramci demokratickych procedur.... Zatimco v Cine nebo v Rusku zadne volby ani nejsou....
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:23
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Kdybys v Číně vyhrál volby můžeš tam cokoliv.
Asi tolik k téhle tvojí nesmyslné debatě.
30. 12. 2023 20:53
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Uz našli toho Zemanová poradce? Asi tolik k te moznosti vyhrát volby v Cine….
31. 12. 2023 08:19
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Volby v Číně? to už ses fakt pokakal ne?
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2023 09:40
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Nejspíš se pokakáš ty.

https://czech.cri.cn/2023/03/21/VIDEMK0szZifHosivBxoaIfm230321.shtml
31. 12. 2023 10:17
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Teoreticky jde vše. Ale prakticky? Pro zrušení Senátu je dlouhodobě většina lidí. Stačilo by
změnit ústavu. Přesto se to nikdy nestane. A to i kdybys drtivě vyhrál volby do Poslanecké sněmovny a Senátu, protože i při zisku 100 % hlasů bys získal jen 1/3 senátorských křesel, zatímco 2/3 by zůstaly kaprům. A kapři si svůj senátorský rybník nevypustí.
30. 12. 2023 19:17
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Zrovna k tomuhle je konkrétní příklad Hongkong poslední 2 roky a jak tam dopadli nejen aktivisti, ale firmy, které dokonce ani nerozporovali že patří k Číně, ale "jen" nechtěli akceptovat státní moc ve svém podnikání nebo chtěli pluralitu názorů...ti co firmy přesunuli jsou zavírání do vězení apod.

A z toho tkví část čínského bohatství, prostě klasický útlak a okrádání ve jménu socialismu k vlastní propagandě a investicím do něčeho co si zrovna strana zamane že chce dosáhnout.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:25
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Čína má jedno pravidlo - můžeš cokoliv, kromě toho jít proti Číně. Za mě dost pochopitelné, uchopitelné a svým způsobem z pohledu stability racionální.
30. 12. 2023 22:19
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
Naproti tomu sa EÚ správa ako masochista.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 22:36
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
To je právě ten problém. EU se chová tak jak ji řídí malá skupina idealistů a socialistických utopistú zcela odtžená od reálného světa běžných lidí žijících v EU.
30. 12. 2023 20:48
Re: Pro všechny co tvrdí že Čína je pro nás stejný partner j
To ti na akom mítingu nakukali? Skús sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak?
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2023 19:37
A zase pres Uhry!
Minule je zastavila spojena zemska hotovost az za Olomouci...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2023 20:37
Re: A zase pres Uhry!
No, nerad ti kazím radost, ale Němci prodali Číně polovinu největšího přístavu...
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2023 22:16
Re: A zase pres Uhry!
A co z toho vyplyva?

Mimochodem, Olomouc neni pristav v Nemecku.

Diskuze s Tebou ztraci smysl.
Skoda.
30. 12. 2023 22:22
Re: A zase pres Uhry!
A má zmysel a náväznosť to, čím si začal vlákno? ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
31. 12. 2023 21:51
Re: A zase pres Uhry!
Ma.
Primou souvislost.
Madari jsou trojskym konem Putina v EU.
A ted sem pousteji Cinu.
Ne, neni to nahoda.
30. 12. 2023 20:13
Kolikrat
kolikrát tady je psáno o zle EU, o slabé EU o tom jak se rozpadne atd. Par nicku stale dokola. Uz pred 2500 roky o tom psal Sun-c v Umění války. O tom, jak oslabit svého protivníka, aniž byste museli jít do reálné fyzické bitvy.
Pritom EU nejvice oslabuji prave ti, kteri na EU nejvice nadávají. Například Orban ktery brani EU podpořit sousední napadeny stat.
A na koho nadávají nicky kteri kritizují EU za slabost? Ne, Orban to “kupodivu” neni.

