Testy
Mikesus
12
V pohode odectes celé DPH, protoze na firmu dostaneš slevu, že pod 2M bez DPH se dostaneš v pohodě.
Přejít do diskuze
Kvalita zpracovani Lexusu je jina galaxie od kvality zpracovani BMW. A to rikam jako majitel BMW 440i aktualni generace a Lexusu LS500h jako primarniho auta (vybral jsem si jej proti aktualni prehypovane 7 plne black piano vrzajicich plastu). RX500h presne teto generace mame v rodine a nedovedu si srovnani s X5 predstavit. Kvalita a spolehlivost u BMW opravdu neni dobra (behem 8 tisic jsem mel 440 trikrat v servisu a jednou me nechala Plzenske dalnici..). U Lexusu nemate zadne problemy a o jejich provozu vlastne ani nevite.
Ani ne tak aktualni garaz, jako letita zkusenost asi po 20 autech vsech znacek… uz cloveka unavuje nekvalitni zpracovani Porsche viz. moje video https😐/youtube.com/…orts/8gStqAdRc5U?… - nove BMW z Cartecu, co me nechalo na dalnici, S Class kam mi zapadla mince a nikdo ji z kaplicky interieru nevytahl 3 roky, X5 kde se nam ve firme odlepoval interier … u toho Lexusu clovek podobne veci neresi. Ale je pravda, ze prumerny vek lidi, co si kupuji LS je 52 let 😂 asi se k tomu Lexusu clovek proste doiteruje… coz je desive.
Sednete si do RX500h.. pocitove je to opravdu nekde jinde. Samozrejme chapu, ze je to subjektivni. Ad 7 nekde si do toho sednete. Udrzitelnost, recyklace a setreni nakladu delaji sve. I u nove S classy.
LC500 jsem koupil v roce 2018 a prodal ve 2020 kdy jsem koupil 911 992 (velka chyba.. mimochodem). LC ale Fenomenalni automobil. Jen jsem uplne neprisel na chut sedackam a stval me infotaiment. Ted v tom LS je ta posledni jednotka po faceliftu a pocitove uzivatelsky se to auto posunulo na uplne novy rozmer.
LC500 jsem koupil v roce 2018 a prodal ve 2020 kdy jsem koupil 911 992 (velka chyba.. mimochodem). LC ale Fenomenalni automobil. Jen jsem uplne neprisel na chut sedackam a stval me infotaiment. Ted v tom LS je ta posledni jednotka po faceliftu a pocitove uzivatelsky se to auto posunulo na uplne novy rozmer.
Zde uváděná čísla jsou prakticky vždy špatně, 838 l si někdo vycucal z prstu. Kufr je na danou třídu/velikost auta malý, menší než v autech o dvě třídy níže. Správně je 461 litrů a po sklopení sedaček 1678 litrů. V materiálech k RX se to uvádí třeba zde, strana 67.
https😐/www.lexus.de/…4_GER_150dpi.pdf
https😐/www.lexus.de/…4_GER_150dpi.pdf
Asi tak, bohužel opět jen další z řady testů s naprosto nesmyslným hvězdičkovým hodnocením. To auto by mohlo být, vzhledem k použité technice, zajímavé, kdyby stálo max. 1,7 a ne 2,5 mio.
a slušná převodovka jsou určitě velký pokrok. Za ty peníze by to ještě chtělo šestiválec, motor podél, hnanou zadní nápravu přes kardan, podvozek na vzduchu a dostane to na zdejším serveru deset hvězdiček.
Ale jo. Ale zase má to 370 koní a ve městě lehce přes 7 a na dálnici když jedeš jak člověk tak k 10 mi přijde dobrý.
Ale kdo řeší u auta za 2,5 mio spotřebu je vocas. Jinak Lexus super jen škoda toho 6ti válce...
Když za podobné peníze je k dispozici R6 s EV dojezdem ke 100km a výkonem téměř 500HP v X5.
X6 má pořád 580 litrů, jediný hendikep oproti X5 je, že tu teoreticky můžeš nacpat i nad roletku, ale to v těch litrech započítáno není. Každopádně je RX v tomto směru bída.
