Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Elektrický nástupce Škody Karoq na ilustracích: Velký kufr a moderní tvář

20 komentářů

Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avantime
Už som mal tú česť a bude to o dosť lepšie ako tento render. 😄
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak ještě že tvůj sice trochu hysterickej ale zato megaempatickej trolling zachránil situaci 😁 :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Sice to nemá vypíčený fejkový prasečí rypák ala Enyaq (konečně!), ale jinak už minimálně 63 % čínských elektrických SUV vypadá líp.... :no: 😁 .
Avantime
Dali tam nový SW a nie každý potrebuje 100 kWh batériu. Podľa mňa môžu byť pokojní a facelift sa už blíži.
ptr078
Ved take malovanky tu behali rok dva dozadu a mal to byt kodiaq, teraz to trochu prefliaskali a ma to byt karoq. Vypovedna hodnota 0
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Myslím si že většina veřejnosti byla zcela a úplně spokojená se spalovacími modely, ty ujíždějící vlaku 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jestli na to přejdou všichni (fakt je to o tolik levnější, než když to roboti ve svařovně zbouchají z levného ocelového plechu?), tak to bude kurevská spotřeba hliníku. Ještě že ten se alespoň dobře recykluje.... 😄
tomas4568
Škodovka a celý koncern (možná s výjimkou Porsche) smutně sedí na kufrech a čekají, až na třetí nástupiště, kolej sedmou přijede další vlak do stanice Elektromobilita. Protože ten, ve kterém jedou NIO, BYD, Kia, Xiaomi,.. už dávno ujel. Jejich auta jsou k dispozici zákazníkům, škodovka ukazuje barevné obrázky a autíčka z plastelíny. Je super, že se Enyaq prodava tak dobře, ale svými parametry - kapacita baterie, dojezd, SW - už dlouho s konkurencí krok držet nestihne.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
není spalovací motor jeden jako druhý. Nejlepší motor do auta je diesel! :yes: Čas dieselu ještě přijde!
Johnn
Jo to skoro je důležité. :yes: . Jen velikost kol u EV dělá obrovský rozdíl. Nebo si myslíš že ADAC nějak podvádí.
Testů je obrovské množství, ale ne vždy jsou porovnávána auta, která chceš porovnat. Třeba😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/insideevs.com/…ts-28-other-evs/
Ale nikde jsem neviděl test, kde by koncern VAG ohromoval spotřebou (tedy tou nižší).

Nabíjení je snad jasné.
Jozinwk
Volkswagen...Seat...Škoda ...holt musí sa šetriť 🤫
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Údaje v té srovnávací tabulce jsou teda hodně zvláštní😒br /> Enyaq RS - 450 km
ID.4 GTX - 310 km
Vždyť jsou to skoro stejná auta.... Nechápu, co tím chtěli básníci říci, ale na první dobrou je to nesmysl... 😄
Jozinwk
.....zmena dosť velká prednej masky , ale moc pripomína značku KIA 🥴
Johnn
Nový SW nezachrání špatný HW.
Souhlasím, že každý nepotřebuje baterii 100kWh. Proč chtít něco, co naprostá většina stejně nevyužije.
Ale spotřebou, tím dojezdem a pak rychlonabíjením je koncern VAG zrovna v mainstaimu spíše podprůměr. https😐/www.adac.de/…autos-adac-test/
https😐/www.edmunds.com/…ar-charging.html
A právě tyto parametry jsou klíčové pro přijmutí BEV širším spektrem zákazníků.
A nejvyšší vedení si toho je vědomé, proto i sami přiznali svoji malou konkurenceschopnost.
kozakm
Jestli je pravda, že Xiaomi vyvinulo nové auto za 3 roky, tak má VW problém
PowerHouse
nebudou pořád bouchat ne koleně.
To bychom jsme se potom při té produktivitě nedoplatili.

Dnes již má každá asijská automobilka gigacasting.
I ten Xpeng, kde VW koupil podíl.
A dnes se hypercastingem chlubilo i Xiaomi.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jsem zvědavý, jestli za tou maskou (ať už bude, jaká bude) bude konečně frunk a nebo stále klasický koncernový bordýlek, co dům dal... 😄