EU je silná a zdravá spolecnost. Jiste ma mnoho problemu, ostatne jako kazde společenstvo, ale predstava zit nekde jinde pod silným a rozhodným vůdcem me neláká.
Rozbalit vlákno
9
30. 12. 2023 20:50
Re: Kolikrat
Nad týmto sa dá už len smutne povzdychnúť... :-( Raz sa z toho sna zobudíš, ale neprajem Ti to.
30. 12. 2023 21:53
Re: Kolikrat
Ano, nas zivot je jako prijemny sen.
Co je zly sen vi v rusku.
https://www.novinky.cz/…-rozkaz-40454940
"Muži dostali na ceremoniálu udělení ruského občanství rovnou povolávací rozkaz"
Toto je zly sen, byt povolan a zbytecne zemrit v agresivni rozpinave valce - napadeni sousedskeho statu.
30. 12. 2023 22:21
Re: Kolikrat
Kto chce, vidí fakty.
Kto nechce, vystačí s propagandou.
Veď prečo rozmýšľať, keď netreba, že.
30. 12. 2023 23:11
Re: Kolikrat
Uved nejaka sva "fakta".
Ja uvadim obvykle zdroje - odkazy.
Co uvadis ty? Sve emoce.

O cem bych mel rozmyslet?
O tom kdo koho na Ukrajine napadnul?
Nebo jak moc spatna je EU?

Muj zamestnavatel dostal dotace od EU.
Stitek EU je skoro na kazdy vetsi dopravni stavbe v Cesku. Ja to vidim.
Ty ne.
https://www.businessinfo.cz/…c-nez-zaplatilo/
Česko už dostalo od Evropské unie o bilion korun víc než zaplatilo :-O

Tohle jsou fakta.

https://www.denik.cz/…hy-20230103.html
Silnější pozice Slovenska se projevuje i ve větší podpoře členství v EU. Zatímco v Česku byla 53 procent, na Slovensku je až o dvacet procent vyšší.

Eviidentne ne vsichni Slovaci jsou (byli) tak nespokojeni jako ty.
30. 12. 2023 23:37
Re: Kolikrat
Je ťažké niečo vysvetľovak človeku, ktorý nie je schopný pochopiť jednoduchý fakt, že ani jeho vlastné trenky už nie sú jeho vlastné...
Avatar - Franta Dobro
30. 12. 2023 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2023 00:16
Re: Kolikrat
Tentokrát 👍

Jo a ještě - 👍
Avatar - Barrichello
31. 12. 2023 16:28
Re: Kolikrat
Silná a zdravá společnost, hehehe.

S porodností nula nula prd, která je řešena nataháním nepřizpůsobvicýh migrantů odmítajících žít dle evropských zásad, pravidel a zákonů.

Předlužené země na pokraji krachu jako Řecko, Španělsko, Itálie, Porugalsko nebo ČR , které budou muset investovat další stovky miliard půjčených peněz do Green Dealu :-)

Tady máš zdravou společnost, prolhnanino s vymytou kedlubnou od unijní propagandy https://echo24.cz/…sel-utect-rodina
Avatar - lyon667
31. 12. 2023 10:31
Čínské prskavky
...do každé rodiny: https://www.youtube.com/watch?…

Číňané byli vždy mistři na ohňostroje. Lze reálně předpokládat, že zákazy vjezdu BEV do různých objektů s jejich rozšířením porostou jak houby po dešti...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
1. 1. 2024 12:10
Není nic špatného...
....BYD automobilka v Maďarsku. Klíčové budou pracovní podmínky pro zaměstnance. To si musí pohlídat evropské odbory. Co jim tam na nějakou dobu půjčit Povšíka?
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2024 09:38
Škoda
Diskusia k Alfe dávala akú takú nádej, že sa na tomto serveri dá diskutovať o autách.

Ak to má byť diskusia o vojne a vzájomých urážkach, tak tento server treba prenechať expertom na vojnu... smutné, ale čo už.
Požiadal som redakciu o zrušenie účtu.
Rozbalit vlákno
0