V galerii jsou i fotky kufru, pod podlážkou žádná rezerva není, a není tam ani žádný prostor, do GLE dáš pod podlážku troje lyžáky, do X5 dokonce čtvery a pořád ti zbývá celý kufr. Pro mě je praktičnost a objem kufru u rodinného auta docela důležitá věc, RX je auto s určitými rozměry (ne malými) a za konkurencí ve třídě v tomto ohledu zaostává o parník.
V X5 ne. Meli jsme ve firme predchozi generaci. Chtel jsem koupit X7 s V8. V te jsem sedel. Stejne jako v XM.
Dúfam, že vám dobre slúži. Ja som išiel do RX po 6 rokoch strávených na NX a je to neporovnateľný rozdiel najmä v dynamike, kultivovanosti chodu ale aj dojazdu na elektro. Oproti NX dochádza k častejšej jazde na elektro. Výsledkom je to, že na RX mám dlhodobo spotrebu porovnateľnú s NX, čo som teda rozhodne nečakal.
Prajem všetko dobré v novom roku.
Prajem všetko dobré v novom roku.
LEXUS RX450h minulej generácie má objem kufra 539 l a po sklopení zadných sedadiel 1612 l. Ano, nie sú to nejaké úžasné čísla, ale v praxi nie je problém pre 4 dospelé osoby zbaliť sa na dvojtýždňovú dovolenku aj s rezervou na prípadné nákupy. Naviac RX má posuvnú zadnú lavicu zhruba o 15 cm čím je možné získať ďalšie litre v kufri bez výrazného obmedzenia komfortu sedenia na zadných sedadlách.
No ja mam trosku respekt k tomu tom kupovat vylozene od Turka nebo pochybneho importera (kvuli zaruce..). Spis jsem uvazoval koupit LXko primo v US od dealera a nechat si ho na zakazku dovezt. Ale u oficialnich dealeru byl seriozni problem ty auta sehnat - alespon 6 mesicu zpet kdyz jsem to resil.
3er/4er je v interiéru mnohem “plastovější” než 5er, záleží na výbavě, ale základ bude asi pro všechny verze stejný. Takže já bych to s 5er vůbec nesrovnával byť to třeba z fotek vypadá na první pohled podobně.
Jinak k té chladící kapalině, co jsem měl 540i tak to opravdu mizelo šíleně, zkoušeli jsme reklamovat a prý je to normální. Auto a motor jinak fungoval bezchybně 100 tisíc km (pak skončil leasing), jen teda jsem musel vozit s sebou tu kapalinu a v létě průběžně dolévat, to bylo divné…vlastně v interiéru jedna věc, ke konci občas vrzala na nerovnostech středová konzole, dost možná mechanismus otevírání loketní opěrky, mohl tam být ale taky nějaký bordel, asi nic divného.
Jinak k té chladící kapalině, co jsem měl 540i tak to opravdu mizelo šíleně, zkoušeli jsme reklamovat a prý je to normální. Auto a motor jinak fungoval bezchybně 100 tisíc km (pak skončil leasing), jen teda jsem musel vozit s sebou tu kapalinu a v létě průběžně dolévat, to bylo divné…vlastně v interiéru jedna věc, ke konci občas vrzala na nerovnostech středová konzole, dost možná mechanismus otevírání loketní opěrky, mohl tam být ale taky nějaký bordel, asi nic divného.
1. Prestal fungovat spravne iDrive
2. Odesel alternator cestou z Nemecka (a tim, ze je to mild hybrid je to dost konecna)
3. Prestala se mi spravne stahovat strecha u kabrioletu
Vse do 8 000. Koupene jako nove v Cartecu.
4 problem jsem vypustil 😊 Ale jo muzu mit jen smulu.
2. Odesel alternator cestou z Nemecka (a tim, ze je to mild hybrid je to dost konecna)
3. Prestala se mi spravne stahovat strecha u kabrioletu
Vse do 8 000. Koupene jako nove v Cartecu.
4 problem jsem vypustil 😊 Ale jo muzu mit jen smulu.
To nesmíš kupovat u českých dealerů. Ti neví co by. Ti se chovají jako Kaufland a Lidl v Čechách -urvi co můžeš.
