Letošní facelift nejmodernější Škody Octavia se představuje na dalším renderu. Přední světlomety mohou navazovat na masku chladiče a nejmenovaný zdroj ze zákulisí vývoje odhaluje, že dost možná nebude mít přední mlhovky v nárazníku.
myslim ze tech duvodu zustat u faceliftu 3ky bude vic nez dost.... treba ze do toho rano sednes a odjedes, namisto abys prvni dve minuty vypinal asistenty.... pravda, u toho se fakt hodi, aby se infotaiment nestartoval 5 minut ;-)
Ja jsem na Italky, ale je to ve finale to same: svezl jsem se nekolika variantama novych Fiatu... a objednal plynove tlumice a Brembo brzdove kotouce na svoje Tipo z roku 2020.
Dneska se nove auto nehodi koupit.
Zadne.
Dosel jsem tak daleko, ze jsem zkousel i Mercedesa.
Obávám se, že čím novější kus, tím víc asistentů budeš při usednutí vypínat a tím složitější cesta k tomu povede. Viz nové nařízení EU že hlídání max rychlosti nelze vypnout jednokrokově...
Do toho např. novinky že jakýkoliv zásah do ŘJ znamená ztrátu funkčnosti atd. .... :no::no::no:
fascinujici ... v roce 2014 jsem se smal jak vypadaji cinani a v roce 2024 ten retardovanej cinskej desing skoda kopiruje ... pardon ale tohle je opravdu k zbliti :no:
Ale prd, dej lidem vybrat a vezmou si diesel s automatem. Btw 2.0TDI 150k se 7st DSG (mokré) funguje dohromady výborně ;-) Hybrid nikoho v podstatě nezajímá…
Automat je vždy drahší. Veľa ľudí berie manuál, pretože ho chce, a veľa aj preto, lebo nechcú za automat priplácať. Manuálna prevodovka by v ponuke rozhodne chýbať nemala.
Přesně, OIV je jasně poziciovaná. Diesel vede :yes: Koncern totiž pořád v nižší střední diesel ještě má a ví proč. Ostatní jeho výrobu stopli a nenabízí ho a podle toho vypadají i prodeje, viz celý Stellantis a Renault. Diesel v nižší střední pryč a prodeje KO…
A co te slavny infotainment, ten taky projde revizi?
Nebo se opet bude zhusta stavat, ze zamrzne a vy proste budete nuceni cestovat nez se vzpamauje xy kilometru bez tachometru, navigace, nemoznosti ovladat klimatizaci atp?
Kvuli tomu jsem radeji sahl hloubeji do kapsy a koupil Kokodaq.
Jinak Skodovky mam rad, Kokodaq je super, ale vzdy se mi libili Octavie a vlastnil Octavie. I soucasna generace je vhledove moc pekna, ale to co si v ni dovolili vypustit za odflaknuty SW je nehorazna drzost a neucta k zakaznikum.
A co te slavny infotainment, ten taky projde revizi?
Nebo se opet bude zhusta stavat, ze zamrzne a vy proste budete nuceni cestovat nez se vzpamauje xy kilometru bez tachometru, navigace, nemoznosti ovladat klimatizaci atp?
Kvuli tomu jsem radeji sahl hloubeji do kapsy a koupil Kokodaq.
Jinak Skodovky mam rad, Kokodaq je super, ale vzdy se mi libili Octavie a vlastnil Octavie. I soucasna generace je vhledove moc pekna, ale to co si v ni dovolili vypustit za odflaknuty SW je nehorazna drzost a neucta k zakaznikum.
...octavie II. a hlavně III. to snad být nemůže.
P.S. Vnější facelift Octavia IV podle mého názoru ani nepotřebuje, nebo jen velice, velice decentní - současné světlomety vypadají stále výborně!
Hlavně ať do toho auta vrátí normální fyzické ovladače hlavních funkcí!!!
O4 se mi celkem líbí. Bez výhrad se mi líbí zadek u kombíku i liftu, líbí se mi silueta.
Úplně se mi nelíbí předek, který je na můj vkus opticky moc připláclý k zemi... a nelíbí se mi většina kol. Oboje je asi do nějaké míry daň za dobrou aerodynamiku...
No zvenku by to podle mě FL ani moc nepotřebovalo, kola pěkný nejsou, zvlášť všechny ty aerolinkám verze jsou vysloveně hrozný. Ideální FL by byl, kdyby tam šoupli palubku z nového Kodiaqa a přidali hezčí kola a tříramenný volant do základu.
To nedopadne pač FL ne jen škodovce nejdou. Přitom stavajici je na pohodu a obšlehnuty superb vypada huře. Nevim jak Seat, ale u VW jsou FL taky docela marne. A vlastně nedavno zde visel nějaky seat a dobre to rozhodně nebylo. A i když jsem vuči čtyřočce nebyl tak kriticky tak rozhodně jsem jej nepovažoval za kladny FL.
