Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektrický nástupce Škody Karoq na ilustracích: Velký kufr a moderní tvář
20 komentářů
Barry Lyndon
4
Sice to nemá vypíčený fejkový prasečí rypák ala Enyaq (konečně!), ale jinak už minimálně 63 % čínských elektrických SUV vypadá líp.... :no: :D .
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Barry Lyndon
4
tak ještě že tvůj sice trochu hysterickej ale zato megaempatickej trolling zachránil situaci :D :yes:
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PowerHouse
nebudou pořád bouchat ne koleně.
To bychom jsme se potom při té produktivitě nedoplatili.
Dnes již má každá asijská automobilka gigacasting.
I ten Xpeng, kde VW koupil podíl.
A dnes se hypercastingem chlubilo i Xiaomi.
To bychom jsme se potom při té produktivitě nedoplatili.
Dnes již má každá asijská automobilka gigacasting.
I ten Xpeng, kde VW koupil podíl.
A dnes se hypercastingem chlubilo i Xiaomi.
Jestli na to přejdou všichni (fakt je to o tolik levnější, než když to roboti ve svařovně zbouchají z levného ocelového plechu?), tak to bude kurevská spotřeba hliníku. Ještě že ten se alespoň dobře recykluje.... :-)
Avantime
Už som mal tú česť a bude to o dosť lepšie ako tento render. :-)
Ved take malovanky tu behali rok dva dozadu a mal to byt kodiaq, teraz to trochu prefliaskali a ma to byt karoq. Vypovedna hodnota 0
tomas4568
Škodovka a celý koncern (možná s výjimkou Porsche) smutně sedí na kufrech a čekají, až na třetí nástupiště, kolej sedmou přijede další vlak do stanice Elektromobilita. Protože ten, ve kterém jedou NIO, BYD, Kia, Xiaomi,.. už dávno ujel. Jejich auta jsou k dispozici zákazníkům, škodovka ukazuje barevné obrázky a autíčka z plastelíny. Je super, že se Enyaq prodava tak dobře, ale svými parametry - kapacita baterie, dojezd, SW - už dlouho s konkurencí krok držet nestihne.
Dali tam nový SW a nie každý potrebuje 100 kWh batériu. Podľa mňa môžu byť pokojní a facelift sa už blíži.
Nový SW nezachrání špatný HW.
Souhlasím, že každý nepotřebuje baterii 100kWh. Proč chtít něco, co naprostá většina stejně nevyužije.
Ale spotřebou, tím dojezdem a pak rychlonabíjením je koncern VAG zrovna v mainstaimu spíše podprůměr. https://www.adac.de/…autos-adac-test/
https://www.edmunds.com/…ar-charging.html
A právě tyto parametry jsou klíčové pro přijmutí BEV širším spektrem zákazníků.
A nejvyšší vedení si toho je vědomé, proto i sami přiznali svoji malou konkurenceschopnost.
Souhlasím, že každý nepotřebuje baterii 100kWh. Proč chtít něco, co naprostá většina stejně nevyužije.
Ale spotřebou, tím dojezdem a pak rychlonabíjením je koncern VAG zrovna v mainstaimu spíše podprůměr. https://www.adac.de/…autos-adac-test/
https://www.edmunds.com/…ar-charging.html
A právě tyto parametry jsou klíčové pro přijmutí BEV širším spektrem zákazníků.
A nejvyšší vedení si toho je vědomé, proto i sami přiznali svoji malou konkurenceschopnost.
Údaje v té srovnávací tabulce jsou teda hodně zvláštní:
Enyaq RS - 450 km
ID.4 GTX - 310 km
Vždyť jsou to skoro stejná auta.... Nechápu, co tím chtěli básníci říci, ale na první dobrou je to nesmysl... :-)
Enyaq RS - 450 km
ID.4 GTX - 310 km
Vždyť jsou to skoro stejná auta.... Nechápu, co tím chtěli básníci říci, ale na první dobrou je to nesmysl... :-)
Jo to skoro je důležité. :yes: . Jen velikost kol u EV dělá obrovský rozdíl. Nebo si myslíš že ADAC nějak podvádí.
Testů je obrovské množství, ale ne vždy jsou porovnávána auta, která chceš porovnat. Třeba:
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://insideevs.com/…ts-28-other-evs/
Ale nikde jsem neviděl test, kde by koncern VAG ohromoval spotřebou (tedy tou nižší).
Nabíjení je snad jasné.
Testů je obrovské množství, ale ne vždy jsou porovnávána auta, která chceš porovnat. Třeba:
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://insideevs.com/…ts-28-other-evs/
Ale nikde jsem neviděl test, kde by koncern VAG ohromoval spotřebou (tedy tou nižší).
Nabíjení je snad jasné.
Jozinwk
.....zmena dosť velká prednej masky , ale moc pripomína značku KIA 🥴
Jsem zvědavý, jestli za tou maskou (ať už bude, jaká bude) bude konečně frunk a nebo stále klasický koncernový bordýlek, co dům dal... :-)