V Německu je funglovka z 1,8 mega. Stačí si zajet do Berlina
V Německu je funglovka z 1,8 mega. Stačí si zajet do Berlina
No prave to LS po poslednim faceliftu ma vsechny klasicke vychytavky jako nemci vcetne dover, headup displeju, masaznich sedadel.. ale zase nema motor. Kdyz jsem vzal nabidku motoru u 7 (elektriku neresim - ta me to nelaka.. nemam dum kde bych nabijel) nebral v potaz diesel, tak jsem skoncil u hybridni varianty s V6 a tam jsem si uvedomil, ze stejne jako u elektromobilu to nechci nikde nabijet.. pak jsem videl to zpracovani interieru, hlouposti jako ze velka TV na zadnich sedackach je mi k nicemu, protoze mam pres 2 metry a ona se proste nevysune pokud mate sedacku moc vzadu a prestal o 7 premyslet. Posledni racionalnim parametrem byl pomer cena/vykon kde mi Lexus CR udelal nabidku na LS za cenu kdy 7 byla uplne off. K tomu mensi displej v interieru, zadne hardcore napojeni do cloudu (v idrive i v te 440 jsem si hackl co jsem potreboval, v novem idrive to nejde, protoze upravy se musi verifikovat s bmw cloudem, takze si clovek nevypne ani blbe pipani pasu.. apod) a fyzicka tlacitka.. fenomenalni podvozek a zpracovani + moc hezke vzpominky na LC. Takhle jsem se dostal k LS.. co to pujde ho neprodam. Idealne nikdy 😂 Zatimco 4 pujde z domu planovane hned po odpisech.
Porsche Prosek je slozita kapitola existence znacky v CR. Clovek to bud musi vzit jako nutne zlo nebo jezdit do Nemecka. Tam mam zkusenost s mou starou 911 997 a servis tam byl perfektni.
SL to byl muj sen. Ale bohuzel tehdy nedostupny. To co vyrabi ted me nelaka 😒 navic je to za penize, ktere jsou uplne mimo. LC v kabriu to jisti, ale uz nejde objednat 😒 pry ma byt nastupce nejaky s hybridem. Pokud to nebude hybrid s V6, ale s V8 mohlo by to fungovat.. ale ta V6 je dobra tak do toho LS.
Porsche Prosek je slozita kapitola existence znacky v CR. Clovek to bud musi vzit jako nutne zlo nebo jezdit do Nemecka. Tam mam zkusenost s mou starou 911 997 a servis tam byl perfektni.
SL to byl muj sen. Ale bohuzel tehdy nedostupny. To co vyrabi ted me nelaka 😒 navic je to za penize, ktere jsou uplne mimo. LC v kabriu to jisti, ale uz nejde objednat 😒 pry ma byt nastupce nejaky s hybridem. Pokud to nebude hybrid s V6, ale s V8 mohlo by to fungovat.. ale ta V6 je dobra tak do toho LS.
Mám RX 450h predchádzajúcej generácie ešte s radovým šesťvalcom. Keďže primárne denne jazdím mestské plus prímestské trasy, diaľnicu, ak nerátam obchvat, raz - dvakrát mesačne, tak hybrid mi vychádzal ako jediná možná alternatíva. Jazdenie s naftovým šesťvalcom v meste, ktorý sa ani poriadne nezohreje je týranie motora, naopak jazdenie s benzínovým nehybridným šesťvalcom v meste je zase týranie peňaženky. Novým RX som ešte nešiel, dealer mi ho ešte neponúkol na skúšku. No otázka je, aká bude spoľahlivosť novej koncepcie pohonu - štvorvalec s turbom plus HDM automat oproti klasike hladká 3.5 V6 plus planétové eCVT. Spotrebou to vyzerá, že je to na hodnotách predchádzajúcej generácie, resp. mierne nad. V meste so šesťvalcom bežne dosahujem spotreby pod 7 l/100 km, nie je problém ani 6.5. Myslím, že tým, že Lexus skončil so šesťvalcami, sa pripravil o časť klientov. Uvidíme, možno v budúcnosti sa ešte k šesťvalcom vráti.
Já taky čekám, že časem prostě přijde úbytek testosteronu, zhoršení zraků a rekcí, horší pohyblivost... tak třeba docením ta SUV, bezpečnostní asistenty a naopak hodím bobek na jízdní vlastnosti a motorizaci.
A pak přijde stařecká demence a třeba si koupím Lexus nebo Volvo.
A pak přijde stařecká demence a třeba si koupím Lexus nebo Volvo.