Spiš nechapu proč ma škodovka potřebu cpat displeje někde dolu. V stale ještě součastnem Superbu na houno, ale u něj, alespoň vydechy ventilace jsou nad nim. Ale Octavia ma samostatny displej tedy nezakomponovany a přesto je dost nizko takže jak ovladani tak přehlednost tedy zorne pole jsou mimo a omezenějši než by muselo. No a vydechy ventilaci jsou ještě o dost niže takže distribuce ventilace bude evidentně dost špatna a vyšši postavy umistněni jistě neoceni, už vubec. A tušim i fabia ma ten displej dost nizko, ale u ni si nejsem jisty a ani v ni neseděl.
S faceliftama je to všude podobný... ty drobný obvykle dopadají dobře (Fabia I i II, Octavia I, Karoq, Roomster apod.), snaha to hodně překopat obvykle dopadá kontroverzně/špatně (Octavia II a III).
No ja zasechl, že ma jit o docela dost pozorovatelne změny, ale co si pod tim představit to se uvidi.
Ale, když vidim tohodle leona no tak poteš koště...byť někdy realita byva překvapiva.
Záleží, jestli to říkal marketér nebo normální člověk. Když normální člověk řekne pozorovatelné změny, tak marketér by to popsal jako "revoluční vzhled snoubící eleganci a dynamiku v dosud nepoznané symbióze" nebo tak něco :-)
Spiš normalni. :-[]
Prostě zaměstnanec na vyššim postu jen teď, už děla přimo pod VW misto v MB.
Těch změněnych dilu prej neni zas tolik, ale změny jsou dle něj dost vyrazne.
Hele to netušim, ale jsou vidět propagačně svitici loga a to i u golfa takže kdo vi. Navic svitici lišty či propojene světla teď frči a to jak předek tak zadek.
Ale třeba ja jsem se s tim borcem neshodl po tom co popsal teď noveho Kodiaqa, ještě než byl odhalen tak uvidim jak to bude u Octavie. On tvrdi, že to je dost zbabrane. No u Kodiaqa tvrdil pravy opak. Už jen z tohoto duvodu se nemužu dočkat.
V golfu je vše vyše a zdaleka displej nepřekaži rozhodně ma ještě jistou rezervu. A zhodnotil jsem to tak, že niže, už určitě ne a o něco vyše by to ničemu nevadilo. Takže je to u něj lepe na ruku a vyrazněji bliže perifernimu viděni. U něj jsem schopen dělat dotyk tzv na slepo u jistych ukonu max mžikem hodim oko a je to tam.
Asi je to o zvyku. Mě by u Golfu chyběla tak HW lišta s tlačítky a to, že si při tapnutí na displej nemůžu opřít zápěstí o tu lištu pod displejem, když je to třeba ;-) Tak nějak mi to přijde praktičtější…
Co mě vezl borec v octavce tak ten si ruku neopiral, ale zapřel si ruku či nějak chytil o horni hranu displeje a klikal. A něco podobneho jsem viděl, už dřive na nějakem videu u jineho auta. Ja nemam potřebu si nikde opirat či chytat ruku. U golfa je to nějak SW pořešene, že si ruku lze zapřit a ta dotykovka by to měla rozpoznat, ale ta plocha nic moc. Nemam to odzkoušene pač zatim golfa nemam. A jinak lze i dokoupit takovou prodlužujici nalepovaci lištu vim, že na to majitele odkazovali, ale moc se to neřešilo pravě z duvodu, že to nikdo z diskutujicich neměl zapotřebi.
No a HW buchadla mi vubec nechyběla, auto jsem ovladal na prakticky stejne urovni jako vše co jsem měl před tim. Asistence se upravila, deaktivovany vibrace nebo nejbenevolentnějši FA a jinak funkčně tak napohodu to co nešlo vypnout trvale, že ta potřeba tam byla minimalni. A když, už tak bez sundani rukou z volantu otazka mžiku, ale to asi znaš.
Jak říkám, zvyknout se na to dá. Ty HW tlačítka jsou hlavně rychlé volby do asistentů (rychle vypnout Start/stop), hlavně přímý vstup do menu klimatizace a vyhřívání zadního okna :yes:
Však jasně tohle ma golf akorat něco na dotykovce a něco zvlašť vyvedene mimo displej a třeba vyhřev skla nebo max ofuk ma vyvedeny zvlašt nalevo vedle volantu je to ze startu nezvyk nebo, když se tohle delši dobu nepouživa, ale jinak pohoda. No a asistenty jsou přeci uplně zbytečne, když jsou na leve pačce a jak jsem psal neni nutno ani ruce z volantu sundavat a deaktivace je bleskova. Takže co ma golf zvlašť asistenty mimo displej tak to jsem ani nepoužival. Tzn, že do asistentu se dostaneš 3 zpusoby. Byť z volantu je to vlastně hlavně, kvuli rychle deaktivaci a neni možno vstoupit do upravi či nastaveni asistentru takže je to takove 2+1.
Tak tady si troufám spíš říct, kde jste vzal, že Vámi vypsané fl byly výborné či excelentní. Naopak souhlasím spíš s tezí, že většina fl u Škody dopadla katastrofálně a ty podařené se daji napočítat prstech jedné ruky.
Tak to si asi skoč na oční. Scala má podle mě ten design o dost horší než OIV. Je taková trošku neforemně natažená Fabie ;-) A s Octavíí (MQB Evo) nemá Scala (MQB A0) nic společného…