Nemusíš, tady máš video od Lexusu😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
Prodejce v tom asi trochu tápe 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…
Prodejce v tom asi trochu tápe 😉
Nic takového jsem nenapsal. Popsal jsem to ve srovnání s konkurenčními šestiválci. Cituji sám sebe "oproti takové 30d nebo 40i". Můžu ještě dodat, že pro ty co nechtějí dobíjet 45e.
A pokud chceš tuhle EV debatu rozvíjet, tvůj Enyaq se hodí na rychlou víkendovou cestu do Alp po týdnu ve městě bez jediného dobíjení? Já jenom, že RX 500h s tím nemá problém, natankuješ cestou z města do plna a jedeš bez omezení výkonu.
A pokud chceš tuhle EV debatu rozvíjet, tvůj Enyaq se hodí na rychlou víkendovou cestu do Alp po týdnu ve městě bez jediného dobíjení? Já jenom, že RX 500h s tím nemá problém, natankuješ cestou z města do plna a jedeš bez omezení výkonu.
Nemá...je to FWD😒br />
"Přední kola jsou poháněna čtyřválcem a elektromotorem o 64 kW (87 koních), zadní kola pak pohání pouze elektromotor eAxle o výkonu 76 kW (102 koní)."
"Přední kola jsou poháněna čtyřválcem a elektromotorem o 64 kW (87 koních), zadní kola pak pohání pouze elektromotor eAxle o výkonu 76 kW (102 koní)."
mne moje X5 na nákupy a na golf spolehlivě vozí také a brodění nemám zapotřebí ani netahám za ní jachtu, parkuje v teplíčku, takže snad to 5 let vydržíme spolu a pak stejně pápá 😄
jj, ono už ted je LC500 také s tím novým infotainmentem ale mne se na něj nechtělo čekat a já si za jízdy nehraju s navigací 😁
Já jsem zase k LC se dopracoval od 911 Targa a od ML SL 63 a nestěžuju si. Ale jak jsem psal, němec vás za ty peníze víc rozmazlí ( soft close, bezklíčkový přístup, ambientní osvětlení, automatické parkování, 360°kamera) ale jsou to věci, které nejsou potřeba pro normálního řidiče zvyklého řídit od vejtřasky po Porsche cokoliv :😉 Ale vím, že v LC se nic nebude kazit jenom tak nahodile a v servisu nebudu mít pocit, že jsem se dobrovolně nechal okrást, což zejména u Porsche platí dvojnásob :no: Teda u Porsche na Proseku abych nekřivdil těm servisům v Německu
U SLka ve 20-ti tisících odešel jenom tak přední tlumič ABC za 70000- po záruce, ve 30-ti tisících kondenzátor klimatizace za 40 000 a tak.
Já jsem zase k LC se dopracoval od 911 Targa a od ML SL 63 a nestěžuju si. Ale jak jsem psal, němec vás za ty peníze víc rozmazlí ( soft close, bezklíčkový přístup, ambientní osvětlení, automatické parkování, 360°kamera) ale jsou to věci, které nejsou potřeba pro normálního řidiče zvyklého řídit od vejtřasky po Porsche cokoliv :😉 Ale vím, že v LC se nic nebude kazit jenom tak nahodile a v servisu nebudu mít pocit, že jsem se dobrovolně nechal okrást, což zejména u Porsche platí dvojnásob :no: Teda u Porsche na Proseku abych nekřivdil těm servisům v Německu
U SLka ve 20-ti tisících odešel jenom tak přední tlumič ABC za 70000- po záruce, ve 30-ti tisících kondenzátor klimatizace za 40 000 a tak.
Tohle je super oproti takové X5 30d nebo 40i primárně ve městě, kde i ta nafta bere hodně a nehodí se tam koncepčně. Tady to se dá provozovat na svou kategorii úsporně a uživatelsky příjemně po městě jako mamacar a s přehledem to utáhne víkendové cesty mimo město. Ten pohon se mi docela líbí, ale v té cenovce při srovnání s plnotučnou prémií se ty výhody začnou trochu ztrácet...
mám X5 45e a naprostá spokojenost .
Mám asi páté BMW a ani jednou žádný problém. Možna mám štěstí ale nadávat na BMW mi nepřijde celkem ok a že jezdíš furt do servisu je možná také otázkou kdo a jak to řídí?
A mám Lexuse LC 500 takže srovnat mohu. Nestěžuju si také ale němci prostě to umí s tím rozmazlováním řidiče za ty peníze lépe. A s vrzáním plastů u BMW nemám takovou zkušenost ani u levnějších typů. Že někomu vrže nová sedmička? No to bych se na to rád podíval
Mám asi páté BMW a ani jednou žádný problém. Možna mám štěstí ale nadávat na BMW mi nepřijde celkem ok a že jezdíš furt do servisu je možná také otázkou kdo a jak to řídí?
A mám Lexuse LC 500 takže srovnat mohu. Nestěžuju si také ale němci prostě to umí s tím rozmazlováním řidiče za ty peníze lépe. A s vrzáním plastů u BMW nemám takovou zkušenost ani u levnějších typů. Že někomu vrže nová sedmička? No to bych se na to rád podíval
Ale však jo, každej má jinný priority. Já bych zase nesnesl, aby mě v autě něco vrzalo, jako toho máš u BMW, Mercedes i Porsche plnej internet. A s tou rezervou jsem psal o předchozí generaci kde mám plnohodnotnou rezervu...
Hokejový bag má cca 250l (zhruba 110x50x45, nacpaný výstrojí o pár cm víc). Takže ten, kdo dostane do 460l kufru rovnou 3 nejspíše dostane Nobelovku.
V Touaregu záleží co si zaškrtneš v konfigurátoru, můžeš mít cokoliv, sadu, dojezdovou rezervu nebo plnohodnotné kolo.
Taky je v tom kufru plnohodnotná rezerva, to třeba v Touaregu neni ne? mě třeba se ženou a se synem kufr stačí v pohodě na týdenní dovolenou. Kdo potřebuje víc, koupí něco jinného, jednoduchý...
Ano ano. Zkouseli jsme ho s tchanem. Zkusili a pry jim to v Bruselu (sidli tam vedeni Lexusu pro Evropu..) nejak zarizli ci co. Tak jsem koupil to LS.
Nevravím, že nemáš pravdu. Ale v mojom prípade nebola veľkosť kufra podstatným dôvodom na kúpu RX - ka. Keďže väčšina mojich jázd je v meste, resp. prímestské jazdy, dieslová X5 alebo GLE nepripadala v úvahu z princípu - pravidelná jazda so studeným dieslom, benzínová - nehybridná varianta zase z dôvodu spotreby. Preto mi hybridné RX vychádzalo ako najprijateľnejšia alternatíva s tým, že pri mojom podiele dialničných jázd na celkovom ročnom nábehu (33000km) nemám absolútny problém s vyššou spotrebou na diaľnici oproti vyššieuvedenej dieslovej konkurencii. Moja dlhodobá spotreba s 3,5 v6 hybridným RX je 7,3 l/100km. Do elektriny som nechcel ísť.
Ano, slouží... to je to správné slovo 😄 radši to zaklepu na dřevo, ale zatím jen dolevam benzín a vodu do odstřikovače 😄 průměrnou spotrebu mám těch 7,7 . Tuhle jsem se zrovna bavil se ženou, že si jako další auto neumím představit nic jiného než Lexus 😄 na každou jízdu se tesim a baví mě dálky, jak z toho auta člověk vyleze a není unavený a nic ho neboli 😄
Děkuji za přání do Nového Roku a Vám přeji také vše nej a pevné doufám, že máte s vozem obdobně pozitivní zkusenosti :yes:
Děkuji za přání do Nového Roku a Vám přeji také vše nej a pevné doufám, že máte s vozem obdobně pozitivní zkusenosti :yes:
To nepovažuji za argument, 4 lidé se na dovolenou sbalí i do Golfu, ale nevidím jediný důvod aby se majitel největší třídy SUV velikosti Q8, X5, GLE nebo Touaregu musel uskrovňovat v kufru o objemu 461 l notabene u modelu, který určitě není pro nadšené řidiče (kteří by nějaký litr v kufru odpustili výměnou za dynamické svezení), ale je to typický mamacar, kde se s rostoucí velikostí auta jaksi předpokládá i rostoucí objem kufru, protože odvézt třeba 3 kluky na hokejový trénink znamená rozházet půlku výstroje po autě, do 461l se tři hokejové bagy nevejdou ani zázrakem.
Zajímalo by mě, jaký je objem kufru. Testy Lexusu RX na Auto.cz jsou 4 a v každém se uvádí jiné číslo. Zde 838 l, v dalším 612 l a v dalším 461 l po roletku a 612 l po střechu... Testovali se různé verze (350h, 450h+ a 500h), ale na fotkách vypadá kufr vždycky stejně. Na webu Lexusu jsem objem kufru nenašel.
Aha, takže když chceš porovnat, jak si cenově konkurují modely různých značek, tak začneš prohlížet ceny skladovek po Evropě? Tvl, fakt fikaný... 😒]
A co sa ti tolko kazilo na 440i? Ja som so svojim 540i (rovnaky motor) a zatial som maximalne spokojny, blizim sa ku 100k km a nic sa nekazi, len 'zahadne' ubuda chladiaca kvapalina, tak ju obcas dolejem. Inac co sa tyka kvality spraovania, obcas nieco vrzne ked prejdem cez ostru nerovnost (viem, nemuselo by v tejto cenovej kategorii), ale celkovo mi pride spracovanie v poriadku (aj ked to nemozem porovnavat tolko ako ty, kedze u mna to bolo prve auto od premie, ktore dlhodobo pouzivam, nie len obcasne zvezenie sa) a hlavne je ten interier genialne ergonomicky a citim sa v nom dobre + jazndne vlastnosti na 5-metrovy kombik vyborne, cize zatial to vyzera ze sa mi s nim bude tazko lucit ked bude odpisane v uctovnictve
To nesmíš kupovat u českých dealerů. Ti neví co by. Ti se chovají jako Kaufland a Lidl v Čechách -urvi co můžeš.
V Německu je funglovka z 1,8 mega. Stačí si zajet do Berlina
Na cenikove ceny sere pes
V Německu je funglovka z 1,8 mega. Stačí si zajet do Berlina
Na cenikove ceny sere pes
Logicky je při srovnávání řeč o cenách ceníkových, resp. z konfigurátoru, argumentace skladovkami u dealerů je nesmyslná.
Tak evidentně jsi uvnitř aktuální X5 neseděl...
To, co píšeš, je podobné, jako bych tvrdil, že A8 je oproti S-Klasse naprosto jiný vesmír, protože mám doma áčko, a to je hroznej šunt.
To, co píšeš, je podobné, jako bych tvrdil, že A8 je oproti S-Klasse naprosto jiný vesmír, protože mám doma áčko, a to je hroznej šunt.
Pokud tahate, tak ano. Hlavne Lexus mimo CR prodava jine modely, ktere lze srovnavat - svoje iterace Land Cruiseru. Treba takove LX. Kde bych se hadal do krve oproti jakymkoliv nemcum. LX je auto co si koupite a s klidem ho zdedi Vase deti. Land Cruiser je proste Land Cruiser a s brodivosti ani s tahanim tam fakt neni problem 😊 Ale v CR mame smulu. 😒 EU regulace. Lexusu se nevyplaci to sem dovazet s neproslo by to homologacema. To je muj ultimatni sen, ktery bych poridil okamzite.. problem je, ze i dovoz z US je slozak. Proste protoze ta auta nejsou. Co jsem obepsal dealeru 😒
No jasný, proto jsem tu i jinde psal, že v moment kdy se to porovná s konkurencí ve třídě, tak to kulhá na obě nohy. Že to bude ve většině běžných situací stačit nepochybuju. Že by se dalo v té cenové hladině koupit 100% řešení, to bych se pak drbal na hlavě…ale já u aut řeším techniku, kdo chce jen velké prémiové SUV, bude mu to jedno.
Vy jste asi nečetli co jsem napsal 😁 vůči 30d nebo 40i. Pak jsem doplnil 45e (50e) pro ty co by chtěli něco vhodnějšího do města, ale nechtějí/nemůžou dobíjet. Nic víc 😁
On tam nějaký mechanický diferenciál je, ale jen od elektromotoru mezi levým a pravým kolem. Ve výsledku když to nemá dost šťávy, což v tomhle případě znamená😒br />
a) výkon motoru 70kw proti vpředu spalovacích 200kw + elektro 60kw
b) nízká kapacita baterie
...tak to proti kardanu nebo dual motor (a víc) BEV nemá bohužel šanci...občas si to pomůže, ale to je tak všechno.
a) výkon motoru 70kw proti vpředu spalovacích 200kw + elektro 60kw
b) nízká kapacita baterie
...tak to proti kardanu nebo dual motor (a víc) BEV nemá bohužel šanci...občas si to pomůže, ale to je tak všechno.
Kúpiš ale nedostaneš celú dph.
Neviete niekto ako to je s operákom na také drahšie auto?
Neviete niekto ako to je s operákom na také drahšie auto?
já řeším spotřebu u každého auta které mám ve firmě, neřeším to jen u aut pro zábavu, které najedou prd. Prostě doba se posunula a věřím, že spousta lidí řeší spotřebu ne kvůli financím (tam by mi to mohlo být fakt ukradené), ale prostě proto, že uvažují elementárně ekologicky a nechtějí pálit víc benzínu, než je nutné....
Mimochodem se Supem iV mám po 85tkm průměr 3,7.... (a tunu elektriky, samozřejmě)
Mimochodem se Supem iV mám po 85tkm průměr 3,7.... (a tunu elektriky, samozřejmě)
přesně to samý mě napadlo.... Tohle je snad první Lexus za dlouhou dobu co se mi celkem líbí, asi by mi na něm nic nevadilo, ale ta cenovka mi připadá astronomická, byť ceny těch velkých SUV v oku nemám....
mam 45e 130tkm, taha vlek, jezdi kazdej den nekolik km terenem, kazdej den hlubokej cyklus baterie. Menily se ventily v klimatizaci, olej v prevodovce, rozvodovce, difu (za moje), olej v motoru po 15-20tkm a odesel na 100tkm starter (zaclo to trochu skubat, normalne to jezdilo, dokonce sem to mesic vubec neresil). Za me je x5 naprosto nekde jinde, hadam vetsi brodivost, utahne nesmysl, ma nadhernej r6, vyborny bw audio kterymu se lex sice blizi ale horsi neni, vybornej podvozek a sedadla. 4er je materialove horsi, ale plnokuze individual v x5 je pecka. Plus dynamika i 45e je uzasna, 50e bude zas dal. A vedle toho auto se ctyrvalcem napric, ani bych to nesel zkusit
Nové RX jsem nejel, ale teoreticky souhlas, že ES 500h by bylo moc zajímavé auto a mělo by - při zachování určité cenové hladiny - potenciál brát zákazníky A6 nebo S90, popravdě to bych zvážil na dálnici i já, protože se mi ES jinak líbí (vzhledem k ceně) 😊 Mně na RX vadí to, že to je furt jen FWD a v testech na Youtube jsem víckrát zaznamenal, že je to při dynamičtější jízdě cítit a věřím tomu, protože 200 kw na předku a jen 70 kw z elektromotoru s poměrně malou baterkou nemá šanci fungovat jinak než pomáhat trakci v nejhorším... To mi tady v článku chybí a právě při srovnání s X5 45e to pak docela kulhá a nepřijde mi to na plný počet hvězd.
Jezdí to výborně, optikou hybridů asi nejlepší,co jsem zkoušel, výkon (jede to na čtyřválec fakt dobře, dynamika je pozoruhodná), pro nefanoušky eCVT to řadí a je tam i prodleva převodovky, zatáčí to, skvěle tlumí nerovnosti, do zatáčky zatáčí i zadní náprava, takže dává pocit menšího auta..
Ale vlastně se to nechová jako hybrid, docela to žere (já vim, koně, váha, já s tim jel asi za 10 ), má to zoufalý kufr na to, jak je to velké auto, určitě nenahradí velká SUV, myslím, že i do o třídu menší sesterské neprémiové Rav4 dáte víc věcí a moc se mi to vlastně nelíbí... dát ten pohon do nějakého sedanu Lexus, třeba do ESka ve sportovním paketu.. .to by bylo 😊
Ale vlastně se to nechová jako hybrid, docela to žere (já vim, koně, váha, já s tim jel asi za 10 ), má to zoufalý kufr na to, jak je to velké auto, určitě nenahradí velká SUV, myslím, že i do o třídu menší sesterské neprémiové Rav4 dáte víc věcí a moc se mi to vlastně nelíbí... dát ten pohon do nějakého sedanu Lexus, třeba do ESka ve sportovním paketu.. .to by bylo 😊
A jak často to za rok potřebuješ? Jestli každý tejdnen, pak to nadšení pro mega kufr chápu, jinak jsou to jen marketingové kecy, co do nás léta bušila parta z Boleslavi…
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hmm zajímavé. Je to tak 2 měsíce zpět co jsem se s nimi o tom bavil a že by to šlo.
Ale zase, pokid není třeba auto do terénu, tak LS určitě lepší.
Ale zase, pokid není třeba auto do terénu, tak LS určitě lepší.
3 hokejové bagy se tam vejdou úplně v pohodě. To jsi ani neviděl. Ano kufr je malej, nedal jsem tam 3 120cm kolobezky, proto jsem pro sebe zůstal u HL. RX má nevýhodu nízkého kufru a zuzeneho mezi podbehy. Málo litru má proto, že roletka je hodně nízko kvůli rychle se svažující zádi. Tohle je spis jako X6 než X5.
ano, ten 'normalny' unik je jedna z nemoci toho motoru, preto som aj slovo 'zahadny' napisal s uvodzovkami. U mna este ostava biely bordel na veku nadrze chladiacej kvapaliny od toho vyparovania a (pravdepodobne) kvoli tomu je aj dost tazke to veko odsrobovat. Asi to skusim fixnut novym vekom ak to povodne uz netesni, mozno to vyriesi cely problem 😊
Inac mne to obcas vrzne tiez niekde pri strede, inac nevrzga zamovolne nic. Maxialne madla dvery ak clovek silno potiahne, ale ja ich tak netaham a so spolujazdcami nejazdim tak, aby sa museli celou silou drzat, takze to inac ani neregistrujem 😊
Inac mne to obcas vrzne tiez niekde pri strede, inac nevrzga zamovolne nic. Maxialne madla dvery ak clovek silno potiahne, ale ja ich tak netaham a so spolujazdcami nejazdim tak, aby sa museli celou silou drzat, takze to inac ani neregistrujem 😊
Zkoušel jsi lexus v Praze? TX mi nabízeli, že mi seženou i se zárukou a servisem. Tak by mohli i LX.
Uvažoval jsem o něm, mel jsem ho na tyden, ale vzal jsem nakonec 350h luxury, vadila mi ta převodovka a spotřeba zbytečně o půlku vyšší.
noooo
opet to vypada, ze je tu m1/N1
operak to neresi, vyjjimku ma jenom ten co to ma nakup prodej
nejsem si jistej co autodoprava s koncesi
koupit to jde nekde za hranicema a pak odkoupit
otazka je jestli u aut do rekneme 3 mil kc s dph to ma smysl resit
opet to vypada, ze je tu m1/N1
operak to neresi, vyjjimku ma jenom ten co to ma nakup prodej
nejsem si jistej co autodoprava s koncesi
koupit to jde nekde za hranicema a pak odkoupit
otazka je jestli u aut do rekneme 3 mil kc s dph to ma smysl resit
jenze to jde s 50e nebo novym gle amg 53 phev taky. Defender ma 19kwh baterku a 90l naturalu…
hele highlander byl ve *** schopnej na elektriku couvat v krpalu docela slusne, jako jestli cekas jezdeni bokem na mokrym asfaltu nebo vyprostovani 4t vleku z blata (kde se u kazdyho hybridu od wrangleru, pres bmw ci audi) stejne nastartuje spalovaci motor to proste neni. Ale rx s 5 hvezdickama za sileny penize by to umel mel
Ano, těch BMW jsem měl dost, abych na to měl jiný názor. Dtto Audi nebo MB. Lexus teď druhý rok. Porsche ani jedno svoje.
Žádná značka mě nikdy nechala ve štychu.
Žádná značka mě nikdy nechala ve štychu.
PETR_CYZEK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V čem je jiná galaxie? Pár BMW jsem měl a kromě těch před 2010 byla všechna kvalitně zpracovaná a spolehlivá. Nikdy jsem nemusel řešit žádný problém. To sice ani u Lexusu, který slouží druhým rokem, ale žádný rozdíl v extrakvaitě Letu nevidím.
Za podobné peníze pak vždy radši R6 než R4, RX má zadní nápravu poháněnou slabým elektromotorem, je to úplně jiná koncepce.
Chápu nadšení vlastní garáží, ale psát tu o jiných galaxiích je přehnané.
Za podobné peníze pak vždy radši R6 než R4, RX má zadní nápravu poháněnou slabým elektromotorem, je to úplně jiná koncepce.
Chápu nadšení vlastní garáží, ale psát tu o jiných galaxiích je přehnané.